på Ecstasy er jeg imødekommende og åben og meget social.. også når jeg er fuld og skæv og alt det pjat hehe.. jeg er en der snakker meget når jeg er sammen med folk .. også selvom der er mange.. men føler også at ungdommen nu om dage står og spiller op heletiden.. alle dem der kigger på mig i byen osv kigger på den der måde somom man har en stirrekonkurrence.. jeg kigger bare væk men jeg får de ondeste billeder inde i mit hoved.. blodrødt.. men eftetr jeg er begyndt at ryge cannabis er jeg blevet meget mere åben overfor folk jeg ikke kender.. altså give dem en chance.. men det er der stadig det der med de kigger forkert på mig også får jeg de tanker der.. Men kan jo os være jeg bare har en kort lunte.. for det har min far fandme heh .. men mig og ham har et godt forhold også min mor og min storebror..
Malkavien det er fordi jeg ikke kan finde ud af det her grammatik shit

jeg skriver alt for smadret hehe

.. Jeg er 19 år gammel og bliver 20 her den 14 juli .. jeg vil stoppe med at ryge smøger da jeg ikke gider ryge to ting altså hash og smøger .. det giver ikke mening for mig .. og er igang med at stoppe med smøgerne

Det er ikke noget problem for mig som sådan .. jeg ville bare vide hvad det ku være.. Min omgangskreds består af folk der godt kan lide at slåsse engang imellem og så har jeg 3 gode venner som jeg smoker med.. hvor jeg kan snakke om alt og være mig selv 100% .. det kan jeg os godt overfor de andre bare på en mere fest agtig måde.. og ikk så afslappet sån..
Når jeg ser folk kigge så tænker jeg at de vil noget.. og det går ikke over før jeg kan se de viser tegn på at de bare lige skulle kigge også ik mere.. men hvis de ikke kan styre sig så kan det godt ødelægge min aften fordi jeg går rundt og ikke føler jeg kan ha det sjovt da jeg tror der skal ske slåskamp på det ene eller andet tidspunkt..
Jeg tror selv jeg har dårlig selvtillid.. men med alderen synes jeg at jeg er begyndt at være lidt mere ligeglad hvad folk tænker om mig og det synes jeg er dejligt

Men de gange jeg har været på Ecstasy og diverse andre stoffer har jeg haft det utrolig fedt.. har kun taget Ecstasy 1 gang imens jeg var i byern.. de andre gange var sammen med mine 3 buddys der jeg kan snakke med alt om.. og de har været meget positive.. glemmer dem aldrig