Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 00:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Er du søvnløs?
Nej, jeg lider ikke af søvnløshed 43%  43%  [ 32 ]
Ja, jeg er søvnløs, men mener ikke det har noget med stofferne at gøre 22%  22%  [ 16 ]
Ja, jeg er søvnløs, og jeg tror det har noget med stofferne at gøre 24%  24%  [ 18 ]
Ja, jeg er søvnløs, men tør ikke gætte på hvorfor 11%  11%  [ 8 ]
Afgivne stemmer : 74
Forfatter besked
 Titel: Søvnløshed
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har lavet denne undersøgelse, fordi jeg synes at jeg ser et helt utroligt antal mennesker med søvnproblemer.

Lider I af det, og har det altid været sådan eller er det kommet med dit forbrug af stoffer?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg stemte ikke på noget. I det første halve års tid jeg tog stoffer kunne jeg ikke mærke nogen forskel. Så begyndte jeg at få søvnproblemer og var nødt til enten at løbe en tur, eller ryge mig selv i søvn for at kunne sove. Til sidst var det så slemt at jeg overvejede at gå til lægen og få ordineret noget sovemedicin. Men så, for ca et halvt år siden, skete der noget skelsættende for min personlighed (for personligt til at jeg vil snakke om det). Fra en uge til en anden blev mit søvnmønster markant anderledes og jeg har kun oplevet søvnproblemer 2-3 gange siden og de har ikke været nær så slemme.

Det jeg kan konkludere udfra dette er, at søvnproblemerne ikke skyldtes stofferne i mit tilfælde. Kun delvist ihvertfald :) Men søvnproblemer kan, i nogle tilfælde, nok være af den grund. Eller ihvertfald være årsag til problemer der kan være grund til dette.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Jeg lidt af søvnløshed. Men tror ikke det har noget med stofferne at gøre. Det har sikkert ikke hjulpet på det men stadig. Men jeg bruger da stoffer til at falde i søvn på. Hash, Ghb, og div andre sløvende læge midler.

Mvh Tom.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ligger også søvnløs af og til men jeg tror de primære grunde er sådan noget som en stresset dag med for meget at tænke på eller dårlige kostvaner og lign. livstilsting, men ens stofbrug af især hash og kaffe kan jo være med til at gøre det lidt sværere at leve balanceret....

Men det er generelt ikke pga. af stofferne!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har haft søvnløshed hele mit liv, så det har absolut intet med stofferne at gøre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg lider lidt af søvnløshed, men det har nok noget at gøre med at jeg er stoppet med cannabis i hverdagen hvilket jo er forståligt nok da ens krop jo bliver "træt" når man er skæv hvis i forstår hvad jeg mener :).

Medlem

Jeg lider under det for tiden da jeg er stoppet med mit daglige forbrug af røg for 9 dage siden.. Der går ca. 1½time inden jeg kan sove..

Regner dog stærkt med at få min normale søvnrytme tilbage inden længe
:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også altid været søvnløs, så det har ikke noget med stofferne at gøre. Jeg har det bedst med at være vågen når det er mørkt, så er alting bare hyggeligere :P

Jeg ligger mig ned kl. 22.30 men falder først i søvn efter kl. 02.00 ca. ;) (kan jo ikke sige det sådan helt præcist)

Jeg ryger for det meste bong hvis jeg ikke falder i søvn. Fylder hovedet med en overdosis, suger til jeg ligner en elefant, og ligger mig ned og tænker mig i søvn! :D

Godnat :o "host host"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]