Hej Psychedelia.dk. Jeg har spurgt om dette på Psychedelia på Efnet, men ville da også lige høre jeres svar herinde.
Dette skete første gang efter jeg havde taget nogle svampe, ritalin, og morfin, derefter når jeg har taget et eller andet (ligemeget hvad), sker det (Dog kun hvis jeg kigger i spejlet).:
Gik ud på badeværelset, så mig selv i spejlet, og så ja, stirrede på mig selv, kunne se jeg kom til at se ondere
og ondere ud, kom tættere og tættere på spejlet, kunne ikke rykke mig, kunne ikke styre mig, min pande-muskel
begyndte at spænde, min kæbe begyndte at spænde enormt (har mistet en flig af en tand), mine øjne blev røde,
pupillerne blev mega, jeg kogte fuldstændigt over, hævede min hånd, og nåede halvvejs på vej til at smadre
spejlet. tror jeg var 20cm fra spejlet, så ligesom 'vågnede' jeg, og tænkte "hvad fanden laver jeg?".. gik i
værelset, røg en smøg, slappede af... og prøvede så at gå derud igen, med min mors mobil for at se om jeg kunne
skyde et billede af det... og det skete igen.. det er stort set hver gang jeg ser mig selv i et spejl :S
Hvad kan det være? Synes det er lidt uhyggeligt.. Og så en anden ting (Det var også efter svampe, ritalin, og morfin):
Jeg sov noget så dejligt, vågnede så lige pludselig, kiggede på min sovesofa (jeg
lå i sengen man kan rulle ud) og min mor lå på sofa'en, jeg sov nøgen (troede jeg).. prøvede at 'cover' mig for hun
skulle da ikke se mig, farede forvildet rundt i værelset for at prøve at finde noget tøj i mørket.. kiggede derhen..
hun lå der endnu.. der gik cirka 5 mins før jeg fattede hun ik var der...
Hvad kan disse ting være? Synes det er lidt uhyggeligt, og er bange for det sker igen.
PS: Skal lige siges, den ene aften jeg kun havde taget amf, da skete det med spejlet også.
Tak på forhånd..
Mvh. Bamsefar.
-------------------------------------------------------------------------------------
Update 30/11/06:
Jeg stoppede ikke, trippede stadigvæk hver weekend, både amf, kiks, svampe, morifn, ritalin, dexofan og andre medicinske 'stoffer'. (hovedesagligt amf). Sådan som det ser ud nu, er jeg meget deprimeret, går med selvmordstanker, og har halvt svampe-syn når det bliver mørkt. Samtidig selvom det er dagslys, kan jeg få sorte pletter hist og pist, tror mit syn har taget skade af stofferne eller lign. (ved ikke om det er muligt?) - det sker dog kun 3-4 gange i ugen, og varer et par minutter. Er paranoid, og er bange for at alle vil slå mig ihjel, alle svigter mig, alle er generalt bare nogle røvhuller.
Min hud har fået en masser knobber, røde mærker, og mine øjne ser ud til at være blevet 'trykket indaf' (overskydende skind ved øjen lågerne). Desuden synes jeg det klør over det hele, det kribler og kravler, jeg ved ikke om det har noget med stofferne at gøre, men det føles faktisk som en fjerd stryges stille hen over hårdene på armen (dog mest i ansigtet).
Mit liv er ved at være meget fucked, og det er nu, jeg har besluttet mig for at stoppe. Kan godt være det er lidt sent, men bedre sent end aldrig. Jeg kan ikke leve på denne måde, jeg kan ikke tage mig sammen til noget, sover 19-20 timer i døgnet, og når jeg endelig er vågen, er jeg gnaven, vrisser af folk og hvad der ellers hører med.
Jeg har mistet stort set alle mine venner og veninder, kort sagt, fungerer jeg ikke socialt. Jeg tør ikke gå til min læge, sidst jeg var der, spurgte jeg om noget opfriskende (hvilket i sig selv er meget dumt, men det var mens jeg var påvirket).
Har tit holdt mig oppe i 4+ dage, hvor vi har taget amf, mange frarådede det, men kunne ikke se hvorfor, og efter 4 dag (skete altid), fik jeg hallucinationer som jeg var på svampe, hvilket er ret mærkeligt, da jeg aldrig har hørt om det før. Kan godt se nu, at det højst sandsynligt kan være det der har skabt problemer med synet, jeg ved det ikke.
Jeg synes lige jeg ville lave denne update, for at i ligesom kan følge med, hvad der skete efter det.
Jeg ved ikke om dette er en normal deprission, eller hvad det er. Jeg føler mig dum, jeg føler mig ulækker, og generalt kan jeg ikke se meningen med livet, og vil bare væk herfra, sådan har det stået på i en del tid, og bliver værre og værre.
Jeg skylder penge væk, og jeg kan ikke se noget positivt i noget som helst, det hele går ned af bakke.
Jeg aner ikke hvordan jeg skal 'komme op' igen, hvis der er nogen der har en ide, må i hjertens gerne smide en kommentar, for jeg kan ikke holde det her ud.
Nogle gange er jeg virkelig glad, men føler samtidig at jeg har taget noget, selvom jeg ikke har (?), og tænker generalt meget på de trippe-ture jeg har haft, især et bad svampetrip, hvilket derefter gør mig deprimeret, og meget aggrasiv.
Hvis nogen har en løsning, eller kan hjælpe på en eller anden måde, må i meget gerne sige til, for dette er ikke til at holde ud.
Det med spejlet er desuden gået væk, men jeg ser tit personer, som virkelig ikke er der, (noget ala det med min mor i sengen (læs længere oppe, første post)), hvilket gør mig meget bange, og forvirret.
Jeg ved ingenting, kan ingenting, og vil ingenting, i forstår sikkert hvordan jeg har det.
Tak på forhånd.
Bamsefar.
Senest rettet af Bamsefar86 30 nov 2006 23:47, rettet i alt 8 gange.
|