Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 00:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 20 aug 2013 00:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Man kan ligeså godt skrive noget når der ikke er andet at lave.

Jeg sidder i min gamle lejlighed i København, som var en 2 værelses jeg delte med en kammerat. Der var en stue og et soveværelse, og ikke en skid privat liv. Nå, men efter vi er flyttet for vi straks problemer med overboen, som mener vi larmer for meget og holder for mange fester. Han er flere gange om ugen nede ved os for at banke på og sige vi skal dæmpe os. Da det var blevet ved noget tid tænkte vi at vi heller måtte stoppe med at feste da han ellers ville få smidt os ud, så vi lader en lille dæmper på det.

Efter noget tid startede vi med at gro en del svampe, da vi tænkte det kunne være sjovt, samt bestiller en bong og noget salvia ekstrakt (30-60% kan ikke huske præcis). Tiden går og vi for groet en masse svampe, og beslutter os for at holde en lille fest for et par venner, da det kunne være lækkert at trippe lidt (vennerne drak så kun bajere). Vi tager 1.5 gram hver, da vi også skal ryge salviaen. Svampene begynder at virke og bajerne for os til at give musikken en ekstra tand op, og så tænker vi det er tid til at ryge salvia. Min ven ligger ud, og efter han har pustet ud rejser sig bare op og går ind i soveværelset, ind i skabet der var derinde. Tænker jeg ligeså godt kunne prøve det også, så give det en hvæs i bongen, og holder det inde. Efter godt 15 sek med røgen i lungerne brækker jeg med ud over mig selv, og samtidig banker det på døren. Jeg er endnu i stand til at nå hen til døren i denne tilstand med bræk over alt, og et blik så langt væk. Da jeg når hen til døren bryder jeg sammen, kan ikke stå oprejst mere. Kan ikke rigtig huske mere det næste stykke tid. Men har fået at vide at det var min overbo der bankede, og da han blev ved valgte min ven så at åbne døren.

Så mens overboen står og brokker sig, sidder jeg lige ved siden af døren til frit skue for overboen, og kan åbenbart ikke lade være med at grine. Jeg kan kun forestille mig hvad han havde tænkt, at der sidder en og tripper med bræk overalt på sig selv mens han griner af mig. Da vi senere kommer til os selv, fortæller min ven hvad der skete, og jeg tænker bare fuck. Nu blev vi nok smidt ud. Da jeg dagen efter tjekker postkassen, ligger der er brev fra overboen om at det ikke var noget ungdomshus eller banegård. Senere næste uge kommer udlejeren og siger foreningen har smidt os ud(fremleje). Og vi syntes ideen om at flytte fra KBH til vestjylland igen ikke var den fedeste ide. Så jeg gik op til overboen pissefuld efter vi var blevet smidt ud og skælder ham ud, det bliver han absolut ikke glad for, men af en eller grund må jeg havde sagt noget der lod os blive, da vores udlejer ringede senere til mig og sagde foreningen ville give os en sidste chance.

Det var bare en lille uskyldig en. Alt det lort jeg har lavet på Benzoer og GHB holder jeg for mig selv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 dec 2013 11:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2013 18:40
Indlæg: 5
En ven og jeg har haft vores vildeste brandert med en flaske Arnbitter. Vi havde gået tilfældigt rundt i byen og delt den flaske og havner i en lejlighed midt i gågaden hvor der bliver spillet nintendo wii dansespil. Jeg vandt over alle selvom jeg var så stiv på det tidspunkt at imens jeg flexer mine moves, vælter ind i en dør til et soveværelse og ruller over sengen og havner på gulvet i modsatte ende af rummet end hvor jeg kom ind, og stadigt vandt. Helt pumpet op på selvtillid over mit nyfundne talent hopper jeg ud på gaden i bare tæer og (meget aggressivt) udfordrer alle jeg kan, til at battle mig i dansespillet. Min ven hænger på det tidspunkt ud af vinduet og brækker sig (lejligheden er i stueetage), han tror at jeg er ved at komme op at slås med nogle fyre som bestemt ikke troede at jeg kunne vinde over dem i dansespillet og halvt råber / halvt brækker sig imens han kaster flasken i en tilfældig retning. Så glemmer jeg alt om dansespillet for at tage mig af min ven, der tilsyneladende er jævnt hakket og går ind igen. Inde til festen går der en (også pænt stiv) pige rundt og giver komplimenter til alle fyre, da hun så henvender sig til min arnbitter-buddy spørger han om hun ikke vil stikke en finger i røven på ham. Uden at sige et ord slæber hun ham op på et værelse, hvor mig og en anden ven i bedste stil cock-blocker ham da vi lige har fået fat i en flaske jägermeister. Pludselig har mig og min ven kastet os over den mandlige beboer i lejligheden da han viser sig at være en anelse homofobisk overfor sådan to friske fyre som os, hvilket gør at vi lægger rigtigt slesk an på ham og befamler ham, imens at vi har en slåskamp kørende. Jeg husker især et øjeblik hvor jeg står i køkkenet og tramper min ven i hovedet, da den mandlige beboer kommer ind og trækker mig væk. Jeg glemmer alt om min ven på gulvet og befamler istedet vores ufrivillige boy-toy og min ven vælger så at tackle/slå mig ned (det er lidt tåget hvad der præcist skete) og vi bliver begge smidt ud. Så vader vi rundt i Kolding party gade og jeg danser op af alle politibiler jeg kan komme i nærheden af og får den glimrende idé at gnubbe mit rektum mod dørhåndtaget på en politibil. Der sker så det at vi kommer 4 drenge gående på linje forbi den bil jeg har udset mig, Den første hælder lige en god sjat jägermeister udover kølerhjelmen, jeg tørrer røv i dens håndtag og den bagerste ven smider lige en diskret spytklat, hvorefter to pansere tager fat i min spyttende ven og efter længere tids snak og provokationer fra min side, får jeg at vide at jeg heller ikke skal tørre røv i deres biler en anden gang. Hvorefter jeg klogt nok, holder min kæft og lystrer (min ven fik 3000kr i bøde). Andre ting jeg også husker var at jeg befamlede Kidd da han kom gående ud af en klub han lige havde spillet på og jeg senere forsøger at stjæle nummerpladen på en bybus. Fra den dag af har jeg været stor fan af Arnbitter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 dec 2013 19:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
^bedste bytur i mit liv! hold kæft, hvor bliver man bare vild af at drikke en flaske arnbitter for at holde varmen om vinteren! hahaha.
alt for sygt.

du glemte forresten at nævne, at vi mødte kidd! hahahaha, det var satme for kogt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Buttkraken 22 dec 2013 15:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 12 dec 2013 03:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
mig og min veninde var sammen, hun havde lige fået en kæreste, vi sad bare og snakkede indtil vi gik i seng, efter at have lagt i sengen lidt begyndte hun at ligge op til sex hvor jeg til at starte med prøvede at tale hende fra det, men efter nogle minutter hvor hun stadig blev ved blev det for meget for mig, så vi har sex og da at jeg kommer blunder hun hen, jeg lagde lidt og undrede mig og beslutter efter et lille minuts tid at prøve at vække hende (jeg var stadig inde i hende) da hun vågner kigger hun på mig i nogle sekunder hvorefter hun skubber mig til side og går fuldstændig fra den, spørger forvirret hvad der er i vejen og hun bliver sur og spørger mig om jeg ikke selv ved det. finder ud af lidt efter lidt at hun ikke kan huske noget siden vi lagde os i seng så i hendes verden havde jeg kneppet hende imens hun sov imens hun havde kæreste på, efter en halv times snak ligger vi os til at sove, og da vi vågnede gik vi nedenunder uden at sige et ord til hindanden jeg drikker den sædvanlige kop kaffe og tager afsted til skole. denne oplevelse hærger stadig mine tanker idag selvom det er 1,5 år siden


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 12 dec 2013 04:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jun 2011 01:08
Indlæg: 310
fair nok... men du bollede hende alligevel i et helt minut mens hun sov....

_________________
BZ!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 12 dec 2013 06:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kommer lige med en lille en her.
mig og nogle venner havde besat en stor lagerbygning nede ved i havnen i kolding. vi havde haft bygningen i noget tid, og vi havde lavet lidt af hvert dernede. nå, men vi har så over noget tid fået bikset en stor dunk napalm sammen, og tænkte at det da skulle bruges til et eller andet. vi hiver så nogle gardiner ned, vikler dem rundt om gardinstangen, dypper dem i napalm, og så er der satme fakler.
vi har så bare ikke overvejet at gardinerne er lavet af sådan noget, plastik agtigt crap, så de begynder at dryppe helt vildt på gulvet med plastic OG napalm, hvilket ikke er fucking smart. det ender med at vi alle løber med vores fakler alt, hvad vi kan ned i kælderen, som står i vand. Her smider vi faklerne ud, men til vores overraskelse flyder de bare rundt ude i vandet og brænder videre. fuck tænker vi, og ved slet ikke, hvad fuck vi lige skal gøre. vi får slukket pletterne af napalm på gulvet rundt omkring i bygningerne, men faklerne ligger stadig og fucking brænder ud i vandet, og på det her tidspunkt er bygningen så tilrøget at vi må åbne nogle vinduer og forlade stedet. der bliver sendt en besked rundt til andre der kunne finde på at kigge forbi, om hvad der er sket, og at de altså lige skal være varsomme, hvis de går derind.
dagen efter kom vi tilbage, og bygningen var der heldigvis stadig.

det skal måske også lige siges, at bygningen ligger lige overfor falck og brandvæsnet, så det var altså ikke helt fucked, hvis der nu var gået ild i hele bygningen. ikke godt, men bedre end at det skulle tage dem en halv time at nå frem til stedet..

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 12 dec 2013 17:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
nej jeg var kommet, var bare rimelig forvirret så havde ikke flyttet mig


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 19 dec 2013 23:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2013 18:40
Indlæg: 5
@Buttkraken

Krydserperioden sguda ogs!

Vi var en flok venner som fik en del krydser. Jeg skal lige sige at sammenhængen af alt vi oplevede og hvad vi hver især husker er meget forskelligt (sjovt nok).
Noget af det jeg husker bedst er at vi sidder i vores øvelokale og jeg har det lidt skidt. Jeg vågner så næste dag ved en ven og fatter ikke lige hvad der er sket.
Jeg har dog fået fortalt at jeg gik kold på en sofa hvorefter den kære Buttkraken køber en kop "varmt vand" (kogende) fra en automat og hælder det udover mig.
Til mit ufattelige held havde han kun ramt min hals som så også blev til et brandsår, som jeg kunne rive død hud af i en uge efter.
Og flere detaljer fra de 3 - 4 uger kan jeg ikke umiddelbart huske. Udover at jeg var til nogle 9. klasses eksamener og formåede at få 10 i mundtlig tysk (absolut ikke mit bedste fag) imens jeg havde blackout.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 20 dec 2013 01:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jun 2011 01:08
Indlæg: 310
kolding må fanme være en syyyyyyg by at bo i..

_________________
BZ!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 20 dec 2013 10:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Har engang lagt for vildt an, på min gode vens mor i en brandert..
Vidste ikke det var hans mor, men blev prikket på skulderen og advaret i tide hehe
Ellers kunne det være gået heeeelt galt :lol:

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 20 dec 2013 15:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2013 15:00
Indlæg: 10
Jeg kan fortælle historien om første gang jeg var helt fucked på amfetamin..

Jeg var 18 år gammel, lige fået kørekort og min første bil..

Det var sommer og jeg var til fest ved en af mine venner, vi sad udenfor og hyggede os - alle var godt stive. Så er vi nogen stykker der følger efter en gut som hang med os, han var nok 23 eller lign dengang. Vi kommer ud på toilettet, og han fisker en pose med noget hvidt og klistret stads frem.. Får af vide at det er amfetamin, og vi er alle sammen helt oppe og køre - pisse fed idé tænker jeg..

Jeg får to, dengang, kæmpe baner, og river en til hvert næsebor - instant rush, mit hjerte hamrer af sted, og jeg er fyldt med en energi og følelse jeg aldrig har haft før - rastløs, stærk, og aggressiv energi..

Vi er godt fyret af alle sammen, og på et tidspunkt er der en af mine, dengang, gode venner der giver mig en lammer for sjov - jeg reagerer ved at slå ham, full power, midt i ansigtet :oops: Det efterfølgende slagsmål resulterer i at jeg og min bedste ven (han var også helt fyret af), bliver enige om at skride - kedelig fest alligevel..

Klokken er to om natten her, sommeren er over lille DK og der er stadig lækkert varmt - så vi skal naturligvis ikke hjem og sove, og fuck damerne, de må sgu ikke se os så fucked..

Af en eller anden smadret grund bliver vi enige om at lave et indbrud (har jeg aldrig gjort på det her tidspunkt, i hvert fald ikke inde i et hus).. Vi tager hjem og tager jogging tøj, elefanthue, og knophandsker på..
Ud i min førnævnte bil, stadig helt fyret af og klar på eventyr - dumme unger.. Vi triller lidt rundt i et nærliggende villa kvarter, og bliver enige om at det bedste er at tage længere væk - så det gør vi.
Vi finder endelig et hus, vi tænker at smadre en rude, og det vil vi gøre med en flise bundet ind i noget stof - problemet er bare at det på ingen måde virker, ruden bliver ikke engang skåret, det larmer bare, helt vanvittigt..
Vi går i skuret, finder et brækjern, og så går vi ellers igang med listerne ved et af vinduerne - og det virker.
Endelig kommer vi ind i huset - der er naturligvis ingen hjemme, ellers var de sgu nok vågnet af den kæmpe larm vi lavede udenfor - vi ser os lidt omkring og finder en masse ting vi synes er værdifulde, bla. en masse småpenge, tror der var omkring 1500 i småpenge. Vi tager deres tv, og en del brugskunst.. Min ven bestemmer sig for at gå i deres dvd samling, han tager kun dvd'er han har i forvejen, fordi så har han en back-up hvis hans egen nu skulle gå i stykker - super retarderet..

Vi er i huset i over en time inden vi går med vores loot.. Vi pakker min bil, og triller af sted, på vejen ud kan vi høre sirener, og jeg kører som død og helvede for at komme væk.. Af en eller anden grund undgår vi politiet, og kommer sikkert hjem - men her er klokken så mange at folk er begyndt at gå rundt med deres hunde og hente morgenbrød osv..

Der skete ikke så meget mere, men jeg har aldrig haft så meget noia efterfølgende noget ballade, jeg var så bange for at blive snuppet.. Det endte med at vi dumpede fjernsynet fordi ingen af os turde beholde det, men jeg beholdte et stykke brugskunst jeg stadig har i dag, snart 10 år senere haha:D

Jeg har siden taget amfetamin én gang med overlæg(endte i slagsmål der også), og nok nogle flere gange i forbindelse med coke - needless to say, så rører jeg det aldrig igen - simpelthen ikke det værd imo..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 20 dec 2013 18:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
^ tak for historien. du må jo have nogle latente personlighedstræk der ikke tåler at komme frem i stimulanskarusellen. Tsk tsk tsk.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 dec 2013 15:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
jeg fik engang en flaske arnbitter af min far, da han havde været en tur i tyskland.
det ender så med, at jeg starter dagen på et par shots og smutter derefter ned i byen.
kort sagt, fik jeg drukket hele flasken alene i løbet af nogle timer. jeg ender med at blive så fuld, at jeg det sidste jeg kan huske er, at jeg ligger forskellige steder i kolding og brækker mig, indtil min far kommer og må bære mig væk fra banegården. jeg var åbenbart havnet på en bænk nede ved perronen, hvor en sød dame tog min telefon og fik ringet efter min kære fader. puha, det var pinligt. endte med at ligge og brække mig 12 timer i streg, hvor jeg til sidst var nødt til, at drikke cola konstant, for at have noget at brække op. fy for satan. har aldrig været så fuld i mit liv før eller siden, og jeg har aldrig været så langt væk udover på salvia.
needless to say gik lang tid før jeg rørte cola og arnbitter igen

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 dec 2013 16:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Én historie, ud af tusindvis af brandert-fuckups:

Jeg var taget meget, meget stiv fra værtshus i Skanderborg en nat, og magtede ikke at skulle gå hele vejen hjem. Jeg kom så i tanke om at min veninde boede i nærheden i en lejlighed, og jeg gik derfor ned til hende for at ringe på ringeklokken. Der var ingen der åbnede, så jeg gik om bagved på hendes og de 3 andre i stueetagens terrasse, hvor der var ved at blive lagt fliser i hverdagene.
Jeg bankede løs på hendes vindue, men der var ingen der reagerede. Hendes terrassedør stod lidt åbent men låst i sådan en kæde der gik fra dør til dørkarm, og jeg råbte som besat ind i lejligheden, men uden held.
Til sidst tænkte jeg i min kloge koger at hun nok ville tilgive mig det hvis jeg tiltvang mig adgang, når nu jeg kender hende, så jeg valgte at tage en af de fliser der lå i bunkevis ude på terrassen, og så gik jeg ellers igang på kæden. Den sprang efter 3 slag og så gik jeg ind i mørket, men det var slet ikke til at orientere sig. Jeg syntes også hendes møbler stod anderledes end jeg huskede, men da jeg ramte noget der føltes som en sofa satte jeg mig ned for lige at tænke lidt over hvor jeg skulle få lys fra. Jeg må være gået kold hurtigt derefter, for 3-5 timer senere vågner jeg op i den sofa hvor jeg satte mig, og er helt groggy og forvirret. Jeg gnider lige øjne, og ser til min store overraskelse at det overhovedet ikke er min venindes lejlighed, for det er overhovedet ikke hendes møbler og indretning derinde, og der ligger en gut i jakkesæt og sover ovre i sengen.
Jeg er stadig meget fuld og rundt på gulvet der, så jeg lister lige så stille hen imod terrassedøren der står pivåbent med den knuste kæde, men på vej derhen snupper jeg lige en plastikpose og smider en dvd og 3 par sokker ned i, inden jeg forsvinder derfra. (Jeg er ellers ingen tyveknægt og jeg bryder mig ikke om berigelse på den måde, men fuldskab har hjulpet mig til mange kloge beslutninger , de sidste 12 år)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 dec 2013 17:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
^hahahaha! Ja ok, nu var du jo alligevel trængt ind i lejligheden, så kan det næsten heller ikke betale sig at gå uden at nappe et par ting, bare sådan lige for den symbolske værdi! :D

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 dec 2013 17:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Man kunne også forestille sig at gutten i jakkesæt ville være gået helt fra den, hvis han var vågnet og nogen havde brudt ind, uden at tage noget...
Kun hans egne forestillinger om hvad der kan være foregået, mens han har sovet, sætter grænser. :D

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 dec 2013 17:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
^hahahaha! Ja ok, nu var du jo alligevel trængt ind i lejligheden, så kan det næsten heller ikke betale sig at gå uden at nappe et par ting, bare sådan lige for den symbolske værdi! :D


Præcis min ven :lol:. Super dårlig stil herfra, men den var da stadig sjov at fortælle gutterne weekenden efter :)

Pest1lence skrev:
Man kunne også forestille sig at gutten i jakkesæt ville være gået helt fra den, hvis han var vågnet og nogen havde brudt ind, uden at tage noget...
Kun hans egne forestillinger om hvad der kan være foregået, mens han har sovet, sætter grænser. :D


Ja, altså det havde nok gjort mere ondt hvis han var vågnet med en åben terrassedør, og en skamfuld svien fra prutkassen ;)


PS: Hvorfor filan var min tidszone herinde sat til Moskva og Østafrika?? Det er så længe siden jeg har været herinde.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 28 dec 2013 14:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2013 14:05
Indlæg: 10
Geografisk sted: Cph
Havde for nylig en lidt fucked tur..

Sad og drak hos en kammerat inden vi skulle i byen. Følte mig lidt flad og spurgte om vi ikke havde et eller andet opkvikkende. Min kammerat havde kun en vandflaske, som han havde fået af en stiv svensker til Vinter TamTam.. skulle efter sigende indeholde en pæn mængde Emma. Jeg tænkte, at det jo var bedre end ingenting og slugte indholdet. Efter 10 minutter får jeg det lidt mærkeligt og rejser mig pludselig op og brækker mig ud over min kammerats fjernsyn og musikanlæg. Han tager det heldigvis super cool og mener, at jeg vist er ved at være klar til at tage i byen. Der forsvinder min hukommelse så lidt.. næste gang min hjerne kommer op til overfladen, står jeg på Maxim med en brasiliansk "danser"s yver i hænderne. Efter et stykke tid syntes dørmændene ikke, det var super god stil af mig at rende og rage på alle pigerne uden at købe noget, så vi tog videre på en anden stripklub. Der var min hjerne dykket igen, så jeg kan ikke huske noget der inde fra, men min kammerat har fortalt mig, at jeg var ved at få tæsk af bartenderen, fordi han ville have sine kort tilbage.. det skulle han naturligvis ikke, når jeg lige var i gang med at vise korttricks! Derefter havde jeg været oppe på scenen og danse sammen med nogle af pigerne, hvilket udover sikkert at have været til stor morskab for de andre gæster åbenbart også var imod husreglementet. Alligevel ret blæret at få karantæne fra to stripklubber på én aften. Det næste korte glimt jeg kan huske er fra Tuben, hvor jeg sikkert har givet den rimelig gas, og da jeg endelig kommer til mig selv, sidder jeg hjemme i min kontorstol og kigger ud i luften.

Episk bytur! Ville bare ønske at jeg kunne huske noget mere af den. Hvis I nogensinde bliver tilbudt en vandflaske af en stiv svensker, så tag imod med kyhånd.. men start måske lige med halvdelen af indholdet :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 28 dec 2013 18:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Alligevel ret blæret at få karantæne fra to stripklubber på én aften.

Næeh :)

Hvis I nogensinde bliver tilbudt en vandflaske af en stiv svensker, så tag imod med kyhånd

Næeh !

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 28 dec 2013 19:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg ville godt nok ikke tage imod en flaske vand med en ukendt mængde af en ukendt substans af en fremmed svensker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team