Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 25 aug 2011 00:39 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
@Arthur: det var da ærlig talt max nederen af dørmændende og rektor. herregud, du var kommet til at gå en tur udenfor hegnet. det er da synd at din skolestart skal ødelægges på grund af den lille forteelse.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 25 aug 2011 01:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Arthur Spooner skrev:
Jeg er lige startet på gymnasiet, og der holdes en fest for alle 1.g'erne på skolen. Det er en stor aften, som alle ser frem til, fordi det er første gang man skal drikke med sine nye klassekammerater. Det hele starter fedt ud til en hyggelig forfest hos en ven fra klassen, med alt for mange sjove drinks. Jeg husker på ingen måde hvordan jeg kom hen til gymnasie festen. Der er opstillet et hegn ude foran indgangen til gymnasiet, hvor man kan stå udenfor og ryge cigaretter. Af en eller anden grund, vil jeg ud for området, så jeg flytter hegnet. Rektor og de to dørmænd, ser mig gøre det, og lukker elegant hegnet bag mig, hvorefter jeg ikke må komme ind igen. Resten af aftenen kunne jeg stå ude foran hegnet og ligne en idiot og brokke mig og tude over hvor unfair det var! Foran alle 1.g'erne og mine nye klassekammerater. Jeg gik så kold foran hegnet, oven på en mur, hvor der ved siden af går ned en trappe ned til en af pedellernes indgange til skolen. Jeg falder ned fra muren og banker mit hoved ned i trapperne og muren. Heldigvis var der ikke så langt ned der fra hvor jeg lå, men hvis jeg havde lagt et par meter længere ude på muren, var jeg måske ikke i live i dag!

Det er så pinligt at jeg kan give mig til at græde bare ved at tænke på denne forfærdelige historie! Jeg er en af de typer som ikke kan holde til at drikke, fordi jeg simpelthen ikke kan stoppe når jeg først er kommet i gang! :cheers:


Det er da ikke pinligt, det er bare usandsynlig dårlig og uforsvarlig stil af rektor+dørmand.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 25 aug 2011 01:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2009 01:17
Indlæg: 90
Geografisk sted: København
Arthur Spooner skrev:
Jeg er lige startet på gymnasiet, og der holdes en fest for alle 1.g'erne på skolen

Uha! Til de fester er der altid en eller anden, som skal gøre sig uheldigt bemærket. Det blev så mig for et par år siden. Jeg gik ikke i 1. G, men var med i et udvalg, som havde til ansvar at holde onsdagsfester og stå i baren til skolens andre arrangementer. Lærerne havde sørget for ølbilletter, som skulle afleveres i baren ved køb, for at undgå episoder som Arthur's. Anyways, vi havde varmet op med rigeligt snaps og øl i vores, af skolen tildelte, lokale, komplet med sofaer, anlæg, køle/fryseskab, grafitti osv.
Senere på aftenen er jeg blevet mere end vissen, og stiller mig ud foran skolen for at ryge med en ven og to skanky piger fra 1. G, som skulle scores.
Efter at have "beriget" den udsete pige, med "alle" de svar man nu har fundet i tiden fra 1. til 3. G, fortæller hun mig at hun har en kæreste. Pis! Nå, næste punkt måtte så være vold, som jeg aldrig havde gjort mig i før.
Jeg havde dog gået til brydning i 3 mdr., som udvekslingsstudent i Canada, og det var da også blevet til en enkelt 2. plads, som jeg mente måtte være lakmusprøve for, at jeg var the ultimate fighter! Det skal her siges at min skole ligger meget tæt Tingbjerg.
Pludselig kommer syv "unge" uintegrerede/Lømler/Lerkere (kært barn mange navne, uintegrerede indvandrere endnu flere) gående. Den ene kigger på min ven og beder om en lighter.
Dum, som min ven nu engang er, og har vist sig at være utallige gange siden, vælger han at returnere med en provokerende bemærkning om, at de da vidst ikke er gamle nok til at ryge.
Så begynder de at gå, meget faretruende, hen imod os imens den ene spørger os hvad fanden vi spassere sagde. Jeg vælger at forsvare min ven og svarer at de bare skal lukke røven og finde en fest, som de er gamle nok til at komme ind til.
Da de kommer tæt på lykkedes det min kammerat at hive fat i en af dem, som han så ligger og slås med. Jeg når at slå den ene i hovedet hvorefter jeg vælger at gå efter hans knæ (klassisk brydetrix, som virker fint i en slåskamp hvor slag er forbudte).
Det næste jeg husker er, at jeg bliver slæbt ind på gymnasiets læreværelse, hvor jeg bliver ved med at spørge om jeg havde vundet slåskampen, siden de var væk.
Det viser sig tvært imod, at en af dem havde trampet mig i hovedet, så det havde sagt knæk, og at de derefter var stukket af. Efter en lang weekend på skadestuen fik jeg opereret min kæbe, som viste sig at være brækket i begge sider. Ikke så sejt at spise suppe i en måned. Min ven trykkede to ribben.

Undskyld roddet. En ordentlig smøre om en ordentlig brandert.

Da jeg fik morfin på skadestuen, kan jeg tydeligt huske at jeg tænkte, at alle burde brække noget mindst en gang om måneden. Desuden havde de et billede af en valmuemark hængende! Meget passende. :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 30 aug 2011 13:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
MortenMonroe skrev:
Det næste jeg husker er, at jeg bliver slæbt ind på gymnasiets læreværelse, hvor jeg bliver ved med at spørge om jeg havde vundet slåskampen, siden de var væk.
Det viser sig tvært imod, at en af dem havde trampet mig i hovedet, så det havde sagt knæk, og at de derefter var stukket af. Efter en lang weekend på skadestuen fik jeg opereret min kæbe, som viste sig at være brækket i begge sider. Ikke så sejt at spise suppe i en måned. Min ven trykkede to ribben.


:lol:

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 30 aug 2011 16:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
StonerBay skrev:
Vi anede overhovedet ikke om de havde noget speed, men de skulle hvertfald jagtes. Efter det står jeg helt alene nede i festgaden i min by, og danser robot-dansen og går hen til tilfældige mennesker og spørger om de vil slås.

Hahaha! :mrgreen:

Mit bidrag:

For et års tid siden sad vi nogen gutter og drak tæt, inden vi skulle ned og se nogen kampe i kampsport, hvor en af vores venner skulle stille op. Da klokken nærmer sig begynder vi at pakke vores ting, og tage sko på. Da vi kommer ud i opgangen, får jeg pludselig den brilliante idé at jeg vil se om jeg kan hoppe ud over det første sæt trapper.
Jeg tager så tilløb, og springer, men jeg havde ikke set at der hang en god, solid betonklods ned fra loftet, og før jeg har set mig om ligger jeg i bunden af trappen med en satans hovedpine og prikken i tindingen, og en hel flok venner der står og græder af grin. Jeg rejser mig op, og rusen overskygger heldigvis det meste af smerten, så vi fortsætter som om der ikke er sket noget særligt.
Da vi så kommer ned på den skole hvor kampene skal afholdes, finder vi et par gode pladser oppe på balkonen, i den hal hvor ringen er sat op. Vi sætter os og drikker en del, og hilser på andre folk der kommer til.
Begynder efterhånden at kunne mærke at jeg er ved at være grønlænderstiv, og tænker at der skal ske noget. Jeg beslutter mig så for lige at stille mig op på det store jernrør der løber langs balkonen, for at springe ned på selve gulvet nedenunder.
Jeg aner ikke hvor langt ned der er, men det er ikke et spring man har lyst til at lande forkert.
Jeg springer, og synes egentlig at det går meget godt, lige indtil jeg rammer gulvet, og jeg kan mærke at min højre fod vrikker til siden, så jeg nærmest lander på anklen på højre ben. Det gav et ordentligt spjæt op igennem benet, og jeg havde meget svært ved at rette foden ud igen uden at det sendte lyn af smerte op igennem mit ben, men igen gjorde alkoholen at smerten aldrig rigtigt nåede at stige mig til hovedet. Ihvertfald ikke før dagen efter.
Jeg går så ud og ryger en smøg med nogen andre, og vralter derefter op på balkonen og sætter mig, og sørger for at blive siddende der indtil vores kammerat har kæmpet (og vundet) hans kamp.
Efter det hele er overstået går vi op til min ven som vi fordrak hos, for at hamre videre. Jeg kan mærke at der nok ikke går for lang tid til jeg enten skal have noget opkvikkende eller en lur, og dratter umiddelbart efter om i stolen og lander på gulvet (har jeg fået at vide).
Der ved jeg så ikke hvor lang tid jeg ligger, men da jeg pludselig vågner op, føles det som om jeg ligger i en lille krybbe af glas. Det er ihvertfald hvad jeg tror lige da jeg vågner, indtil jeg slår øjnene op og opdager at jeg ligger i et akvarie, som mine venner har været så flinke at kaste mig op i, da jeg lå der på gulvet i en tilstand mellem død og koma.
Jeg kravler ud af det, og lægger mig på sofaen og sover et par timer mere. Pludselig vågner jeg af at min rumbo ringer og spørger om ikke jeg vil med ud i kolonihaven og have nogen øl og nogen sager, og det takker jeg ja til, hvorefter han kommer og henter mig.
Vi kommer så ud i kolonihaven og sætter os og drikker lidt, da jeg kan mærke at jeg skal ud på skidehuset og bygge et lerhus.
Jeg når lige at ringe til et par veninder for at spørge om ikke de kommer ud i kolonihaven og drikker med os, hvorefter jeg går ud for at smide en kævle på porcelænspejsen. Jeg må åbenbart have sat mig lidt for godt til rette, for pludselig vågner jeg op på tønden med hovedet mellem benene, og jeg kan høre en behagelig kvinderøst inde fra 'stuen' af. Jeg panikker hurtigt og skynder mig at rejse mig op og trække underdrenge og bukser op, inden jeg vælter ud i stuen.
Resten af dagen kan jeg ærligt talt ikke huske andet end meget små brudstykker af, men jeg ved at vi senere tog ned ned til en veninde for at få en øl, hvor jeg igen gik kold og vågnede op dagen efter med make-up i hele skærmen.

Jeg har før gjort lige lovligt kække og dumme ting i de tunge branderter, men jeg er næsten sikker på at springet i opgangen til at starte med gav mig en ordentlig hjernerystelse med som gave, som jeg så kunne vælte rundt med resten af dagen og aftenen, oven i al sprutten.

Vild ungdom!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 31 aug 2011 22:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Mig og Mr.Cheshire kravlede op på mit tag og kom til at bukke nogle tagplader. Taget var ikke helt færdigt. Fik noget af en skideballe af håndværkerne. Heldigvis kunne det godt laves færdigt og holder tæt. :)
Har aldrig gjort noget så dumt før.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 01 sep 2011 01:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Puha Alice, det var godtnok en ordentlig omgang.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 01 sep 2011 07:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2009 12:39
Indlæg: 315
Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
Lol arthur :D

Jahh den skide introfest er god gro bund for en kæmpe brandet, som ofte resultere i, at man gør sig uhelddigt bemærket..:D

Kan huske til min introfest sidste år, hvor mig og min kammerat, helt uafhængigt af henanden, styrter ind på samme lukkom og vold brækker os. Jeg brækkede mig i kummen og min ven,som kom ind få sekunder efter jeg var gået igang, knækker sig i håndvasken. Da sessionen er færdig er gulvet, vask, lukkom og lidt af vægen smurt ind i bræk...jeg trækker ud men min ven lader håndvasken stå. Da vi er ude og tage en smøg, er der så nogle 3.g´ere som har fundet frem til os, og vi bliver pænt bedt om,at gå ind og gøre rent, til stor morskab som en stor grinene flok LOL xD

_________________
http://soundcloud.com/stjernehimmel


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 09:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Alice skrev:
Mig og Mr.Cheshire kravlede op på mit tag og kom til at bukke nogle tagplader. Taget var ikke helt færdigt. Fik noget af en skideballe af håndværkerne. Heldigvis kunne det godt laves færdigt og holder tæt. :)
Har aldrig gjort noget så dumt før.


Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 11:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Alice skrev:
Mig og Mr.Cheshire kravlede op på mit tag og kom til at bukke nogle tagplader. Taget var ikke helt færdigt. Fik noget af en skideballe af håndværkerne. Heldigvis kunne det godt laves færdigt og holder tæt. :)
Har aldrig gjort noget så dumt før.


Du fik en skideballe af håndværkerne for at ødelægge dit eget tag? Haha, for dælen da.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 12:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Alice skrev:
Har aldrig gjort noget så dumt før.

:shock:

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 12:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Jeg har i en kæmpe brandert på en skiferie i Østrig, delt en flaske GHB med en kammerat. Det resultere i at vi bliver vækket af en 6-8 kampklædte betjente på vores hotelværelse. Jeg kan ingenting huske af hvad vi har lavet under drukturen, men får fortalt at vi har smadret hele hotellet (det var forholdsvist lille). Samt havde vi løbet rundt med pulverslukkere og "gasset" alle folk ud af deres værelser.

Det kostede mig 25.000kr i erstatning samt blev nægtet at bo på nogen hoteller i byen (det var første dag vi kom og vi skulle være der i 10 dage). Vi måtte derfor bo på gulvet hos min kammerats chef som også var med dernede. Pengene skulle betales med det samme, så der var ikke meget at leve for bagefter. Desuden var jeg til afhøring på tysk i ca 6 timer uden jeg kunne sproget. Bagefter fik jeg to års betinget fængsel i Østrig samt livskarantæne for firmaet Sne & Snø som aldrig vil have mig med mere!

Vi tog ned til baren dagen efter - vores bartender fra aftenen før sagde dybt imponeret han aldrig havde set nogle drikke så meget før.

Alt i alt jeg røre aldrig GHB igen har kun dårlige oplevelser med det :s (og alkohol for den sags skyld)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 14:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
TicTac skrev:
Samt havde vi løbet rundt med pulverslukkere og "gasset" alle folk ud af deres værelser.


Lol :rocking:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 14:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
TicTac skrev:
Alt i alt jeg røre aldrig GHB igen har kun dårlige oplevelser med det :s (og alkohol for den sags skyld)


GHB er et fint og hyggeligt stof hvis man tager det fornuftigt..
Ellers rimelig vild tur du har haft dig der!

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 16:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Den løb helt af sporet desværre.

Det bedste var næsten at rejseselskabet havde taget en masse billeder af os mens vi var gået kolde på hotellets gang hvor vi ligger helt hvide i hovederne af det pulver. Samt billeder af skaderne. Så kan man altid kigge tilbage på "minderne" :)

Tjae min holdning til GHB er at det er noget lort - har godt nok også haft nogle heftige oplevelser med det. Men det var før jeg lærte ordsproget: alt med måde ;)

Haha Bomle det var nu også skide sjovt - det eneste minus var bare at vi skulle betale for 3 familier der skulle flytte hotel fordi de ikke turde bo der mere :s


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 sep 2011 21:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Bare fordi jeg er sød og artig i modsætning til jer dumme drenge der smadrer rundt og laver kaos! GIV MIG NU LIDT CREDIT!
:(

Dagens fuck-up: at træde forkert og rive min syning i foden op. Kæmpe blodbad og kaos klokken 6:15 i morges. God start på dagen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 03 sep 2011 01:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Damn Alice.. You're livin' it up while it's going down.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 03 sep 2011 02:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Odden skrev:
Damn Alice.. You're livin' it up while it's going down.




:rocking: :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 03 sep 2011 09:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Giv mig nu bare ret i, at mit liv er spændende. Jeg er trods alt clean. ^^


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 03 sep 2011 10:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Hvis det er dig på billedet der din avatar, så er jeg helt enig i, at det ser meget spændende ud.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team