Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 02:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 aug 2010 19:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 23:07
Indlæg: 384
Geografisk sted: Berlin
Nu hvor posten er oppe igen, kan jeg da lige bidrage med endnu en af de dælens alkohol relaterede historier.

Havde haft hjernerystelse i en lille måned og tænkte "nu må det fanme være ved at være ovre". Så jeg ville på druk med vennerne, lagde ud med at drikke stille og roligt, og der skulle da heller ikke mere end få genstande til at jeg sejlede. Tænke ikke så meget på hjernerystelsen mere i min meget berusede tilstand, så jeg bliver da enig med en af mine venner om at vi skulle slå hinanden hårdt i hovedet. Han slår først.. BANG.. en måneds hjernerystelse mere og underlige klik lyde i mit hoved (som heldigvis er holdt op!!)

Damn you alkohol!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 aug 2010 19:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Fik alt for go' griner på af Dextroses historie :D
"for derefter at gå ind og tæve ham jeg havde forsøgt at slå på tidligere."
Det er satme en god ven du har der!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 14 aug 2010 16:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 sep 2009 15:32
Indlæg: 137
Vil da også føje lidt til :D

Havde fået en ny kæreste og skulle hjem at drikke med hende og hendes 3 veninder og 2 venner som jeg på ingen måde kendte. Ender selvfølgelig med at drikke mig selv totalt ned; det sidste jeg husker er at jeg prøver at finde de to gutter ovre på en legeplads. Næste morgen vågner jeg hjemme hos kærestens forældre. Ligger en hel dag i hendes seng uden at kunne røre mig, mens hun sidder og ser fjernsyn. Får at vide at jeg valgte at brække mig i venindens badekar, hvorefter jeg satte mig til at synge resten af aftenen, indtil jeg bliver båret hjem af kæresten og hendes ven.

En anden gang, 4-5 måneder efter jeg havde fået mit kørekort, brager jeg frontalt ind i et autoværn med 80 km/t og en promille lige under 1,2. Det var en kammerats bil og der var 4 andre gutter i bilen. Alle slipper heldigt fra det, jeg fik mit kørekort igen og en regning på lidt over 30K.

Toppen af poppen: Var i Thailand med en kammerat og vi skulle til Full Moon Party. Inden vi går ned på stranden, deler vi en flaske vodka og lidt øl, så humøret er et stykke deroppe af. På vej på stranden møder vi nogle englændere, og jeg ender ret hurtigt med at snave med den ene. Ned på stranden og danse og drikke mere. Min ven bliver træt af at se os snave, så han går ned af stranden. Jeg har hængt min nye trøje i buksekanten og har et nyt men billigt kamera i lommen. Pludselig vil trunten ud i vandet, jeg stiller mine klip-klapper på stranden og vi vader lidt ud .. Og længere og længere, indtil mit kamera dør og mine penge bliver våde. Er på dette tidspunkt rimlig stiv, så vores sexprojekt ude i vandet mislykkes. Da jeg kommer op af vandet opdager jeg at min trøje er væk og ligeså er mine klipklapper. Vader i bar mave og uden sko ned af stranden for at finde min kammerat. Ender med at købe en "special mushroom drink" og en joint på en bar med mine gennemblødte penge og sætter mig ned på stranden og snakker med en amerikaner. I min fuldskab begynder jeg at vifte rundt med jointen og 1 minut efter bliver jeg anholdt af det thailandske politi og ryger i spjældet . Kostede små 10-11K at komme ud .. Damn you, alcohol!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 16 aug 2010 04:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2010 05:51
Indlæg: 244
Er på vej hjem fra byen, da jeg får den geniale ide at pisse i et springvand, hvor folk sider undt omkring og bare glor.
Jeg vender mig om og er i gang med at lukke sammen samtidigt med at jeg går, da jeg pludselig bliver prikket på skuldren. Vender mig om og ser 3 pansere. Jeg overvejer i et kort øjeblik at tage flugten, men i min fuldskab formår jeg at vurdere jeg hverken er i form eller i tilstand til at løbe fra politiet. Et par uger senere kommer der et brev med en pæn beskrivelse af min tisse tår og en bøde på 600 KR.

Mig og nogle kammerater vandre rundt i byen efter en god bytur vi smutte på Burger King, efterfølgende vælger to af os så at pisse op af McD som er lukket, dog er bestyrende der stadig, og han kommer pludselig løbene i fuld firspring, jeg når lige at ryste banditten inden han åbner døren, han tager så min cola fra Burger King og lægger an til at kaste, jeg vælger at bukke mig, og vel bukket i 2 sekunder, da han vælger at kaste cola'en ikke på, men OVER mig. Hvilket må siges at være noget af en bedrift i sig selv.
Bagefter tog jeg så benene på nakken.

Mig og et par gutter er vold stive (eller jeg er) vi blive pga. min tilstand nægte adgang til en beværtning, vi smutter så videre til en anden, hvor jeg åbenbart for spillet så ædru at jeg bestiller og betaler indgang til mig og min ene ven. Vi går op i baren, jeg tager en tår af en øl, hvorefter jeg får føles at jeg skal skal knække mig og smutter ud. Nu har jeg en tendens til at kunne drikke videre selvom jeg har knækket mig, og en aften er sjældent vellykket medmindre det sker, så mine venner gør ikke det store ud af. Jeg kommer så ud og vil knække mig i busken, hvilket ikke lykkes, det lykkes hellere ikke for mig at komme ind igen for nu er jeg for fuld. Mine to venner beslutter at lede efter mig, efter som jeg har været væk i en halv times tid. Da de kommer til udgangen kan de bare se mig forgæves prøve at overbevise vagterne om at jeg skal ind. De får mig overtalt til at vi skrider hjem til mig. På vejen hjem er jeg lige ved at blive påkørt af en ambulance, da jeg løber ud på vejen efter en prop til en sprut flakse, mine venner formår dog lige at hive mig ind igen. Næste dag vågner jeg op og finde ud at jeg halvdelen af aften er gået rundt på en forstuvet ankel. Jeg laver noget morgenmad tager en bid af en bolle, hvor på jeg føler mig ekstrem dårlig og må smide mine venner hjem og jeg lægger mig til at sove igen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 aug 2010 15:03 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jun 2009 13:58
Indlæg: 40
Geografisk sted: I mine bukser
J-dag for omkring 9 år siden... :cheers:

Jeg drak bajere tæt hele dagen med min kammerat, det var såmænd også fint nok. Vi røg videre til en anden fest i byen, og mange flere bajere røg ned.
Omkring klokken 02:15 finder jeg mig selv inde på byens diskotek hvor jeg er igang med at drikke tequila shot med min kammerat, shotsne var billige hvilket resulterer i at jeg løber tør for penge. På turen op til automaten får jeg mig et blackout (lækkert med at komme fra en dejlig varme, til herre koldt vejr).
Vi havde ca. nået en flaske hver, fortalt han mig ugen efter.

Her skulle en jeg kender have gået forbi mig, mens jeg stod og råbte og skreg af en skraldespand, udover det ville jeg åbenbart også afprøve et flyvespark. Mit flyvespark var dog en meget dårlig ide, da jeg ramte fordi og nikkede skraldespanden en skalle i stedet for. Jeg havde de såkaldte togskinner på dengang (havde fået dem i en meget sen alder) hvilket var meget heldigt, for, togskinnerne var slået løs + 4 tænder i min overmund og de 2 af dem var der ikke liv i. Havde jeg ikke haft togskinnerne på, havde jeg manglet 4 tænder :P (Jeg havde heldigvis selv lagt bedøvelsen til dette stunt, så på selve aftenen kunne jeg ikke rigtig mærke noget :))

Efter denne herlige tur kunne jeg ikke få mig selv til at drikke tequila igen i små 4 år :) :peace:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 aug 2010 16:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Har engang til en klassefest med 10. klasse bundet alt for meget sort svin, gået ind på værtindens værelse hvorefter jeg tager et par af hendes trusser på og kommer ned og viser mig for de andre og griner, får en stor lussing af hende, går kold i hendes sofa, må bæres på maven ned af en trappe af to gutter, begynder at stortude overfor dem (gør jeg tit når jeg er alt for stiv) og brækker sort bræk på mine nye sko.

Har også i fuld-/dumskab kastet en skruetrækker efter min bedste ven, grinende selvfølgelig, fra 3. sal hvor han stod i gården med ryggen til. Den landte ½ meter fra ham...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 18 aug 2010 13:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2010 22:52
Indlæg: 45
Geografisk sted: bronx
Da jeg var 18, var der en dag min mor bad mig tømme hendes indbakke, på hendes email, mens jeg var helt sendt afsted på 3 mærker. skræmmende


Top
 Profil  
 
 Titel: Re:
Indlæg: 18 aug 2010 22:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2007 13:33
Indlæg: 688
Geografisk sted: Farveladeland
Phanaamana skrev:
Her kommer lige en kronologisk liste over alle de fucked op åndssvage ting jeg har begået i kæmpe branderter:

Havde drukket 12 øl på lidt under to timer og ankommer rigtig stiv til en strandfest. Ender med, at jeg ligger ned foran en af de mest populære gutter i byen, som jeg selvfølgelig synes provokerer mig, hvilket resulterer i, at jeg fyrer en ordentlig snotter på hans bukser, som sikkert har kostet hans far en årsløn. Han sparker mig nogle gange i maven, hvorefter jeg, stadig liggende på jorden, truer ham med diverse Quentin Tarantino-films-lignende ting. Min mor henter mig og min kammerat som er lige så stiv. Da vi kommer ind i stuen, begynder vi at brække os næsten synkront midt på gulvet.

Var til havnefest et år efter hvor selvsamme gut, som havde sparket mig i maven, havde drukket sig modig nok til at fortælle mig, at jeg fandeme skulle passe på o.s.v.. I min kæmpe brandert gad jeg selvfølgelig ikke finde mig i disse fornærmelser, så jeg trak en butterflykniv i bedste Bruce Lee-stil og han skyndte sig at løbe over og hente vagter og sine venner. Der skete ikke noget videre, jeg daffede bare hjem og sov.

Var til fest, hvor min nikotin-junkie af en ven, fik tilbudt to smøger for at bunde en flaske vodka, og han var jo ej ædru, da han gik med til det.. Han havde det sjovt i en halv time, hvor han, blandt andet, snavede med en anden dreng i 13 sekunder til stor morskab for os andre.. Men så begyndte han at brække sig og blev bevidstløs, så vi kørte ham hjem til mig i en trillebør, godt 2 kilometer, og det er fandeme langt i en brandert med en 75 kilo tung og stiv stodder i en trillebør, så vi skiftedes til at køre ham.. Ingen af os var noget der lignede ædru, så han røg på asfalten nogle gange, men han blev ikke dummere end han allerede var.. Vi smed ham i et telt jeg havde stående i haven.. Næste morgen havde han pisset i bukserne og havde også bræk i hele hans store hår fra aftenen før..

Var til fest med fri bar.. Elller fri øl og hvidvin.. Efter 2½ flaske hvidvin og en god mængde øl, skulle min veninde til en anden by, men det syntes jeg selvfølgelig ikke at hun skulle alene, så jeg tog med og hun tog hen hvor hun skulle hen og så stod jeg dér, uden strøm på telefonen og uden penge, så jeg beslutter mig for at blaffe. Selvfølgelig bliver jeg taget op af tre "kulturberigerer". Vi snakker om løst og fast og vi finder ud af, at jeg selvfølgelig skal købe den pistol de har i bagagerummet for 4000,-..
De kører mig hjem og jeg render ind og henter pengene og går ud til dem igen. De kører mig allerhelvedes langt væk, nakker mine penge og efterlader mig på en mark, hvorefter jeg render rundt og banker på døre klokken 04:00 om natten og spørger om jeg ikke nok må låne deres telefon.. En flink mand giver mig lov, efter cirka 10 forsøg, og min mor henter mig..

Var til fest hos en veninde fra min klasse og drak den flaske King George jeg plejede at drikke, og morede mig ganske godt.. Besluttede mig så for at tage hjem og sove, da jeg lige havde fået mig en lur i hendes garage.. På vejen hjem mødte jeg en kammerat som skulle hjem til en anden kammerat tæt på mig, som jeg så tog med.. Da jeg gik derfra, faldt jeg ned i et hul og knaldede hovedet ned i en bunke mursten og måtte syes på skadestuen..

Sidste skoledag var jeg til gallafest, som jeg havde betalt 500,- for at deltage i. Fadøl kostede 10 kroner, så jeg blev selvfølgelig rigtig fuld og så en vagt som lige så godt kunne være christianit.. I min brandert skulle jeg selvfølgelig provokerer, så jeg rendte rundt og heilede i hans åsyn, hvorfor jeg blev smidt ud, da det "gav optræk til ballade"..
Efter nogen tid hvor jeg havde stået udenfor hegnet der, afspærrede de udsmidte og de andre festdeltagere, og heilet til ham christianitten og andre vagter, fik jeg argumenteret mig ind til festen igen ved at diskuterer med festarrangøren, som også engang havde været min lærer.. Jeg skulle da lige fremvise min anden entré, så jeg heilede i fjæset på vagten igen.. Og blev smídt ud igen.. Efter en time eller to hvor jeg havde truet samtlige stakkels vagter med at "komme tilbage med noget der var oversavet", havde de skaffet nummeret til min mor, som kom og hentede mig.. Jeg skulle da lige smutte med stil, så jeg kastede en tændt smøg i hovedet på en vagt, som eftersigende gik og ømmede sig over brændsåret hele aftenen..

Og den nyeste nye: Til introfest på mit gymnasie blev jeg meget fuld som sædvanlig, og efter at have truet en masse 3.g'ere o.s.v, tog jeg spontant toget til en større by, hvor der mirakuløst ikke skete andet, end at jeg af uforklarelige grunde hamrede min stakkels højre hånd ind i et forsvarsløst spejl på et stationstoilet.. Mistede lidt over det, der svarer til et frimærke i hud og måtte på skadestuen.. Jeg havde hevet det løsthængende hud af hånden i min brandert, så de kunne ikke sy det, så de snakkede om, at jeg skulle have hudtransplantation, men heldigvis helede det hele så fint inden operationen, at jeg kunne nøjes med at få syet det størst gabende sår, sammen.

Utallige gange har vi, i branderter, "lånt" biler og kørt ræs på de øde landeveje, med en gennemsnitsfart på 150 km/t..

Jeg har også begået hærværk i en brandert, der løb op i mange tusinde kroner, men af gode grunde kan jeg ikke fortælle om hvor, hvornår, på hvad og hvordan..

Har selvfølgelig lavet en masse andre mindre fuck ups, men kan ikke lige huske dem..

Alt dette lort har givet min mor og far ret dårlige nerver, og de frygter hver weekend hehe..

Jeg er selvfølgelig ikke stolt af noget af det her pis, mange gange kunne det have kostet menneskeliv, en masse gange har det kostet dyreliv og det har givet mig en masse grimme ar, mistillid fra mine forældre og fysiske og psykiske tømmermænd, som jeg helst havde været foruden..

Chanders..



Fuuck mand... Prøv da lige og fyr den af! :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 26 aug 2010 13:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
^^en grund til at alkohol eller dumhed burde forbydes. vælg selv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 26 aug 2010 15:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
InnerNetExplorer skrev:
^^en grund til at alkohol eller dumhed burde forbydes. vælg selv.


Det er faktisk kombinationen af de to der er den allerfarligste man kan bevæge sig ud i, det er endt med døden for rigtigt mange mennesker :?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 21 jul 2011 23:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 jul 2011 03:47
Indlæg: 60
jeg har for 10 min siden smidt 60 stk 10 mg ritaliner gennem min pepperkværn ..... kan nu konstatere at der var meget pepper tilbage i lortet....
og er pinligt ædru ...............


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 jul 2011 01:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
hvorfor kværne så mange på én gang? :?

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 26 jul 2011 20:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Hvorfor hater i så meget på alkohol? Det er jo jer selv der drikker mere end i kan tåle. Hvis jeg tog 800mg MDMA og kaldte det et lortedrug er det så MDMA's skyld eller min egen?

Hvis jeg drikker 1 flaske vodka og laver lort i den er det så min egen skyld eller ethanolen?

Det er sgu min egen skyld begge gange.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 27 jul 2011 11:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Det var da en kedelig historie du havde P_P? Prøv at læse hvad topic går ud på, i stedet for at komme med en moralprædike ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 aug 2011 10:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 jul 2011 03:47
Indlæg: 60
Snoezel skrev:
hvorfor kværne så mange på én gang? :?


prøvede at være smart .. det gik skidt hehe


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 14 aug 2011 11:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 11:55
Indlæg: 1272
Geografisk sted: hulen
Jeg har en gang drukket så meget, at jeg startede slåskamp med to pushere, flygtede fra 10 pushere og blev gennemtæsket af politiet efter at have tacklet en af betjentene, som stod i vejen for min vilde flugt. Det var i sydeuropa, forresten, så i kan få et billede af hvilken slags betjente som tæskede mig. Tak, absint, du gør mit liv federe.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 18 aug 2011 20:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Hvorfor startede du slåskamp med dem in the firstplace? just curious...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 24 aug 2011 20:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2010 18:35
Indlæg: 379
Nå, går ud fra at man godt må bidrage til denne tråd...

Men ja, da jeg er fra Aalborg skulle jeg i Gaaaaaaa'n (Jomfru Ane Gade). Jeg havde taget amf, en pille af ukendt substans (dumt, jeg ved), og MDMA - og så havde jeg bare drukket alt for meget... -.-
Nå, men jeg var i løbet af aftenen havnet i en random lejlighed, hvor jeg købte den pille, som jeg åd (dumt, I know). Snart spildte jeg øl overalt, og var svag på benene. Senere var jeg i en random anden lejlighed, hvor jeg fik en bombe MDMA (faktisk ikke rigtig en bombe, jeg fik bare MDMA i hånden som jeg åd og skyllede ned).
Alt dette er meget normalt, men senere på natten da jeg var meget stiv, og påvirket af alt muligt, kom jeg til at kaste en flaske øl efter en kæmpe neger. Negeren bliver sur, og jeg når lige at råbe til min kammerat: KOM VI LØBER!!!!!! inden ham negeren står hende ved mig, og truer mig med alt muligt, hvis ikke jeg gik på knæ og sagde undskyld. Så bukkede jeg mig lidt ned i knæ, mens jeg sagde sorry, og så smuttede jeg under armen på ham og løb fra ham.
Nå, men efter det, kom jeg i en diskussion med nogle andre mennesker, som sad helt fredeligt og roligt, og spiste noget shawarma. Jeg blev ved med at snakke med dem, jeg sværger at det var i min bedste mening, men pludselig stjal jeg en shawarma fra en af dem, som jeg løb med. De nåede at indhente mig, men jeg nægtede at give dem shawarmaen. Ham hvis shawarma jeg havde nakket begyndte at true mig, men så begyndte jeg at spise hans shawarma, og til sidst sagde han: "Så behold dog det lort!!", hvorefter han vendte sig om for at gå. Så siger jeg: "HEY!", og idet han kigger på mig igen smadrer jeg shawarmaen ned i jorden, griner helt åndsvagt (sådan: "HARH-HARH-HARH-HARH"-agtigt), hvorefter jeg flygter igen. Så smadrede jeg nogle flasker og glas, og så tågede jeg rundt i Aalborg midtby indtil kl. 10 næste formiddag og var helt fucked, og snakkede med franskmænd og pis og lort.

_________________
"Men hvorfor er det du så absolut vil spise MDMA på en nutellamad?"


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 24 aug 2011 22:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Jeg er lige startet på gymnasiet, og der holdes en fest for alle 1.g'erne på skolen. Det er en stor aften, som alle ser frem til, fordi det er første gang man skal drikke med sine nye klassekammerater. Det hele starter fedt ud til en hyggelig forfest hos en ven fra klassen, med alt for mange sjove drinks. Jeg husker på ingen måde hvordan jeg kom hen til gymnasie festen. Der er opstillet et hegn ude foran indgangen til gymnasiet, hvor man kan stå udenfor og ryge cigaretter. Af en eller anden grund, vil jeg ud for området, så jeg flytter hegnet. Rektor og de to dørmænd, ser mig gøre det, og lukker elegant hegnet bag mig, hvorefter jeg ikke må komme ind igen. Resten af aftenen kunne jeg stå ude foran hegnet og ligne en idiot og brokke mig og tude over hvor unfair det var! Foran alle 1.g'erne og mine nye klassekammerater. Jeg gik så kold foran hegnet, oven på en mur, hvor der ved siden af går ned en trappe ned til en af pedellernes indgange til skolen. Jeg falder ned fra muren og banker mit hoved ned i trapperne og muren. Heldigvis var der ikke så langt ned der fra hvor jeg lå, men hvis jeg havde lagt et par meter længere ude på muren, var jeg måske ikke i live i dag!

Det er så pinligt at jeg kan give mig til at græde bare ved at tænke på denne forfærdelige historie! Jeg er en af de typer som ikke kan holde til at drikke, fordi jeg simpelthen ikke kan stoppe når jeg først er kommet i gang! :cheers:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 24 aug 2011 23:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 14:44
Indlæg: 10
Geografisk sted: Somewhere between space and time
Var engang i byen med nogle fra min klasse til noget fredagscafé hos SFU. Jeg møder den her australske udvekslingsstudent og snakker med hende. senere på aftenen bliver jeg virkelig virkelig alt for fuld, og begynder at lægge an på pigen og ender så også med at kysse hende lidt. herefter vælger min hukommelse så at slå fra, som den så tit gør, så det jeg skriver er noget jeg har fået fortalt er sket.
Jeg snaver på et tidspunkt den her tøs rimelig grundigt, hvorefter jeg vender mig om og kaster op udover hele gulvet (Yea I know, I did a Stan). Efter det skrider mig og en ven videre i byen, hvor vi jagter to fyre fordi vi gerne vil have noget speed, som ville ha været en skide god idé i vores tilstand. Vi anede overhovedet ikke om de havde noget speed, men de skulle hvertfald jagtes. Efter det står jeg helt alene nede i festgaden i min by, og danser robot-dansen og går hen til tilfældige mennesker og spørger om de vil slås. Jeg har ikke været i en nævekamp siden 4. klasse, så det virkede totalt latterligt, især hvis man tager min højde og muskelmasse i betragtning. Kom dog heldigvis ikke op at slås med nogle, men havde afsindigt ondt i mit baglår og og ballen, dagen efter. Så ved ikke om der er en der har skubbet til mig eller jeg bare har faldet.
De moralske tømmermænd dagen efter gjorde det overhovedet ikke bedre.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team