Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2024 17:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jun 2013 13:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 857
Geografisk sted: Milano
Når jeg skal i det nærmeste supermarked har jeg to ruter jeg skiftes til at gå, den ene er hurtig og asfalteret og den anden er en smule længere men går i gennem en dejlig skov. Indtil videre har jeg ikke brugt skovruten i år, fordi det har været en lang vinter og regn forårsager en våd og mudret skovbund i op til 1½ uge, men i dag skulle det så være.

Jeg traver ned til skoven og bemærker at den lokale skovløber har valgt at skære grene af nogle træer og bruge dem som barriere for den sti som jeg normaltvis følger, jeg vælger at trodse barrieren og følger stien alligevel.
Som det nok kan tænkes er stien nu blevet bevokset af græs og planter og i min gode opioidkoger vælger jeg at være ret ligeglad og fortsætter ned af den knapt bemærkelige sti.
På et tidspunkt opdager jeg en stikken og brænden på mine shortsbeklædte ben og kigger ned for forbløffet at opdage at jeg står midt i et bed af brændenælder, jeg har åbenbart forvildet mig ud på et sidespor på grund af den godt bevoksede sti.

Jeg tog den asfalterede rute hjem.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jun 2013 18:24 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg traver ned til skoven og bemærker at den lokale skovløber har valgt at skære grene af nogle træer og bruge dem som barriere for den sti som jeg normaltvis følger, jeg vælger at trodse barrieren og følger stien alligevel.
Som det nok kan tænkes er stien nu blevet bevokset af græs og planter og i min gode opioidkoger vælger jeg at være ret ligeglad og fortsætter ned af den knapt bemærkelige sti.
På et tidspunkt opdager jeg en stikken og brænden på mine shortsbeklædte ben og kigger ned for forbløffet at opdage at jeg står midt i et bed af brændenælder, jeg har åbenbart forvildet mig ud på et sidespor på grund af den godt bevoksede sti.

Jeg tog den asfalterede rute hjem.


Ej, come on! Skal der virkelig ikke mere til at standse dig end en barriere af grene og nogle brændenælder? Fjern grenene igen, så du og andre folk kan bruge den gamle sti, eller kig dig for når du går. Så kan du sagtens gå i skoven. Og den er helt vildt sund for en fyr som dig, der går rundt i en opioidkoger til daglig ;)

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jun 2013 18:38 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 857
Geografisk sted: Milano
Nu hoppede jeg jo over barrieren og der er andre stier i skoven der kan bruges, det tænkte jeg bare ikke over, grundet min lamhed. Nu er det heldigvis ikke hver dag jeg render rundt i en opioidkoger, næste gang kunne jeg evt. også overveje lange bukser.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jun 2013 18:54 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Nu er det heldigvis ikke hver dag jeg render rundt i en opioidkoger, næste gang kunne jeg evt. også overveje lange bukser.


Godt at høre :) Jeg skulle også bare mobbe dig lidt ;)

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 06:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
adolfro!!! hvor er du? jeg mangler min griner, mit fix, i form af dine vilde weekender?!?!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 09:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2013 12:18
Indlæg: 20
Geografisk sted: På toppen af verden
Lige en lille en fra mig også.

Jeg var lige begyndt, at få noget ret så seriøst kørende med en fyr. Og en aften, skulle vi til fest hos en fælles ven. Jeg tog så min veninde med, da jeg ikke kendte så vildt mange af de andre gæster. Fyrende til festen begyndte hurtigt, at hælde på mig, og når man er som jeg - 1,59 høj. Så skal der ikke så pokkers meget til før, at jeg er helt væk.

Det startede så med, at nogle folk fra festen (inklusiv min flirt) ville et hurtigt smut ned, på et diskotek. Der sad jeg så tilbage i huset pløre fuld, og med min veninde og en masse fyre. To af fyrende sagde så, at de ville smutte ned i byen efter smøger. Da de så var kørt, begyndte nogle til festen, at tage snitter og rulle en joint, men så fuld som jeg er, så opdager jeg det ikke, og da min veninde så hvisker til mig, hvad det er de har gang i. Så vælger jeg at råbe ud i hele lejligheden, at det var sgu da ikke det hun troede det var, der var ingen her, som tog stoffer.

Jeg ville så rejse mig og gå, men i det jeg rejste mig, så væltede jeg bordet og alt deres hash, rulle tam tam røg på gulvet! Jeg undskyldte mange gange. Og gik så ud for, at se hvor mine to venner, som var kørt ned efter smøger, var blevet af. Jeg ser dem så udenfor og løber ud til dem. De var så uheldigvis kørt galt på scooter, så de blødte og støttede sig til hinanden. Og som den lille "mor" jeg nu altid er til fester, uanset hvor fuld jeg er. Så fik bakset de to store fyre, ud på toilettet.

Så skulle deres sår jo renses, så jeg tog en køkkenklud og rensede deres sår. Derefter synes jeg, at de skulle have forbinding på, jeg så havde ikke noget forbinding, og hvad gør man så? Man tager da bare nogle menstruations bind sammen, dem havde jeg jo liggende i tasken! Desværre ville det ikke holde, og jeg blev nød til, at smide det ud, men skraldespanden var proppet, så jeg smed dem i håndvaskene. Så fik jeg den ide, at de skulle have noget koldt på, så jeg fandt en pose frosne ærter. Da jeg så kom tilbage på badeværelset, med de frosne ærter, sad der kun den ene fyr. Så vi lukkede døren og begyndte, at kysse.

Mere skete der ikke, fordi så åbnede værten døren, og råbte til min flirt, hvad han havde set, og i ren raseri går jeg så ind i stuen, åbner posen med frosne ærter og kaster dem efter alle gæsterne.
Senere til festen, da stemningen var god igen, så fik jeg noget virkelig stærkt whisky. Og så skulle jeg bare kaste op. Der var låst til toilettet, men jeg skulle bare af med det, så hvad gør man? Man knækker sig i hætten på sin venindes helt nye vinter frakke! Da der så blev ledigt på badeværelset, så blev alt sort. Jeg husker kun små klip af, at jeg sidder og knækker mig, og min veninde holder mit hår. Jeg vågner så ved, at jeg ligger i armene på min flirt, kigger på ham og alt bliver sort igen. Så husker jeg, at jeg sidder på min flirts badeværelse og knækker mig, og han derefter bære mig ind på hans sofa. Jeg vågner så klokken 5 om natten og er frisk som en fisk. Lægger mig ind i min flirts seng, men han er møg sur, jeg spørger hvorfor, og han forklare, at jeg for det første havde kysset en anden, og for det andet, så havde jeg ligget og rullet rundt på gulvet mens jeg havde hylet og skreget på min eks kæreste. Han fortalte så også, at jeg havde stoppet vasken hos ham fyren, da jeg jo havde fyldt den med menstruations bind. Pyyyha.

En anden træls historie er, at jeg var til en fest, hvor jeg lyn hurtigt blev rigtig stiv. Vi gik så ned til en pølsevogn, hvorefter jeg så faldt i søvn foran pølsevognen, og blev efterladt. Ham pølse manden, havde så prøvet, at vække mig, ved at hælde kold vand på mig, og til sidst lykkedes det så, men det resulterede så også i, at jeg besluttede mig for, at trøjen var for våd, så jeg smed den! Så gik jeg tilbage til festen, kun iført bukser og bh. Da så mine veninder finder noget tøj til mig, så spørger nogle fyre om de ikke må lave en drink til mig, og joda hvorfor ikke? Det viste dig så, at være et helt ølglas fyldt med cola, vodka og hold godt fast..... STEGEMARGARINE!! Det var så ulækkert, men af en eller anden mærkelig grund, så fik jeg sgu det hele ned! Så ville jeg ud, for at få lidt frisk luft. Og tror i så ikke, at der står et løbehjul, og det skal da prøves! Så jeg hopper op løbehjulet og kører hele vejen ned af en høj bakke. Jeg begynder så at overveje det der med bremser, så jeg sætter bare hælende i, og jeg siger jer det gjorde nas! Mine hæle brændte nærmest! Derefter kunne jeg ikke holde balancen, så jeg snublede hele vejen ned ad bakken.

Da jeg så fik fundet tilbage til festen, så lagde jeg mig ind i en seng, fordi jeg kunne næsten ikke gå på mine hæle. Jeg kunne så mærke, at jeg skulle kaste op, og det blev så i revnerne mellem værtens seng og væg. Så blev jeg en smule flov bagefter, så jeg tænkte, at hvis jeg nu skjulte det, så ville det nok aldrig blive set. Så jeg lagde hans dyne oven i det, da det ikke var helt nok, så lagde jeg da også lige hans helt nye burberry skjorte nede i mit bræk også!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 10:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Det er sådan lidt.. Jeg har ikke så mange direkte fuck ups, bare en masse fucked up (succes) historier med stoffer, piger og sprut. Måske man ku dele nogen af dem alligevel? :P


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 10:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
@ DenBetteBrunette: Ha ha! Sikke en historie! Måske du skulle overveje at du ikke skal drikke så meget? For det var da nogle vilde fuck ups du lavede der ;)

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 10:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Okay har faktisk en ultra fuck up. På studietur i København med HF klassen (lol) tog vi på A bar om torsdagen, dagen inden vi skulle hjem. Alle drengene var samlet derinde, og vi var alle sammen PÆNT stive. Vi havde drukket i timevis på hotelværelserne inden vi smuttede i byen.

Møder en eller anden random chick dernede og i løbet af et minut står vi og snaver og har hænderne nede i bukserne på hinanden, foran hele min freaking klasse.. Nå men min intuition fortæller mig åbenlyst nok at det her fører til sex, så jeg siger til hende at vi skrider hjem til hende. Det kunne vi ikke (kan ikke huske hvorfor), så jeg er tvunget til at hive hende tilbage til hotel værelset, hvor alle vores lærere og klasse kammerater / parallel klasse kammerater også er..

Vi kommer op på værelset, og jeg foreslår vi lige ryger lidt af en skunk joint jeg har tilbage fra staden af (fra dagen før), for at gøre tingene interessant. Den er hun med på, så da vi kommer op på værelset åbner jeg vinduet og vi puffer away. Samtidig ser jeg også at vi ikke er alene på værelset, en af drengene er taget tidligt hjem, så han ligger og sover. Fuck it tænker jeg.

Vi ryger, kravler op i køjesengen og ska lige til at knalde, hvorefter at hun (på grund af weeden) får ultra paranoia på, og begynder at græde. Jeg ser om jeg ikke kan berolige hende og måske make a sexy time still, men nej den er helt gal.. Hun kravler ned på gulvet (med BH'en siddende halvt skævt som det eneste stykke tid), og her tænker jeg at jeg nok hellere må kravle ned, få tøj på hende, og berolige hende.

Når dog ikke så langt da fyren på værelset som var taget tidligt hjem, pludselig begynder at brække sig i søvne og sover videre (med fare for at blive kvalt i sit eget bræk). Bliver rimelig adrenalin-rushed ædru igen her, da jeg indser at en skæv og stiv pige ligger nøgen og græder på et hotel værelse hvor hun på ingen måde må være, og at min kammerat faktisk lidt er i fare for at blive kvalt i sit eget bræk.

Efter et kvarters tid får jeg vækket endelig liv i ham.. Meanwhile så er hende pigen her kravlet ud på toilettet, hvor hun ligger og halv brækker sig (stadig nøgen) og græder. Vi prøver at få tøj på hende men bare vi rører hende græder/skriger hun endnu mere. Så det eneste logiske jeg på daværende tidspunkt kan komme på, er at ham fyren holder øje med hende, mens jeg hiver fat i en vagt nedenunder, der eventuelt kan hjælpe hende ind i en taxa og på vej hjem.. Så jeg går ned i receptionen, og forsøger at virke så normal som muligt, og forklarer ham det hele (bortset fra jointen selvfølgelig). - De kommer to store vagter op på værelset, og hende tøsen her begynder som det første, at råbe alt muligt ala "Jeg ved ik hvad der er sket, han gav mig noget at ryge, og så har jeg fået det mega fucked"...
Hvilket får ham den ene vagt til at reagere (kæmpe pumper brian type) ala: "Der lugter faktisk også af tjald heroppe". Samtidig er vinduet åbent, og der ligger en lighter i vindueskarmen LOL.

Jeg får dog beroliget vagterne, og forsikret dem om at der ihvertfald ikke er blevet røget weed heroppe. Måske smøger, men ikke weed. Normalt ville man så få en bøde, siger de, men jeg/vi får lov at slippe.

Vagterne kan dog heller ikke få tøj på hende. Hun strider virkelig imod, og de ser sig nødsaget til at tilkalde politiet. En eskalering jeg i min fucked up tilstand ikke havde forudset. Så, politiet kommer op på værelset, tre betjente iført fuld uniform, for at få hende med. Mens de står deroppe fortsætter hun med alt det her tjald talk, om at jeg har givet hende alt muligt at ryge. Og adskillige af vores tasker er altså fyldt med weed fra staden. NOT good, når tre betjente plus to vagter står på ens værelse.

Jeg kan se at ham den ene betjent begynder at gå rundt inde på vores værelse, som om han skal til at rode vores ting igennem. Derfor begynder jeg at snakke alt jeg kan med ham, for at aflede hans opmærksomhed. Heldigvis lykkes dette længe nok, til at de andre to betjente får tøj på hende, og får hende med ud.

Vagterne er også så humane ikke at fortælle det til vores lærere, da jeg jo ifølge dem var så ærlig og imødekommende, LOL.

Det passer nogenlunde med at betjentene og vagterne smutter, lige inden de andre drenge kommer op på værelset (på vej tilbage fra byen), og er like, what the fuck sker der ??? Politi og vagter udenfor??
Fortæller dem historien, hvorefter vi sidder tilbage og griner lidt af det. - Ryster/tripper dog stadig en smule, fra den gigantiske mængde adrenalin jeg lige fik igennem kroppen, i løbet af den oplevelse. :D

Så desværre, fik ingen fisse, men der skete heldigvis heller ikke noget. :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 10:47 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Ha ha ha!!!! Der fik jeg lige dagens griner! Det er da en FOR VILD historie, wEstzIde!! Og husk en anden gang at holde dig til hippie-tøserne.. de kan godt tåle den tunge ryger ;)

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 11:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Ha ha ha!!!! Der fik jeg lige dagens griner! Det er da en FOR VILD historie, wEstzIde!! Og husk en anden gang at holde dig til hippie-tøserne.. de kan godt tåle den tunge ryger ;)


Haha ja, fik min lærestreg, i forhold til hvilke typer piger man bør være påpasselig med at ryge skæve :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 13:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Westzide jeg vil i byen med dig en dag.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 14:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Westzide jeg vil i byen med dig en dag.


Du kommer bare til københavn :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 14:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Har faktisk også en go fortælling, der forløber sig over to dage. Dog ikke nær så hæsblæsende som den anden :lol:

For en måneds tid siden var jeg til fest på mit kollegie. Der var lige kommet en flok nye amerikanere til (udvekslingsaftale med kollegiet), og ved en tre tiden falder jeg i snak med en af dem, og får snavet lidt med hende. Vi fjoller rundt på kollegiet sammen et par timer, og ender ved en fem tiden oppe i fælles TV stuen på min gang, med et par øl. Stuen har en gennemsigtig glasdør der går lige ud til gangen med alle værelserne på, så den er ikke særlig ninja.

Jeg var ret stiv på daværende tidspunkt, men indså pludselig at jeg sad med en pige klokken fem om morgenen for mig selv, i vores TV stue og drak øl... Så naturligvis begyndte jeg da at kysse hende, og eskalerede. Ligger og rager hende lidt på patterne og sårn, alt imens 5-6 personer pludselig vælger at vælte ind på gangen og står for at snakke. De nægter simpelthen at gå i seng, de står bare ude på gangen og indirekte cockblocker. Jeg laver lige ninjaen og lukker glasdøren, hvorefter hun siger "Closing the door does not prevent them from seeing us, you know?". Hvilket hun jo havde ret i :lol:

Kunne dog ikke tage hende med ind til mig selv, da jeg havde en kammerat liggende derinde for at sove (han havde crashet ved mig de sidste par måneder). I stedet ender det med jeg i fuldhed får råbt noget ala "Shut the fuck up" til dem ude på gangen, mens jeg ligger og giver hende lidt finger.. Hun vælger dog (forståeligt nok) at tage hjem.

Dagen efter er der så fest igen på kollegiet, hvor min kammerat også er et andet sted henne. Så ved en tre tiden om natten, efter en lang fest sammen med hende, ender vi ende ved mig hvor vi knalder. Ligger bagefter og faktisk LIGE ved at falde i søvn, da min kammerat (som boede ved mig i et par måneder) pludselig ringer til min mobil, for lige at høre om han kan komme ind, eller om hun ligger helt nøgen derinde, eller hvad der foregår.. Jeg tænker ikke længere end til at vi primitivt nok skal ud og ryge en godnat/morgenjoint, Så jeg hopper ud til ham i bare tæer og vi sætter os ud i baghaven på kollegiet og fyrer op, mens vi hygge snakker i øst og vest. Det var rimelig god 120er røg fra staden, og jeg var monster fuld i forvejen, så jeg blev godt påvirket. Da vi sku til at ind igen bemærker vi at vi ved en fejl er kommet til at smække bagdøren = vi har låst os selv ude i baghaven på kollegiet. Samtidig står der en eller anden creepy fyr i vinduet og stalker/kigger på os i smug, nok fordi vi har snakket ret højt, og snakket meget lort, mens vi røg.

Den eneste mulighed vi har for at komme ind på kollegiet igen er ved at hoppe over en ret høj mur. Så vi tager en stol (knowing that creepy dude was looking from the window) for at hoppe over. Og det ser altså bare på ingen måde rigtigt ud. To udlændinge (ja jeg er, halvt, udlænding) hopper over muren til kollegiet. Den ene i bare tæer, den anden med en taske på ryggen, pisse skæve, stive og knaldrøde øjne. Og naturligvis liiige imens at en stor flok amerikanere er på vej tilbage til kollegiet fra byen af. Da vi kommer tilbage ind på kollegiet står ham den creepy fyr inde på gangen og kigger på os, og jeg tænker bare what the fuck altså..

Men vi tager elevatoren op til min gang igen, hvorefter jeg lige skal bruge 20 min, i min skæve paranoide tilstand, til at tage mig sammen til at gå ind og vække den søde amerikanske sygeplejerske, og bede hende lige tage en smuule mere tøj på, da min homie skal sove nede på madrassen på gulvet i nat :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 17 jun 2013 18:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg kan ikke matche alle de gode fuckups der er herinde, men jeg har en historie fra alkoholens verden, hvor jeg af gode grunde sjældent kommer.

For nogle år siden, boede jeg sammen med min daværende kæreste. Det var weekend, der var marked i byen og senere skulle vi hjem til noget familiesammenkomst hos noget af hendes familie. Nå, jeg tager på marked og beslutter af uransagelige årsager at det vil være en god dag at drikke nogle øl, så jeg forsyner mig med nogle kolde halvliters guldøl, mens jeg går og kigger på boder. Det går der nogle timer med og alt er godt. Da jeg kommer hjem er jeg godt stiv, selvom det kun er først på eftermiddagen. Det er min kæreste noget utilfreds med, da vi jo skal ses med hendes familie. Vi tager afsted, og stemningen i bilen er ikke god. Da vi når frem er vi faktisk kommet op i et regulært skænderi og da hun har parkeret bilen, tænker jeg fuck det, fortæller min meget uforbeholdne mening om hendes moster og nevøer og så går jeg min vej. Jeg tænker at jeg da bare tager toget hjem. Jo tak, jeg vidste ikke rigtig hvor jeg var og var iøvrigt pløre fuld, så jeg vader bare via gaderne til jeg finder en tankstation, hvor jeg forsyner mig med flere halvliters guldøl, nu jeg alligevel er godt igang. Ud og gå og drikke. På et tidspunkt får jeg mig en lur på en bænk i en kolonihave og jeg formår også at fare vild i en mose. Alt i alt tager turen til stationen et par timer, selvom der kun er et par kilometer. Jeg kommer med toget og hjem til huset. Der opdager jeg at jeg har tabt mine nøgler og derfor ikke kan komme ind. Jeg får lirket badeværeværelsesvinduet op, som står på klem, og kravlet ind af det, for at vælte og falde ned på gulvet, hvor jeg mærker en stikkende smerte i lænden. Mine nøgler, som lå i lommen.

Undskyld der ikke er noget sex i min historie, men efter det gik der et stykke tid før jeg fik noget :-(

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 18 jun 2013 10:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg kan ikke matche alle de gode fuckups der er herinde, men jeg har en historie fra alkoholens verden, hvor jeg af gode grunde sjældent kommer.

For nogle år siden, boede jeg sammen med min daværende kæreste. Det var weekend, der var marked i byen og senere skulle vi hjem til noget familiesammenkomst hos noget af hendes familie. Nå, jeg tager på marked og beslutter af uransagelige årsager at det vil være en god dag at drikke nogle øl, så jeg forsyner mig med nogle kolde halvliters guldøl, mens jeg går og kigger på boder. Det går der nogle timer med og alt er godt. Da jeg kommer hjem er jeg godt stiv, selvom det kun er først på eftermiddagen. Det er min kæreste noget utilfreds med, da vi jo skal ses med hendes familie. Vi tager afsted, og stemningen i bilen er ikke god. Da vi når frem er vi faktisk kommet op i et regulært skænderi og da hun har parkeret bilen, tænker jeg fuck det, fortæller min meget uforbeholdne mening om hendes moster og nevøer og så går jeg min vej. Jeg tænker at jeg da bare tager toget hjem. Jo tak, jeg vidste ikke rigtig hvor jeg var og var iøvrigt pløre fuld, så jeg vader bare via gaderne til jeg finder en tankstation, hvor jeg forsyner mig med flere halvliters guldøl, nu jeg alligevel er godt igang. Ud og gå og drikke. På et tidspunkt får jeg mig en lur på en bænk i en kolonihave og jeg formår også at fare vild i en mose. Alt i alt tager turen til stationen et par timer, selvom der kun er et par kilometer. Jeg kommer med toget og hjem til huset. Der opdager jeg at jeg har tabt mine nøgler og derfor ikke kan komme ind. Jeg får lirket badeværeværelsesvinduet op, som står på klem, og kravlet ind af det, for at vælte og falde ned på gulvet, hvor jeg mærker en stikkende smerte i lænden. Mine nøgler, som lå i lommen.

Undskyld der ikke er noget sex i min historie, men efter det gik der et stykke tid før jeg fik noget :-(


Hahaha genialt :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jul 2013 12:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2010 14:42
Indlæg: 16
Har haft den værste neder på de sidste par dage over mine seneste fuck-ups, men hold kæft hvor det hjalp at læse nogle af de her historier! Tak! :cheers:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jul 2013 16:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Jeg er tror det er tid til mit bedste bud på et bidrag til "Fuck ups"-tråden, den eneste major brøler jeg lige kan finde frem.

Året er 2004, jeg er 19 år gammel og er taget til København med min bedste ven som også boede i Århus. Jeg havde skrevet med en gammel flamme (min første kæreste fra da jeg var 14) som også boede i København gennem noget tid og det lå i luften at det ville udvikle sig til noget sex hvis jeg tog over for at se hende. (Hun bliver senere min faste kæreste og ægtefælle!)
Min ven og jeg aftalte at vi skulle til et event på Holmen om aftenen og så kunne vi crashe hos min vens storesøster og hendes kæreste som havde en lejlighed en lille cykeltur fra Holmen. Dagen efter skulle jeg så hjem igen med min kommende kone - jeg kalder hende min x for klarhedens skyld.

Vi er i godt humør i bussen derover, men jeg kan godt mærke jeg har sommerfugle i maven over at skulle se min gamle fling igen, så vi får drukket en del bajsere om eftermiddagen inden vi skal ind og mødes med hende. Vi får smidt bagagen hos hans søster og så cykler vi ind i indre by for at møde min flirt der. Jeg er vildt kuldret, kan slet ikke holde mig i ro og min ven pointerer det ud og prøver at dysse mig ned. Jeg får endelig mødt hende og er stadig fjoget og kuldret, adrenalinen pumper alkoholen rundt i mit blod. Vi flirter lidt og aftaler at mødes dagen efter for at tage sammen hjem til Århus. Vi splitter så op med min ex for at tage på holmen.

Det er hyggeligt på Holmen og jeg er røget i et godt chiller-humør, vi skiftes til at hente øl i baren til hinanden og der ligger græs på gulvet med DJ's, masser af mennesker og det hele er lidt spændende og anderledes for en Århus-dreng som jeg som ikke er vant til det store storbyliv.

Jeg snakker med en randomit om psilocybinsvampe hvor en kvinde lige ved siden af mig overhører vores samtale og siger "sagde du svampe? altså islandske svampe? jeg har en islandsk ven som sælger svampe, vil du ha hans nummer?" Jeg tager i mod nummeret af høflighed.
Hun er chubby, mørktfarvet hår, ældre end jeg, ikke yderligere tiltrækkende, men hendes lidt punkede look gør at jeg ikke er helt frastødt.

Der er et tidsrum som bare er sort, det er som om jeg mister min dømmekraft og tankevirksomheden er i et hypnotisk stadie, muligvis fordi jeg har været så kuldret og nu blot er bedøvet af dagens alkoholindtag.
Men jeg vågner op værende i gang med at snave hende tøsen her. Jeg tænker "hvad fanden har jeg gang i? jeg er jo taget herover for at hente min ex!"
Jeg vågner lidt op og forsøger at bevæge mig lidt væk fra hende og går op i baren. Hun står pludselig bag mig og vil købe en drink til mig - hun er agressiv og desperat, kan man mærke. Fortæller hun er 31 og lige er kommet ud af et 7 år langt ægteskab. (hun var sulten efter ung ynglekæp!)
Vi snaver lidt videre, det er som om jeg ikke kan afvise hende i min tilstand, jeg droner bare derud af.
Jeg snapper ud af det og bevæger mig videre, væk fra hende.

Min ven og jeg beslutter os for at cykle hjem. Hun fanger os mens vi er på vej afsted og hører om hun ikke må køre med. Det er helt fint for os, min ven siger pejlende at vi skal hjem og sove hos hans søster og hendes kæreste.
Hun forklarer at hun bor på vejen. Hun får sagt farvel til sin veninde og cykler med os.
Da vi kommer til min vens søsters opgang, kan hun ikke rigtig slippe os. Hun siger hun er bange for at cykle alene hjem.... Min ven kigger lidt køligt og bekymrende på mig. Siger så til hende at hun kan komme med op og crashe.
I opgangen vrisser han udtrykkeligt at hans søster og hendes fyr jo er hjemme så der skal INGEN hanky panky være - det forsikrer jeg ham om. Siger at jeg ikke engang gider noget med hende.

Da vi kommer op i lejligheden er hans søster og fyr gået i seng inde ved siden af - vi skal sove i stuen. Det er en lille-bitte 2'er på omkring 50 m2. Kun den lille stue og værelse. Min ven sover på sofaen og lægger liggeunderlag og en åbnet sovepose ud på gulvet lige ved siden af sofaen. Han siger godnat.
Lige i det lyset slukkes, ryger hendes greb ned til mine sydfrugter og hun er vidst nøgen ligesom jeg. Jeg tænker at hun da må have en fornemmelse af at det ikke kan eskalere til noget særligt med min ven lige ved siden af... hun bliver ved og er meget agressiv. Min evne til at sige fra er stadig sat ud af spil.

De næste øjeblikke husker jeg kun i små glimt og der er bevidstheden om at jeg er i min vens søster lejlighed, med min ven lige ved siden af, fuldstændig væk!
Hun sutter mig lidt tid og jeg ligger og er anspændt over om jeg nu fik vasket min pikkemand, hun virkede ikke til at være berørt af noget. Dernæst knalder jeg hende vildt og vildsomt bagfra så hun stønner ret højt og et stueskab foran os står og rokker og larmer.
Hun beder mig til sidst komme hende i hovedet. Tror det var hendes egen mission om at vinde mig via ekstrem seksuel udfoldelse, måske hendes eget indre opgør med utilstrækkelighed i sit ægteskab - denne gang skulle der ikke være noget at sætte finger på. Jeg var lykkkelig da det var overstået, jeg var på intet tidspunkt tændt, det var som om jeg bare være en sex-robot uden hjerne.
Jeg vælter ud på toilettet efter noget papir til hendes sædfyldte ansigt. Tror selv lige hun er et smut forbi toilettet inden vi går omkuld.

Næste morgen er hun og jeg de første der vågner; hun skal afsted ud af døren (gad vide om hun havde en ægtemand derhjemme som lå og sov?) og spørger om jeg ikke ringer? Jeg mindes ikke at ha fået hendes nr. Jeg lover hende at jeg nok skal ringe og får hende smidt ud af døren hurtigst muligt. Da jeg vender tilbage fra døren ser jeg at min ven har slået øjnene op og stirrer blankt op i loftet. Jeg prøver lidt at virke undskyldende med et smil på læben men han er ikke til at tø op. Han siger bare "jeg sagde jo for fanden der ikke skulle være noget! det er min søsters lejlighed for fanden og jeg lå lige ved siden af!"
Jeg undskylder og fortæller at hun var fucking agressiv og umulig at skubbe væk, selv lidt forundret over min manglende evne til at sige fra(?)
Han fortsætter så og siger at det var tilgiveligt at gøre mens han lå ved siden af. Det han var mest pissed over var at vi ikke stoppede da hans søster og hendes mand kom ind og bad os være stille(!)
Jeg havde overhovedet ikke hørt dem komme ind, jeg har bare grovbollet den miserable hausfrau op af skabet og fortsat som om intet var hændt. Hvor længe de har bedt os være stille før de har givet op, aner jeg ikke.
Jeg stivnede totalt da han sagde det og røg i instant nederen som i folkeskolen når man havde lavet lort og sku til samtale.

Vi sidder rundt om et spisebord på en enkelt kvadratmeter, min ven, søsteren og kæresten og så jeg og fik frokost. Den mest akavede frokost i mit liv! Bagefter tog jeg ind for at hente min kommende kone og vi tog sammen hjem til Århus. Jeg følte mig beskidt, ulækker og misbrugt hele vejen hjem. Mener faktisk at jeg knaldede min nye kæreste med den anden kvindes søle på mig. Det tog min ven noget tid at blive god igen. Vi kan dog heldigvis grine af det i dag :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jul 2013 17:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
:lol: så fik jeg lige dagens grin.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 19 aug 2013 23:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
hahaha, søvnigt sind. dét der, kender jeg alt for fucking godt.
rart at vide, at andre også havner i den situation..

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Tyler og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team