Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Fuck ups
Indlæg: 07 maj 2006 16:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2001 01:01
Indlæg: 257
Geografisk sted: Aalborg
Jeg sidder med de ondeste moralske tømmermænd efter en ond knark tur igår.

Long story short:
Jeg fremmedliggjorde et par af mine gode venner, ved lige at fortælle dem lidt for mange sandheder om dem. Jeg glemte en aftale med en tøs jeg har bagt på i flere måneder nu, og hun fandt mig så stå og voldkysse en tøs i en gyde. Tøsen jeg stod med, er en af mine gamle veninder. Hende bildte jeg alt muligt ind, lidt a lá amerikanske ungdomsserier, om at jeg altid har været vild med hende og bla bla bla. For at få lov at se hendes patter. Nu skal jeg så til at langsomt distancere mig fra hende igen. Og i et mindre stolt bræk-relateret øjeblik, mødte jeg min chef. Så med pupiller så store som tekopper, gav jeg ham lige et halv times foredrag om mine forslag til mit arbejdsted.

Super lækkert.

Nu har jeg brug for at få det godt på andres bekostning, så smid venligst en historie jeg kan ryste på hovedet af, og tænke " I det mindste er jeg ikke den fyr".


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2006 18:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det var lidt af en tur. :D

Kan blot prøve at lappe lidt på din samvitighed.

På roskilde 04. Efter en ordenlig druktur og 2 timers søvn på et stoppet udlejningstoilet, mødte jeg bræk og lorte befængt på vej hjem til teltet min dengang kommende kæreste. Jeg fattede ikke hvem hun var eller hvad fanden hun ville, hvor efter jeg bad hende om at gå af helvedes til for jeg var alså på vej hjem i teltet.

Sur røv da vi startede i skole efter sommerferien, det tog lige 4 md før jeg gik hende på krogen.

Tilbage på hesten her i morgen og vigtigst af alt. Snak lidt med din chef om den tur i byen, du kan nok finde en passende undskyldning.

Mvh Mikkel

_________________
Psychedelia du er i mit hjerte


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 08 maj 2006 10:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Hej PoO,

Hvad var du på?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 maj 2006 16:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2001 01:01
Indlæg: 257
Geografisk sted: Aalborg
Det var et sundt blandingsmisbrug af forskellige syntetiske substanser. Hovedsageligt drevet af dårlig amf.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 jul 2006 20:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2004 16:24
Indlæg: 9
PoO skrev:
Tøsen jeg stod med, er en af mine gamle veninder. Hende bildte jeg alt muligt ind, lidt a lá amerikanske ungdomsserier, om at jeg altid har været vild med hende og bla bla bla. For at få lov at se hendes patter.


Ku altså ikke lade være med at grine der :P Sry..

Men lyder ikke som den mest stabile tur :S Håber du har fået fikset det meste med dine omgivelser igen..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2006 10:42 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Poo! Jeg tror altså ikke jeg kan stikke dig med den historie der! Men om ikke andet kan jeg opfordre dig til at se humoristisk på den. Om nogle år vil du tænke tilbage på begivenheden med et skævt og (forhåbentlig!) bedrevidende smil!

Og ja, det er en god ide, hvis du snakker med din chef om det. Det er bedre at rense luften ud mellem jer, end at lade som ingen ting.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2006 15:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006 14:45
Indlæg: 66
Geografisk sted: Entheospace
Påskelørdag besluttede mig og min kammerat os for lige at gå til den med det alcohol der.
Vi købte 2 flasker vodka og drak en hel hver,
da de var tømt blev jeg gal over et eller andet, og besluttede mig for at hamre min næve ind i hans beton væg 5-7 gange, den flotte hvide væg blev forvandlet til et stort maleri af blod. Efter det husker jeg intet, ved kun hvad jeg har fået fortalt.
Vi kom op at toppes med en del nydanskere og blev smidt ud af et værtshus.

Anyway.. vågnede søndag morgen og travede ned til min kammerat, og satte mig i sofaen og sagde følgende:
Ved du hvor min pung er? - Nej.
Mine nøgler? - Nej.
Min telefon er fuldstændig smadret den virker slet ikke - Nederen.
Hele min venstre side af mit ansigt gør sygt ondt - Du faldt ned af trappen oppe i byen.
Og umm nå ja min hånd er brækket - Sygt
Blev så om mandagen fyret pga jeg ikke kunne arbejde i 2 måneder pga gips.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2006 16:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 aug 2005 22:06
Indlæg: 566
haha det er godt nok en butyr der slår ke´s :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2006 18:37 
Tjae, hvis det kan gøre din dag lidt bedre har jeg sprunget mit lokum i stykker med et kanonslag, smadret loft og vægge og fået en stævning fra retten oven i..

Fucking sprut!

Edit: Men det så fandeme godt ud, næsten de 10000 værd!


Senest rettet af System-Failure 23 aug 2006 19:58, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2006 18:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2004 11:29
Indlæg: 93
Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
I mine yngre dage, omkring min 16'års alder, skulle jeg en aften i byen, og jeg lander på det lokale værtshus aka. "Dolken", der var (self.) poser i lommerne, og de var (dengang) fyldte med den lokale pushers gule marzipan amf, (den kender alle) efter en del timer med hvid næse og våd gane, skal jeg udenfor for at trække lidt luft, da iltniveauet på "Dolken" ikke er højt nok til mine lunger i en sådan tilstand. Da jeg endelig kommer ud får jeg øje på min søster, (det var dengang hun ikke vidste at jeg tog stoffer) og jeg beslutter mig for at gå tættere på og hilse. Da jeg nærmer mig, kommer en, i forhold til mig, stor fyr hen og samler hende op på sine skuldrer. Min søster siger gentagne gange: "sæt mig ned, sæt mig ned". Lillebror der efterhånden er så påvirket at han ikke kan se ud af sine øjne og burde ligge hjemme under dynen, har ikke forstået at det bare er leg og går selfølgelig hen og truer manden der har søster på skuldren. Manden griner, og be'r mig om at daffe af inden jeg får en på hovedet. Det ville jeg ikke finde mig i, så jeg står og råber lidt af ham. Et par minutter senere er min søster i "sikkerhed" på jorden igen og manden og jeg skal til at bokse lidt, jeg slår først, Sigter alt hvad mine øjne kan, hamrer min næve med lysets hast igennem luften, og rammer *SMAK* BANG**KLASK* sin søster lige i hovedet, så hun går i gulvet! Hvad gør jeg bagefter? Da jeg ikke havde fatter at det var min søster og ikke ham der lå på jorden returnerede jeg til "Dolken" for at fortsætte min druktur. Søster var lidt sur dagen efter, for hun en den pæne pige typen, og det passede ikke ind i stilen at hun havde et blåt øje mente hun.

Phew, det var en lang smøre. håber at den satte et smil på læberne :)

Kermit_dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2006 22:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2003 02:01
Indlæg: 336
Geografisk sted: Århus
Jeg har så mange af den slags historier.. Vil lige komme med den værste i store træt..
De fleste af dem er underlig nok sket, under påvirkning af vores lovlige rusmiddel Alkohol... :shock:

Here goes..

Kørt ind i et hus i min næsten nye bil, med en promille på 2.5.. Bilen blev totalskadet, og forsikringen dækkede ikke da jeg var for stiv.. (omkring 100.000 kr).. + Jeg stak af fra gerningsstedet på 3 hjul, og da polititet fandt frem til mig, stak jeg dem et par flade.. (kan ikke huske det selv, har det kun fra rapporten af)
(lover dig, der var tale om moralske og økonomiske tømmermænd i denne situation)

Og så sent som i går snakkede jeg lige med en bekendt, der havde tævet 2 af hans bedste venner, uden nogen egentlig grund. Samt smadret hele sin lejlighed, foran kæresten..
Han havde det sq heller ikke for godt med sine bedrifter.. :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2006 22:40 
Offline
Methylon Connoisseur

Tilmeldt: 20 jan 2006 21:23
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Roskilde
Ja sådan går byture nu engang imellem ;)

For et par uger siden lavede jeg lidt alle det samme..

Min x og hendes gode veninde var på besøg hos mig fordi vi skulle i byen om aftenen, og allerede ved en 12 tiden har jeg drukket over en flaske vodka hvilket resultere i at jeg kysser på min x, hvorefter jeg fortæller hende at jeg er forelsket i hendes veninde, og da hun bliver sur over det og går i seng (veninden går med) så smutter jeg ned i baren og er sammen med 2 andre piger og er lige ved at hive den ene af dem med hjem på værelset (hvor min x og hendes veninde sov)

Ikke nok med det er jeg stadig pisse bagstiv dagen efter og skriver et digt om mine følelser og tanker som min x så ser, og nu vil ingen af dem se mig mere :D

Det gælder om bare at se humeristisk på det, og så lære af mine fejl :) F.eks. har jeg lært at jeg slet ikke kan tåle alcohol så det holder jeg mig fra fra nu af :)

----------------------------------------------------------------------

Lavede også et andet stunt, første og eneste gang jeg tog amf der kravlede jeg op på en 3 meter høj høballe og løb ud over kanten og hoppede lige ind i et træ og fik en gren i armen der satte sig fast, da jeg kom op igen efter det stunt gik jeg ind og dansede videre indtil en ven fortalte mig at der altså var blod over det hele :S

(syntes også det er sjovt at de flestes store bommerter sker på alkohol eller amf.. )


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 aug 2006 11:49 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Winta skrev:
Ikke nok med det er jeg stadig pisse bagstiv dagen efter og skriver et digt om mine følelser og tanker som min x så ser, og nu vil ingen af dem se mig mere :D


He he! Men så fik du da endelig "fortalt" din x hvordan du virkelig havde det! Var det ikke hende, som du i en anden tråd fortalte om, at du på eftervirkninger af MDMA var taget ned og kneppet, og nu havde du det skidt over at tøsen troede at der var noget mellem jer?
Den illusion er vist bristet for hende!

Hyg/ Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 aug 2006 19:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2006 14:26
Indlæg: 791
Hov hov amf kan da også være positivt i forholdet til det modsatte køn... jeg har fx fået meget ros for at være en "sød fyr som ikke kun tænker på sex" efter vores første nat sammen... altså efter en bytur på amf...

Hun fattede så åbenbart ikke at lige at jeg havde opgivet på forhånd pga. amf'en (u)heldige virkning på de mandlige kønsdele...

BTW er der nogen som kender en fysiologisk forklaring på skrumperen?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 aug 2006 19:45 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Citat:
BTW er der nogen som kender en fysiologisk forklaring på skrumperen?


Amfetamin er vasokonstriktivt. Dvs. det får dine blodkar til at trække sig sammen, derfor man får skrumper på :wink:

Mht. topic så melder jeg mig bare ind i klubben af dem som har gjort dumme ting på alkohol. Når der ryger for meget indenfor vesten blir man fucked på en virkelig åndssvag måde synes jeg. Desuden har jeg også gjort ret så latterlige ting på benzoer. Dog har jeg aldrig fået bøder på mere end 5000 eller have været indlagt på hospitalet :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 aug 2006 23:59 
Offline
Methylon Connoisseur

Tilmeldt: 20 jan 2006 21:23
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Roskilde
Fanny skrev:
He he! Men så fik du da endelig "fortalt" din x hvordan du virkelig havde det! Var det ikke hende, som du i en anden tråd fortalte om, at du på eftervirkninger af MDMA var taget ned og kneppet, og nu havde du det skidt over at tøsen troede at der var noget mellem jer?
Den illusion er vist bristet for hende!

Hyg/ Fanny


Jo det var hende, og du har helt ret :D har ikke hørt fra hende siden, så tror måske hun ved det nu, stadig, det var ikke pisse fikst :D:D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 03:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2006 19:35
Indlæg: 324
Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Her kommer lige en kronologisk liste over alle de fucked op åndssvage ting jeg har begået i kæmpe branderter:

Havde drukket 12 øl på lidt under to timer og ankommer rigtig stiv til en strandfest. Ender med, at jeg ligger ned foran en af de mest populære gutter i byen, som jeg selvfølgelig synes provokerer mig, hvilket resulterer i, at jeg fyrer en ordentlig snotter på hans bukser, som sikkert har kostet hans far en årsløn. Han sparker mig nogle gange i maven, hvorefter jeg, stadig liggende på jorden, truer ham med diverse Quentin Tarantino-films-lignende ting. Min mor henter mig og min kammerat som er lige så stiv. Da vi kommer ind i stuen, begynder vi at brække os næsten synkront midt på gulvet.

Var til havnefest et år efter hvor selvsamme gut, som havde sparket mig i maven, havde drukket sig modig nok til at fortælle mig, at jeg fandeme skulle passe på o.s.v.. I min kæmpe brandert gad jeg selvfølgelig ikke finde mig i disse fornærmelser, så jeg trak en butterflykniv i bedste Bruce Lee-stil og han skyndte sig at løbe over og hente vagter og sine venner. Der skete ikke noget videre, jeg daffede bare hjem og sov.

Var til fest, hvor min nikotin-junkie af en ven, fik tilbudt to smøger for at bunde en flaske vodka, og han var jo ej ædru, da han gik med til det.. Han havde det sjovt i en halv time, hvor han, blandt andet, snavede med en anden dreng i 13 sekunder til stor morskab for os andre.. Men så begyndte han at brække sig og blev bevidstløs, så vi kørte ham hjem til mig i en trillebør, godt 2 kilometer, og det er fandeme langt i en brandert med en 75 kilo tung og stiv stodder i en trillebør, så vi skiftedes til at køre ham.. Ingen af os var noget der lignede ædru, så han røg på asfalten nogle gange, men han blev ikke dummere end han allerede var.. Vi smed ham i et telt jeg havde stående i haven.. Næste morgen havde han pisset i bukserne og havde også bræk i hele hans store hår fra aftenen før..

Var til fest med fri bar.. Elller fri øl og hvidvin.. Efter 2½ flaske hvidvin og en god mængde øl, skulle min veninde til en anden by, men det syntes jeg selvfølgelig ikke at hun skulle alene, så jeg tog med og hun tog hen hvor hun skulle hen og så stod jeg dér, uden strøm på telefonen og uden penge, så jeg beslutter mig for at blaffe. Selvfølgelig bliver jeg taget op af tre "kulturberigerer". Vi snakker om løst og fast og vi finder ud af, at jeg selvfølgelig skal købe den pistol de har i bagagerummet for 4000,-..
De kører mig hjem og jeg render ind og henter pengene og går ud til dem igen. De kører mig allerhelvedes langt væk, nakker mine penge og efterlader mig på en mark, hvorefter jeg render rundt og banker på døre klokken 04:00 om natten og spørger om jeg ikke nok må låne deres telefon.. En flink mand giver mig lov, efter cirka 10 forsøg, og min mor henter mig..

Var til fest hos en veninde fra min klasse og drak den flaske King George jeg plejede at drikke, og morede mig ganske godt.. Besluttede mig så for at tage hjem og sove, da jeg lige havde fået mig en lur i hendes garage.. På vejen hjem mødte jeg en kammerat som skulle hjem til en anden kammerat tæt på mig, som jeg så tog med.. Da jeg gik derfra, faldt jeg ned i et hul og knaldede hovedet ned i en bunke mursten og måtte syes på skadestuen..

Sidste skoledag var jeg til gallafest, som jeg havde betalt 500,- for at deltage i. Fadøl kostede 10 kroner, så jeg blev selvfølgelig rigtig fuld og så en vagt som lige så godt kunne være christianit.. I min brandert skulle jeg selvfølgelig provokerer, så jeg rendte rundt og heilede i hans åsyn, hvorfor jeg blev smidt ud, da det "gav optræk til ballade"..
Efter nogen tid hvor jeg havde stået udenfor hegnet der, afspærrede de udsmidte og de andre festdeltagere, og heilet til ham christianitten og andre vagter, fik jeg argumenteret mig ind til festen igen ved at diskuterer med festarrangøren, som også engang havde været min lærer.. Jeg skulle da lige fremvise min anden entré, så jeg heilede i fjæset på vagten igen.. Og blev smídt ud igen.. Efter en time eller to hvor jeg havde truet samtlige stakkels vagter med at "komme tilbage med noget der var oversavet", havde de skaffet nummeret til min mor, som kom og hentede mig.. Jeg skulle da lige smutte med stil, så jeg kastede en tændt smøg i hovedet på en vagt, som eftersigende gik og ømmede sig over brændsåret hele aftenen..

Og den nyeste nye: Til introfest på mit gymnasie blev jeg meget fuld som sædvanlig, og efter at have truet en masse 3.g'ere o.s.v, tog jeg spontant toget til en større by, hvor der mirakuløst ikke skete andet, end at jeg af uforklarelige grunde hamrede min stakkels højre hånd ind i et forsvarsløst spejl på et stationstoilet.. Mistede lidt over det, der svarer til et frimærke i hud og måtte på skadestuen.. Jeg havde hevet det løsthængende hud af hånden i min brandert, så de kunne ikke sy det, så de snakkede om, at jeg skulle have hudtransplantation, men heldigvis helede det hele så fint inden operationen, at jeg kunne nøjes med at få syet det størst gabende sår, sammen.

Utallige gange har vi, i branderter, "lånt" biler og kørt ræs på de øde landeveje, med en gennemsnitsfart på 150 km/t..

Jeg har også begået hærværk i en brandert, der løb op i mange tusinde kroner, men af gode grunde kan jeg ikke fortælle om hvor, hvornår, på hvad og hvordan..

Har selvfølgelig lavet en masse andre mindre fuck ups, men kan ikke lige huske dem..

Alt dette lort har givet min mor og far ret dårlige nerver, og de frygter hver weekend hehe..

Jeg er selvfølgelig ikke stolt af noget af det her pis, mange gange kunne det have kostet menneskeliv, en masse gange har det kostet dyreliv og det har givet mig en masse grimme ar, mistillid fra mine forældre og fysiske og psykiske tømmermænd, som jeg helst havde været foruden..

Chanders..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 07:21 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
I burde sgu skrive nogen af de her historier ind i trip-rapport sektionen under alkohol. Det giver en glimrende kontrast til de ulovlige stoffer :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2006 14:26
Indlæg: 791
Og så måske lære af sine erfaringer (fejl) og drikke mindre :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 19:27 
Offline
Methylon Connoisseur

Tilmeldt: 20 jan 2006 21:23
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Roskilde
Drupe skrev:
I burde sgu skrive nogen af de her historier ind i trip-rapport sektionen under alkohol. Det giver en glimrende kontrast til de ulovlige stoffer :)


Jeg kunne ikke være mere enig..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team