Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 maj 2024 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 19:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja kom i gang med at skrive nogle ethanol-reports...

Der er ikke noget stof som alkohol jeg er kommet galt afsted på :roll:

Hvis jeg skulle skrive alt ville det fylde flere sider. Alkohol=Lortedrug ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 20:15 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
Det er vel noget med at blive så pattelam på alkohol at man "Sieg Heiler" til samtlige sine lærere til gymnasiefest?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006 23:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 aug 2005 23:05
Indlæg: 768
Chanders skrev:
Utallige gange har vi, i branderter, "lånt" biler og kørt ræs på de øde landeveje, med en gennemsnitsfart på 150 km/t..


Det var da åndssvagt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 aug 2006 00:40 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
TheBo skrev:
Chanders skrev:
Utallige gange har vi, i branderter, "lånt" biler og kørt ræs på de øde landeveje, med en gennemsnitsfart på 150 km/t..


Det var da åndssvagt.


Ja det lyder sgu rimelig retarderet... Og om man har været fuld eller ej, det er ingen undskyldning.

Hader når folk laver et eller andet komplet lort og så siger "Jammen det var jo ikke min skyld, jeg var megastiv!"

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 aug 2006 12:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 aug 2006 22:40
Indlæg: 277
Geografisk sted: Århus N
:yeah:
Hva fanden sker der!! :(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 aug 2006 12:40 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Nu er dette her jo en tråd hvor man frit bør kunne poste sine lammeste gerninger uden folk må rynke alt for meget på næsen, så lad os ikke skælde Chanders alt for meget ud.

Dog vil jeg sige til dig Chanders, at jeg håber at du har lært af dine fuck ups, og i fremtiden vil tage lidt mere ansvar for hvad du laver, -fuld eller ej :) . Det er ikke rart at blive skyld i andres død eller lemlestelse.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 aug 2006 16:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2006 19:35
Indlæg: 324
Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
TheBo skrev:
Chanders skrev:
Utallige gange har vi, i branderter, "lånt" biler og kørt ræs på de øde landeveje, med en gennemsnitsfart på 150 km/t..


Det var da åndssvagt.


Skrev også, at jeg ikke var stolt af det..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 dec 2006 00:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2006 01:53
Indlæg: 1378
Geografisk sted: Helt væk
kermit_dk skrev:
I mine yngre dage, omkring min 16'års alder, skulle jeg en aften i byen, og jeg lander på det lokale værtshus aka. "Dolken", der var (self.) poser i lommerne, og de var (dengang) fyldte med den lokale pushers gule marzipan amf, (den kender alle) efter en del timer med hvid næse og våd gane, skal jeg udenfor for at trække lidt luft, da iltniveauet på "Dolken" ikke er højt nok til mine lunger i en sådan tilstand. Da jeg endelig kommer ud får jeg øje på min søster, (det var dengang hun ikke vidste at jeg tog stoffer) og jeg beslutter mig for at gå tættere på og hilse. Da jeg nærmer mig, kommer en, i forhold til mig, stor fyr hen og samler hende op på sine skuldrer. Min søster siger gentagne gange: "sæt mig ned, sæt mig ned". Lillebror der efterhånden er så påvirket at han ikke kan se ud af sine øjne og burde ligge hjemme under dynen, har ikke forstået at det bare er leg og går selfølgelig hen og truer manden der har søster på skuldren. Manden griner, og be'r mig om at daffe af inden jeg får en på hovedet. Det ville jeg ikke finde mig i, så jeg står og råber lidt af ham. Et par minutter senere er min søster i "sikkerhed" på jorden igen og manden og jeg skal til at bokse lidt, jeg slår først, Sigter alt hvad mine øjne kan, hamrer min næve med lysets hast igennem luften, og rammer *SMAK* BANG**KLASK* sin søster lige i hovedet, så hun går i gulvet! Hvad gør jeg bagefter? Da jeg ikke havde fatter at det var min søster og ikke ham der lå på jorden returnerede jeg til "Dolken" for at fortsætte min druktur. Søster var lidt sur dagen efter, for hun en den pæne pige typen, og det passede ikke ind i stilen at hun havde et blåt øje mente hun.

Phew, det var en lang smøre. håber at den satte et smil på læberne :)

Kermit_dk


HAHAHAHAHAA!!!! Fuck den var griner :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2006 16:29 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2002 01:01
Indlæg: 501
Geografisk sted: Århus
Jeg fik ellers et par gode grinere der Chanders.. Hvordan har du det selv med at se tilbage på det?
Og ja man laver de underligste ting på alkohol...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2006 17:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Fanny skrev:
Nu er dette her jo en tråd hvor man frit bør kunne poste sine lammeste gerninger uden folk må rynke alt for meget på næsen, så lad os ikke skælde Chanders alt for meget ud.


Jeg har lige haft reparationer på 3600 + tab af 1500 kr. solbriller, fordi nogen stive narkovrag mente de skulle forsøge at køre i min bil (men de var self. for stive til at kunne hot-wire den...). Det tager sgu på den humoristiske sans her i december.

Men de har sikkert moret sig over de solbriller med styrke, som de ikke kunne se noget fornuftigt igennem - og naturligvis har det også være super sjovt at mindes de skønne lyde af knækket ratlås og smadret tænding.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2006 20:37 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
J-dag 6 år siden cirka... Min ven havde vundet en flaske Gammel Dansk i en firma-konkurrence, som ingen af os brød om, men dog var jeg alligevel ikke for fin til at drikke den fra flasken.

Senere inde på Kultorvet, finder vi en bar og får os en julebryg, og jeg proklamerer højlydt til min ven, at jeg ikke gider at være hvor vi nu var.
Efter at provokeret dørvagten (på 3 gange min størrelse) på vej ud, nok til at jeg ville ha tævet mig, begiver vi os tilbage til min vens lejlighed på Nørrebro.

Fornuftigt som jeg var, mente jeg selvfølgeligt også at det var på sin plads at råbe Sieg Heil, og foreslå min ven at smadre alle etniske "minoriteter" vi nu engang måtte løbe ind i på Nørrebros runddel.

Han fik mirakuløst slæbt mig tilbage til hans lejlighed, hvor der kom besøg af to yngre fyre, hvor jeg insisterede på at tæve den ene.
Da jeg efter adskellige forsøg ikke kunne gi' ham ordentlig prygl pga. manglende motorik - væltede vist (hen over) et bord, blev jeg pludseligt meget kærlig og ville kramme med ham, for derefter at ville tæve ham igen... Efter endnu mere alkohol-indtagen til bevidstløshed, måtte min ven slæbe mig ud på toilettet og sørge for at jeg ikke blev kvalt i mit eget bræk, lægge mig i aflåst sideleje, for derefter at gå ind og tæve ham jeg havde forsøgt at slå på tidligere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2006 21:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 aug 2005 23:05
Indlæg: 768
10. klasse.
Første fest med klassen - havde kendt folk i en uge. På under en time bundede jeg næsten en flaske vodka. Rent...
Resten kan jeg ikke huske, men jeg har da fået det hele genfortalt. Jeg pissede op af et stødhegn, mens jeg holdt fast i det uden at opdage, jeg fik stød. Svinede en pige ved at sige, at hun aldrig skulle regne med at få noget pik, hvis ikke hun droppede sine grimme briller. Svinede to piger ved at fortælle dem, at jeg havde regnet ud, de var klassens sladrekællinger. Lagde vist nok også an på en pige på den klassiske fuldemandsmåde. Blev fundet i et buskads og brækkede mig vist også en del.
Jeg havde tømmermænd i seks dage, og selve dagen derpå bad jeg på hjemturen folk om at lade mig ligge i fred i grøften og dø - og jeg mente det såmænd.

Hende pigen med brillerne... hun fik i øvrigt pik, efter hun droppede dem (ikke af mig).

-----

2.G. Alt for meget whiskey, Baileys, øl samt det løse sammen med et par gutter. Fik en "for sjov" mavepumper af ven og brækkede mig. Blev enig med mig selv om, at jeg var Norge. Gik kold på toilet i pizzabar. Vågnede efter kort tid og kom ud til de andre, hvor jeg så en fyr, der pludselig bankede min kammerats hoved ned i et bord. Sprang så på ham, mens de to andre halede mig ud af pizzabaren. Blev uvenner med mine venner, fordi jeg totalt havde misforstået situationen. Fyren havde kun skubbet lidt til min ven, hvilket egentlig var helt ok, eftersom min ven havde stukket sin bare røv op i ansigtet på ham, mens han sad og spiste.

------

2.G. Studietur i Barcelona. Så nogle fede glas på en bar og huggede dem. Blev opdaget af dørmanden og kaldte ham "stupid fuck," fordi han ville kropsvisitere mig - og hvad så hvis min jakke klirrede!!! Gik hjemad og fandt min kammerat sovende under et stillads. Fandt tilbage til vores hotel, hvor min kammerat begyndte at tude over en hundehvalp, han troede blev behandlet dårligt. Vågnede dagen efter fuldstændig indsmurt i lort. Troede jeg havde skidt i bukserne - det viste sig at være hundehvalpens lort, jeg havde gnedet mig rundt i i min brandert. Kom i en (ikke ægte) absinth-brandert til at pisse min anden kammerat i hovedet næste dag.

-----

ALT SAMMEN ALKOHOL! Jeg har sgu aldrig gjort noget dumt på andre stoffer. I hvert fald ikke noget, der gik ud over andre. Alligevel har jeg 2-3 gange være en totalt anden person pga. for meget alkohol. Jeg er totalt fredshippie, men whiskey især er fandeme en cowboydrik!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2006 21:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2006 04:12
Indlæg: 539
Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Helt upåvirket bakkede jeg den anden dag ind i en carport, som så resulterede i at den væltede.. Ikke nok med det, så stod der en bil inden under, som så også lige røg med, puha en omgang.. 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2006 23:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5088
Dextrose skrev:
for derefter at gå ind og tæve ham jeg havde forsøgt at slå på tidligere.

Haha wtf? :lol:

Jeg har også selv dummet mig på alkohol:
Jeg havde drukket godt igennem på egen og andres regning (folk jeg kendte der ga' ud) var blevet godt stiv, og havde siddet og haft en meningsfyldt samtale med to af mine bedste venner på en kantsten, og det sidste vi snakkede om, var at jeg nok ikke skulle cykle hjem :roll: Jeg trækkede cyklen et godt stykke af vejen, men blev for doven og ville sætte mig op på cyklen ned af bakke, hvilket resulterede i, at jeg stødte ind i en fest, bogstaveligt talt, da jeg kørte ind i en af festgængerne.. jeg sagde undskyld, og kørte videre i zigzag, og ente med at jeg kørte ind i en kansten og falt forover og slog 3/4 tand ud, fordelt på 2 tænder, og jeg fik et ordentligt sår på hagen.. samme aften sad jeg og knækkede mig på Århus skadestue, som skulle rense det store sår jeg havde fået og give mig noget for at tandnerverne ikke skulle iltes.
Ikke den stolteste morgen jeg har oplevet.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 dec 2006 02:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
BisMann skrev:
Dextrose skrev:
for derefter at gå ind og tæve ham jeg havde forsøgt at slå på tidligere.

Haha wtf? :lol:



Tænkte fuldstændig det samme. :lol:

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 dec 2006 03:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2006 00:47
Indlæg: 57
Geografisk sted: værdens navle + lidt nord
Jeg kan så ikke lige huske mine egne fuck ups :roll: men jeg skal nok komme tilbage til sagen :D

Nå men altså, Jeg var til en fest på et hotel med nogen venner, og jeg så en av mine venner op av trappen som går op til værelserne på hotellet.
siden vi ikke hade noget værelse, løp jeg efter ham og spør hvor han skulle? han vænder sig rund og ser på mig med klinkekule øjne og røster på hodet (som om jeg var totalt dum) og svare så - jeg skal op på smutten og danse :shock: okay men smutten ligger alstå lige over på den anden side av vejen :roll: han trode så ikke rigtig på mig da jeg sage det til ham :lol:


Det høre så lige med til historien at vi blev smidt ud fra hotellet fordi de trode vi var for stive :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 dec 2006 11:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Da jeg var 14 år, syntes mig og en kammerat det var toppen af poppen at suge lightergas/deodoranter, så en gang vi sad og sugede blev jeg så lam at jeg væltede mit store indrammede billede ned, så det gik i stykker og larmede af h til. Mine forældre kommer løbende ind, jeg er stadig VOLD meget rundt på gulvet, da de spørger hvad der sker. Jeg svarer uden at fokusere på nogen af dem, og peger op i loftet: "Jeg sidder lige... og holder skansen" (Sagt med rigtig fuldemandsaccent).

Min kammerat havde dog været frisk nok til at gemme gassen, og vi snakkede os ud af den (Ikke at de troede på os, men de kunne heller ikke rigtig buste os). Det var ufatteligt pinligt, tør jeg gerne sige.

En anden gang (10 klasse) var vi til privat fest, og jeg følte mig virkelig som da mean gangzta. På vej ud fra festen, løber vi ind i nogle andre fra skolen, og der bliver lidt tumult. Da jeg står og diskuterer med en stor hollænder, siger han pludselig midt i en sætning "....perker...", og jeg opfatter det så (forkert) som at han kalder mig for perker. Jeg skubber til ham, og råber "hvad sir du?" ( :oops: ) Han siger igen perker, og igen, og igen. Det sidste stykke tid mens dette står på, har jeg haft en tåregas i lommen, og jeg vælger så at trække den og sprøjter ca. halvdelen ud i hans retning.... troede jeg. Det viste sig senere at jeg havde sprøjtet LIGE forbi mit eget ansigt, direkte i smasken på en bekendt fyr der stod bagved som resten af aftenen gik og tudede.
Jeg fik desuden tæv af hollænderen, og havde MEGET blå kugler i 14 dage.

De unge dage, de dage dog! :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 aug 2010 13:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jul 2010 20:26
Indlæg: 12
Var engang på druktur med to venner, da vi skulle ned og hente noget sprut på tanstationen hvor jeg arbejde, det endte selvfølgelig med at jeg bare gik ind på lageret og tog en kasse øl og en flaske vodka.

Vi bar vores drikkevarer hjem til vennen, men på vejen skulle vi da lige ned på havnen og kigge en tur, da sad vi så og drak indtil jeg fik den geniale idé at jeg skulle gå på line ud på en pram der lå et godt stykke ude i vandet, det var selvfølgelig umuligt, så faldt i vandet, da blev jeg sur og min hjerne fandt på at hævnen skulle være at jeg brød ind på det nærliggende militære anlæg og gik rundt derinde i et stykke tid indtil jeg blev smidt ud af nogle meget sure MP'er, mente selvfølgelig at jeg sagtens kunne give dem et par på hovedet uden der skete noget, men de var bedre til at sloges end mig ;) (utroligt at der ikke skete mere). De fik da også lov til at få kastet en masse ølflasker ind over hegnet, hvorefter vi stak af.

Vågnede op i en sofa fyldt med bræk, et stuegulv fyldt med bræk og et badeværelse fyldt med bræk, bagstiv alt imens jeg lå og krammede en enorm porcelæns-frø jeg havde været inde og stjæle fra en have, på hans glasbord havde jeg sat (ret hårdt) en jern-måge der sad på en pind, og pinden gik ned i en brosten så glasbordet var ikke i helt fin stand.

Da tog jeg på arbejde og fandt min kammerats hævekort hængende på opslagstavlen det røg lige så hurtigt i lommen, og da chefen spurgte om jeg havde set det svarede jeg bare at jeg ikke kendte noget til det!

Min historie :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 aug 2010 14:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Nysen hahahahah ! velkommen til psychedelia ! den kan jeg godt nok ikke slå :D
Men jeg kan da lige nævne en mindre ret uskyldig fuck upper jeg har lavet :)


Drukket i en have sammen med en ven der havde mange pot-planter ( 50 stk ? )
Da jeg var blevet stiv nok gik det op for mig, at der hvor jeg var gået ud og pisset i mørket
mange gange på den nat, var lige op af hans planter, jeg var stiv og meget skæv,
og turde ikke rigtig at sige det da jeg kom tilbage ( opdagede det da det var ved at blive lyst uden for )
for så kunne jeg pludselig se hvad fanden jeg pissede på !

Jeg skældte mig selv lidt ud fordi jeg ikke havde lugtet det, måtte være fordi at hele haven stank af det.
Nå, nu kommer det sjove.. han går om for at pisse, og råber ( EEJ ! har du væltet 2 af mine planter ? )
fuck tænkte jeg, det har jeg jo nok og skyndte mig derover, hvor han lå på alle 4 i bedet hvor jeg havde pisset hele natten
og brokkede sig over de 2 ødelagte planter, der var jeg ret tæt på at grine selv om jeg ikke måtte.

Jeg undskyldte, og vi drak en bajer til, og han faldt i søvn ude i havestolen.
der smuttede jeg :)

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 13 aug 2010 19:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
vi har alle en lille idiot gemt i os !!!
forskellen mellem mig som ædru og stiv kan være enorm stor, det er sjældent stofferne der gør det. men alkohollen kan forvandle mig til verdens største støder!
vågner tit op dagen efter og kan huske man har sagt et eller andet totalt pis.
men man skal heller ikke være for hård ved jeg selv, man glemmer tit at andre er mindst lige så stive og opføre sig lige så dumt.
det retfærdiggøre selvfølgelig ikke noget, men man skal heller ikke slå sig selv i hovedet for noget andre ikke engang har fattet. for når man endelig høre med de mennesker man angiveligt har "stødt" har de slet ikke nogen erindring om det.

så lad vær med at opfør jer som idioter. men ta heller ikke sorgerne på forskud..

vilel gerne add'e en dejlig histore for har helt sikkert 200 af dem, kan bare ikke lige komme på en.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team