Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jan 2014 23:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
yea.. sygt nok lol

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 08 jan 2014 13:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Citat:
Jeg fattede intet, så jeg sagde at alt var ok og takkede ham. Han fortalte at han kunne se at der var ild i mit køkken. Jeg vendte mig om og kunne se at der var en meter høj flamme fra en gryde på komfuret i køkkenet. Desuden var hele lejligheden totalt tilrøget, på den måde hvor at der var helt hvidt over det hele og røg væltede ud på opgangen. jeg sagde tusind mange gange tak,lukkede døren, løb ud i køkkenet og slukkede for komfuret og fik på ret heldig vis slukket ilden. Jeg vækkede min ven og sagde "hva fanden sker der?" Jeg gik ind på mit værelse, luftede ud og opdagede at jeg var nøgen.
Tak overbo, for at redde vores liv!


:lol:

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jan 2014 18:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Så får i osse lige et par fra den gamle her.

Jeg var 20 år og i byen med en fyr på 26-27 år.
Vi havde røget og han havde nogle mærkelige mørke svampe med han havde fået tilsendt fra udlandet- vi spiste vist et halvt gram hver så de virkede ikke så kraftigt.
Vi endte op på et værthus i indre København der hed Rosa luxenborg.
Jeg kastede elefantøl i mig for at tage virkningen af svampene der jo ikke er det bedste partydrugs der findes.

Efter en times tid kom der en ældre kvinde på 41 og satte sig ved bordet over for mig ved siden af min kammerat.
Han lagde kraftigt op til hende og da hun gik på lokum sagde han at han var sikker på han kunne score hende.
Da hun kom tilbage tog hun sine stilleter af og gned sin fod op af mine ben/lår og hele lortet- blev lidt tændt og tænkte- i aften skal jeg prøve en erfaren kvinde.

Var stangstiv da vi sad i taxaen på vej hjem til hende og hun sagde " nu tager du det helt roligt, jeg er gift, men min mand er stærkt psykisk syg, vi har hvert sit soveværelse så der er ingen problemer i det"
Allerede der skulle alarmklokken have ringet men var jo pissefuld så jeg gik bare med op.

Vi fik bollet lidt halvhjertet i min brandert og faldt i søvn.

Næste morgen vågnede jeg ved at blive slået hårdt på skulderen og kigge ind i en kæmpe stort frådene ansigt der skreg "TROR DU DET ER ET BORDEL"
Jeg sprang op i sengen og knyttede næverne mens jeg råbte stop stop- kvinden tumlede rundt med ham for at forsvare mig, og jeg tror aldrig jeg har fået så hurtigt tøj på.
Jeg fik mast mig forbi det nok snart skilte ægtepar, og nede på gaden opdagede jeg at jeg i kampens hede havde glemt mit ur deroppe, men valgte at droppe at hente det..


En anden gang da jeg var omkring 25 var jeg på disk og mødte en pige jeg et par år inden havde haft en one night stand med.

Hun var sammen med sin storesøster der osse så pissegodt ud.

Da diskoteket lukkede inviterede de mig hjem til søsteren hvor vi kunne drikke lidt mere.
Hele vejen i taxaen fantaserede jeg om 2 kvinder på en gang- endelig skulle jeg prøve en sandwich.

Jeg var rimeligt langt fremme i skoen troede jeg, og fik hurtigt smidt tøjet og lagt mig i en seng og spurgte hvor fanden de blev af.
De grinede lidt af mig og sagde "du sover bare der vi ligger os i stuen"
Nu var det sådan at det var en gammel lejlighed med lokum på bagtrappen en etage nede.

Det næste jeg husker er at jeg står på hovedtrappen splitternøgen- solen skinner ind af trappevinduet og pissen driver ned af trappen.
Går fuldstændig i panik og farer op og ned af trappen for at finde døren og jeg kan ikke huske søsterens navn.
Tankerne ryger rundt i hovedet- ender jeg på gaden i indre by lørdag morgen splitternøgen, mens jeg skal have fat i en taxa uden penge og nøgler til mit kollegieværelse i Herlev.
Tager en dyb indånding og banker på en tilfældig dør.
Søstrene åbner døren og skriger af grin mens de spør hva fanden jeg laver på trappen nøgen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 26 feb 2014 20:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 dec 2013 02:46
Indlæg: 4
Geografisk sted: Kolding
Min historie kan bestemt ikke hamle op med jer andres.

Da jeg gik i 2.g flyttede jeg væk fra min far og hjem til min mor i stedet for, da min papmor og jeg ikke kunne døje hinanden. Da jeg flyttede var jeg desværre også tvunget til at skifte gymnasium. Det var et lille stykke inde i 2.g, så det var lidt underligt at starte der, fordi de allerede var godt i gang med skoleåret, men blev alligevel taget godt imod og fik hurtigt nogle nye venner i klassen.
Efter efterårsferien skulle vi på studietur til københavn. Der havde jeg gået i klassen i cirka 2-3 uger. Vi tog i byen torsdag aften og det startede stille ud, med at jeg sad med de andre piger og drak strawberry daiquiries. Normalt ikke noget jeg er så meget med på, da jeg normalt heller vil ud og ryste noget røv, men det var hyggeligt. Fik rimelig mange indenbords fordi det smagte som smoothies eller sådan noget... Nå, men så tog vi videre i byen. Vi fandt et rigtig hyggeligt sted hvor vi spillede noget bordfodbold og jeg drak en masse øl og havde det virkelig sjovt med en af mine veninder, som jeg kalder for C. På det tidspunkt var C også typen der ikke var bange for at slå sig løs i byen, og hun var nyligt single, så vi ville på manhunt.
C og jeg udså os 2 lækre fyre. De udfordrede os så i bordfodbold og vi havde det rigtig sjovt og de gav en masse drinks, og vi holdt bestemt ikke igen. Her var både C og jeg ved at være godt stive. De andre piger ville gerne til at hjemad fordi vi egentlig havde udgangsforbud efter klokken 1, og der var den ved at være omkring halv 2, og vi vidste ikke hvordan vi skulle finde tilbage til vores hotel. C og jeg valgte at blive, pga. de lækre gutter der. Det skal lige siges at det var en ret spontan bytur, efter en gåtur, så jeg var iklædt min gamle efterskole årstrøje og et par grimme bukser. Fed stil. Anyways, de to gutter var ægte gentlemen og inviterede os med videre, hen til et sted hvor den ene af dem normalt var bartender, hvor de købte en flaske grey goose og nogle red bull. De lavede drinks til os og de var vidst lige lovligt stærke. Det skal siges at jeg er ret spinkel og ikke kan holde til særlig meget. Jeg var nu blevet pisse stiv. C og jeg gik på toilet og hun sagde at den ene af drengene, N, havde kigget rigtig meget på mig. Da vi kom tilbage havde de rykket pladser, så N nu var kommet til at sidde ved siden af mig. De tilbød at vi kunne køre hjem til dem til efterfest. En af deres venner og hans kæreste var i mellemtiden kommet, og han havde bil med. Er faktisk i tvivl om han havde drukket alkohol... Men han ville køre os hjem til N. Fedt nok, det var mig og C helt klart med på. Vild studietur tænkte vi. For at vi kunne være i bilen var der nogen der var nødt til at ligge i bagage rummet, og da jeg er ret lille, blev det mig. N lagde sig også derom. Vi lå og kyssede omme i bagagerummet, og da vi kom hjem til N, fandt han nogle øl frem til de andre og tog mig med ind i soveværelset. C ville gerne til at hjemad, men jeg ville virkelig gerne have et stykke af ham her. Vi hyggede jo så inde på soveværelset men blev afbrudt da C kom og sagde at nu ville hun altså hjem, klokken var 4 og vi skulle op på byvandring eller sådan noget dagen efter. N's ven, ham der kørte bilen, tilbød at han kunne køre mig hjem når jeg var færdig. det lød som en fantastisk plan i øjeblikket og jeg aftalte med C at jeg skulle skrive til hende når jeg var kommet hjem. Fik endelig ro til at være sammen med N. Vi blev til sidst afbrudt af hans venner midt i det hele, da de ikke gad stene mere. De kom ind på værelset med gryder og pander som de slog på... Jeg fløj ud af sengen og spurgte Ns ven om han ikke ville køre mig hjem. Det ville han ikke. "Troede du virkelig selv at jeg ville det?" sagde han. Nå. Så gik jeg selv, og tænkte, stiv som jeg var, at jeg snildt kunne finde tilbage til hotellet.
Jeg gik ned på gaden og tænkte "W T F?!" jeg havde ikke set hvor vi var kørt hen, fordi jeg havde ligget i bagagerummet hele turen. Mødte et ungt par, og spurgte om de vidste hvordan jeg kunne komme tilbage til hotellet. Desværre fortalte de mig at jeg var meget langt hjemmefra og at S-togene ikke kørte længere. Fuck. Jeg gik nu forvirret rundt i københavn, anede ikke hvor jeg var. Jeg spurgte alle jeg stødte på, men ingen kunne hjælpe mig. Mødte så 3 drenge der tilbød at jeg kunne køre med dem. Fedt! Jeg hoppede ind i taxaen med dem. Kan ikke huske turen, men pludselig var vi altså vildt langt væk. Jeg begyndte at gå i panik. Jeg havde gået i klassen i 2-3 uger og hvis jeg nu ikke nåede hjem før vi skulle op og på byvandring, ville jeg sikkert blive smidt ud. Havde brudt mange regler i løbet af den aften, så vidste det ville få store konsekvenser. Jeg ringede grædende til C og fortalte det hele. Den ene af drengene fik ondt af mig og tilbød at jeg kunne sidde bag på hans cykel, og så ville han køre mig hele vejen til hotellet. Det endte derfor med at jeg sad bag på en fremmed drengs cykel gennem københavn, en fredag morgen. Cykelturen tog omkring halvanden time. Da vi nåede frem takkede jeg ham tusinde gange og gik ind på hotellet. Jeg ville gå ind på værelset, men var så stiv at jeg slet ikke kunne finde ud af at låse døren op. Jeg begyndte at gå i panik, og begyndte at overveje hvilke konsekvenser jeg ville få hvis jeg fandt en lærer og fik læreren til at låse op. Hvis jeg gjorde det måtte jeg jo fortælle om min aften. Heldigvis vågnede en af pigerne ved at jeg forsøgte at komme ind, og jeg fik vidst også sparket lidt til døren i vrede og frustration. Jeg kom ind på værelset, og gik i seng. Kunne ikke finde ud af at tage mine sko af så måtte sove med dem på. 1 time senere skulle vi ned til morgenmad, og pigerne på værelset ville selvfølgelig have mig til at fortælle hele historien. Det gjorde jeg så, og til sidst vidste hele klassen det. Det var det eneste de snakkede om resten af dagen, virkelig et under at lærerne ikke hørte det. De havde alle set mig som et englebarn, da min mor er præst og jeg åbenbart også ligner en lille engel, der aldrig ville gøre noget dumt.
Jeg havde ekstreme tømmermænd hele dagen, så det var ekstremt nedern at det var min gruppe der blev valgt til at vise byvandringen. (Vi havde alle forberedt en byvandring som vores AT projekt) og jeg endte også med at falde i søvn på en bænk da vi skulle holde en kort pause på et tidspunkt.
Da vi skulle hjem fandt jeg desuden ud af at jeg havde mistet min efterskole trøje, der sikkert lå hjemme ved ham N. Lort.

Okay så meget fuck up er det vel heller ikke, da det endte godt nok. Men pigerne i klassen så meget skævt til mig i lang tid bagefter, da de bestemt ikke synes da var spor lady-like at tage med en fremmed hjem, og jeg havde jo ikke gået i klassen særlig længe.

_________________
3,5-Dimethoxy-4-methallyloxy-PEA


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 27 feb 2014 09:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Okay, here goes: Jeg havde siddet aftenen før og smagt på lækker whiskey med en kammerat, som, da jeg skulle til at gå hjem, inviterede mig med til ballut (et yatsy-agtigt terningespil) dagen efter. Jeg troppede op ved middagstid for lige at lære spillet inden vi skulle af sted. I ballut-klubben blev der drukket tæt og spist god dansk frokostmad. Efter terningespillet faldt jeg i snak med en fyr, som var fast gæst i ballutklubben. Han ejer byens skatebutik og jeg plejer altid at få mig en snak med ham når jeg besøger butikken. Jeg var kommet på krigsstien af alkoholen og fortalte ham at jeg troede at alle hans varer i butikken var kopivarer. 5 sekunder lå vi nede på gulvet og rodede rundt, hvorefter ejeren af baren, som ballutten foregik på, skilte os ad. Jeg prøvede at få forklaret ham at det altså bare var for sjov, men han var stålsat. Lettere brødebetynget og flov over at have mistet besindelsen første gang jeg var i klubben, tog jeg hjem på mit kollegie og gik i seng. Kort tid efter bankede det på døren. Splitternøgen åbnede jeg den, og udenfor stod N, som er en (desværre gift) pige, som jeg var lidt lun på, og hendes mand D. Jeg inviterede dem indenfor og N fik overtalt mig til at tage tøj på. Hun havde lige modtaget nogle RC-benzoer med posten og de var begge to ret blæst allerede og bød mig på nogle piller. Jeg åd dem og så kan jeg ikke huske mere før jeg vågnede i min seng næste morgen.

Det, som jeg har fået fortalt bagefter er følgende: N, D og jeg kom ned i kollegiets fællesrum, hvorefter jeg overfaldt alle dem som var i rummet på skift. Jeg havde vist ikke været ondskabsfuldt voldelig, bare i tumlehumør. N og jeg havde kysset flere gange (arg, og jeg kan ikke huske det) når N ikke lige væltede rundt på gulvet. D og jeg havde været ude i en række tvekampe med fingerkrog og andre dyste. Hen på natten havde M fra kollegiet fundet mig alene i fællesrummet, liggende med fjæset i jorden i midten af rummet med bukserne nede :lol: Han havde vækket mig og hjulpet mig op på mit værelse.

Jeg har ikke taget benzoer siden :]

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 27 feb 2014 12:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
lyder da også dumt at tage RC benzoer med en masse alkohol i blodet :p

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 28 mar 2014 17:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
Jeg skal flytte så min mor kom for at hjælpe med at pakke ned, hun er så igang med fryseren og jeg har selvfølgelig glemt at smide de 4 poser Methoxphenidine som alligevel ikk er en skid værd ud..
hun spørger mig så hvad er det? mig: nå det det der.. og smider det i skralderen. også snakkede vi ikke mere om det hehe. derefter gik hun så ud med skraldespanden :D

Og en anden gang hvor jeg boede hos min far fandt han en pose og spørger mig hvad det er? og jeg er sikker på det er speed eller coke.. men jeg lugter så til det, der var ingen lugt så smager jeg på det og finder ud af det er kreatin. Jeg bliver tydeligt lettet og lyser helt op, det er bare kreatin :D han smagte på det og spurgte mig: nu bliver jeg ikke skæv vel Rob.. og så smagte han på mit kreatin fra bøtten og så snakkede vi ikke mere om det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 16 sep 2014 04:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2011 22:22
Indlæg: 70
For nogle år siden var min veninde og jeg på pubcrawl i en gade, med ret mange værtshuse. På forhånd var aftalen at vi kun måtte drikke én genstand hvert sted. Men efter et par steder, kommer vi ind på en bar, hvor bartenderen står alene med to ældre gæster og keder sig helt vildt. Så han pøser godt på os. Målebægrene bliver gemt væk og vi får lov til selv at tage hvad vi vil drikke. Både hun og jeg kan drikke utrolige mængder, så efter nogle timer er vi totalt visne. Men vi har jo gang i en pubcrawl og insisterer på at fuldføre den. Hvilket vi faktisk også gør. Da vi kommer ud fra det sidste værtshus, kan ingen af os gå længere og selvom vi rent faktisk bor i den gade vi er i, bliver vi nødt til at tage en taxa for at komme hjem. Som ved et rent lykketræf, kommer der i det samme en taxa, som jeg vælger at stille mig ud foran.

Husker ikke mere fra den aften, men vågner næste morgen på hospitalet, med den ene arm i gips helt op til armhulen og kæmpe bule i panden. Om det andet håndled har jeg et hospitals id armbånd, hvor der står min venindes navn. Jeg får fundet min tlf frem og der ligger en masse sms'er fra veninden som spørger hvor jeg er. Hun kommer op på hospitalet og en sygeplejerske fortæller os at den taxa, jeg stillede mig ud foran, for det første var en politibil og for det andet naturligvis ramte mig. Betjentene havde så taget os begge med i bilen og kørt op på hospitalet, hvor min veninde ikke kunne huske mit cpr nr, så hun havde bare givet dem sit eget. Derefter havde politiet kørt hende hjem og så havde vi begge glemt alt om det. Men operationen fra den brækkede arm, gav mig da et ar, så jeg ikke glemmer historien igen :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 22 sep 2014 19:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 apr 2014 01:54
Indlæg: 88
Geografisk sted: Nordjylland
^Av den er ond, haha

Blev busted i at line streger op på et værelse til en privatfest jeg ikke engang var inviteret til for et par måneder siden, var bare heldig der ikke kom nogen anmeldelse ud af det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 10 jan 2015 03:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 feb 2013 16:33
Indlæg: 2
Well, jeg har sjovt nok haft mine største fuck-ups med alkohol. Har taget amf, men har kun haft dybe samtaler på det, som jeg ikke kan huske.

Skal vi starte fra en ende? Jeg havde en periode, hvor jeg reagerede ekstremt dårligt på alkohol, dette stoppede mig selvfølgelig ikke. Denne er heldigvis overstået.

Jeg havde en aften, hvor jeg først ville slås med min veninde (er selv af vagina-arten) alá Fight Club style. Hun siger så i sjov, at jeg skal slå hende. I min ekstreme fuldskab opdager jeg ikke, at det var en joke, og slår hende derfor. Senere prøver jeg at kysse hende, fordi min kærlige side slår ind. Min søde veninde kom over til mig dagen efter med Cocio og slik. Jeg beholder hende for evigt. Senere samme aften ryger jeg i detentionen, grundet et fejlslaget selvmordsforsøg i min vens hus. Ambulance OG politi blive tilkaldt. De giver mig valget mellem psyk og detentionen. Fulde, dumme mig siger selvfølgelig noget i stil med "altså, jeg ender nok på psyk før eller siden, så lad os da tage detentionen". Ja, det gør jeg ikke igen. Min kære moder har senere fortalt, at da min papfar og hende skulle hente mig dagen efter og så mig stå, bagstiv og med højt hår, uden foran politistationen med en ung betjent, var de nødsaget til at blive i bilen et par minutter ekstra, fordi de ikke kunne holde op med at grine.

Jeg har en gang seriøst haft en meget psykotisk samtale med mig selv i spejlet i min eks-kærestes lejlighed, mens jeg var pis-hamrende lam.

Jeg faldt engang ned i et fortov og flækkede en tand og læben. Skulle til tandlæge og lignede en med dårlig botox i en uges tid efter. Jeg blev drillet. Meget.

Jeg faldt engang i søvn på en palle i vareleverings-området på min gamle arbejdsplads, mens jeg var pisse stiv. Min gamle chef fandt mig.

... Jeg tror, jeg vinder.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 10 jan 2015 21:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
det må være nytårs aften for 7 år siden da vi på anden dagen helt fuckt på coke, alkohol, hash og nogle xct piller indeholdende mere end bare mdma bliver smidt ud fra en morgenfest, vi er 10 stykker og ønsker ikke at festen skal slutte så vi sparker døren ind til en gammel fælles kammerats lejlighed vi på det tidspunkt er uvenner med bla over en knallert motor som der kommer mere om, og fortsætter festen der

festen udvikler sig og der kommer flere til, og folk bliver ikke mindst dummere og dummere, lejligheden ligger på 12 sal og på et tidspunkt finder jeg S igang med at sætte ild til nogle jakker der hænger lige ved siden af hoveddøren, jeg får stoppet ham og aftalt med de andre at vi skal passe på ham for han var helt fuck't, på et tidspunkt da han skulle pisse og der var optaget på lokummet ville han gøre det fra altanen, han synes så det ville være en genial ide at kravle ud på den anden side af gelænderet, vi når lige at stoppe ham da han er halvvejs, jeg tror S skal være glad for at allesammen ikke var lige så påvirkede som ham den aften, han kunne snildt have brændt os inde eller taget den ned fra 12 sal, S var normalt den mest stille og rolige af os allesammen, men lige så snart han fik noget indenbords så blev han vanvittig

små 10 timer efter vi ankom er festen ved at dø og folk tager videre, på det tidspunkt er det kvarte af lejligheden kastet ud over altanen, hvor vi efterfølgende har hørt at det har været ved at ramme folk, halvdelen af det der var tilbage var smadret, og på et eller andet tidspunkt undervejs har en af os, højst sandsynligt S, formået at kaste den knallert motor med komplet evo tun som har skabt uvenskabet imellem ejeren af lejligheden og nogle andre ud over altanen så den var total skadet

da vi var 3 tilbage hentede vi 2 indkøbsvogne og tømte lejligheden for elektronik

som et lille plaster på såret fik ejeren af lejligheden over 3 gange mere i forsikring end han havde værdier for


udover at være passager med en fører som peaker på lsd eller har en promille på over 2 så er det nok en af de mest fuck't up ting jeg har lavet påvirket, når jeg tænker tilbage er det svært at forstå jeg har været så langt ude


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jan 2015 20:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Citat:
så vi sparker døren ind til en gammel fælles kammerats lejlighed vi på det tidspunkt er uvenner med bla over en knallert motor


Regner med i blev ved med at være uvenner efter det nummer?

Forsikringspengene er for de fleste nok en ringe trøst i forhold til at få sit hjem smadret.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jan 2015 21:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
RemorsefulSmoke skrev:
Citat:
så vi sparker døren ind til en gammel fælles kammerats lejlighed vi på det tidspunkt er uvenner med bla over en knallert motor


Regner med i blev ved med at være uvenner efter det nummer?

Forsikringspengene er for de fleste nok en ringe trøst i forhold til at få sit hjem smadret.


Især fordi der sikkert findes en del mennesker som jeg, hvor regnestykket 3 x 0 alligevel ikke er den helt store sum penge.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 11 jan 2015 21:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
RemorsefulSmoke skrev:
Citat:
så vi sparker døren ind til en gammel fælles kammerats lejlighed vi på det tidspunkt er uvenner med bla over en knallert motor


Regner med i blev ved med at være uvenner efter det nummer?

Forsikringspengene er for de fleste nok en ringe trøst i forhold til at få sit hjem smadret.


ja tror ikke han ville have noget at gøre med de personer mere, jeg så ham aldrig igen

og 100 % det er ikke sjovt selvom man tjener 50k på det, det var heller ikke meningen det sku gå så vidt

han havde holdt nogle ting for folk, bla motoren, og lige pludselig uden grund cutter han kontakten så man ikke kunne få sine ting i flere uger, så det var meningen at vi bare skulle hente vores ting og så finde ud af hvor vi skulle hen, men så stak det helt af

jeg er heldigvis blevet klogere siden dengang jeg rendte og lavede sådan noget lort, og jeg er sikker på at bla psykedeliske stoffer har hjulpet mig med at se og ændre nogle fuck't up sider af mig selv


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 14 mar 2015 16:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
..


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 13:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 15 mar 2015 18:03 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 mar 2015 23:40
Indlæg: 8
Geografisk sted: Hele verden rundt med Emma
Crime skrev:
undervejs har en af os, højst sandsynligt S, formået at kaste den knallert motor med komplet evo tun som har skabt uvenskabet imellem ejeren af lejligheden og nogle andre ud over altanen så den var total skadet


Hahaha! Vil gerne møde din mate S :D Han lyder da noget kogt og som en med fart på!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 26 mar 2015 01:33 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
k1ngkusha skrev:
Crime skrev:
undervejs har en af os, højst sandsynligt S, formået at kaste den knallert motor med komplet evo tun som har skabt uvenskabet imellem ejeren af lejligheden og nogle andre ud over altanen så den var total skadet


Hahaha! Vil gerne møde din mate S :D Han lyder da noget kogt og som en med fart på!


Jeg tror han er en af den slags, som er meget sjovere at LÆSE om, end at MØDE i virkeligheden!

Det er påfaldende hvordan der altid er blandet alkohol ind i det, når folk går helt over gevind.
Fantastiske historier I alle sammen kommer med! Jeg holder meget af at læse i denne tråd :D

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 30 maj 2015 03:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2010 19:14
Indlæg: 23
Åh gud, Bulgarien - Arbejdede som DJ og Bartender, og vi skulle på det diskotek jeg arbejdede på have besøg af en kendt dansk musiker
Er stiv allerede kl 14 (det var jo bulgarien) og vædder i den forbindelse en dobbeltmånedsløn med min bulgarske chef, om hvorvidt jeg kunne knalde omtalte musiker, samme aften.
Planen lykkedes, vi knalder, og jeg får streng besked på af musikerens manager at lukke røven med det, da der vist var fnidder med en pige og mit knald hjemme i danmark.. Jeg stavrer plakatstiv efter knaldet, ned på diskoteket, fortæller det til ALLE nærmest pralende, både danske gæster og dansk personale, hvilket medfører at ALLE ved det, også i Danmark, og et meget akavet morgenmøde med duden senere på dagen, da jeg havde kørt den total kostbar og "jeg er røvligeglad med du er kendt" overfor ham, og så havde pralet for sygt med det til alle 3 kvarter efter.

Derudover insisterede jeg i min brandert på at modtage pengene fra min chef, som nægtede at tage dem tilbage dagen derpå .- Så jeg endte somehow også med at have prostitueret mig selv :-D

Moralske tømmermænd i 3 måneder, og øgenavnet "starfucker" resten af sæsonen ja tak..

er der noget mere charmerende en stive kvinder?? :-D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 01 nov 2016 00:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Dr. Sheißcube skrev:
En ven og jeg har haft vores vildeste brandert med en flaske Arnbitter. Vi havde gået tilfældigt rundt i byen og delt den flaske og havner i en lejlighed midt i gågaden hvor der bliver spillet nintendo wii dansespil. Jeg vandt over alle selvom jeg var så stiv på det tidspunkt at imens jeg flexer mine moves, vælter ind i en dør til et soveværelse og ruller over sengen og havner på gulvet i modsatte ende af rummet end hvor jeg kom ind, og stadigt vandt. Helt pumpet op på selvtillid over mit nyfundne talent hopper jeg ud på gaden i bare tæer og (meget aggressivt) udfordrer alle jeg kan, til at battle mig i dansespillet. Min ven hænger på det tidspunkt ud af vinduet og brækker sig (lejligheden er i stueetage), han tror at jeg er ved at komme op at slås med nogle fyre som bestemt ikke troede at jeg kunne vinde over dem i dansespillet og halvt råber / halvt brækker sig imens han kaster flasken i en tilfældig retning. Så glemmer jeg alt om dansespillet for at tage mig af min ven, der tilsyneladende er jævnt hakket og går ind igen. Inde til festen går der en (også pænt stiv) pige rundt og giver komplimenter til alle fyre, da hun så henvender sig til min arnbitter-buddy spørger han om hun ikke vil stikke en finger i røven på ham. Uden at sige et ord slæber hun ham op på et værelse, hvor mig og en anden ven i bedste stil cock-blocker ham da vi lige har fået fat i en flaske jägermeister. Pludselig har mig og min ven kastet os over den mandlige beboer i lejligheden da han viser sig at være en anelse homofobisk overfor sådan to friske fyre som os, hvilket gør at vi lægger rigtigt slesk an på ham og befamler ham, imens at vi har en slåskamp kørende. Jeg husker især et øjeblik hvor jeg står i køkkenet og tramper min ven i hovedet, da den mandlige beboer kommer ind og trækker mig væk. Jeg glemmer alt om min ven på gulvet og befamler istedet vores ufrivillige boy-toy og min ven vælger så at tackle/slå mig ned (det er lidt tåget hvad der præcist skete) og vi bliver begge smidt ud. Så vader vi rundt i Kolding party gade og jeg danser op af alle politibiler jeg kan komme i nærheden af og får den glimrende idé at gnubbe mit rektum mod dørhåndtaget på en politibil. Der sker så det at vi kommer 4 drenge gående på linje forbi den bil jeg har udset mig, Den første hælder lige en god sjat jägermeister udover kølerhjelmen, jeg tørrer røv i dens håndtag og den bagerste ven smider lige en diskret spytklat, hvorefter to pansere tager fat i min spyttende ven og efter længere tids snak og provokationer fra min side, får jeg at vide at jeg heller ikke skal tørre røv i deres biler en anden gang. Hvorefter jeg klogt nok, holder min kæft og lystrer (min ven fik 3000kr i bøde). Andre ting jeg også husker var at jeg befamlede Kidd da han kom gående ud af en klub han lige havde spillet på og jeg senere forsøger at stjæle nummerpladen på en bybus. Fra den dag af har jeg været stor fan af Arnbitter.


Lad os få gang i denne her tråd igen!!!

Har desværre ikke noget at melde ind med lige nu. Men der må da være nogen, som har fucked up

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 02 nov 2016 01:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Mine historier er i den fesne ende i forhold til hvad nogle folk ellers har præsteret, men til gengæld involverer de rigelige mængder bræk :oops:

Den pinligste må næsten være da jeg havde været i en nærliggende provinsby for at deltage i et møde og bagefter endte på en pub med en veninde, indtog lidt for mange stærke øl på for kort tid og noget hidsig hash. Er evig svagryger og til dels svagdrikker, så synergien mellem de to gav mig en heftig kvalme. Problemet opstod først for alvor da jeg havde taget sidste tog hjem og nåede at brække mig lidt i posen i toget. Derefter lynhurtigt ud på toilettet og fortsætte min gerning. Vel overstået agtede jeg at skylle mine efterladenskaber ud, men trykkede tilsyneladende på SOS-knappen, der med sløret syn, ditto kognitive evner og siddende på hug ligner knappen der nødvendigvis måtte skylle ud. Toget stopper, togføreren kommer ned og banker på og jeg får mumlet noget med "undskyld, jeg er fuld og skæv". Han tager det pænt og kører videre. For at det ikke skal være nok gentager jeg hele fadæsen et kvarter senere. Togføreren var en meget tålmodig mand.

En anden episode involverer heroin, som jeg ellers normalt er meget funktionel på, men denne gang havde jeg været en smule grådig. Besøgte en god ven, hørte plader og vi sniffede nogle baner af den dejlige afghanske kløpulver. Jeg skulle i studiet for at indspille, men i bussen bliver min kvalme overvældende og jeg ved godt hvad klokken er slået. Så hurtigt af bussen og ud for at få dåden overstået i den første og bedste busk. Skal til at få det klaret da jeg indser at der står en unge i en lejlighed og kigger på mig og trods den markante opioidrus bliver jeg pinligt berørt og løber så hurtigt som min påvirkede krop kan bære mig rundt om hjørnet og får det klaret. Det var stadig lyst og hverdag. Ikke mit stolteste øjeblik. Men en god tid i studiet bagefter.

En tredje gang var jeg i studiet og indspillede nogle venner. Båndet rullede, stemningen var god og musikken fantastisk. Det var sangerens medbragte tramadoler også, som udgjorde et tillæg til min lave løn. Som god harm reduction orienteret knarker undgår jeg som regel alkohol på denne stofgruppe og altid højst en enkelt genstand, men det var jo bare tramadol og en enkelt bajer kunne vel ikke skade. En halv time senere må jeg spæne ud på toilettet og får brækket mig ud over mine flotte sko. I mit euforiske sindsleje får jeg trommeslageren til at fotografere skoene og love at putte det i coveret... suk...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team