Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: noia
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Har de sidste tre gange jeg har taget lsd har jeg fået noia på og det irriterer mig noget så grusomt for jeg kan ik nyde det og savner mine gode trip.ANDRE som kan genkende det og hvad kan jeg gøre for at evt få mine fede trips tilbage nogen forslag? :(

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
En god start kunne være at flytte emnet. Spøg til side, har set og setting (for mig i al fald) ekstremt meget indflydelse på oplevelsen. Måske du skulle starte der?

Titel: ok
Medlem
Brugeravatar

ok

Senest rettet af tribe79 02 feb 2006 23:21, rettet i alt 1 gang.

Titel: bagside
Medlem
Brugeravatar

ja måske den skulle have været under medaljens bagside

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Placér det evt. i "Medaljens Bagside", der handler om de negative sider ved stof(mis)brug. Men de søde moderatorer hér på boardet skal nok flytte indlægget for dig, så det behøver du ikke bekymre dig om.

Jeg synes du skal stoppe med at tage psykedeliske stoffer, også hash i MEGET lang tid.

Sørg evt. for at dyrke motion, komme udenfor og få lys og luft, hav en normal døgn-rytme, snak med venner du føler dig tryg ved, og prøv at komme ind i en behagelig og tryg "rutine", så du generelt føler dig fresh&clean i din hverdag.

Hvis du begynder at blive paranoid eller hallucinere, når du ikke er påvirket, ville jeg råde dig til at søge psykologisk/psykiatrisk hjælp.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tak for du/i vil flytte den og tak for dit råd..Må sige at jeg havde håbet på en lidt anden løsning... :( men jeg håber du tager fejl :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

må lige tilføje at jeg når jeg ik har indateget lsd så er der slet ik noget med noia og det er også kun sket på lsd de sidste per gange ..Havde det fedeste trip herhjemme for nogle dage siden helt alene på et andet psychedelisk stof

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Emne flyttet.

Titel: Re: noia
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
tribe79 skrev:
Har de sidste tre gange jeg har taget lsd har jeg fået noia på og det irriterer mig noget så grusomt for jeg kan ik nyde det og savner mine gode trip.ANDRE som kan genkende det og hvad kan jeg gøre for at evt få mine fede trips tilbage nogen forslag? :(

Jeg kan sagtens genkende hvad du skriver og det kender jeg flere som kan.
Når du tripper møder du det som er i dig selv; gode såvel som dårlig ting. Alle de følelser vi indeholder er der af en grund, og de bør ikke diskremineres, selvom det kan være svært at akseptere et "dårligt" trip. Møder du følelser på dit trip, som du tager afstand fra (bliver irriteret, bange, skamfuld ect.) er den eneste vej ud af det, at gå igennem det. Prøv at rumme de "dårlige" følelser hvis de dukker op på trippet.

Man kan desværre ikke kun vælge at have det sjovt og fedt hvis man vil trippe. Men man kan lære en masse om sig selv og komme viddere i udviklingen hvis man er åben og tør gå over de grænser som gør at vi normalt standser op. Angst og noia kan være sådan en grænse. Tør vi rumme "helvede", er der en god chance for at vi også får "himmelen" at se.

Held og lykke!
fra Fanny

Titel: fanny
Medlem
Brugeravatar

kunne rigtig godt bruge dit indlæg mange tak fanny..

Har fået den vendt nu og haft dejligt sjovt trip og ingen noia..Tror som du sagde at det var nogle følelser jeg skulle igennem,var bare lidt bange for at jeg ik ville kunne nyde et trip i mange år. Føler mig helt klart en del gladere og lykkeligere nu.. :D :D :D :D :D :D :D

Ja må os indrømme de skov trips kan blive rimelig vilde ja..sagde os pænt nej tak til skov tur sidst :roll:

Titel: Re: fanny
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
tribe79 skrev:
kunne rigtig godt bruge dit indlæg mange tak fanny..

Har fået den vendt nu og haft dejligt sjovt trip og ingen noia..Tror som du sagde at det var nogle følelser jeg skulle igennem,var bare lidt bange for at jeg ik ville kunne nyde et trip i mange år. Føler mig helt klart en del gladere og lykkeligere nu.. :D :D :D :D :D :D :D

Ja må os indrømme de skov trips kan blive rimelig vilde ja..sagde os pænt nej tak til skov tur sidst :roll:

Bare som en helt anden ting så vil jeg råde dig til ikke at trippe for mange gange indenfor kort tid.

Det lød som om du nærmest trippede på lsd hele tiden?

Du skrev at du har haft et godt trip for et par dage siden, og nu tripper du på lsd igen?

Det kan jo godt være grunden til at du får et dårligt trip ud af det.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Cone@>> Hvor skriver han det?? Som jeg læser det, har han da kun haft et trip siden.

Tribe79@>> Dejligt at høre at du er kommet videre!
Ang. mit citat af psyborg i underskriften (om skovtrip) er det mere en intern joke. Jeg er personligt meget glad for skovtrip og mener at det er den bedste setting man kan have!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Fanny skrev:
Cone@>> Hvor skriver han det?? Som jeg læser det, har han da kun haft et trip siden.

Tribe79@>> Dejligt at høre at du er kommet videre!
Ang. mit citat af psyborg i underskriften (om skovtrip) er det mere en intern joke. Jeg er personligt meget glad for skovtrip og mener at det er den bedste setting man kan have!

Hilsen Fanny

Well:

Citat:
Har de sidste tre gange jeg har taget lsd har jeg fået noia på

Og så siger han at han for et par dage siden trippede på lsd hvor det var godt.

Altså et par dage siden havde han et godt trip, og siden da har han haft 3 dårlige. Sådan forstår jeg det.

Så har han da nærmest taget lsd hver dag? Eller misforstår jeg?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Så tror jeg du bytter om på rækkefølgen cone...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Cone@

Dette blev skrevet den 2. feb:
Citat:
Har de sidste tre gange jeg har taget lsd har jeg fået noia på

Der står intet om at han lige har taget de tre trip eller om de ligger fordelt på mange måneder/år.

Den 2. marts (en måned efter) skriver han så, at han har haft et dejligt og sjovt trip.
Ergo er de altså ikke lige efter hinanden.

Hilsen Fanny

Titel: nej nej nej
Medlem
Brugeravatar

:lol: Jeg har taget et trip efter jeg havde et dårligt og tror det har været ca 2 måneder efter mit dårlige trip men ellers tak..ps. er altså ik en han/ham :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]