Hej
Jeg er ny her så håber jeg gør det rigtigt.
Okay her kommer lig en ordenlig kører.
Det jeg oplevede var livetsmening, eller sådan føltes det. det føltes overhovedet slet ikke com hash. det var bare underligt..
Under rusen:
Nogle gange hakkede alle billeder, lige som en cd der hakker.. som om det hele gik hurtigt istå. og pludselig var gik tiden videre. Det var som om at alle ting sad fast i mit syn.. hvis en tog sin arm frem hurtigt og tog den tilbage igen var det som om at armen stadig var der..
Det var som om alt dreje 90grader til venstre og så kørte tilbage igen, og sådan blev det ved i ja 3½ 4 timer.
Når jeg lukkede mine øjne var det som om jeg kunne styre verdenen, eller jeg så billeder af hvad der ville ske. Og rigtig nok, mange gange oplevede jeg at det så som jeg så billeder skete virkelig.. små ting som at, bilen ville stoppe for os så vi kunne gå over vejen..
Vi sad ved en sø.. det faldt noget lys ned på at det lignede en strandbund vi kunne se.. jeg havde bar sådan en stor lyst til at hoppe i vandet.. fordi det bare var så flot..
De synforstyrrelser som jeg har, ligner meget blitzen på et kamera.. det er ligesom at have 1 mio. bitte små stjerner, de er ekstrem små, men der er MASSER af dem.. de var der runder rusen, og her lørdag er de her stadig..
Det skal lige siges det er ca3 måneder siden det er sket:shock:
Sådan som jeg har det nu, ja føler mig sådan doven, og der er stadig lidt sysforstyrelser, sådan lidt utydelige streger..
Jeg har oplevet et par gange efter rusen at det hele lig stoppet 1 sek, lige som en cd hakker
Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal gøre. Det er lidt som om jeg ved hvad livet går ud på
det skal os siges jeg ikke har ikke rørt stoffer overhovedet siden den dag. fordi jeg tør sgu ikke.. Har før været flittig bruger af den gode den dårlige og de små runde..
Håber virkelig i kan hjælpe mig..