Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 21:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hovedpine
Indlæg: 16 jan 2006 20:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Hej.


Håber jeg ligger dette emne et rigtig sted..

Det er fordi jeg var i byen her i fredags, og kørte lidt på et par kiks og den dårlige.

jeg gik i seng lørdag aften, og lige siden har jeg haft ret kraftig hovedpine. og det gør totalt nas i tenningen

Jeg har spist fint igennem weekenden og idag og drukket nok.

Hvad kunne det evt være grunden til hovedpinen?

Forhøjet blodtryk evt?

Jeg lod mærke til at jeg har lidt svært ved at stille skarpt, ved undertekster det er som om det blir lidt dobbelt..


:shock: :?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hovedpine
Indlæg: 16 jan 2006 21:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Inzane skrev:
Hej.


Håber jeg ligger dette emne et rigtig sted..

Det er fordi jeg var i byen her i fredags, og kørte lidt på et par kiks og den dårlige.

jeg gik i seng lørdag aften, og lige siden har jeg haft ret kraftig hovedpine. og det gør totalt nas i tenningen

Jeg har spist fint igennem weekenden og idag og drukket nok.

Hvad kunne det evt være grunden til hovedpinen?

Forhøjet blodtryk evt?

Jeg lod mærke til at jeg har lidt svært ved at stille skarpt, ved undertekster det er som om det blir lidt dobbelt..


:shock: :?


Har du overhovedet læst navnet på det forum du poster i? Det her kan jeg ikke på nogen måde få til at passe med "psykedelisk filosofi". Medaljens bagside er vist mere velegnet til denne type emne(det er ikke for at bashe dig, men jeg synes det er på sin plads at kommentere, eftersom du ligefrem gir udtryk for at have overvejet placeringen).

Det er svært at sige hvad din hovedpine skyldes, særligt når vi ikke ved hvad der var i de piller du tog. Flere detaljer om dit generelle forbrug og øvrige helbredstilstand ville måske også hjælpe på det. Som udgangspunkt vil jeg sige at du bør undlade at indtage noget før det er gået over, og hvis det sker en gang til under lignende omstændigheder bør du overveje om det er en god ide overhovedet at indtage de pågældende stoffer.

God bedring med hovedet! :)

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hovedpine
Indlæg: 16 jan 2006 21:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
hehe jamen Jeg er helt rundt på gulvet herinde...

aner ikke hvor de forskellige ting skal ligge osv..


jamen altså jeg tager ikke specielt mange stoffer mere, lidt cola og lidt speed nogle gange,, ellers ikke..


Jeg styrketræner osv, og har det generalt fint.

Det var nogle piller som hed west coast choppers eller sådan noget, fik pænt meget tyggeren på af dem, kunne det evt være gruden til min hovedpine?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2006 21:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2004 19:14
Indlæg: 591
Geografisk sted: Langeskov
Hvis du har spændt meget i kæberne, kunne det nok have noget med det at gøre..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2006 21:35 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Amfetamin er jo kendt for at skabe en nederen hovedpine/tømmermænd... og det er ikke unormalt at støde ind på amfetamin i forbindelse med e-piller.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2006 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 05 sep 2003 01:01
Indlæg: 2001
Og da du også har taget den dårlige (læs: Amfetamin) hænger det måske sådan sammen...

Kix og amf er generelt en dårlig kombo. Lad vær med det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2006 23:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Treasure skrev:
Og da du også har taget den dårlige (læs: Amfetamin) hænger det måske sådan sammen...

Kix og amf er generelt en dårlig kombo. Lad vær med det.



Ja, det er måske ikke lige det bedste at blande sammen. Men bare lidt underligt at det lige skulle komme, men sådan er det jo. Så kan jeg jo vel bare lære det :D


Er der nogle der evt har nogle tips eller tricks til at man kan undgå at få ondt i kæberne?( Ja udover at holde sig fra stofferne) :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2006 23:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 aug 2005 23:05
Indlæg: 768
Tyggegummi.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2006 23:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
tyggegummi gør det værre, men sparer tænderne for slid..

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
 Titel: slap dog af
Indlæg: 17 jan 2006 00:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 aug 2005 15:58
Indlæg: 449
Geografisk sted: honolulu
synes godt nok der en del er jer herinde der hurtig til at angribe dem der laver noget lift forkert så er det jeg tænker få jer et liv..måske det mig der forkert på den men tænk over det og istedet hjælp hinanden og sig det på en god måde ..bare en ide


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006 09:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2004 19:14
Indlæg: 591
Geografisk sted: Langeskov
Vil du have vi skal sige: "jaa, det er jo godt nok farligt og pisse usundt for dig og din hjerne, men blæs den da ud... MAAAAX"..

Dette er et HR-site.. Derfor prøver vi at fortælle hvordan man gør det mest forsvarligt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 23:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 feb 2005 05:15
Indlæg: 124
Geografisk sted: Kbh
Hey ville bare lige tilføje at jeg også har fået samme slags hoved-pine af for mange drugz i min fortid. Nikker genkendende til det med at have svært ved at stille skarpt eks. også på undertekster..

Kan også få det sådan at mine øjne løber i vand når jeg er udenfor i det kolde dk som det er fortiden..

Nogen herinde der ved om stoffer kan fucke synet, eller er det bare mig :shock:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 23:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2005 20:20
Indlæg: 399
Geografisk sted: DK
CosmicMind skrev:
Kan også få det sådan at mine øjne løber i vand når jeg er udenfor i det kolde dk som det er fortiden..

Sådan har jeg (og mange jeg kdner der ikke tager stoffer) det da også.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2006 02:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 feb 2005 05:15
Indlæg: 124
Geografisk sted: Kbh
Ja Mener bare at jeg syntes det er blevet værre efter jeg har haft med stoffer afgøre ellers er det med alderen. Dage hvor jeg er træt og kommer ud i det skarpe lys er særligt slemme. det svinger dog meget.

Nogen der ved om det er drugz ?
Og om det kan behandles?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 mar 2006 22:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Ja jeg kender også til det med at ens øjne løber i vand når man er ude. Lidt som om man græder ;)

Jeg har spist nogle kiks her de sidste 2 måneder, ikke noget jeg gør specielt meget mere.
Jeg var en tur på IN, og når jeg kiggede på min mobil kunne jeg virkelig INTET se. Det var som om at 50% af bogstavet røg lidt til siden så det faktisk lignede kinesisk :shock:

I min ordenlige kikse blæser blev jeg ved med at kigge på min mobil fordi jeg ville se hvad der skule stå. Jeg gik hen ved indgangen og prøvede at se om jeg kunne se noget der. Men nej. Jeg spurgte en om hun kunne læse min besked fordi, jeg er "ordblind" hehe. Eller noget :P

Jeg gik hen på WC'et og jeg lod mærke til at når man stillede sparpt med begge øjne åben, at man så gjore sig lidt bæløjet. og alt blev dobbelt men stadig helt klart..

Så slog det mig, fuck man det er jo noget med at ens øjne kan sidde fast, hvis man gør sig bæløjet meget? Men passer dette eller er det bare et gamelt rygte?

Og hvad kunne det evt være der gør at ens øjne blir helt underlige?
Det var nogle ecstasy-piller som hed Maltheserkort/west coast choppers. Virkelig skod pille. Tror ikke der er specielt højt % MDMA i pillen.


Det var så først efter de 5 kiks mine øjne blev fucked.. Ja åd 7 iløbet af aftenen, og ja det er i overkantenen.


Håber i kan hjælpe


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2006 17:47 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Inzane>> Ved indtagelse af meget MDMA begynder pupilerne at ryste meget hurtigt (det hedder nyastigmus) så det slører synet. Det er sikkert det du har oplevet.

Mht. at øjne løber i vand om vinteren: det er helt normalt og sker også for folk som aldrig rører stoffer.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team