Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 10:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2006 13:15 
Så kom dagen hvor jeg stolt kan sige at jeg ikk har røget i over et døgn og sovet en nat uden fed! Førte gang i næsten 4 år tror jeg..! :D :D :D :D :D :D :D
Men fuck så ubehageligt det er! Nogen der har et råd eller to der kan tage den der vilde trang?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 13:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 05 sep 2003 01:01
Indlæg: 2001
Løb en tur.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 13:39 
MOTION!?!?!?!?! GALE MAND??!?!


Top
  
 
Indlæg: 05 jan 2006 13:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 nov 2004 20:58
Indlæg: 302
Geografisk sted: God's blind spot
Aske^POT^ skrev:
Så kom dagen hvor jeg stolt kan sige at jeg ikk har røget i over et døgn og sovet en nat uden fed! Førte gang i næsten 4 år tror jeg..! :D :D :D :D :D :D :D
Men fuck så ubehageligt det er! Nogen der har et råd eller to der kan tage den der vilde trang?


Hvis du kan klare det der, så kan du vel også klare at holde den kørende et par dage endnu indtil det værste er drevet over. Eller hva? :)

Du bliver nødt til at aktivere dig selv på een eller anden måde. Om så det er rengøring eller hva fanden det nu er, er ligegyldigt. Bare få tankerne hen på noget andet end weed.


Mvh DH


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2006 13:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Prøv at surfe lidt rundt i dette forum. Der er mange råd til rygestop, nedtrapning og andre ting, der kan hjælpe til at skære ned eller droppe hashrygningen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 13:48 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Aske^POT^ skrev:
MOTION!?!?!?!?! GALE MAND??!?!

Især hvis man tager narko, skal man ud og motionere. End of story.

Det kan være at tage cyklen til skolen/arbejdet og hjem igen, melde sig til noget sport, dans, og andet der kan få pulsen op at køre. Ja, endda gå en tur mens man ryger sin joint - man kan sagtens få 30-60 minutter til at gå med det (cannabis og psykedeliske rus generelt bliver tusinde gange bedre når man er i god form!). Man kan ikke være bekendt at behandle sin krop på andenvis. En halvtime om dagen er altså ikke for meget at kræve.

Vi jagter ikke vores mad længere, så vi må kompensere med noget andet fysisk aktivitet.

Udover det, så får du det meget bedre fysisk og psykisk, du slapper bedre af, bliver mindre udmattet og forpustet end normalt... ja, generelt bliver din hverdag lysere og gladere, især i denne mørke tid. Og har man problemer med cannabis, kan motion virkelig hjælpe en, især med søvnen. Give it a try.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 14:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Der er lidt info her hvis du kan klare at læse på DCF ;)

http://dcfonline.dk/index.php?name=PNph ... highlight=

Jeg arbejder på en FAQ om emnet "at stoppe"...

Tillykke med det, det er sku godt at ryge tjald, men også godt at holde pause, det er næsten ligeså stor omvæltning at blive "ædru" efter år, end de første gange man røg ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 15:34 
Heysa.. Og mange tak for hjælpen.. Det hjælper faktisk bare at få lidt gode ord med på vejen.. Har lige været en tur ude at løbe en tur og træt blev jeg ihvertfald :wink:
Damn Xp3rt.. Det var nok de bedste råd ever! (linket)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 16:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Aske^POT^ skrev:
Heysa.. Og mange tak for hjælpen.. Det hjælper faktisk bare at få lidt gode ord med på vejen.. Har lige været en tur ude at løbe en tur og træt blev jeg ihvertfald :wink:
Damn Xp3rt.. Det var nok de bedste råd ever! (linket)


No problemo ;)

Motion er simpelthen vejen frem... Det hjælper mere end man tror

Godt nok er det ikke så nemt at løbe langt når man har røget 5 joints om dagen i 2 år, men man skal jo bare starte småt :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2006 17:44 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Aske^POT^ skrev:
Heysa.. Og mange tak for hjælpen.. Det hjælper faktisk bare at få lidt gode ord med på vejen.. Har lige været en tur ude at løbe en tur og træt blev jeg ihvertfald :wink:

Rigtig godt at høre.

Man bliver doven og det føles alt for hårdt efter nogle dage, men bliv ved... til sidst er det ikke hårdt mere, men en fornøjelse. Trust me :)

Din krop skal lige vænne sig til den pludselige fysiske belastning.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2006 02:25 
aliaarhus skrev:
Din krop skal lige vænne sig til den pludselige fysiske belastning.


Det tror jeg da lige du skal regne med!!!!! :lol:


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jan 2006 15:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 okt 2002 01:01
Indlæg: 250
Geografisk sted: Århus
ikke for at erstatte én påvirkning af hjernen med en anden, meeen hvis du virkelig virkelig virkelig får rygetrang så kan du overveje at ryge en mild joint med salvia D blade (altså ikke ekstraktet!) - hvis du kan få fat på dem. Har ikke selv brugt dem til decideret rygestop (har ikke været nødvendigt endnu), men jeg tror virkeligt de har potentiale. Man får et high, men på en meget anderledes måde, der måske også kunne gi' indsigt i hvorfor det er så svært at lade være med at ryge thc, det janus-hovede. Og så bli'r man jo ikke stenet... bare et forslag og held og lykke!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team