Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

det har lykkes mig at holde mig fra hash siden den 7 juni. problemet ligger i jeg stadig ligger lys vågen den dag i dag den 24 juni jeg har drukket 15 genstande bliver pløre fuld af det men kan stadig ikke sove. sidst jeg fik søvn indtog jeg 8 oxabenz og 9 øl er omkring det der gør jeg sover og det betyder bare jeg besvimer vejer kun 60 kg. er jeg bare mega narkoman eller kunne det være noget andet psykisk måske?

Junior medlem

hvis du har det sådan, så burde du søge læge eller psykolog, istedet for at springe over hvor gæret er lavest, og forhøre dig på et forum.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
smadr skrev:
hvis du har det sådan, så burde du søge læge eller psykolog, istedet for at springe over hvor gæret er lavest, og forhøre dig på et forum.

Det er faktisk en rigtig god ide at spørge her, mange har oplevet lige præcis det samme som antiown oplever.

antiown skrev:
det har lykkes mig at holde mig fra hash siden den 7 juni. problemet ligger i jeg stadig ligger lys vågen den dag i dag den 24 juni jeg har drukket 15 genstande bliver pløre fuld af det men kan stadig ikke sove. sidst jeg fik søvn indtog jeg 8 oxabenz og 9 øl er omkring det der gør jeg sover og det betyder bare jeg besvimer vejer kun 60 kg. er jeg bare mega narkoman eller kunne det være noget andet psykisk måske?

Det er nok mest psykisk, du vil gerne stoppe med hashen. Men erstatter den bare med noget andet. Det kan man vel godt få lidt skyldfølelse af sådan ubevidst.

Tag en kold tyrker. Du falder i søvn på et tidspunkt, også uden at tage noget. Garanti

Jeg tolker det ikke som du kun har sovet 9-12 timer på snart 20 dage, i så fald burde du helt klart tage en tur forbi lægen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Henne i hjørnet
Det er jo helt normalt at have søvnbesvær når man ikke ryger efter at have haft et 'misbrug'...

Men du kan jo altid tage til læge og få noget medicin eller sovepiller. På et tidspunkt kan du sove uden brug af noget som helst. Det er i hvert fald rigtig dumt, at erstatte hashen med andre ting. Det kan jo være lige så slemt.

Men jeg kender alt til søvnløshed, og det kan være noget forbandet pis, men det skal nok komme på et tidspunkt.

Junior medlem

haved været forbi lægen og få de der oxabenz. men alt det er lige meget nu sover som en lille dreng nu uden nogen form for piller eller alkohol eller hash jubii tak for svarene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Paranoid skrev:
Det er jo helt normalt at have søvnbesvær når man ikke ryger efter at have haft et 'misbrug'...

Men du kan jo altid tage til læge og få noget medicin eller sovepiller. På et tidspunkt kan du sove uden brug af noget som helst. Det er i hvert fald rigtig dumt, at erstatte hashen med andre ting. Det kan jo være lige så slemt.

Men jeg kender alt til søvnløshed, og det kan være noget forbandet pis, men det skal nok komme på et tidspunkt.

HAHA hvad var der lige galt med den sætning der? :D

"Men du kan jo altid tage til læge og få noget medicin eller sovepiller."

"Det er i hvert fald rigtig dumt, at erstatte hashen med andre ting."

:lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
antiown skrev:
haved været forbi lægen og få de der oxabenz. men alt det er lige meget nu sover som en lille dreng nu uden nogen form for piller eller alkohol eller hash jubii tak for svarene.

Det lyder godt at du nu kan sove uden piller, hash og alkohol. Tillykke med det!

Hilsen Fanny

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Stort tillykke herfra, gid mit søvnbesvær kunne gå væk så hurtigt. det har til lgengæld heller intet med hash at gøre ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

weeerneeer skrev:
Paranoid skrev:

"Men du kan jo altid tage til læge og få noget medicin eller sovepiller."

"Det er i hvert fald rigtig dumt, at erstatte hashen med andre ting."

:lol:

Jeg syntes faktisk ikke det er så dårlig en ide.Det er velkendt at man får søvnbesvær når man stopper med Hash,så jeg syntes det er en fin ide at få lidt hjælp den første uge eller såån.Men så skal man selfølgelig stoppe igen med "hjælpen" efter 1-2 uger.Det kan gøre udfaldet så man ikke dumper i på grund af kraftigt søvnbesvær,som er det de fleste ikke kan klare.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
Det er forresten ikke alle der ikke kan sove hvis de stopper med at ryge.
Jeg har haft en lille periode hvor jeg stoppede med hash og endda alkohol. Jeg var helt clean kunne man sige. Det var kun 2 uger men anyways, jeg havde 0 problemer med at falde i søvn. Og JA jeg har været hashmisbruger i 7 år hvor jeg røg omkring 3g god weed dag for dag. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at jeg drikker meget.. Kan jo godt være; er ikke meget inde i det.. Det hjælper i hvert fald rigtig meget at blive mere aktivt i din hverdag så din krop igen kan sende signaler til dit hjerne at du er ved og blive træt. Ved godt dit problem er løst, men ville bare live komme af med det her..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]