smadr skrev:
hvis du har det sådan, så burde du søge læge eller psykolog, istedet for at springe over hvor gæret er lavest, og forhøre dig på et forum.
Det er faktisk en rigtig god ide at spørge her, mange har oplevet lige præcis det samme som
antiown oplever.
antiown skrev:
det har lykkes mig at holde mig fra hash siden den 7 juni. problemet ligger i jeg stadig ligger lys vågen den dag i dag den 24 juni jeg har drukket 15 genstande bliver pløre fuld af det men kan stadig ikke sove. sidst jeg fik søvn indtog jeg 8 oxabenz og 9 øl er omkring det der gør jeg sover og det betyder bare jeg besvimer vejer kun 60 kg. er jeg bare mega narkoman eller kunne det være noget andet psykisk måske?
Det er nok mest psykisk, du vil gerne stoppe med hashen. Men erstatter den bare med noget andet. Det kan man vel godt få lidt skyldfølelse af sådan ubevidst.
Tag en kold tyrker. Du falder i søvn på et tidspunkt, også uden at tage noget. Garanti
Jeg tolker det ikke som du kun har sovet 9-12 timer på snart 20 dage, i så fald burde du helt klart tage en tur forbi lægen