Hej Psychedelia

Jeg havde en virkelig mærkelig oplevelse her i forgårs. Jeg blev samlet op i en bil, af en af mine venners venner, som jeg ikke kender særlig godt. Vi susede så rundt på landevejene, og havde det skide sjovt, men alligevel blev jeg lidt skramt af den måde han kørte bilen på, da han konstant skulle slingre og køre stærkt osv. men jeg stolede på at han havde havde styr på det, og det virkede også sådan. Vi kører så ned og henter en anden gut som jeg heller ikke kendte.
I starten sidder jeg med en følelse af at jeg er røget tilbage til de gamle dage. De gamle triste dage, hvor man sad på et offentligtlokum evig eneste dag og sugede bong i rundkreds på komando.
Men følelsen ændrede sig, efter jeg lærte dem lidt at kende senere.
Senere kommer vi så hjem til ham, og vi ruller så en lille pind, som faktisk var ret mild.
Vi står så op og snakker i 10 min ca. Og lige pludselig sker det. Det hele begynder at bliver helt overdrevet lyst, som om alt bare bliver hvidt og det blænder mig. Og mine ben føles som om de falder sammen, og jeg kan bare mærke at jeg skal ned at ligge, men jeg prøver at blive stående og se om det forsvinder. Det bliver bare værre. Og pludselig begynder det at suse for mine øre. Deres stemmer lyder sindssyg underlige. Det hele virker som om, at de står lige foran mig, men det lyder bare som om at de står over hovedet på i flere hundrede meters afstand og taler til mig. Og jeg kan sagtens høre hvad de siger. Men det lyder som om at lyden er i et vaccum inde i mit hovede. Jeg kan mærke at jeg er ved at falde om, og begynder så at gå ivrigt hen mod indgangen til hans værelse for at lægge mig i sofaen. Men det en kamp bare at holde mig oppe, og gå stærkt det kunne jeg simpelthen ikke. Lige før jeg kommer hen til døren kan jeg mærke at nu falder jeg om, og i samme sekund når jeg at tænke at måske er det fordi jeg ikke har fået nok at spise og drikke den dag. Så jeg får akkurat åbnet døren, træder ind på hans værelse, fulstændig forblændet, som i Counter Strike når man kaster en flashbang og selv går ind i den. Griber fat i en cola der står på bordet åbner den, lægger mig i sofaen og drikker en tår

Min ene ven kommer så løbende ind til mig og spørger hvad der sker. Jeg ligger bare der og sveder overdrevet meget, jeg koger helt i hovedet. Og han siger jeg er totalt rød i ansigtet. Jeg svarer så for første gang og siger jeg ikke aner hvad der sker. Min hørelse er vildt mærkelig, og jeg kan ikke rigtig se så godt. Jeg lægger så mærke til med det samme at min egen stemme også er vildt underlig. Den lyder helt vildt højt, men alligevel fordæmmet. Prøv at hold håndfladerne for ørene så de danner en slags skål rundt om ørene. Og tal så. Sådan lød min stemme! Jeg tænkte hele tiden, at jeg bare skulle tage det roligt og håbe på det bare er sket fordi jeg manglede vand. Jeg prøvede at trykudligne for at se om det havde nogen effekt på min hørelse. Ingen effekt! Og jeg tænkte på om det kunne være sket fordi jeg dagen før havde hørt ret høj musik, så jeg fik lidt svag tinitus efter det. Men det var virkelig ubehageligt. Efter nogle minutter fik jeg mere energi efter at have ligget ned kunne jeg mærke, og min hørelse blev langsomt mere og mere normal.
Det skal lige siges, at vi så senere røg et par bong hoveder, men der skete ingen ting derefter. Og jeg har røget i snart 5 år nu.
Hvad kan det skyldes?
Vel ikke tjaldens skyld vel?