Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Hej allesammen.
Nu skriver jeg for at få lidt guidence...

Jeg har nu taget stoffer i nogle år, og har det sidste halve år eksperimenteret meget med brugen af lsd, ghb, ketamin og mdma.
Men jeg er begyndt at ryste meget på hænderne, og mine muskler, når jeg skal holde dem i samme stilling i længere tid.
Hvad kan dette skyldes? Er der andre der oplever det samme?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg skal ikke kunne komme med nogen konkret fysiologisk grund, men det virker til du tager dine stoffer med en alt for respektløs indgangsvinkel. Hvad er det du vil opnå?

Jeg må fx. erklære mig enig med Jensus aka Rocco at det her er til grin:

xun skrev:
Min vildeste kombo:
LSD+MDMA+GHB+2cE+5Meo-DiPT+Svampe (Kan ikke anbefales til folk, som ikke har prøvet disse ting flere gang alene og er ikke en opfordring!!!)

Hvad er dit formål med at blande 4 kraftige psykedeliske stoffer med MDMA og en downer? Bare at blive så lam som muligt eller hvad?

Hvis LSD'en eller svampene åbner op for et eller andet psykisk problem er der en god chance for at du ikke fatter hvad der foregår, og GHB'en skal nok hjælpe godt til med at skubbe det hele væk igen... resultatet kan blive skælven, som i terapi også er et typisk tegn på at noget er på vej op til "overfladen". Det kan selvfølgelig også være du har pådraget dig en midlertidig eller permanent fysisk skade. Jeg skal ikke kunne sige det, tror heller ikke der er andre der kan.

Mit råd: Stop med at bruge stofferne indtil du ved hvorfor du ryster.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det kan være du har tævet din hjerne så meget, at du er ved at få Parkinsons :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Treasure skrev:

Eller ædt kex indeholdende MPTP? :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Treasure skrev:

Hahahaha!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg synes nu ikke xun's combo er så langt ude. Jeg ved selvføleglig ikke hvilke doser der er tale om, men de fleste gange jeg har blandet psykedeliske stoffer, har jeg oplevet at de går perfekt i spænd, så det kan vel næsten være ligemeget om man tager en stor dose LSD eller fire små doser af forskellige stoffer. Man ville selvfølgelig kunne mærke forskel men jeg tror ikke automatisk at man bliver mere "lam" af at have blandet forskellige psykedeliske stoffer. Det bliver da helt sikkert et kraftigt trip, men hvis det er det man er ude på kan jeg ikke se at der skulle være noget i vejen med det. Og at blande psykedeliske stoffer med MDMA er der da ikke noget i vejen med, jeg prøvede selv med MDMA + svampe i går, og det var da et ganske fornøjeligt og givende trip.

Angående emnet, så er rystende hænder vidst noget man tit ser efter et overforbrug af amfetamin, og det skulle ikke undre mig hvis et overforbrug af MDMA også skulle kunne gøre det. Parkinsons har ihvertfald noget med dopamin systemet at gøre. Ikke fordi jeg tror du har fået parkinsons.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
men de fleste gange jeg har blandet psykedeliske stoffer, har jeg oplevet at de går perfekt i spænd, så det kan vel næsten være ligemeget om man tager en stor dose LSD eller fire små doser af forskellige stoffer. Man ville selvfølgelig kunne mærke forskel men jeg tror ikke automatisk at man bliver mere "lam" af at have blandet forskellige psykedeliske stoffer.

Nu er GHB jo heller ikke psykedelisk, men en downer.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Det har du helt ret i.. Hvor er det lige jeg har sagt det? De fire psykedeliske stoffer jeg snakker om er LSD, 2cE, 5Meo-DiPT og Svampe..
Jeg forsvarer heller ikke at blande psykedeliske stoffer med GHB. Som Drupe skriver så gør det sikkert at det bliver sværere at huske de tanker man har haft på trippet, men det rører ikke ved at det er utroligt lækkert med lidt GHB på et comedown fra noget psykedelisk..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja det lyder da som en slags nerveforstyrrelser... har du måske prøvet at lægge gaflen fra dig? Jeg mener er det ikke en rimelig åbenlys løsning? Prøv at lade være med at stimulere dit central nerve system i et par måneder...

Det minder mig lidt om en jeg hørte om som sked i bukserne når han tog speed... jeg ville sku da holde fingrene fra fadet... :shock:

Titel:
tror at det kommer fra mdma'en, har selv haft problemet dengang jeg virkelig var åndsvag og skulle skydes af så tit så muligt så meget så muligt - det endte ud i muskelspasmer hvis jeg skulle sidde i en stilling alt for længe, det samme er sket for min søsters ex - han rystede osse når han sov, efter min mening må det være mdma'en, mit gik væk, ved ikke om hans er væk, men lad være med at dope dig med sådan nogle syge komboer der kommer squ ikke noget godt ud af det, man bliver godt nok lam, men det er jo ikke just meningen når man indtager et stof som LSD eller SVAMPE, og jeg regner heller ikke med at det er meningen med 2c-e'en - men det var da osse en latterlig dum kombo at kaste sig ud i......

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
He he! Kan i huske denne kombo som Xun beskrev i denne tråd:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... amager+bio

Citat:
Min vildeste kombo var nok:

LSD (8 shiva-mærker) + 3g svampe + San pedro (kan ikk huske dosen) + 1g amfetamin + 1 kix + ½g kola + 5 hætter ghb...

Og SÅ i amager bio...

Kære Xun. Jeg tror bare du skal tage dig en slapper.....

Hilsen Fanny

Titel:
altså jeg troede at jeg var vild for 4-5 år siden, men jeg kan da godt se at jeg ikke har brændt min hjerne ½ så meget som xun

ikke i min vildeste fantasi kunne jeg finde på at kaste så mange forskellige ting indenbords og slet ikke hvis jeg skulle i byen.

det vildeste jeg har indtaget af hallucinogener var squ nok da jeg spiste 8 microdots over 48 timer - det var squ sygt nok for mig, og der var ikke andre stoffer indblandet - fordi lucy skal nydes alene - men xun tag dig en slapper og lad da være med at lave de der nuclear combo's - du ender bare som mit gamle krew - total personlighedsændring og det er squ ikke til det bedre - de er squ blevet så underlige - faktisk stiler de efter at fremtræde så normale så muligt fordi de åbenbart ikke kan acceptere hvad det er de har oplevet og skubber det på den måde fra dem, der gider du ikke ende.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Xun>> Jeg tror ikke der er sket skader med dig, som der ikke kan rettes op på igen. Det kan godt være at folks udtalelser har virket lidt hårde og ufølsomme, men ok, -du har nok selv søgt efter at mærke hvor grænsen går. Og man kan sige, at din krop har givet dig svar nu. Din krop siger stop. Det betyder ikke nødvendigvis at du skal være clean resten af livet, men lige nu har du brug for at finde tilbage til din egen biorytme, uden at skubbe til balancen med div. kemikalier.
Gør noget ekstra godt for din krop. Spis sundt, dyrk motion, få styr på de ting, som du måske har haft dårlig samvittighed over ikke at have fået gjort. Gå lange ture og tænk over livet, osv. Hvis du viser dig selv (dit underbevidste) at du har viljen til at finde tilbage i balance, vil du have gode chancer for at komme styrket tilbage.

Hilsen Fanny

Titel:
her stod noget med noget mod, det gør der ikke mere

Men fanny har ret - ikke lige at motion er nødvendig, men ihvertfald en slapper, jeg har selv gjort det samme, tog mig tre år at få mit hoved på højkant igen, faktisk er det ikke mere end ca. 1 år siden at jeg holdte op med at gå rundt og snakke med mig selv, eller rettere ævle - fordi der var squ ikke meget mening i det jeg lukkede ud og min dame har grint af mig temmelig tit når man står i køkkenet og mumler underlige syre-trips-agtige udtryk af mig i totalt normal tilstand.... Men nu er jeg klar - igår snuste jeg til et af mine mest fortrukne hallucinogener, svampe, hawaii-strain, 1/4g - opdagede desværre at min resistens ikke har ændret sig det vilde, bortset fra et bredere spektrum af tanker skete der ikke det vilde, men det bekræftede da for mig at ikke var blevet skadet i kraniet.

Så tag en slapper og vend hårdt tilbage med en mere fornuftig holdning til det at dope sig, det andet dør man enten af eller bliver syg i sindet, begge dele er temmelig ikke at foretrække.

P.L.U.R der - og held og lykke

Senest rettet af Gæst 13 okt 2005 10:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Det er ikke fordi jeg mener man skal pumpe jern eller lave anden form for ekstrem bodybuilding; men jeg ved at motion kan virke udrensende på kroppen, hvis den på en eller anden måde er kommet i ubalance. At ryste på hænderne kan være tegn på nærvøs energi, som vil kanaliseres ud af systemet gennem motion. I øvrigt virker fysisk aktivitet som en modpol til den sindsopløste tilstand man kan havne i ved et for højt forbrug af psykedeliske stoffer. Man kan ikke nøjes med at tænke sig ud af psykedeliske tankehelveder. Det er også nødvendigt at stramme sig op rent kropsligt.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Tror også det skyldes MDMA'en .. Har også tit oplevet at ryste efter en amf eller kiksetur .. Men det går altid over..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Et dagligt misbrug af GHB, har jeg personligt erfaret, giver rysten på hænderne, indtil man får sin næste dosis... nøjagtigt ligesom alkoholisme.

Titel:
kiksehoved skrev:
Tror også det skyldes MDMA'en .. Har også tit oplevet at ryste efter en amf eller kiksetur .. Men det går altid over..

Yep.. Kender det kun alt for godt.. Mine ben hopper for sygt når jeg sidder med dem i samme stilling i mere end et par sekunder.. Men det plejer at fortage sig i løbet af en månedstid (efter en ordelig kombo/MDMA lammert) Men skal da ikk gøre mig klog på noget som jeg ikk ved noget om.. Kunne også godt lyde som om du trænger til en pause..

Titel: Me2
Medlem
Brugeravatar

Hmm, jeg tror det er et generelt tegn på afbrændt hjerne..
Jeg har også pådraget migselv disse rystelser, dog i nogen svagere grad.

Det startede dengang jeg røg rigtig meget hash (så meget var det ikke engang, bare en 2-3 gram om dagen, men hver dag) jeg begyndte at ryste for vildt, helt uhæmmet når jeg var blevet godt kogt, efterfulgt af generelt psykisk og fysisk ubehag.

Denne rysten er stoppet igen efter jeg stoppede med at ryge hash, i nogen grad, dog får jeg disse voldsomme rysteture når jeg er fysisk udmattet, f.eks. efter at have været vågen i over 20 timer.

Så tja, noget generelt hjernebrændthed er mit bud..
Spis sundt, og sørg for at få dine vitaminer (ikke vitamin k, gælder ikke)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg er glad for at så mange tager mit spørgsmål seriøst. Jeg har nu de sidste par måneder droslet en del ned for forbruget. Holder længere pauser mellem de psykedeliske oplevelser og holder mig 100% fra amf, cola og mdma. Jeg er også begyndt at løbe en gang om ugen, sammen med en rigtig god ven, som virkelig er en hjælp, da det kan være ret svært at motivere sig selv til at løbe en tur i regnen... :D

Jeg har ikke oplevet et problem mht ghb, som er min foretrukne for tiden. Men det svinger meget, med hvornår og hvor meget jeg bruger. Nogle gange er det 1-2 hætter 3-4 dage i træk, andre gange 1-2 hætter 1 gang om ugen... Og jeg holder mig generelt til et meget lavt forbrug af alkohol. Og jeg ryger aldrig hash eller lign...

Nu håber jeg at efter et par måneder med lidt mere ro på, at jeg kan vende tilbage til et lidt mere "normalt" liv... Skal også starte til en psykolog snart, da jeg har en formodning om at det hele kan være fordi der er noget der ligger meget dybere...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]