Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 08:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Tror du benzodiazepin kan afhjælpe eftereffekterne af et bad trip ved at man ikke kan huske det ?
Afstemning sluttede 19 maj 2005 16:12
Ja 47%  47%  [ 7 ]
Nej 53%  53%  [ 8 ]
Afgivne stemmer : 15
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey, jeg har nu efter en pause fra stoffer (bad xtc trip) på 3 måneder nået et stadie hvor jeg igen overvejer at sige hej til min to gamle venner, lucy og mary jane..

Men siden at jeg har en følse af at noget slemt kan ske, selv bare ved et sug på en joint, leger jeg med tanken om nogle piller...

Hvad med at have ketamin og benzodiazepin klar, til hvis man får et dårligt trip ?
Ja, jeg snakker om noget i retning af at tage ketamin og benzodiazepin under et bad trip, kunne det ikke evt gøre at man faldt i søvn, og vågnede op og ikke kunne huske hvad der skete ?

Det værste ved et bad trip er ikke de 7 timer i psykisk helvede, det er at der opstår store sår på sindet ved det.. altså, man skader jo psyken ret meget under et langt bad-trip, så ville benzodiazepinen ikke kunne få en til at glemme det ? (hvis man tog det i begyndelsen af det begyndte at blive et bad-tri) ?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har ikke så meget tid, men benzodiazepiner kan ihvertfald ofte dæmpe et badtrip, så det ikke bliver helt så slemt. Det er nok usandsynligt, at du bare kan "glemme det hele."

Ketamin ville jeg absolut ikke bruge som downer, af grunde som jeg ikke har tid til at ridse op lige nu.

Måske du burde overveje om du allerede nu er klar til Lucy, hun er jo en voldsom tæve, har jeg hørt.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har du noget meget ret i, er jeg på mange måder ikke ;)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ DusteD

At slå et bad trip ned med benzoer er ikke en måde at komme ud af problemerne på... Hvis du allerede har haft det skidt på stoffer burde du vide at psykedelika ikke er SÅ overfladisk.

Benzodiazepiner kan til nød bruges til at berolige folk der badtripper, men stort set alle seriøse psykonauter herinde vil råde dig til at prøve at stå oplevelsen igennem uden brug af sløvende medicin.

Og så lige en pegefinger: Hvis det kun er tre måneder siden du har haft en dårlig oplevelse med ecstasy og hvis du oven i det er nervøs for at ryge en smule hash, så skal du sgu nok overveje hvorvidt det at tage et trip er det rigtige at gøre lige nu.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Lige mine ord, Andreas.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Andreas/Saiko-Pod skrev:
@ DusteD

At slå et bad trip ned med benzoer er ikke en måde at komme ud af problemerne på... Hvis du allerede har haft det skidt på stoffer burde du vide at psykedelika ikke er SÅ overfladisk.

Benzodiazepiner kan til nød bruges til at berolige folk der badtripper, men stort set alle seriøse psykonauter herinde vil råde dig til at prøve at stå oplevelsen igennem uden brug af sløvende medicin.

Og så lige en pegefinger: Hvis det kun er tre måneder siden du har haft en dårlig oplevelse med ecstasy og hvis du oven i det er nervøs for at ryge en smule hash, så skal du sgu nok overveje hvorvidt det at tage et trip er det rigtige at gøre lige nu.

jeg vil give din 100% ret... jeg har lige haft et voldsomt badtrip på svampe.. den dag i dag er jeg glad for jeg gennemlevede det. selvom det satte nogle ar på sjælen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg tror helt ærligt at et bad trip kan være noget af det man lærer mest af... Det handler bare om at holde de gyldne regler for psykedeliske oplevelser... Gode venner, trygge omgivelser og kendte ting i nærheden, så kan det ikke gå mere galt, end at man oplever at man også har nogle triste sider, man måske skal arbejde med...

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er jeg ikke enig i. Hvis det er ved at gå helt galt, mener jeg det hjælper bedst at få trippet slået helt ned og få sovet!

Jeg kan huske Dopestars beskrivelse af hans bad trip, der tror jeg næppe hygge og en rundkreds ville have været det bedste :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]