Hej folkens.
Vil lige starte med at sige at de absolut værste oplevelser jeg har haft i mit liv har været på stoffer (Mine første ture på lsd (kun taget taz-mærker, og lsd25 en enkelt gang), mdma og 2CE).
Alle disse oplevelser har forløbet sig i den forgangne sommer...!
Det skal lige siges at min første og eneste tur(e) på mdma forløb sig på den måde at jeg sugede 2½-3 gram af det på tre dage, de sidste to dage sammen med 1½ gram syntetisk lorte cola, og den sidste aften kom der lige et halvt taz-mærke og en ordentlig bane amf oven i (bare lige for at krydre trippet

).
Anyway..
Ved godt der ikke findes noget endegyldigt svar på de spørgsmål jeg har, men håber der nogen som har erfaringer med sig selv eller andre som måske har været/er i samme situation som mig.
Som sagt var min første tur på lsd en meget grim og bange oplevelse, ihvertfald de første timer.. Trippet udviklede sig heldigvis til det gode efter noget tid (Var sammen med nogle goder venner som jeg kunne snakke med, og hjalp til jeg fik det bedre i løbet af aftenen)
Anden gang jeg trippede på det, var trippet også hårdt og til tider også meget ubehageligt..
Tredje gang var så på turen sammen med mdma´en..
Efterfølgende blev jeg til gengæld meget glad for syren.. Havde sommerferie så havde frit mulighed for at trippe i hverdagene også. Havde godt nok en enkelt ubehagelig oplevelse på det en aften, men jeg hælmede ikke. Var blevet vandt med det, og mistede derved også respekten for det. Vil skyde på jeg tog det 9-10 gange i den sidste måned af sommerferien.
Mit sidste trip var så for 5 uger siden..
Det skal så lige siges at dagen inden prøvede jeg 2CE, og gik totalt ned på det.. fik så ca 25mg diazepam for at få mig til at slappe af.. tænker så lidt på om jeg begik en stor fejl ved dagen efter først at fråde et helt taz-mærke (næsten lige da jeg vågnede) og senere to dråber lsd25 og 2gr hawaii svampe..? (havde jo stadig diazapammen i blodet, og alligevel tog jeg noget som skulle få min hjerne op og køre igen

)
Anyway..
To uger efter mit sidste trip fik jeg flashback en aften hvor jeg havde røget mig rigtig skæv sammen med et par venner. Fandt først rigtig ud af det da jeg lå i min seng og prøvede at sove.. Måtte tænde fjernsynet i panik for ikke at blive skør i bolden.
En lille uges tid efter ramte det mig så igen.. Kørte rundt med en ven i byen i nogle timer hvor vi mange gange var ved at køre op på hospitalet.. Faldt dog ned igen efter flere timer med angst..
Min situation nu er utrolig svær at sætte ord på, men jeg prøver..
Kan ikke præcis huske hvor mange uger det har stået på, men mindst 5 uger..
Det visuelle ved lsd´en syntes ikke forsvinde.. Er jeg udenfor virker træerne grønnere.. bilerne skinner mere end de burde.. og her på det sidste er gulvet på badeværelset begyndt at bevæge sig lidt. Ligesom ordene også gør det når jeg læser. Hvis jeg koncentrer mig om at holde blikket på et bestemt punkt kan jeg dog styre det..
Det er lidt lige som om jeg går rundt med en kæmpe osteklokke om hovedet (kigger jeg på hvide ting er der sorte prikker, kigger jeg på mørke ting er der hvide prikker) dette er dog ikke overvældene, men det er der hvis jeg lægger mærke til det.
Men en af mine store bekymringer er dog også det her underlige tryk jeg får i hovedet fra tid til anden (dette har også taget til på det sidste).
Det er lidt ligesom om min hjerne forsøger at køre sig selv op til at være blæst igen
Syntes også jeg har oplevet forandringer når jeg har hørt meget psytrance (elsker fandme det musik) det er nærmest en lettelse for mig når jeg sætter det på (som om jeg er afhængig af det

) men noget tid efter er det som om hjernen reagerer på det på en ubehagelig måde, f.eks som det med det tryk jeg får i hovedet.
I starten var alt dette til at holde ud (det skulle jo nok aftage med tiden), men efterhånden er det begyndt at udvikle sig til en lang sej kamp.. og når det brænder på lider jeg virkelig under det.. er sku bange for jeg kommer til at miste forstanden hvis det bliver ved med at udvikle sig.. og det føler jeg det gør.. kan sagtens have dage hvor jeg ikke mærker noget til det.. men nedturene bliver værre og værre..
Vil også lige fortælle om en speciel oplevelse jeg havde for en uges tid siden..
Var kommet hjem fra træning om aftenen (Går til kampsport) har lagt mærke til at det visuelle ligesom forstærkes når jeg har trænet hårdt og/ eller når jeg er træt.. Men denne aften var jeg meget depri og ubehagelig til mode... lå i min seng og nåede til det punkt hvor jeg tænkte over om der er egentlig var noget som var behageligt.. nåede frem til at det var behageligt nok at ligge i sengen.. kom i et splitsekund til at tænke på en melodi i en sang.. det der skete næst kan bedst beskrives som om en ordentlig røvfuld glædeshormoner blev udløst i hjernen.. jeg blev nærmest blæst af det.. opløst.. og fald i søvn...
Skal jeg holde op med at træne når jeg nu bliver påvirket af det på
denne måde, eller vil det hjælpe mig i længden?
Skal jeg holde helt op med at høre psytrance eller musik i det hele taget?
Vil det hjælpe at begynde på medicin eller få psykologhjælp?
Vil jeg nogensinde komme ud af dette her, eller skal jeg leve med det resten af mit liv?
Håber virkelig der er nogen derude som kan komme med nogle svar eller råd.
Mange tak for jeres tid!