Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg fortryder mængden af amfetamin og alkohol! Mest amfetaminen.

Medlem

Fortryder mit (mis)brug af oxynorm efter mine smerter var gået i sig selv.. Det blev somregel til en 20 mg hver anden dag,
og nu da jeg næsten ikke har flere må jeg jo bare vænne mig til tanken om en kold tyrker.. Tror nu mest det blot er en psykisk
afhængighed.. Men den rus kan virke svær at undvære

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I mine bukser
Incase skrev:
Amfetamin. And still going on.. jesus, jeg hader det substans..

Hørt

Junior medlem

(skal lige siges jeg er clean men kæmper stadig en daglig kamp)
Fortryder benzoer pga. : psyken,
Fortryder amfetamin : psyken, hold da kæft hvor har jeg spildt meget tid på det, og ødelagte slimhinder - så de er altid hævede så jeg ikke rigtig kan få luft gennem næsen.
Fortyder herion og metadon : fordi det går jeg og længdes efter hver dag nu
Fortryder nålen
Efter mange års misbrug er det de substanser der plager min dagligdag mest

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har mistet lysten til at prøve amfetamin efter at læse denne tråd. Det lyder som noget pis man ikke skal ud i.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Jeg har mistet lysten til at prøve amfetamin efter at læse denne tråd. Det lyder som noget pis man ikke skal ud i.

Det er alt for nemt at ende i grøften. Jeg var selv afhængig af det tidligere, men idag kan jeg sagtens få et par ridser en weekend, og så lade der gå et godt stykke tid før det skal være igen.
Nu tager rigtigt mange af mine venner så kokain istedet for, så selvom jeg stadig har det inden for rækkevidde, så er det ikke noget jeg ser så meget til længere som kokain.

Men man kan nemt blive afhængig af den store stimulering det giver, humørløftet, overskuddet og energien, og byturene uden amfetamin kan virke meget grå i kølvandet på byturene hvor man var godt speedet.
Det er som om at det aldrig bliver det samme igen, selvom jeg sagtens kan gå i byen kun på alkohol idag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Puny_pete skrev:

Lad mig sige det sådan; Det bliver aldrig det samme at feste igen.

Jeg fortryder også amfetamin.
Jeg ved jeg får det rigtig dårligt dagen efter.. og alligevel kan jeg ikke sige nej :)
En sag er dog hvis man kan bare flade ud dagen efter, og vente på den næste dag..
Men når man så ved at man skal noget, og tænker; Arh.. en lille streg, en bajer og en joint - og SÅ går jeg i seng..
Det bliver til 15 bajer, 5 streger, 10 bonghoveder - så i byen.. kommer hjem - prøver på at sove... kan ikke.. skal arbejde om 3 timer...
Mmmh... det er bare optur!!
Jeg er sku kommet lidt til en punkt om rusen opvejer negativerne.
Jeg ved det ikke.. men jeg ved samtidig også at næste gang jeg bliver tilbudt siger jeg ikke nej tak..
Damn you...

/e et klassisk eksempel er min vej. Han siger altid nej tak.. Men hvis man får ham med på at skal i byen og tage streger så holder han ikke op.. han bliver ved og ved, lige så snart han tager det sidste fra posen kommer han og siger vi skal have fundet noget nyt. og når de andre siger nej tak, vi skal sove osv osv, så sidder han selv og suger streg efter streg..
Det djævlens værk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke alle der har det sådan. Jeg tror det kommer lidt an på hvem man er som person, hvilket miljø man kommer fra og hvordan ens omgangskreds er! Jeg kan sagtens få en fed bytur, uden amfetamin, selvom jeg har gjort det med amfetamin mange gange! Hvis man har lidt rygrad, så kan man også sagtens være så fornuftig at man holder sig under et halv gram, ikke tager den sidste streg for sent, og sørger for at få mad og søvn nok. Det kommer an på hvem der har stoffet! Hvis man kan finde ud af at gøre det på en fornuftig måde, så kan amfetamin være et ok hyggeligt stof. Lidt ekstra snakker på, plus at man undgår at gå kold kl 12 eller opføre sig åndsvagt i en alkohol-brandert!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det rigtig, det rigtig :)
Jeg har nu ikke noget problem med at sige nej heller..
Det er først når den første streg er kommet indenbords. :) Så har man ikke lyst til det skal ende.

Junior medlem

Jeg fortryder alt for stort bong hovede, som jeg fik ekstremt langt bad trip af, og hel del opkast..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fortryder lidt at jeg spiste så mange e-piller i teenage-årene som jeg gjorde. Mest fordi at mdma magien er forsvundet.
Jeg fortryder at jeg har taget speed flere dage i træk fordi det har ført til stærke bivirkninger og feber dagene efter.
Jeg fortryder at jeg har brugt så mange penge på kokain.

Men det jeg fortryder allermest er min til tider latterlige opførsel under påvirkning af stærk spiritus. Nu holder jeg mig til øl.

Under mine HBWR trips har jeg fortrudt at jeg spiste den mængde jeg gjorde. :)
Men efter det var overstået fortryder jeg intet.

+ Hver gang jeg løber tør for hash fortryder jeg at jeg ikke købte et par ekstra gram. :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
visias skrev:
+ Hver gang jeg løber tør for hash fortryder jeg at jeg ikke købte et par ekstra gram. :D

Haha :D Nice one!

Junior medlem
Brugeravatar

Lightergas..............

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-A- skrev:
Lightergas..............

Lightergas er satme også en grimrian at kigge tilbage på, hvis man har høvlet den ene refill efter den anden i sine teenage-år. Bvadr!
Har heldigvis kun prøvet det et par gange, men det er også et par gange for meget.
Jeg hørte engang om et forsøg, hvor de puttede en bøf ind i en osteklokke og gentagne gange fyldte den op med lightergas, for senere at vende tilbage til den, for at se hvordan den så ud. Det skulle ikke være videre lækkert, når man så tænker på hvad man har udsat sin hjerne for.

Kan du mærke at du har måttet betale for misbruget, ved at have nogen problemer i det daglige idag? Hvis du altså er gået til den i sin tid.

Medlem

jeg sniffede en del lightergas der jeg var omkring de 14 og ikke kunne skaffe andet. jeg har haft en psykiater som jeg spurgte om jeg kunne have taget skade af det, og hun sagde nej, så længe jeg kun havde brugt det til fest´er havde det ikke skadet mig. men jeg tror nu stadig at min hukommelse har taget en del skade.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

søgerbare1 skrev:
jeg sniffede en del lightergas der jeg var omkring de 14 og ikke kunne skaffe andet. jeg har haft en psykiater som jeg spurgte om jeg kunne have taget skade af det, og hun sagde nej, så længe jeg kun havde brugt det til fest´er havde det ikke skadet mig. men jeg tror nu stadig at min hukommelse har taget en del skade.

Det er også hvad jeg hører. Altså det med hukommelsen, og indlæringsevnen.
Da jeg var yngre og ting skulle prøves af, sad jeg engang med en refill i munden med en 2-krone på dysen, til besvimelse.
Jeg fik en hurtig forkærlighed for grineflippet man kan få bagefter + stemmeforvrængningen når stemmebåndet blev kølet ned eller hvad det var, samt at det var nemt at skaffe.

Godt at man blev klogere og stoppede i tide, og ikke blev for glad for det lort :?.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
Alkohol :S

Går jeg rigtig til den(især vis det er mange dage i streg), kan jeg blive ret selvdestruktiv, aggressiv,ja nogle gange føles det som om at jeg totalt mister kontrollen over min hjerne, når jeg der ud,fortager jeg mig ofte de mest mærkelige ting, eller er et kæmpe røvhul som ingen kan lide.Det kan også nogle gange blive så slemt,at jeg i de korte perioder under rusen hvor jeg kommer lidt til mig selv, er bekymret for om de andre bliver bange for mig. Det har jeg det egentligt ekstremt dårligt med.Alkohol er ikke ret fedt-men alligevel bliver jeg ved, for der er jo ikke noget federe end at vågne op på en kammerats sofa, og starte, hvor man sidst slap :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt jeg aldrig har prøvet lightergas og sådan noget ulækkert. Jeg fortryder nikotin, da jeg stadig ryger mig en cigaret engang imellem.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: live in the dark jylland, half a mile from the mushroom field
min sidste indtagelse af amfetamin.. der er godt og vel 2 års træls historie fra tiden efter den tur.

Best greetings
D.A.D.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg fortryder nok alkohol mest, udover en enkelt gang på butylon, som var rigtig ubehagelig og stadig sidder lidt i. Men alkohol er det eneste stof, jeg har svært ved at kontrollere. Det bliver hurtigt hverdag med et par øl og nogle glas rødvin. Og jeg kan mærke, at visse dage, så er der behov for et glas eller to. Nu har jeg gået sådan ca. 5 dage uden, hvis min indre kalender er indstillet korrekt. Hvis man fraregner et halvt glas vin i går. Men godt og vel under sundhedsstyrelsens anbefalede maximum - noget jeg vil forsøge at overholde fremover. Så bliver drukturene også lidt sjovere. Der er jo den der fantastiske beruselse efter de første to/tre øl, når ens tolerance er helt i bund. Hvor længe sidder ens alkoholtolerance i, ved i det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]