JEL skrev:
spiffeh skrev:
Men jeg havde stadig et arbejde, jeg gik stadig i skole
Så du var slet ikke rundt om myndighederne?
Hvis han ikke var, kan man jo kun sige heldigt for ham.... I nogle tilfælde that is.....
Personligt har jeg lige fået en ny bumserådgiver he he - men enten er hun varm på mig, eller også er hun bare et rart menneske

ihvertfald så det da mig hun er interesseret i at hjælpe - men det kan også have noget med min superb læge at gøre.... ved det sgu egentligt ikke - måske kan det være noget med at man efterhånden har accepteret at adhd ikke er en sygdom som forsvinder når man bliver voksen, men en forandring som er vedvarende....
Mangler bare lige at kvitte den fede på daglig basis, med tanken om adhd forandringer i ens kranie, så er den fede nok ikke lige det korrekte valg at smide i kraniet every fucking day.....
Men systemet stinker stadigvæk for de fleste der sidder i det - nogle steder stinker det mere end andre - jeg har selv været igennem den ondskabsfulde katana kommune blender maskine - men efter et stykke tid på almisse løn og projekt slave, så er jeg altid blevet fucking træt af bumselivet og derpå fundet mig noget andet lave - noget hvor arbejdet har passet med lønnen... Indtil systemet så finder ud af jeg har adhd og måske andre af de "sygdomme" som til tider følger med adhd. Så det lige pludselig noget helt andet med hvad man skal - f.eks bestemmer jeg næsten selv hvad jeg vil, fordi pludselig er det psykisk den er gal og ikke fysisk, hvor jeg jo praktisk talt intet fejler.
Vil lige indskyde at de gange jeg har klaget over idioterne har jeg alle gange på nær en, fået min ret og den ene gang, vidste jeg godt var et skud i tågen - så det bare klage til nævnet, eller hvad det nu kan hedde i dag, hedder garanteret stadigvæk det sociale nævn og hvis lovene ikke er overholdt - så bliver det rettet til så de passer - men når man så har lavet sådan en klage, så skal man så heller ikke gå på bagbenene når de forslår en noget, eller afvise det med det samme, fordi hvis man gør det, så GIDER man fra naturens side jo ikke særlig meget.
PT sidder jeg i en periode hvor jeg holder mig for mig selv og kun ser de nærmeste venner, har ikke det vilde lyst til at skal ud og lave noget, men ved jo godt at det fucking ikke holder at gøre sig asocial på den måde - det ikke sundt for ens væsen så derfor er jeg praktisk talt med på alt der kan få mig lidt ud nogle steder jeg ikke har været og bare lave et eller andet nyt. Hvis man ikke er ligeglad med hvad man laver - jamen så er det nok det forkerte samfund man lever i og hvis man ikke gider dele samfundets indstilling til etik og arbejdsmoral... Så skal man nok overveje ikke at søge hjælp hos et system i et land, hvor noget som arbejde ligger i højsædet. Tror at systemet var ment som en hjælp til selvhjælp og ikke en - jeg-har-det-lidt-skidt-så-gider-ikke-noget-men-gider-godt-ha-penge-og-hygge-mig-tage-stoffer-feste-og-være-anderledes-bare-jeg-ikke-skal-lave-noget nassekasse. Det der nok bare en del mennesker der har misforstået grueligt og nu sidder de og fatter minus af et system som faktisk fungerer som hjælp til selvhjælp.... Hvis man ikke kan udføre 37 timer om ugen, men måske kun en 12-15 timer, jamen så der flexjob med tilskud, sådan at arbejdsgiveren ikke taber noget ved at have en til at gå som ikke arbejder fuldtid - men det kræver man selv gider - alt kræver man selv bare gider lidt.
Hvis f.eks ens sociale angst er så slem, at lægen siger man direkte vil få det skidt og det kan være farligt for en psykisk at færdes igennem f.eks en storby alene - BANG sygetransport - der kommer simpelthen en taxa efter dig, kører dig derhen hvor du skal være og hjem igen når du er færdig - det kan endda være den samme chauffør der kommer hver dag, sygetransport chauffører er anderledes end normale taxachaufføerer, de er det lidt mere service mindede, mere åbne og forstående osv - derfor de arbejder med hvad de gør. Men det kræver så man gider at tage kontakt til nogle nye mennesker, ens privatchauffør og nogle andre mennesker på projekt"indsæt navn" som temmelig sikkert har det slemmere eller ihvertfald ligeså slemt som en selv... Det kræver bare man GIDER.... og gud hvor hører jeg tit folk sige de ikke gider det ene og det andet, det der og det der... men har også mødt mennesker der er så smadrede psykisk pga det ene og det andet, som kan bryde sammen i gråd over den mindste negative følelses påvirkning, altid kigger ned i jorden når de går rundt i byen og aldrig klær sig sådan at folk lægger for meget mærke til dem... men de går stadigvæk ude, de gør stadigvæk ting for dem selv ganske enkelt fordi de GIDER.... men hvis de ikke gad, ja så sidder de som dem der ikke gider og heldigvis for alle os andre - så skal vi ikke have en skid respekt for folk der ikke GIDER.......
Thumbs op til psykisk belastede mennesker som GIDER
FUCK dem som ikke gider.