Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 00:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Cool skrev:
Så dvs. at du har haft samme tilstand som mig og det er ikke gået væk endnu? Er det sådan jeg skal forstå det? Og jeg bare skal acceptere det?

Det har de fleste som ryger, kom nu bare over det.

Junior medlem

Tusinde tak for jeres indlæg, har ikke rigtig været inde på siden sidste indlæg, men havde lige brug for at læse lidt igen, nu er der gået ca 28 dage siden jeg fik mit anfald, og har det idag meget bedre, bortsæt fra abstinenserne som har fucked mig rimelig op, men ved det går over så tager det stille og roligt, og jeg vil sige tak for jeres direkte og ærlige svar, bliver slet ikke sur eller irreteret over jeres svar, da jeg virkelig trænger til en spark i røven og få sandheden serveret i ansigtet, for har virkelig indset nogle ting som i siger, at det måske var bedre at have informationerne iorden om thc inden jeg sidder og ryger noget som jeg ingen anelse har, ja det var dumt, og ja gør det aldrig igen, thereby vil jeg sige at NEJ er slet ikke sur over jeres indlæg, tværtimod påskønner det virkelig, og jeg ved også med sikkerhed at jeg vil være et godt eksempel overfor andre mennesker som har haft denne oplevelse, at man virkelig kan komme over det, og at man bare skal tag det stille og roligt - Har 2 sidste spørgsmål som håber i kan svare mig på.

1. Kan i fortælle lidt om abstinenserne? Hvor længe varer det?
2. Nogen siger at man kan være kronisk skæv for altid, det passer jo ikke da THC ryger ud af kroppen ligemeget hvad?

Igen, tak for jeres opmærksomhed og tid :)

Har det meget bedre idag, og en del af kredit går til jer ;)

Medlem
Brugeravatar

1. Mig bekendt er cannabis ikke vanedannede og det er kun nikotinen (hvis i har brugt det) som kan være det. Abstinenser tror jeg ikke på du har, det er en gang bullshit. Dem som ryger fast og misbruger hash gør det mere pga. psykiske problemer og trang til at slippe væk, der intet kemisk ved thc som er vanedannede.

2. Du burde ikke være skæv længere overhovedet. Medmindre du har fået en psykose, så er man ikke påvirket i 28 dage (thc'en er stadig i kroppen, men ikke noget man mærker til).

Du virker til at være en attention whore.

Senest rettet af TAP 12 aug 2011 21:32, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg har haft fysiske absti på hash, så det er dig der er fuld af bullshit :). Man skal bare have et forbrug, der er stort nok.

Junior medlem

Tap: Meget modent? :) Vælger at være den fornuftige og se bort fra din ubetydelig kommentar

Sway: Ja, du har ret, røg også pænt meget da jeg fik mit trip, men kan du fortælle lidt om dine symptomer bare for at se om det er lighed med det jeg gennemgår lige nu :) Tak påforhånd

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Mine abstinenser kom efter 1-2 års bong-rygning, hvor jeg røg mellem 1 og 3 gram om dagen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cool skrev:
Tap: Meget modent? :) Vælger at være den fornuftige og se bort fra din ubetydelig kommentar

Sway: Ja, du har ret, røg også pænt meget da jeg fik mit trip, men kan du fortælle lidt om dine symptomer bare for at se om det er lighed med det jeg gennemgår lige nu :) Tak påforhånd

Hvorfor ser du bort fra TAP's kommentar? Den er utrolig réel, så det forstår jeg ikke.

Faktum er, du var skæv én dag/aften, kunne føle det i et par dage efter (måske 28), men så er den skid altså også slået. Selvfølgelig kan jeg ikke bare sige, at du har det perfekt lige nu, men hvis du lige prøver at slappe lidt af i dig selv, så skal du sku nok få det fint. Jeg har oplevet dette med flere af mine venner, så tro på dig selv.

Ydermere kan jeg kun anbefale, at hvis du tænker på at tage andet narko, så vent et år eller to med det, siden du fik så stort et udslag af én skunk-joint.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]