Tusinde tak for jeres indlæg, har ikke rigtig været inde på siden sidste indlæg, men havde lige brug for at læse lidt igen, nu er der gået ca 28 dage siden jeg fik mit anfald, og har det idag meget bedre, bortsæt fra abstinenserne som har fucked mig rimelig op, men ved det går over så tager det stille og roligt, og jeg vil sige tak for jeres direkte og ærlige svar, bliver slet ikke sur eller irreteret over jeres svar, da jeg virkelig trænger til en spark i røven og få sandheden serveret i ansigtet, for har virkelig indset nogle ting som i siger, at det måske var bedre at have informationerne iorden om thc inden jeg sidder og ryger noget som jeg ingen anelse har, ja det var dumt, og ja gør det aldrig igen, thereby vil jeg sige at NEJ er slet ikke sur over jeres indlæg, tværtimod påskønner det virkelig, og jeg ved også med sikkerhed at jeg vil være et godt eksempel overfor andre mennesker som har haft denne oplevelse, at man virkelig kan komme over det, og at man bare skal tag det stille og roligt - Har 2 sidste spørgsmål som håber i kan svare mig på.
1. Kan i fortælle lidt om abstinenserne? Hvor længe varer det?
2. Nogen siger at man kan være kronisk skæv for altid, det passer jo ikke da THC ryger ud af kroppen ligemeget hvad?
Igen, tak for jeres opmærksomhed og tid
Har det meget bedre idag, og en del af kredit går til jer