Hehe -> En rar følelse i maven plejer gerne at være en positiv ting, så er da glad for at du fik det.
Halugenlampe -> Hvorfor synes du det er en dårlig ting, hvis det er med til at jeg kan få det bedre?
Fanny skrev:
Kære Honey,
hvad er den for en slags selvmedicinering du tænker på? Noget beroligende?
Har fulgt lidt tavst med den sidste tid. Skrev faktisk et langt indlæg som svar på at du skrev, at det var dig som skulle undskylde, fordi du valgte at skrive herinde (hvilket jeg fandt temmelig tragisk-komisk), men fik af uransagelige grunde slettet det hele, og så gad jeg ikke skrive det om.
Vil dog lige give en kommentar til denne bemærkning:
Citat:
Og se og det er jo netop en af de grunde til jeg skal undskylde., at den sidde er primær fyre baseret. Så det er da klart du ikke vil kunne forstå det.
Denne side er ikke kun beregnet til mænd. Alle kvinder er lige så velkomne (ellers var jeg vel ikke her?), og de skal ikke være bange for at fylde og tage den plads de ønsker. Dog er det åbenbart sådan, at det at gå op i noget så nørdet som stoffer, mest er en interesse der appellerer til mænd, og derfor består psychedelia´s brugere mest af mænd.
Når jeg læser din sidste post, virker det til at det går i den rigtige retning for dig. Jeg kan godt lide at du er opmærksom på, at du skal have tid til at samle kræfter for at tage det næste skridt i dit liv.
Hilsen Fanny
Hey Fanny.
Det er det rigtige du tænker på, nemlig noget beroligende.
Vidste godt du fulgte med på sidelinien, da du valgte at støtte mig igennem abort, og snakkede med mig på vej hjem fra hospitalet. Det er jeg dig evigtaknemlig for.
At dit indlæg med tragisk-komisk ikke blev til noget, er der ikke gøre så meget ved.
Jeg kender jo dit synspunkt på dette, og efter den besked fra dig i torsdag, har jeg ikke haft lyst til at undskylde overfor dig. Jeg vil på ingen måde gøre dig sur eller skubbe dig væk, følte det lidt ligesom jeg blev skældt ud. Som om jeg var et lille barn, som bare skulle gøre hvad der blev sagt.
En fælles bekendt som den gang sagde du var god nok, og at du ikke ville gøre mig ondt, snakkede jeg med samme aften. Aldrig før har jeg oplevet ham været så kontant og hård i sit toneleje, jeg blev rigtig ked af det, fordi jeg sårer ikke kun mig selv men også mennesker omkring mig. Og det bestemt ikke noget jeg ønsker, da det er mennesker jeg holder meget af, selvom jeg måske ikke viser det. Lige siden den aften har jeg tænkt mange af tingene igennem både på godt og ondt, og jeg tror også det er derfor jeg er kommer dertil, jeg er kommet i dag.
Jeg brugte den forkerte formulering, men du ved jo godt hvad jeg mener.
Jeg ved jo godt der sidder et par piger i blandt brugerne her på psychedelia, men største delen er mænd.
Jeg har bare ikke lyst til at springe ud i noget, hvor jeg kun er der halvt.
Jeg ved godt jeg har en meget lang og svær kamp i møde, derfor vil jeg ikke springe ud i det, før jeg er sikker på mig selv. Hvis man kan sige det sådan.