Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Depressant skrev:
Fortryder dengang jeg alene sugede 24 patroner lattergas i mig... Det var en hovedpine af en anden kaliber der efterfulgte den forholdsvis milde rus...

Jeg kan være med at fortryde at man har suget lattergas, men det har dog mere været i forbindelse med at jeg har "kommet til", at suge en pakke med 100 patroner over en eftermiddag. Sådan en pakke er dyr i forhold til hvor lidt du får ud af det, især hvis stoffet står alene. Jeg har dog aldrig døjet med hovedpine som følge af for meget N2O.

Ak, jeg får skam hovedpine af lattergas :?
-Men ja, det er virkelig dyrt, i forhold til hvad du får ud af det...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Salvia. det var alt for skræmmende. også bare når man kiggede på sin ven der havde et badtrip lige inden. : (
men ellers især alkohol.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ehm... den første gang eller to på psychedelics var nok ikke helt forsvarligt, men jeg har da trods alt lært af det.
Derudover har jeg en enkelt gang taget et benzodiazepin, hvor det på ingen måde nåede ud af kroppen, inden jeg skulle op og afsted igen... hvilket resulterede i en halv dags blackout, som jeg kun husker i glimt - hvor jeg var på gymnasiet. Heldigvis var der (åbenbart) ikke så mange der opdagede det.

Amfetamin, kokain har jeg aldrig fået noget brugbart ud af, de enkelte gange jeg har indtaget det.

Nikotin fortryder jeg - af ummidelbart åbenlyse årsager.
I de værste (læs: nytårs-)tømmermænds-situationer fortryder jeg i den grad alkohol :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg fortryder KLART at jeg har indtaget mephedrone! Har en klar ubehagelig fornemmelse af at lortet har skadet mig i et omfang jeg ikke har lyst til at tænke på - og jeg har endda aldrig misbrugt det!
Nå, men no pain no gain, er det ikke sådan?... :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
alt det amfetamin jeg sugede da jeg var teenager.
kæft hvor var det dog hjernedødt og meningsløst!

De mindst 15-20 lightergaz dåser jeg har sniffet som teenager !

alt den hash jeg har røget igennem tiden ( tænker på mine lunger )
og alt den alkohol der har fået mig til at gøre stupide ting.
hm.. tror det var det.

nåå jo.. glemte den bedste.
og den omgang cellulosefortynder mig og en ven sniffede da vi var 17,
hvor vi bagefter satte os op på en knallert og kørte galt.. fuck det var fedt :|

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Nikotin selvf....

Ellers fortryder jeg ikke rigtig nogen substanser... Der er selvfølgelig et par situationer (er der vel altid), 3 stks. i det her tilfælde.
NR 1: Trippede svampe med en uges mellemrum, kunne jeg selvfølgelig ikke holde til. Det var ikke noget ubehageligt trip, bare et trip uden energi, blev nærmest sløv af at tage svampene, kunne ikke rigtig andet end at ligge ned i 4-5 timer og så var der heller ikke nogen visuals at kigge på.

NR 2: Sniffede en tablet der skulle indeholde 10 mg 2c-B i den tro, at det ville jo nok ikke gøre så ondt med alle de fyldstoffer i tabletten, jeg tog selvfølgelig fejl. Jeg var helt lam i den ene side af ansigtet under hele trippet. Jeg sniffede det for at fået kort trip, fordi jeg skulle på arbejde næste dag, det gik nu fint nok, bortset fra et enkelt "er du syg?" fra en kollega hehe, må have set en smule bombet ud :P

NR 3: Det er nok den værste... Havde bestilt mig noget 2c-i og havde eksperimenteret med det flere gange uden problemer, det føltes dog mere som en stimulans med et empathogent touch, (hvis man kan sige det) end et psykedelika. Så var der en uge hvor jeg lå syg og derfor havde lyst til at peppe min sygdomsperiode lidt op. Det gik også ganske fint om mandagen.... OG... Om torsdagen hvor jeg igen lige fik lyst til at peppe den lidt op.. Indtil jeg så skulle sove om torsdagen; der skete uforklarlige ting med min krop den nat/morgen, ubehagelige ting hovedsagligt. (udtørrede bihuler og koldsved bl.a.) Det mærkelige ved det var, at symptomerne kun forekom når jeg lukkede øjnene for at sove.

Men skidt, har kun fået gode erfaringer ud af de 3 oplevelser, som jeg er glad for, kunne have fået dem på meget barskere vis...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fortryder i stor grad også alkohol nu! Man bliver så fandens retarderet når man ikke kan finde ud af at drikke ordenligt -.-

Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
Fortryder intet .. endnu (;

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amfetamin. And still going on.. jesus, jeg hader det substans..

Medlem
Brugeravatar

alkohol...vis var det blevet opfundet idag tror jeg os det var blevet ulovligt ret så hurtigt

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
BENZOER! i høj grad. Har haft styringen over mit liv. Heldigvis aldrig gjort noget dumt påvirket, men har taget kæmpe doser... og nok også taget skade fordi jeg aldrig har tacklet de svære situationer uden at være påvirket. Meget elementert man pludselig skal lære. Nu er jeg mest betænkelig om jeg vil ha kontrol over mit fremtidige brug af coke og mdma. Heldigvis er de ikke nærheden at være så brugbare for mig som benzoer var....føj.

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Coca-ethylen...

Uviden om hvad der sker når man blander alkohol og kokain, sniffer jeg en ordentlig streg. Er du gal en uforudsigelig rus. Var 100% sikker på at mit hjerte ville stå af på et tidspunkt.

Men så lærte jeg da at man ikke skal blande de ting, eller ihvertfald kun i små mænger :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Alkohol... Jeg bliver den største player når jeg er fuld, og jeg ved aldrig hvornår at legen er forbi, så jeg drikker bare mere og mere. Det er derfor, at jeg drikker så satans sjældent.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Har aldrig taget noget jeg desideret fortryder.
Men har ikke lyst til at ryge salvia da jeg ikke bryder mig om det.
Og mephedrone har jeg heller ikke lyst til at ta igen., virker pisse fedt og det er det der er problemet.

EDIT: det er så faktisk lidt løgn, fortryder at jeg røg tjald så tidligt som jeg gjorde. Det ville have været meget sundere for mig at vente til jeg var 18 eller noget i den stil.

Det er sådan lidt både og. For har haft de fedeste og mest uforglemlige tider med amfetamin og kokain, men fortyder er at jeg ikke kan give slip på det og det skal styre mit fest liv, kan ikke fest uden og skulle være påvirket af narko. Også er det selvfølgelig rygning som jeg fortyder i den grad, har nok prøvet at stoppe utallige gange, men falder i hvergang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Jeg kan ikke tåle Ritalin! Jeg sidder og gumler helt vildt, tumler rundt med mine hænder, og kan slet ikke sidde stille, og kommer til at opføre mig totalt dumt på det :D Så det er i hvert fald en substans jeg holder mig fra :) Vil ikke sige jeg fortryder det, for så er jeg da den oplevelse rigere! :) hehe .. Og man er sikkert dum nok til at gøre det igen en dag.. :roll:

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Fortryder de gange jeg har indtaget svampe med en helt nedbrudt psyke, hvilket resulterede i voldsomt badtrip og angst i de efterfølgende måneder.
Og så fortryder jeg også de ekstremt mange gange jeg har spist benzodiazepiner og opført mig som en direkte IDIOT!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Alkohol... alt andet er nemmere at styre (har dog ikk prøvet H eller FreeB Coke) :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Helt klart alkohol. Gud hvor har jeg lavet mange dumme ting påvirket af alkohol, som jeg fortryder den dag idag!
Fortryder ikke rigtigt nogen substans, men fortryder mængden af speed f.eks.

Junior medlem

Indtil videre er der ikke en eneste substans, jeg personligt fortryder. Ikke des mindre fortryder jeg mere hvor høj dosen var, og hvor ofte jeg tog det - dette gælder især mit cannabis-forbrug.
Jeg tror aldrig jeg vil fortryde den første gang jeg tog hiv af en joint. Eller de andre første gang jeg røg med gutterne, hvor rusen var magisk. Men i det øjeblik, hvor jeg begyndte at ryge dagligt og opbygge tolerance overfor hashen, dét fortryder jeg.. Som situationen ser ud nu, sidder jeg med et dagligt forbrug, der grænser meget op til et misbrug - bruge over flere hundrede kroner om måneden, så jeg kan få røget nogen skide pibehoveder inden sengetid, fordi det føles så rart i kroppen og det dulmer søvnproblemmerne..
Når jeg kigger på mig selv og mine venner, så virker det tomt.. Det eneste vi laver er at sidde på vores flade, ryge den ene joint efter den anden, grine over ting der alligevel ikke er sjove ( men er sjove, i det tilfælde at man har røget.. ) og forsumpe mere og mere.. Ja, jeg føler nærmest at vi kun er sammen bare for at ryge..
Jeg har nået frem til den konklusion at hvis man tager stoffer for at opnå "lykke", så sætter man en illusion, der vil dominere ens synsbillede. Lykke eksistere ikke, og stoffer giver ikke lykke, men derimod høj eufori i en kort stund. I virkeligheden er det bare substanser, der påvirker kroppens centralsystem - med andre ord: "Det gør en "underligt" i hovedet". Hvis man tager en eller anden substans for at opnå den samme følelse igen og igen, kommer man ud i et misbrug - fordi det bliver til et essensielt behov, nærmere en følelse af at man ikke kan leve uden det her stof. Man vil derimod opnå større nydelse, hvis man tager substansen en enkelt gang istedet for hver dag..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]