Nikotin selvf....
Ellers fortryder jeg ikke rigtig nogen substanser... Der er selvfølgelig et par situationer (er der vel altid), 3 stks. i det her tilfælde.
NR 1: Trippede svampe med en uges mellemrum, kunne jeg selvfølgelig ikke holde til. Det var ikke noget ubehageligt trip, bare et trip uden energi, blev nærmest sløv af at tage svampene, kunne ikke rigtig andet end at ligge ned i 4-5 timer og så var der heller ikke nogen visuals at kigge på.
NR 2: Sniffede en tablet der skulle indeholde 10 mg 2c-B i den tro, at det ville jo nok ikke gøre så ondt med alle de fyldstoffer i tabletten, jeg tog selvfølgelig fejl. Jeg var helt lam i den ene side af ansigtet under hele trippet. Jeg sniffede det for at fået kort trip, fordi jeg skulle på arbejde næste dag, det gik nu fint nok, bortset fra et enkelt "er du syg?" fra en kollega hehe, må have set en smule bombet ud

NR 3: Det er nok den værste... Havde bestilt mig noget 2c-i og havde eksperimenteret med det flere gange uden problemer, det føltes dog mere som en stimulans med et empathogent touch, (hvis man kan sige det) end et psykedelika. Så var der en uge hvor jeg lå syg og derfor havde lyst til at peppe min sygdomsperiode lidt op. Det gik også ganske fint om mandagen.... OG... Om torsdagen hvor jeg igen lige fik lyst til at peppe den lidt op.. Indtil jeg så skulle sove om torsdagen; der skete uforklarlige ting med min krop den nat/morgen, ubehagelige ting hovedsagligt. (udtørrede bihuler og koldsved bl.a.) Det mærkelige ved det var, at symptomerne kun forekom når jeg lukkede øjnene for at sove.
Men skidt, har kun fået gode erfaringer ud af de 3 oplevelser, som jeg er glad for, kunne have fået dem på meget barskere vis...