Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 16:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Ketamin
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Odden skrev:
indstudion?

Fuck nu dig, dit lille stavenazisvin!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Tror han mener institution

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
InTranceWeTrust skrev:
Halose skrev:
Jeg har ikke spor svært ved at kigge på nogen som helst stoffers skyggesider.
Men når hans vens udgangspunkt har været at han har levet et luset liv hele vejen igennem, boet på gaden osv, så er det sgu da ligemeget hvilket stof der snakkes om, hvis det indtages hele tiden og man oven i købet lever et usselt liv imens det står på.
Derfor synes jeg det er forkert at omtale ketaen som hovedsynderen i den her sag, og jeg ER godt klar over at der er blevet slået fast at han selv har hans del af skylden.

Men hvor meget af skylden vil du så kaste på ketaminen? Og hvor meget vil du overveje, at hvis man lever i et hul og hele tiden holder sin egen lortesituation ved lige ved at lamme sig 24/7, så ville alt andet være underligt end at man FORBLIVER i hullet. Ketamin/alkohol/receptmedicin/ eller ej.

jeg bor på indstudion med ham nu så han tager det kun i week. men i den uge hvor han er på indstudionen ryster han som sindsyg og det har virkelig taget skade på ham. og tro mig jeg har kendt ham hele mit liv. han har altid ku huske ting og sådan. men nu efter 1 år på keta er han helt færdig.

nå men man ka' da sige du har gjort noget ved det, hvis i er kommet på ''indstudion'' siden igår.
det er sku fedt at du er kommet så langt :)

denne her tråd er meget angribene, hvis alle lige tog en dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyb indånding før de svarede kunne vi nok finde på en løsning tror i ikke?

p.s. det staves: institution
-var selv nød til at slå det op
:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sorte Samba skrev:
Prometheus skrev:
Der er ikke noget specielt over at I har fået ketamin i krystalform. Man kan selvfølgelig få det i opløsning til injektion, men derudover fås det altid i form af krystaller.
Ja, som kan knuses til pulver, altså hvis det skal sniffes.

Hvis du knuser krystal, bliver det så til mindre krystaller eller mener du virkelig det bliver pulver?

Jeg ville rigtig gerne se en bilrude blive til mel når den blev smadret!!!!

InTranceWeTrust: Er ketamin det eneste han har taget?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
yeti skrev:
Odden skrev:
indstudion?

Jeg skulle faktisk bruge lidt tid på at finde ud af hvad han mente.
Når stavefejl hæmmer kommunikationen, synes jeg det er ok at lige spørge for at være sikker.
Men ok.. Lad os bare stave som vi selv vil. Fuck ordbøger, og opslagsværker. It is like, my way of spelling, and like, you know, don't restrict my fridom!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Halose skrev:
KingOfBongbong skrev:
Er vi ikke alle fucking enige om at det aldrig er stoffernes skyld men dem der tager stoffernes skyld, men derfor tager hans ven stadig keta hver dag og det fucker ham stadig up og udsulter ham osv, har du svært ved at kigge på ketaens skyggesider?

Men når hans vens udgangspunkt har været at han har levet et luset liv hele vejen igennem, boet på gaden osv, så er det sgu da ligemeget hvilket stof der snakkes om, hvis det indtages hele tiden og man oven i købet lever et usselt liv imens det står på.
Derfor synes jeg det er forkert at omtale ketaen som hovedsynderen i den her sag, og jeg ER godt klar over at der er blevet slået fast at han selv har hans del af skylden.

Men hvor meget af skylden vil du så kaste på ketaminen? Og hvor meget vil du overveje, at hvis man lever i et hul og hele tiden holder sin egen lortesituation ved lige ved at lamme sig 24/7, så ville alt andet være underligt end at man FORBLIVER i hullet. Ketamin/alkohol/receptmedicin/ eller ej.

Ja alle stoffer fucker dig og de gør det endnu mere hvis du lever et uselt liv ja... men der er stoffer der fucker dig mere end andre og ketamin er en af dem. Ketaen er ikke hovedsynderen som sagt er det mennesket der tager stoffet det hopper jo ikke op i næsen, men keta virker som om det potientelt er ret skadeligt når man kigger på nogle af de symptomer folk der har taget det har oplevet og hvem ved helt præcist hvor skadeligt er jo svært og sige derfor synes jeg man skal være ekstra forsigtig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KingOfBongbong skrev:
Halose skrev:
KingOfBongbong skrev:
Er vi ikke alle fucking enige om at det aldrig er stoffernes skyld men dem der tager stoffernes skyld, men derfor tager hans ven stadig keta hver dag og det fucker ham stadig up og udsulter ham osv, har du svært ved at kigge på ketaens skyggesider?

Ja alle stoffer fucker dig og de gør det endnu mere hvis du lever et uselt liv ja... men der er stoffer der fucker dig mere end andre og ketamin er en af dem. Ketaen er ikke hovedsynderen som sagt er det mennesket der tager stoffet det hopper jo ikke op i næsen, men keta virker som om det potientelt er ret skadeligt når man kigger på nogle af de symptomer folk der har taget det har oplevet og hvem ved helt præcist hvor skadeligt er jo svært og sige derfor synes jeg man skal være ekstra forsigtig.

Snakker vi dagligt forbrug er ketamin en af alle de stoffer jeg kender til som jeg helst ville tage på det basis. Alt er skadeligt når forbruget er stort/for højt.
Og skal vi ikke lige se en eller anden form for bevis på det InTranceWeTrust siger inden vi antager en masse! Det er jo ingengang ham selv det handler om, så umildbart jeg er stadig skeptisk over for hvad han siger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Portuz skrev:
KingOfBongbong skrev:
Halose skrev:
KingOfBongbong skrev:

Snakker vi dagligt forbrug er ketamin en af alle de stoffer jeg kender til som jeg helst ville tage på det basis. Alt er skadeligt når forbruget er stort/for højt.
Og skal vi ikke lige se en eller anden form for bevis på det InTranceWeTrust siger inden vi antager en masse! Det er jo ingengang ham selv det handler om, så umildbart jeg er stadig skeptisk over for hvad han siger.

Okay så dagligt forbrug af ketamin er ikke for stort/højt?.. Du ville sikkert gerne tage det på dagligt basis (sikkert mange der vil hehe) men det er jo fuldstændigt sindsygt.. altså kig dog på de mennesker der har gjordt det ønsker du en ødelagt blære? ingen sexlyst overhovedet osv.. måske ukendte fysiske skader. Det er jo en belastning af kroppen og tage alle former for stoffer hver dag og hvorfor skal lige præcis keta med dets enorme afhængigheds potientale, tolerance obyggende bedøvelsemiddel være så specielt godt.

Junior medlem

---

Junior medlem

galskabens-gardner skrev:
nå men man ka' da sige du har gjort noget ved det, hvis i er kommet på ''indstudion'' siden igår.

denne her tråd er meget angribene, hvis alle lige tog en dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyb indånding før de svarede kunne vi nok finde på en løsning tror i ikke?

hva er dit problem skolenørd. er det ikke nemt at nedgøre andre. som om du en tand bedre.
bar fordi dit liv er godt og skolen køre for dig . så behøves du ikke at træde på os andre.

jeg ku f.eks være ordblind what ever. bar tænk over dig selv før du tænker på andre. for dit liv er for kort til at nedgøre en der ikke kan stave ordenligt.!!!!..

siden igår hva snakker du enlig om. har jeg nogensinde sagt vi ikke har været på "insttuion" hahahhahaha hate it or love it

Jeg ved jo f.eks ikke om du vidste hvordan man stavede til det (hvis du ikke havede slået det op)
allerede der kan du jo sagtes sige du bedre end andre men alligevel ikke

Medlem

yeti skrev:
Hørt hørt !

Medlem
Brugeravatar

fejl post.

Senest rettet af Sorte Samba 02 dec 2008 01:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Hvis du knuser krystal, bliver det så til mindre krystaller eller mener du virkelig det bliver pulver?
Jeg ville rigtig gerne se en bilrude blive til mel når den blev smadret!!!

Der tog du mig på ordet - selfølgelig mener jeg at det bliver til mindre krystaller. 'Pulver-agtigt'. :-)

Men, er der folk der er begyndt at prøve og lave deres egen Ketamin?
Jeg mener i sådan nogle hjemmelabs. Det 'trøster' mig lidt at det lavet til medicinsk brug, så der ikke er alt muligt lort i. (Har ikke selv taget det)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Bare fordi det er lavet at et medicinal firma, betyder det jo ikke at en eller anden lorte pusher har cuttet det op med alt muligt snavs, blot for at øge sin profit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
InTranceWeTrust skrev:
galskabens-gardner skrev:

hva er dit problem skolenørd. er det ikke nemt at nedgøre andre. som om du en tand bedre.
bar fordi dit liv er godt og skolen køre for dig . så behøves du ikke at træde på os andre.

jeg ku f.eks være ordblind what ever. bar tænk over dig selv før du tænker på andre. for dit liv er for kort til at nedgøre en der ikke kan stave ordenligt.!!!!..

siden igår hva snakker du enlig om. har jeg nogensinde sagt vi ikke har været på "insttuion" hahahhahaha hate it or love it

Jeg ved jo f.eks ikke om du vidste hvordan man stavede til det (hvis du ikke havede slået det op)
allerede der kan du jo sagtes sige du bedre end andre men alligevel ikke

jeg prøver ikke at slå dig i hovedet.
det er dig der udstiller det sådan :whogives:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
KingOfBongbong skrev:
Minimal skrev:
InTranceWeTrust skrev:
jeg kan jo ligesom se hvordan de har det . og de siger selv at de har det dårligt !. de tager det hver dag

Og hvad så? Mange mennesker har det dårligt, og mange vælger at tage en masse stoffer for at få det bedre, eller hvad der ligger bag, ligesom dine venner måske gør. Med et roligt forbrug er ketamin er det noget af mest uskadelige.

Hvad er det du prøver at forsvare her? hvad har det med sagen at gøre? Hvad fanden er det i det hele taget for en kommentar at komme med! hans ven er blevet junkie og er ude og skide og det eneste du har til overs er.. det er der jo så mange der er??

Er et roligt forbrug af ketamin noget af det mest uskadelige.. det tror jeg ikke helt efter at have hørt om diverese implikationer ved overforbrug, ja overforbrug vel og mærke men de alvorlige impliktioner som fx syntese har haft siger lidt om det måske ikke er ligefrem ufarligt.

er du fuldstændig følelse kold? man siger at hans ven/bekendt er lige død af en overdosis.
Det eneste du har til over er hån?

Jeg er ked af det, men min sympati rækker ikke så langt. Hvis jeg skulle sympatisere med alle de fuck ups, der graver deres egen grav, og alle deres veninzer, som skal redde verden bagefter og sidder og snakker lort til fester, så havde jeg sgu siddet og grædt dagen lang. Hans venner og familie er vel forhåbentlig mere sympatiserende end mig. Og det er helt okay med mig, at jeg bliver udstillet som et svin. Jeg gider bare ikke virke sympatiserende, når jeg ikke er det.

Og ja, ketamin er noget af det eneste, jeg kunne finde på at tage på en hverdag, fordi det ikke har nogen bivirkninger for mig overhovedet den efterfølgende dag, samt det ikke smadrer appetitten, døgnmønsteret, humøret og nedbryder kroppen fysisk. Nu snakker vi selvf. ikke om at overlamme sig 24 timer i døgnet dagligt. De fleste stoffer er selvf. ekstremt grumme, hvis du tager dem hver dag, men hvis man gør dét, er det måske ikke, fordi der er noget i vejen med stofferne.

Medlem
Brugeravatar

Alt Ædende Kommunist skrev:
Bare fordi det er lavet at et medicinal firma, betyder det jo ikke at en eller anden lorte pusher har cuttet det op med alt muligt snavs, blot for at øge sin profit.

Hvis man får det i krystaller og selv knuser dem, så har pusheren vel ikke cuttet det op? eller?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Til at starte med så vil jeg lige sige at jeg, ironisk nok, sidder og lammer på lidt ketamin. 30-40mg og der ligger en 80-100mg og venter på mig når jeg er færdig med at skrive her.

Til den med institutions-børnene/folkene:

Skulle lige til at skrive inden jeg læste hele topicet - damn jeg glad for jeg ikke var doven.

1: Har googlet "crystal ketamin" der er en masse billeder, men de fleste af dem der er, det meth og lignende..... Overvej at google Ketamin HCL tilføj powder eller eventuelt crystals - så er du ved at være der.....

2: Siden han var 9 og i bor på institution, dødsfald, 10 skaller... bla bla bla ab ab bing... damn der gik min hjerne lige i loop..... Dødsfald af keta???? i danmark??? LOOOOOOL du snakker jo som du har forstand til..... den der avisartikel der du citere.... overvejet at alle lokalaviser har en net avis - jeg har googlet det der citat... der findes ikke... luk røven spade..... Du gør mere skade en gavn, ved at sidde og lukke sådan en omgang lort ud.

3: Din kammerats problem er sgu ikke keta - hvis man har styr på sit liv kan man tage de stoffer man vil - det er ALDRIG stofferne der vælter mennesket, det sgu altid mennesket der misbruger stoffet og vælter af det.... Du lukker ret meget lort ud, nogle gange tror jeg næsten du en 15-16 årig tøs, taget ud fra den måde du skriver, den der med de 10 skaller.... du talte dem eller hvad??? Altså det bare fordi når jeg endelig tumler med folk - så har jeg ikke lige tid til at tælle hvor mange gange jeg gør hvad - men synes det flot du har stukket ham præcis 10 skaller.... altså du gik over og nikkede ham 10 skaller præcist fordi du mente at det ville hjælpe ham... altså med venner som dig kan jeg sgu da godt forstå han tager keta.... men siden han var 9.... er han så 10 nu? fordi du sagde han havde taget det i et år... og du siger jo også han har fået tæsk siden han var 9 for at skulle holde sig væk fra lortet.... hmmmmm underligt - enten har de er 30-40mg ramt mig meget hårdere end de plejer eller også er du så betændt fyldt med lort at det er blasfemisk overfor ketamin at du skriver i dette topic.... kan du ikke smutte ind i offtopic - altså du skriver alligevel lort om stoffet der ikke passer, det ret offtopic - så smut ind i ÅfTåPiK InSdIDuSjIoNeN

ORV JA LIGE EN LOLLER..... en halv uge siden..... altså du fandme et præcist menneske, du kan huske du giver ham 10 skaller - og du kan også huske det præcis 3.5 døgn siden - altså da du skrev........ ret imponerende----- har dog aldrig hørt nogle sige en halv uge....... halv uge..... tror jeg havde valgt at sige 3 dage eller 4 dage eller bare nævne det i dage, sådan det lidt mere præcist------ LOL nu vil jeg lige sniffe noget mere dræber keta og ligge mig til at sove, men på siden fordi ellers bliver min tunge til en hest og kvæler mig....

Den der med at tabe sig 1 sted ikke, det er faktisk sket på mig, sådan lidt ikke... kom til at tænke på det da du nævnte det med ben og ligne et føl - det bare lidt mere omvendt her... det min pik... den ligner en hests.... og forresten så det ligeså meget bullshit som det crap du sidder og vælter ud.

ÅHNTÅHPIK

Ehm hvis det ikke bliver til et pulver når man knuser de krystaller der, så det fandme nogle små krystaller det er, når jeg knuser mit keta bliver det helt "flormelis" agtigt, dog ikke med samme konsistens eller noget - bare af udseende - men ok - det på glasplade med metalknuser, så måske det derfor.

Angående at det er cuttet - tit så smider pushere sukker i gadeketa. Det ret klamt, rene chems ikke det cutlort

Junior medlem

Child of Aum skrev:
Til at starte med så vil jeg lige sige at jeg, ironisk nok, sidder og lammer på lidt ketamin. 30-40mg og der ligger en 80-100mg og venter på mig når jeg er færdig med at skrive her.

Til den med institutions-børnene/folkene:

Skulle lige til at skrive inden jeg læste hele topicet - damn jeg glad for jeg ikke var doven.

1: Har googlet "crystal ketamin" der er en masse billeder, men de fleste af dem der er, det meth og lignende..... Overvej at google Ketamin HCL tilføj powder eller eventuelt crystals - så er du ved at være der.....

2: Siden han var 9 og i bor på institution, dødsfald, 10 skaller... bla bla bla ab ab bing... damn der gik min hjerne lige i loop..... Dødsfald af keta???? i danmark??? LOOOOOOL du snakker jo som du har forstand til..... den der avisartikel der du citere.... overvejet at alle lokalaviser har en net avis - jeg har googlet det der citat... der findes ikke... luk røven spade..... Du gør mere skade en gavn, ved at sidde og lukke sådan en omgang lort ud.

3: Din kammerats problem er sgu ikke keta - hvis man har styr på sit liv kan man tage de stoffer man vil - det er ALDRIG stofferne der vælter mennesket, det sgu altid mennesket der misbruger stoffet og vælter af det.... Du lukker ret meget lort ud, nogle gange tror jeg næsten du en 15-16 årig tøs, taget ud fra den måde du skriver, den der med de 10 skaller.... du talte dem eller hvad??? Altså det bare fordi når jeg endelig tumler med folk - så har jeg ikke lige tid til at tælle hvor mange gange jeg gør hvad - men synes det flot du har stukket ham præcis 10 skaller.... altså du gik over og nikkede ham 10 skaller præcist fordi du mente at det ville hjælpe ham... altså med venner som dig kan jeg sgu da godt forstå han tager keta.... men siden han var 9.... er han så 10 nu? fordi du sagde han havde taget det i et år... og du siger jo også han har fået tæsk siden han var 9 for at skulle holde sig væk fra lortet.... hmmmmm underligt - enten har de er 30-40mg ramt mig meget hårdere end de plejer eller også er du så betændt fyldt med lort at det er blasfemisk overfor ketamin at du skriver i dette topic.... kan du ikke smutte ind i offtopic - altså du skriver alligevel lort om stoffet der ikke passer, det ret offtopic - så smut ind i ÅfTåPiK InSdIDuSjIoNeN

ORV JA LIGE EN LOLLER..... en halv uge siden..... altså du fandme et præcist menneske, du kan huske du giver ham 10 skaller - og du kan også huske det præcis 3.5 døgn siden - altså da du skrev........ ret imponerende----- har dog aldrig hørt nogle sige en halv uge....... halv uge..... tror jeg havde valgt at sige 3 dage eller 4 dage eller bare nævne det i dage, sådan det lidt mere præcist------ LOL nu vil jeg lige sniffe noget mere dræber keta og ligge mig til at sove, men på siden fordi ellers bliver min tunge til en hest og kvæler mig....

Den der med at tabe sig 1 sted ikke, det er faktisk sket på mig, sådan lidt ikke... kom til at tænke på det da du nævnte det med ben og ligne et føl - det bare lidt mere omvendt her... det min pik... den ligner en hests.... og forresten så det ligeså meget bullshit som det crap du sidder og vælter ud.

ÅHNTÅHPIK

Ehm hvis det ikke bliver til et pulver når man knuser de krystaller der, så det fandme nogle små krystaller det er, når jeg knuser mit keta bliver det helt "flormelis" agtigt, dog ikke med samme konsistens eller noget - bare af udseende - men ok - det på glasplade med metalknuser, så måske det derfor.

Angående at det er cuttet - tit så smider pushere sukker i gadeketa. Det ret klamt, rene chems ikke det cutlort

google er ikke din ven;)

MEN HVIS DU VED SÅ MEGET OM KETA SÅ BURDE DU OGSÅ VIDE HVA FORSKELLEN VAR PÅ (KRYSTAL KETA OG FLAGER)

Senest rettet af InTranceWeTrust 03 dec 2008 18:26, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Dejligt saglig argumentation. Flot du quoter hele hans post, for bare at svare "google er ikke din ven".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]