Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
Hey COA
Har læst alle dine interresante posts, og jeg synes det er super fedt at du endelig gør noget ved det.
God vind herfra
Mvh stangss

Medlem

Vi skriver lørdag idag. Hvordan går det med at afholde sig fra Narkoen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ad helvede til......

Har blæst rundt på keta og mdma siden torsdag. Ikke så godt - troede lige den gik. Men så må jeg jo bare starte forfra... Men vi holdte en lille technofest og var i så godt humør....

Gider ikke skrive nu - er efterblæst og vil bare stene....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hehe CoA. Rom blev jo heller ikke bygget på én dag :p.

Men kan ikke forstå hvordan du kan blive ved med at indtage "masser" af narko, når du vejer så lidt. Jeg vejer heller ikke meget mere end du, men jeg har overhovedet ikke lyst til at indtage stimulanser og feste så meget, netop fordi jeg er så tynd.. Selvfølgelig fester jeg, men så er det kun på lsd & cannabis :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hey Child. Det er godt at læse, at du vil holde en pause, det er sundt på alle mulige måder. Du siger jo også selv, at du lærer mest af nedturene, så gad vide om dette ikke også bliver lærerigt?
Kom igen, ned af hesten og gå lidt på jorden, det er klart at det er svært når du er så vandt til det, som du er.

Jeg støtter dig, og nyder at læse dine indlæg.
Anders

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
hej CoA, jeg har læst dit indlæg og som alle andre siger så er det en god ide at få styr på dit forbrug, som du jo også har tænkt dig. Det kan være svært og jeg kan se det har givet dig mange kvaler.
Det kan være svært, men det er vigtigt du får holdt en pause og helst en god pause og når jeg siger pause mener jeg fra alle stoffer, også dine hyggeture på mdma, din udrenselse på lsd, det hele.

Jeg kan forestille mig at din verden kan føles tom oven på sådan en tur og det kan være nemt at falde i kage dåsen igen, specielt hvis man som dig føler at stoffer kan hjælpe en med problemer, hvilket det givetvist også kan, på nogle aspekter. Dette er nok ikke det du har brug for nu!

Så hold dig selv i en stram line, ellers kan dit store forbrug godt lede dig over i et misbrug og hvilket jeg tror du fornægter, da du helst ikke ser dig selv i et misbrug. så stop nu.
Se det som et nederlag at "bryde" dit stop, men lad ikke dette lede dig ind i mere forbrug, her kan det være godt at holde en pause med en anden person.

viljestyrke er vejen frem, held og lykke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så vågner man efter lortemange timers søvn.

Misbruger har jeg aldrig troet jeg skulle se mig selv som, men ketamin kan jeg simpelthen ikke styre - det har virkelig bidt sig fast i min hjerne, rent psykologisk. Kan finde 1000 undskyldninger for at suge keta i sekundet. Det er faktisk lidt et problem for mig. Det gik hammer fint indtil torsdag. Vi skulle ud og sætte en lille fest op. Lidt stringart her og der, anlæg og så videre - selvfølgelig falder vi i MDMA'en - kan jo slet ikke undgåes med de mennesker. Så vi deler 1½g krystaller på en 5-6 timer, 3 personer. Om morgenen, da jeg begynder at få min sædvanlige kvalme af mdma'en (sikkert fordi jeg har taget for meget). Så hælder jeg 2g keta ud på et cover, knuser det og så hopper vi alle tre op på hesten og sniffer keta indtil klokken 15 stykker, hvor vores 4 kammerat kommer hjem fra job. SÅ Handler vi aftensmad ind og jeg storcrasher i mit telt indtil klokken 22 ca. Så starter det hele forfra - Mdma+Keta hele natten og keta hele lørdagen.

Nu der søndag. Er godt kvæstet, ved at imorgen bliver en bitch pga af alt det mdma jeg har taget. Sidder med 3g keta, af virkelig superkvalitet. Har ikke rigtig lyst til at tage noget af det, endnu. Kan ikke smide det ud fordi idioten her skylder for det, fordi det købt i et virkelig vildt ketabinge.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Med nedturen kommer klarheden. Du ser tingene som de virkelig er nu. Hold fast i det og rid stormen af. Lad være med at flygte. Du ved hvad der er det rigtige og du skal nok klare det.

Medlem

det var jo det jeg sagde.. med at narkomander og alkolkiere ikk så at de havde et problem.. det har du indset nu..! og det er det første og største problem nu skal du bare tag en dag af gangen.. start fra på mandag af.! med hensyn til det kreta du har tilbage.. Sælg lortet/ giv det til en ven... kom af med alt du har. ellers slår du dig lidt selv i hovedet..

held og lykke.. gerne skriv hvordan det går

Vh mig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har da ikke taget keta idag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stadigvæk ikke taget keta og har faktisk ikke røget mere hash end jeg plejer. Heller ikke flere smøger...
Tror den holder, hvis jeg holder mig væk fra fest i et stykke tid...

En veninde flytter ind i dag - hun er blevet smidt ud af sin småpsykotiske-depressive-narkohærgede kæreste, som også er en af mine tripbuddies. Skal nok blive rigtig rigtig sjovt - skal ihvertfald ikke sidde og være ensom, så er der en grund mindre til at tage keta af kedsomhed. Win/win situation for mig - for hun er satme sød hun er - og ret mystisk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Har du gjort klart for hende hvor du står nu mht. at drosle ned på ketaen + andet..? Ellers kunne hun jo let få dig tilbage i samme rille hvis hun nu havde ligeså "frejdige" tendenser som dig selv!
Tror det er vigtigt i tager en sitdown omkring dette hvis ikke det allerede er gjort, hun kan måske endda hjælpe dig godt på vej, hvis hun ellers ved, hvor meget det betyder for dig!

Medlem

Cubensis skrev:
Tror det er vigtigt i tager en sitdown omkring dette hvis ikke det allerede er gjort, hun kan måske endda hjælpe dig godt på vej, hvis hun ellers ved, hvor meget det betyder for dig!

:idea: Jeg er meget enig i det du skriver Cubensis - synes også at det er langt nemmere at holde "narkopauser" og lign. hvis man har en anden person der støtter en i det - og holder en fast i beslutningen.

Medlem

Hej Coa hvordan går det så med dit narkomisbrug? holdte du mandagen ud? er du faldet for den søde pige der er flyttet ind hos dig? eller jumper i begge to rundt og er blæst væk på syre og kreta.

jeg er forroligene over dit forbrug af mdma du ville måske gerne skaffe dig selv en hjerneskade senere hen i livet? du har taget store dosigere på få uger/ måneder

du ender helt sikkert i en deprison eller noget i den stil,,

fortæl fortæl hvordan det går

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
kbhfyren skrev:
jeg er forroligene over dit forbrug af mdma du ville måske gerne skaffe dig selv en hjerneskade senere hen i livet? du har taget store dosigere på få uger/ måneder

du ender helt sikkert i en deprison eller noget i den stil,,

fortæl fortæl hvordan det går

Man får sku da ikke nødvendigvis hjerneskade bare fordi man tager for meget mdma - det kan ske, men det er altså ikke noget der automatisk sker hvis man kommer over ex 1-2g i måneden.

Og tror udemærket at CoA er klar over hvad der kan ske ved mdma overforbrug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Keta er en BIATCH. Var blæst igen i aftes. Nej er ikke faldet for min veninde - det er langt ude det der!

Skriver senere....... Men får lavet en fucking masse stringart da..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Child of Aum skrev:
Keta er en BIATCH. Var blæst igen i aftes. Nej er ikke faldet for min veninde - det er langt ude det der!

Skriver senere....... Men får lavet en fucking masse stringart da..

Det er fandeme næsten dagligt, at jeg læser noget, du skriver om keta, så jeg får lyst til at tage det... Kan du ikke holde din keta-kæft? :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ville virkelig ønske jeg kunne - men min sjæl tigger mig om keta og det fandme ikke sjovt... Ikke i længden..

Sidste gang jeg havde en dags keta-pause der bingede jeg næsten konstant i en uge efter. Så har jeg lige haft to dages pause - var ramt igår - og tror desværre jeg sniffer keta igen i aften... DET ER FANDME SKOD AT HAVE DET SÅDAN..... men det fedt at være keta-ramt... Det tve-æggede sværd.. Blæser-coke. Kald det hvad man vil. Det er LSD smadr i hovedet i en time og ved konstante redoseringer er det himlen på jorden....

Hvorfor kan man finde på at sælge sådan noget, når det er så fedt? Det er uretfærdigt.

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Child of Aum skrev:
Hvorfor kan man finde på at sælge sådan noget, når det er så fedt? Det er uretfærdigt.

Nu har du jo tidligere skrevet at du har ret meget styr på dit forbrug, og det er i en situation som denne at du har chancen for at overbevise alle os andre om at det du siger stemmer overens med virkeligheden. Håber at du kan holde dig fra det!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Havde pænt styr på det indtil ketan kom ind i billedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]