Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Mr.Ambient skrev:
Skal op på 4 måneder her.... *host* værnepligt *host*

Det skal du sgu nok klare... jeg skal nok "følges" med dig en lang del af vejen hvis ikke alle 4 måneder... Det er sgu nemmest når man er flere om det osse selvom vi ikke mødes eller noget...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
ths skrev:
Mr.Ambient skrev:

Det skal du sgu nok klare... jeg skal nok "følges" med dig en lang del af vejen hvis ikke alle 4 måneder... Det er sgu nemmest når man er flere om det osse selvom vi ikke mødes eller noget...

Helt sikkert, det kan sgu godt blive lidt hårdt nogengange når jeg er hjemme i weekenden, for her bliver røget en hel del i den lejlighed jeg bor i, men jeg plejer bare at nappe en smøg eller to, det tager lige toppen da jeg ikke er nikotin afhængig normalt :) Bliver også ved med at holde mig selv hen ved tanken om at jo længere jeg venter, desto bedre bliver det der første sug efter de 4 måneder :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mr.Ambient skrev:
ths skrev:
Mr.Ambient skrev:

Helt sikkert, det kan sgu godt blive lidt hårdt nogengange når jeg er hjemme i weekenden, for her bliver røget en hel del i den lejlighed jeg bor i, men jeg plejer bare at nappe en smøg eller to, det tager lige toppen da jeg ikke er nikotin afhængig normalt :) Bliver også ved med at holde mig selv hen ved tanken om at jo længere jeg venter, desto bedre bliver det der første sug efter de 4 måneder :D

Det er osse det med at jo længere jeg venter jo bedre bliver det, der motivere mig :D holdt 14 dages pause før og røg så 1 joint og startede så på pause igen.. Og den joint blev jeg godt nok skæv af og det var bare efter 14 dage.. Så glæder mig til den første joint når pausen slutter engang om en del måneder.. Det bliver sgu godt endelig at blive rigtig skæv igen..

Godt der ikke sidder nogen og ryger her hos mig, så ville det sgu være svært...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Er på lige omkring en måned nu, var lige ved at falde i i aften, men røg bare et par smøger og drak et par bajer i stedet, det tager toppen... :) 3 months to go! :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Drømmeland<3
Jeg stoppede fra den ene dag til den anden, fordi jeg kunne mærke at min psyke ikke kunne klare det mere. (end ret mild form af psykose, hvis man kan kalde det dét). Meget svært, og jeg følte især at der var noget jeg manglede konstant. Jeg brugte ingen midler. Jeg blev meget deprimeret, men tog på ferie i 3uger, og det hjalp utrolig meget for mig :D Nu når jeg ryger, får jeg bare noia på, intet er sjovt, og tænker for meget over det mindre gode ved livet.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Bruger normalt heller ikke nogen midler, udover masser af motion. Men min ven sad bare lige ved siden af mig og røg igår, så det blev lige lidt for fristende...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Så er det fjorten dage siden jeg sidste røg hash.

Det er sgu en rus i sig selv at stoppe med at ryge efter et stort hash forbrug.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
Psycheholic skrev:
Det er sgu en rus i sig selv at stoppe med at ryge efter et stort hash forbrug.

jeg har ik røget i ca 48 timer. efter ca 60 dage x 2-3 gram. god damn jeg har det underligt. kan ik sove. har det lidt somom jeg tog en snitte for et par timer siden.....
har ikke lyst til joints. det er egentlig fedt nok at opleve verden på denne måde.....
men må da indrømme at jeg bruger øl til at slappe af så jeg kan sove her de første par dage :)
egentlig lidt stenern at jeg i sin tid brugte hash til at komme ud af et alkohol problem :?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
odyssey skrev:
egentlig lidt stenern at jeg i sin tid brugte hash til at komme ud af et alkohol problem :?

Så pas på denne gang, at du ikke bare bytter rundt på misbruget en gang til :) .
Held og lykke.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Har ikke røget hash i 1 år og 10 måneder.

Aldrig har jeg været så glad for at slippe et stof. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hiver da lige den her tråd frem igen... Har ikke røget den fede 1 uge idag :) Det er nu meget rart med en pause engang imellem, så virker det osse meget bedre når man endelig ryger...

Titel:
Junior medlem

Er også lige stoppet idag, da jeg også har røget hverdag i laaang tid.
Det er dejligt at se alle jer der har klaret den, og jeg håber fanme jeg kan gøre det samme.
Nogle gode fif til at falde lidt nemmere i søvn her i aften?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

EdS skrev:
Er også lige stoppet idag, da jeg også har røget hverdag i laaang tid.
Det er dejligt at se alle jer der har klaret den, og jeg håber fanme jeg kan gøre det samme.
Nogle gode fif til at falde lidt nemmere i søvn her i aften?

Jeg får Truxal af lægen det gør det lidt nemmere at sove og man er knap så "rastløs" i løbet af dagen...

Titel:
Junior medlem

Det lyder som om det lige er det jeg står og mangler.
Men hvordan gjorde du? - Gik du bare op til lægen og sagde du havde et problem med hash?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

EdS skrev:
Det lyder som om det lige er det jeg står og mangler.
Men hvordan gjorde du? - Gik du bare op til lægen og sagde du havde et problem med hash?

Ja jeg sagde det bare som det var, det er sgu det nemmeste frem for at finde på en røverhistorie...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Nice at se så mange der prøver at stoppe med rygeren :)
Har selv valgt at gå på pause/evt. stop da jeg simpelthen ikke har råd til at ryge 3-5 joints om dagen mere og jeg får slet ikke den samme gode gamle virkning mere.
Men indtil vidre har jeg holdt 12 dage uden at ryge, må sige det har været ekstremt svært, især når jeg har været med vennerne på staden, eller til fest. Regner med at holde den her pause indtil D. 8 december når der blir holdt venne julefrokost, og derefter kun ryge når jeg er blæst :)
Er dog lidt bange for jeg falder i på næste lørdag til Tiesto koncert, da jeg har det med at ryge meget på frimærker/mdma..

Titel:
Junior medlem

Det gik faktisk okay med søvnen i nat.
Og det var fanme dejligt at komme på arbejde uden at være helt omtåget.
Det har jeg fanme savnet. Har også lige ryddet op og sådan. Har total meget mere energi og det er fucking dejligt!
Tror sgu godt jeg kan holde den her uden nogen form for medicin.

Er der andre der skal være fulde i aften? J-DAG!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

23 dage pause gjorde mig mega aktiv og det var virkelig godt. Skunken blev færdig, og jeg har nu røget 15 dage igen.

Det giver og tager på så mange måder.
Kan ikke bestemme mig om jeg vil ryge eller ej. Ligemeget hvor mange observationer jeg formår.

Pisse frustrerende!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
Tredie dag uden tjald, første dag uden kratom. Blev pænt slemt i løbet af aftenen, så jeg medicinerede mig selv med noget vin, hjælper desværre ikke til en skid andet end at jeg får lyst til mere kratom/tjald, heldigvis havde jeg ikke noget liggende. Så imorgen blir det den hårde stil uden hjælpemidler, kræver bjørnestyrke men hey hellere 100% end det alko lort.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Bloodfyiah skrev:
Så imorgen blir det den hårde stil uden hjælpemidler, kræver bjørnestyrke men hey hellere 100% end det alko lort.

Lyder virkelig godt. Bare husk ikke at erstatte alkoholen skal blive en vane.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]