Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hvad mon man trapper bedst på ?

Medlem

Shit et ride...

Ikke flere oxy'er

Er opereret for kræft i halsen og har en stak "stik-i-røven" Ketogan'er

Stak to 7,5 mg op - men de har altid været svære at holde deroppe. Nogen der har er råd ? Mon man kan holde på dem hvis jeg spiser nogle piller mod diraree ?

Og fik lidt ro på. Min tolerence burde stadig være 50 mg oxycodon. Havde besøg af anal-ketoganerne i ca. 20 min inden jeg sked dem ud. Har ikke for mange alm. Ketogan-piller. Øv, må ned og ha' skrevet en recept.

Får skrevet meget... Det er lidt som en dagbog - synes også det giver lidt større ansvarsfølelse, at dele med andre.

Fortsætter trapning. Men må ha' lavet en ny plan. Eller ihvertfald holde en pause. Skulle helst blive på en dose svarende til 50mg oxycodon.

Iøvrigt et AL angst væk med den forholdsvis lave dose Ketogan.

Insane psychedelia user!

Hvordan går det?

Medlem

Tjah

At ta´ ketogan var heller ikke til at styre, måtte kæmpe vildt for at holde mig under 50 mg/dag.

Så i dag skulle jeg prøve om Tramadol kunne give mig en smule depotvirkning. NOOOT, tog i løbet af formiddagen 6 stk 50 mg og dem fik jeg det ikke særligt godt af.

Status line er at jeg gik til lægen i håb om at der fandtes noget ketogan-lignende som depotpille. Og det nærmest vi kunne komme var 10mg Dolard, som er morfin-depotmedicin. Det er vel ca. en time siden jeg tog en og det føles rigtigt. Det har jeg sagt om flere slags medicin de sidste par dage, så jeg kan ikke være sikker på om det også er sådan i morgen.

I hvert fald er jeg i en situation hvor jeg stadig får det dårligt af medicinen - men omvendt bliver endnu mere syg hvis ikke jeg tager den. Så jeg skal bare af hurtigst muligt.

Og i øvrigt; takker for opmærksomheden. Det er fedt, at der er nogen der forstår hvad det er man gør.

Insane psychedelia user!

Det var så lidt - gengælder bare lidt af den hjælp/opmærksomhed jeg har fået her inde de gange det har været svært og livsændring var påkrævet <3

Medlem

Fso skrev:
Det var så lidt - gengælder bare lidt af den hjælp/opmærksomhed jeg har fået her inde de gange det har været svært og livsændring var påkrævet <3

Livsændring er et must. Jeg er godt nok blevet mere ydmyg overfor livet og har fundet nogle grænser for hvad jeg kan.

Nå - lige en iagttagelse.

Selv om jeg har rundet 50 og en uge opfattes som meget kort tid, så er tiden nærmest gået i stå. Når abstinenserne er værst er en halv time næsten en evighed. Så vil man ha" et laaangt liv, så er opiatnedtrapning bare det man går i gang med. Gid man kunne spole videre.

Har lige opdaget at en Pamol faktisk tager toppen af smerterne.

Spændende at se om depot-morfinpillerne er mere behagelige at indtage. Håber jeg får sovet i nat.

Er forresten holdt op med at være i sengen konstant. Ikke noget jeg har gjort en aktiv indsats for, bare noget der er kommet af dig selv. Selv som abstinent har jeg mere energi, end da jeg fik diazapam

Medlem

Tog kun en Dolard 10mg i går og gik ret meget i abstinens i nat. Heldigvis synes jeg angsten har lagt sig.

Der er så "lidt" i Dolard at jeg vil prøve at holde mig rigtigt langt nede i dose. Det er lidt som om, at nedtrapning ikke giver nogen mening. Hver pille er kun ekstra gift som kroppen skal rense - sådan er det sikkert ikke, men det føles sådan.

I mine unge dage, tog jeg nogle ture på speed. Og efter angsten er væk føles nedtrapning faktisk som den værste nedtursdag efter en nat på amfetamin.

Medlem

Har indtil videre holdt mig fra pilleglasset. Selv om jeg stadig har det elendigt, har jeg fået det væsentligt bedre. Hvis angsten ikke løber af med mig håber jeg det var dét.

Insane psychedelia user!

Det lyder rigtigt godt :) håber det bedste.

Medlem

Det var (næsten) det....

Holdt mig fra pilleglasset. Opdagede at jeg havde det godt de sidste 3-4 timer inden kroppen gik helt tør. Regnede ud at en dose på 1 mg oxycodon kunne sætte mig i den tilstand.

Så nu indtager jeg 4x 1mg oxy om dagen og har det faktisk abstinensfrit.

Jeg kan tydeligt mærke når jeg tager det sidste miligram - så forsvinder de ulidelige smerter, men ingen skævert.

Det er dælme dejligt hvis det bliver så nemt.

Må muligvis også tage 2 imudiom for at holde diaree i skak, men er tæt på clean

Insane psychedelia user!

Hvis det kan gøre trikset så er det ganske fint - det er en 1/20 af indtaget for ganske kort tid siden :)

Medlem

Virker indtil videre..

Måtte gå på 1,2 mg/2,5 time for at undgå diarre. :o)

Medlem

Shit - var lige på vægten. Har smidt 8 kg - det tærer at trappe.

Medlem

Vil påstå jeg er 70% abstinensfri nu...

Stadig en del sved - men kommer da ud af sengen næsten hver time og falder i ting jeg begynder at lave.

Og begynder selvfølgelig at tro på, man kan alt når (hvis) man er clean.

Insane psychedelia user!

Når først den fysiske del er ovre, så kommer den psykiske, det taget længere tid og det handler om at få flyttet fokus og investeret i sund livsstil og sunde interesser.

Medlem

Hvor er du sej trappen! Når du bliver stabil på de lave doser oxy, vil jeg næsten anbefale dig at tage turen. I princippet kunne du gøre det allerede nu, men det kan godt være en fordel at være mere mentalt klar. Selvom du er på lave doser, vil du nok opleve at blive syg, og det vil måske føles meget ubehageligt til tider, men husk at det kun er en midlertidig tilstand, og at det er et resultat af at du er på vej mod dig selv.
Som Fso også skriver så bør du også være opmærksom på, hvad du kan gøre når sen abstinenserne melder sin ankomst. Styrke/motionstræning, en nogenlunde sund og varieret kost, fokus på de positive øjeblikke og fremdrifter i processen har været nogle af mine stærkeste våben, og det er samtidig nogle ting som jeg varmt kan anbefale.

Igen - hvor er det vildt at du er nået så langt.. du er der næsten allerede jo! :)

Medlem

Skal ha bugt med de sidste mg - de gør en halvsyg

Hvad er senabstinenser - hvornår kommer de ?

-og immodium er mod diarre. Men hvis også et opiat. Hvad kan man stille op mod diarre ? Spiser selvfølgelig allerede god kost.

Medlem

Mht motion....

Det handler vel om at få svedt. Spiller trommer og tager en halv time tre kvarter 4-5 gange dagligt og er badet i sved efterfølgende. Så evt senabstinenser må jeg tromme væk

Insane psychedelia user!

http://www.benzoinfo.dk/cha/pw-dk.htm
Her står der om benzo delen

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=50832
Og her om opiat delen.

Ikke for at male fanden på væggen, men forberede dig på at det kan opstå så du har en mulighed af at identificere og sætte ord på din oplevelse.
I starten anede jeg ikke hvad det var der ramte mig når "benzobølgen" ramte mig og verden blev ond og mærkelig, men det aftog.
Og reglen med en mdr (senabstinens) pr år man havde brugt benzoerne passede i mit tilfælde. Så det bliver alt sammen godt igen.

Medlem

Tingene kan hurtigt ændre sig..

Smed de sidste krummer - er 100% abstinent igen.

Øv

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]