Det glæder mig du kan mærke en forskel, jeg kan ikke endu,
tit efter jeg har røget meget føles det som om jeg har en sten på brystkassen,
som om mine lunger simpelthen ikke optager ilt nok, og jeg ved ikke om det bare er psykisk..
får det i hvert fald ret dårligt af det nogen gange, men det går som regel væk 1 time ca efter jeg har røget noget ( også smøger )
Så nu gider jeg ikke det pis mere, det er fandeme slut.
jeg har 4 gram skunk tilbage eller sådan noget.. det har jeg tænkt mig at ryge og når det er væk
ligger jeg det på hylden i minimum et halvt år, og hygge mig med nogen svampetrip eller andet i mellemtiden,
ikke fordi man nødvendigvis hele tiden skal påvirke sig ( men det er en god trøstetanke for mig )

Men netop, jeg håber at jeg vil kunne mærke det " lette " jeg er pisse bange for at have
skadet mine lunger, og sidder dagligt med pisse ondt i maven pga jeg tænker så meget på det,
jeg har jo stoppet før, det kan lade sig gøre, og nu er min viljestyrke der, nu skal jeg bare holde fast i den.
For det jeg håber på er at få en sund krop igen, jeg er noget tyndfed efterhånden.
Og jeg bliver stakåndet bare af at tale i telefon og gå rundt samtidig ( jeg taler hurtigt ) ........
Jeg er pisse bange, og derfor jeg håber motionen vil hjælpe mig ( planen er også snart at stoppe med smøger ) ryge ca kun 15 om dagen nu
Og nu er der ikke så lang tid til jeg skal til psykiater, jeg glæder mig
og går og tæller dage ned

det lyder sygt men jeg vil så fandens gerne være " normal "
Hvad vil i forslå jeg gør med det sidste skunk ?
jeg har prøvet at skære ned flere gange før.. det dur bare ikke,
for ligepludselig har man ikke mere, så undvære man i 1 dag, får
noget hjem og voldtager bongen fordi man er så trængende ( jeg kan ikke styre det )
.. så skal jeg ikke bare ryge det jeg har og stoppe ? badabum ?
det er måske lidt ånsvagt at stille jer spørgsmålet...