TheRagingPussy skrev:
Jeg føler det giver mig den ro, jeg ikke kan finde i mig selv, efter en hård og stresset dag kan det være svært af sænke tempoet selv. Jeg dyrker også yoga forresten, men det virker ikke halvt så godt som tjald til afslapning og afspænding.
Jeg synes det lyder som om du 'belønner' digselv. Ser du frem til 'afslutningsjointen' i løbet af dagen? Eller er det noget der kommer sådan impulsivt 'Argh fuck, jeg kan ikke sove, ryger lige en lille en'?
Men som udgangspunkt kan man sige at hvis ens hverdag fungere bedst ved at optage noget som ikke er naturligt for kroppen, har man et problem, men hvem siger det er et fakt så længe man kan styre det?
Men med hensyn til din skolegang, hvis du falder af i matematik, kan det få store konsekvenser hvis du har tænkt dig at tage en gymnasieluddannelse - det er faktisk få steder man kan få matematik på C niveau mere, og din studievejleder vil helt sikkert dunke dig i hovedet hvis du siger du vil have det på C niveau. Det er så nemt at sige 'jeg skal aldrig bruge det lorte fag alligevel', men hvad nu hvis? Man falder nemt af. Og i gymnasiet (hvertfald på HHX) skal man have cirka 50% rigtigt for at bestå. Men, ja, jeg har vidst 'ævlern' på.

Bliver nødt til at quoté dette:
TheRagingPussy skrev:
også er jeg for afkræftet til at træne - efter fysisk hestearbejde.

Grinern hvis man lige læser det.

Mvh. Den Sorte Samba, 17 år, i 2.g.
(Bruger selv kun alkohol og tobak i pulverform)
Det er ikke sådan, at jeg tænker frem på det hele dagen. Nogle gange tænker jeg bare, at det bliver nice med en aftenjoint, men hvis jeg glæder mig til det er det lige op til. Det er ikke noget impulsivt jeg pludselig finder på, det er noget jeg gør, på nogenlunde faste tider når jeg ikke er på et par dages pause, hvilket jeg ofte er. Mht. matematikken har jeg haft problemet siden 5 klasse. Jeg har valgt ekstra undervisning i matematik på 10 klassen hvor jeg går. Til 9 klasse eksamen fik jeg 4 i færdighedsregning og 2 i problemregning, og der blev knoklet til eksamen. Jeg prøver at indhente det tabte matematik, men det er hårdt at indhente så meget som jeg mangler. Jeg skal på HF næste år og skal have matematik på b eller c, kan ikke helt huske det. Efter det skal jeg læse til psykolog eller sådan noget, er ikke sikker endnu. Hvad mener du med i pulverform?