Citat:
hvor mange år har han brugt i medaljens bagside forummet og beklaget sig over hans liv, hans opvækst og hans totalt maltrakteret sind?
Jeg har ikke brugt mange år på at "beklage" mig, at du ser det som beklagelser, er fordi i dit sind, der vil du ikke kunne klare at skulle leve under de vilkår.... Det er også helt fair, har dyb respekt for at du har det sådan, jeg ville ønske at jeg havde det som dig..... Sådan at kunne sidde og træde på andre og faktisk have det rimelig ok med det, man bliver jo ikke ved med noget man har det skidt med vel? Minder lidt om den holdnig som den gruppe mennesker der "frøs" mig ud pga "status" deler med dig. Men det er dit liv og jeg skal endelig ikke blande mig i det - men tror du mangler en del næstekærlighed - respekt for liv - følelser... Der er et eller andet menneskeligt der er underudviklet i dig... Det er der helt sikkert også i mig, ingen tvivl om det, vil ikke sidde og gøre mig bedre end dig, fordi i bund og grund er vi alle ens.
Men Khazim, ret skal jo være ret, så jo jeg beklager mig faktisk, men ikke over det du tror, det ligger bare gemt inde bag det - Min kæreste gennem 5½ år skred fra mig på en meget ondskabsfuld måde, direkte planlagt til at såre så meget som det nu er muligt uden at dræbe folk. Det beklager jeg mig over, beklager mig over hvordan et menneske kan tillade sig at stjæle et helt liv fra en anden, det gør ondt - det fucking ægte smerte. Udfra det vil jeg kunne konstatere, fra psykologisk vinkelt, at jeg bytter smerten fra mit "liv" ud med "falske" psykedeliske følelser fra stoffer og på den måde er jeg psykisk afhængig af at trippe. Derefter vil man nok drage konklusionen at jeg sikkert har lavt selvværd, høj selvtillid og en del andre narcissiste træk, grunden til man nok vil det, kunne man sige var fordi, at nu når jeg har fejlet ude i "virkeligheden" så er det jo egentligt bare meget letter at fjerne virkeligheden, grunden til problemet. Så kan vi kigge på stofferne jeg tager og se efter om der er noget der kan backe den her påstand op.... Ketamin, der var den, bliver man jo en selvoptaget wacko af - især når jeg tager det lidt for tit og glemmer den der respekt jeg engang havde overfor det...
Jamen for satan da, vi har jo allerede en hel lille case her... og det mig den handler om, skrevet af mig selv.... en ganske hurtig simpel analyse fra en synsvinkel..... Jeps.... Psykiske problemer.... Det eneste problem jeg har psykisk er en periodisk social-angst hvor jeg er lidt træt af at gå i butikker og sådan - men tvinger mig selv til det - selv om jeg føler alle mennesker kigger på mig - ser ned på mig - men det kommer af det der skete da min fars firma krakkede og alle så ned på mig - det er bare en følelse der vender tilbage fra fortiden. Hvilket lige minder mig om mc clemens - fanget af fortiden.....
Men de perioder er blevet mindre og mindre med årene, så nej, jeg fejler ikke en skid.... Jeg kan bare godt lide at blæse - det nok min eneste last - fordi ja - det er sgu tit pisse farligt det jeg har gang i... Hjernedødt og direkte lamt til tider - men føler aldrig jeg gør noget dumdristig - der er jo noget der kaldes resistens ikke - den udvikler man ret så kraftigt - især fordi der er mange krydstolerancer på de stoffer jeg tager - nok også derfor jeg kan tage nogle ret vilde mængder - men det kun af de psykedeliske - alt andet virker ultra stærkt på mig i små doser - men gør også alt for ikke at opbygge en tolerance lige mht stimulanser og benzoer....
Men lad mig beskrive min hverdag her på det seneste, har jo heldigvis fucking ferie, ellers var den nok ikke gået.
Morgen - Vågner op, ret groggy, men uret er stillet til klokken 7, man får mere ud af dagen, hvis man faktisk oplever den. Slammer så et bonghoved eller 2. Suger lidt n2o hvis jeg har noget (hvilket er ret sjældent om morgenen, men det kommer vi til senere på dagen). Kan godt finde på at suge ganske lidt keta inden jeg tager n2o. Hvis jeg så ikke har gas, så skal jeg lige have en streg keta, lige til at vågne op på. Så man fresh. Så op til bageren og hente noget morgenmad - guf - spise morgenmad - ryge noget mere hash - træne lidt, lave lidt musik, tegne lidt. Så er klokken ved at være 12.00 - så kommer der sikkert gæster - så der nogen at blæse med:) Har sniffet mere keta inden klokken 12.00 måske en enkelt tur i noget K-hole lignende tilstand, men ikke K-Hole, kan jeg ikke håndtere så godt, sidder fast i lortet, der kan man godt lide at være. Så ryger vi en masse hash - de andre tager nogle stoffer - det være sig svampe, lsd, speed/meth, mdma og enkelte tilfælde kokain. Guffer noget mad op af dagen, sniffer noget mere keta. Rydder Kop og Kande for n2o når de har noget - de svin har endda hævet prisen med 10 kroner pr kasse, men ok, de tjener godt på mig. Så skal folk hjem og ha aftensmad og sådan, ligesom mig - spiser noget aftensmad. Om aftenen er det ikke altid jeg har gæster - nogle gange sidder jeg bare mig i flere timer - men så det godt man bare kan suge noget n2o og sniffe keta sammen med, måske lidt mdma i ketaen for at give en rigtig god feeling (selvfølgelig lidt mdma og ikke ret tit, serotonin syndrom og det shit der, bad karma for helbredet) Om aftenen når jeg er alene, så tramper jeg lidt til noget god progressive, nyder min tilstand. Tegner en del, mest tatoveringer og sådan - har også tegnet nogle syrede mystisk tegninger - men det mest på LSD det sker.... Ender så ud i jeg koger rundt på ketamin til sidst - ikke sådan vælter rundt, men skal ikke gå alt for hurtigt fordi min krop vil helst bare sidde ned og stene til musikken.. Når klokken så bliver en 23-24 stykker... sniffer en dosis ketamin der ligger lidt under mit K-Hole, venter en 5-6 minutter og suger så et par dobbel blasts af min NOS-fætter.
Ligger allerede i min seng når jeg suger n2o - så ligger jeg og summer i en times tid og falder i søvn. Tit så forsvinder alt gassen i det sidste ketastød der, deraf har i grunden til der ikke altid er gas om morgenen. Spiser selvfølgelig vitamin-piller og alt muligt sundt pis og lort.
Det hygger jeg mig totalt meget med, elsker virkelig den der ramte - FUCK DET HELE - keta fornemmelse man har når man vælter rundt nede i byen, total ketalam - for at hente et eller andet, man får snakket med en masse mennesker og sådan, virkelig hyggeligt og kigget underlig på ting, skreget af grin og sådan, mega fedt.... så ja, jeg er sgu nok lidt en blæser i gadebilledet, men det er de fleste som mig, bare kun når de er i flok, jeg er bare mig hele tiden..... Ekstra mig på keta.... he he
Men, det skal også til at ændre sig - har mødt endnu en tøs, synes jeg vælter rundt i damer for tiden - men hey - gør jeg sgu da altid når jeg blæser den for vildt - hun tager ikke stoffer, har ikke noget imod folk der gør det - vi deler mange interesser - vi får hinanden til at grine - har ikke lyst til at være ramt sammen med hende - vil egentligt bare nyde hende i ganske upåvirket tilstand - det er et trip i sig selv og vi er ikke engang sammen endnu - men synes godt nok det slår gnister hver eneste gang vi er sammen, lige fra dag 1 - vores øjne gnistrer når de mødes, som om hun kigger dybt ind i hende og vice versa. Men jeg stopper ikke med at blæse af den grund, det bliver bare skåret ned til enkelte fester hvor jeg bare skal med og så de fede tripweekender med gutterne som man heller ikke må undvære, men ikke hele tiden mere - heller ikke hver weekend:)
Så kan vi psykoanalysere igen, men det ville være for langt ude..... Ville nok gøre det på syre he he - men der har jeg også analyseret alt efterhånden, folk begynder at være forudsigelige.... bare ikke mig... synes jeg ihvertfald ikke.... men har været der...
Kemal(din hotte frø) - Ja du har helt ret, jeg lagde raver-stilen på hylden da jeg mødte min eks - den er taget frem igen, på en ny og forbedret måde.... Jepperdi
Fanny: Alt respekt til dig af en eller anden grund.
Det badtrip jeg havde, er jeg kommet frem til kom af frygten for at blive afvist... følelsen kommer sig af det min eks gjorde mod mig - ultimativ afvisning.... det andet er alt sammen noget jeg har set i film, som har siddet i baghovedet og så er poppet op oveni et rigtigt hårdt trip...