Panico skrev:
Wow....
sidder selv her og er lige blevet single igen efter og ha været sammen med hende i 4 år, og vi bor sammen.
så nu sidder jeg her og ska finde et nyt sted og bo, men har ikk lyst til og blive i samme by som hende, men så alligevel for vil gerne se om jeg ikk har mulighed for og få hende tilbage igen.
for der er noget særligt ved hende som gør at hmm ja ved ikk hvordan jeg ska forklare det men det følges rigtigt.
hun har godt nok sagdt at nu var det helt slut men hun blir stadig ved med og skrive søde og smukke når hun skriver til en. så ved ikk hva hun helt vil.
men ja ved bare ikk om min hjerne snart kan holde til det mere.
som sagt vi har været sammen i sammenlagt 4 år, hvor vi har haft nogen "Pauser" end i mellem. og hver gang har jeg taget på dødsdruk eller OL i narko, og det har efter hånden sat sig nogen underlige "trip" i mig og fongere sQ nok helder ikk helt i normalt i hovedet mere.
men det er som om at hver gang forsvinder der mere og mere af mig og mister mere omkring mig men jeg blir ved med og vil forsøge med og kom tilbage, ka ikk forklare hvorfor, ud over at jeg tror det fordi jeg virkelig elsker hende og at det er hende jeg vil være sammen med resten af livet hmm ved ikk men vil gå ud fra det var derfor.
men problemet er bare jeg godt ved det ødelægger mig mere og mere så ved ikk hva jeg ska gøre eller hva der nu ska ske.
for ja hva ska jeg gøre nu ? begynde forfra med en ny ell. hva. tror jeg vil ha meget svært ved og åbne mig ligeså meget op for en ny som jeg har gjort for hende her.
hehe ja hjernen køre rundt når der sker sådan nogen ting i vores liv hmm gad man havde en knap hvor man kunne tryk og bare kom væk her fra i nogen tid..
ved sQ ikk lige hva jeg ska skrive mere, blev lige helt tom i hovedet..
shit man hehe...
Dude...
Hvis du har mulighed for at komme væk fra byen, synes jeg du skal gøre det. Ikke i den forstand at du skal flygte, men det du skriver om at du nærmest mister mere og mere af dig selv er destruktiv, så det skal du væk fra.
Du elsker hende nok, men hvis hun ikke vil er der intet at gøre og så er det om at komme videre på den ene eller anden måde.
Jeg har prøvet at 'miste mig selv' p.g.a. en pige og det er uden tvivl det allermest ødelæggende jeg har måttet gå igennem og det er rigtigt svært at genopbygge 'sig selv', hvis man først er blevet kørt ned i gruset. Lad det ikke ske!
Det er en dejlig tanke at man måske kan få sin udkårne vundet tilbage, men min erfaring siger mig dog at hvis det først er gået galt, er det næsten umuligt at genoprette, og man ender ofte med at klynge sig til drømme der ikke kan realiseres, og når det går op for en, bliver man jokket endnu længere ned end før.
Du kommer igennem det, selvom det kan være svært at tro på.
Skulle det være, er min pm åben.
Bobler herfra

Totalt OT:
Panico skrev:
OL i narko
Hvem vil være med til at arrangere

fuck det hjælper og se der er nogen som gider og bruge sin tid på at hjælpe en.. blir helt sentimental hehe
har skam tænkt mig og kom ud af byen, har snakket med en af vennerne og ka flytte ind hos ham, nu mangler jeg bare lige og få en til og køre ehehe men det problem sQ os gerne være nemt nok...
Phuha jeg ved slet ikk hva jeg ska skrive mere lige nu... men vil gerne sige rigtig mange tak folkens..