Det menneskeædende tårn > Man gør det så tit man nu har lyst, kig på holotropi.dk og se hvornår der bliver afholdt workshops. Psykisk hjælp er dyrt fordi vi lever i et rigt land med høje lønninger. Personligt synes jeg ikke holotropi er så dyrt igen. En psykologtime koster vel i omegnen af 800 kr, hvorimod en hel holotropi-dag på ca. 10 timer, hvor man både prøver teknikken på sig selv, og er sitter for en anden, koster mellem 700 og 1000 kr. Det er 70-100 kr/time. Som sagt tidligere så giver en del facilliatorer desuden nedslag i prisen hvis man ikke har råd, så bare spørg!
Hvis det stadig virker for dyrt kan acem meditation måske være noget:
http://www.acem.dk - Det koster 1400 kr (800 kr for studerende) for et kursus der varer 7 uger (2½ time pr. uge). Det er en god teknik, og når den først er lært kan man have gavn af den resten af livet. Grunden til at de kan gøre det så billigt er, at organistationen er baseret på frivillig arbejdskraft.
Det med timelønnen havde jeg ikke tænkt over, så det virker da ikke så tovligt igen... jeg takker for at du ville gøre det klart for mig