Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 23:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Fanny skrev:
Hvis man endelig skal være paranoid, kan man købe en lille flaske snaps (en af de helt små flasker som vist tæller for 1-2 genstande). Heri hælder man syren, måler hele volumen så man kan regne ud hvor meget 100 mics er, og smider snapsen i fryseren. Alle ved at snaps smager bedst koldt, så det er der intet suspekt i.

Hilsen Fanny

Bare sørg for der ikke er nogle der drikker den ved en fejl.. kunne godt finde på at drikke en af mine venners snaps hvis jeg var stiv :D.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Må nok sige homes at det er dumt a ha liggende hjemme hvis du er kriminelt relateret... ikke sikkert der sker noget men hvorfor fucke det up bare fordi man er doven og ikke gider finde et ordenligt sted..

bare min mening´.

ZwitoN 6000

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige på grænsen og så altid lidt mere (SYRE)
dikki skrev:
Lad os sige politiet kigger forbi og man har 100 dråber LSD liggende. Kan det forsvares til eget forbrug eller er man totalt på røven?

Hehe til eget forbrug!?! Det lyder vildt over kodylt fedt alligevel. Gad jeg sku os godt hvis jeg havde pengene til det. Har leget med tanken tro mig 8) Hmm lsd er fuldstændig ulovligt, kan ik rigtig se hvad du egentlig vil forsvare?! Hvis politiet tilfældigvis skulle komme forbi og opdage det er lsd du har så er jeg pænt sikker på de er ligeglade med om det er til eget forbrug eller ej. Det er stadig et stof jeg af egen erfaring ved de meget gerne vil have fat i og vide hvor kommer fra.

Eget forbrug?! Hmm hvad mener du lige med det? Vil du holde en vild fest og fyre det hele af? eller bare tage en dråbe engang imellem hjemme alene eller med et par venner? Hehe bare nysgerrighed.

Acid - Cant live whit it. Cant live without it.

Medlem

Dark*Princess* skrev:
Eget forbrug?! Hmm hvad mener du lige med det? Vil du holde en vild fest og fyre det hele af? eller bare tage en dråbe engang imellem hjemme alene eller med et par venner? Hehe bare nysgerrighed.

dikki skrev:
Kunne man jo sagtens... Hvis man alligevel kun benytter det 1 gang om måneden eller sådan.

det er det der hedder et stash :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Dark*Princess* skrev:
dikki skrev:
Lad os sige politiet kigger forbi og man har 100 dråber LSD liggende. Kan det forsvares til eget forbrug eller er man totalt på røven?

Hehe til eget forbrug!?! Det lyder vildt over kodylt fedt alligevel. Gad jeg sku os godt hvis jeg havde pengene til det. Har leget med tanken tro mig 8) Hmm lsd er fuldstændig ulovligt, kan ik rigtig se hvad du egentlig vil forsvare?! Hvis politiet tilfældigvis skulle komme forbi og opdage det er lsd du har så er jeg pænt sikker på de er ligeglade med om det er til eget forbrug eller ej. Det er stadig et stof jeg af egen erfaring ved de meget gerne vil have fat i og vide hvor kommer fra.

Det var ikke kun til mig selv men hvis du kan forsvare til eget forbrug bliver du ikke sigtet for videresalg.. Og den slags giver meget højere straf. Kunne være rart hvis uheldet var ude osv. at man kun fik 30 dage i stedet for 6 måneder ;)

Medlem
Brugeravatar

dikki skrev:
Citat:
Kunne man jo sagtens... Hvis man alligevel kun benytter det 1 gang om måneden eller sådan.

det er det der hedder et stash Very Happy

Ja det er nok bare mig der er et syrehoved. hvis der er syre i mit nærvær så er det røget ind hurtigere end lynet :twisted:

Medlem
Brugeravatar

dikki skrev:
Citat:
Det var ikke kun til mig selv men hvis du kan forsvare til eget forbrug bliver du ikke sigtet for videresalg.. Og den slags giver meget højere straf. Kunne være rart hvis uheldet var ude osv. at man kun fik 30 dage i stedet for 6 måneder Wink

Fair sådan havde jeg ik lige vendt den, men bliver os bare så glad når jeg hører om så meget syre på en gang 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Dark*Princess* skrev:
dikki skrev:
Citat:
Det var ikke kun til mig selv men hvis du kan forsvare til eget forbrug bliver du ikke sigtet for videresalg.. Og den slags giver meget højere straf. Kunne være rart hvis uheldet var ude osv. at man kun fik 30 dage i stedet for 6 måneder Wink

Fair sådan havde jeg ik lige vendt den, men bliver os bare så glad når jeg hører om så meget syre på en gang 8)

Hehe det er da også et vidunderligt stof.

Medlem

Men hvad er det lige problemet er? Politiet kommer jo ikke bare og banker på, og siger at de gerne lige vil gennemsøge din lejlighed. Hvis de spørg uden de har en ransagningskendelse, kan du jo bare sige "Nej, det må I sgu ikke". Hvis de så har en, så er det vel bare sur røv for dig, men hvorfor skulle de have det, hvis du ikke laver noget lort?

Junior medlem

sværere er det ikke end at når politiet banker på døren og råber "luk døren op det politiet" så spurter du ud til køleskabet og kaster flasken ad helveds til du af vinduet( eller i busken hvis der er en under vinduet)

ps. virker bedst hvis man er i lejlighed :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den kan da umuligt være så svært at gemme noget narko i sin bolig, hvor politiet ikke kan finde det. Jeg kan da i hvert fald selv komme på mange steder på mit værelse, hvor ingen ville kunne finde det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Gæst skrev:
Den kan da umuligt være så svært at gemme noget narko i sin bolig, hvor politiet ikke kan finde det. Jeg kan da i hvert fald selv komme på mange steder på mit værelse, hvor ingen ville kunne finde det.

Nu kommer de jo ikke bare ind for at se hvad du har liggende på bordet, de kan jo have tilladelse til at gennemsøge alt, og de er jo gerne lidt erfarne og har evt. en narkohund med.

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Ah, for en perle af tråd :) Der er da ikke så meget medaljebagside her..
Men vær hellere lidt paranoid, og tænk at narkopolisen måske også lurer rundt her, både med faglig og alm. interesse.

Nashet skrev:
harnz skrev:
Hvad med at købe en litter UHT-behandlet mælk og blande dine dråber i den ?
(...) Jeg tvivler på at politiet vil sende hele dit køleskabs på laboratoriet.

Så er der syremælk til en white russian før byturen :P

Hehehe Ultra High Tampered.
Men som nævnt, mælken kan ikke holde sig "frisk" når den er åbnet, bare fordi den er UHT'et. Er det let biologisk nedbrydeligt, vil det blive sådan.

Men hvorfor er politiet så meget på udkig efter LSD? ALtså hvorfor er det LIGE det er så farligt? - Og for hvem? Har de ikke nok afspasseren at tage sig af alligevel?

Medlem

Det perfekte gemmested ville da være, hvis man har de der grå gultæpper, der fylder hele gumvel, som er klistret fast på gulvet, så løfter man gulvtæppet lidt op, lave et hul, med en lem i gulvet og ligge det derned, tæppet på igen og bang, perfekt gemmested :) .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]