For få dage siden prøvede jeg en "kiks" for første gang, som jeg havde fået anbefalet (har kun prøvet ren MDMA, og sidst var for ½ år siden). Jeg fik at vide, at den virkede som ren MDMA og den blev estimeret til at indeholde op mod 175 mg. Jeg og min kæreste tog hver en, og oplevede en virkning som var ren MDMA med en styrke vi mente lå på omkring 140 mg. Der var ingen anderledes effekt ved den i forhold til de MDMA-krystaller jeg før har prøvet.
Omkring 4-5 timer efter indtagelse, begyndte en let hovedpinefølelse at melde sig, så vi tog 20 mg cipramil (SSRI) for at forsinke genoptagelsen af serotonin. Dette forhindrer dopamin i at trænge ind og ødelægge de serotonerge celler, som det ellers kan ske, hvis serotoninen er opbrugt. Ved at forsinke genoptagelsen, fortrænges dopaminen af serotonin. SSRI skal indtages 3-5 timer efter indtagelse af MDMA. Hvis man tager det samtidig, kan det nedsætte effekten af MDMA.
Jeg mærkede en tydelig forbedring i mit hovede efter at cipramilén begyndte at virke, så det kan klart anbefales. Problemet er nok at huske at indtage det, når man først er langt væk

.
Jeg synes iøvrigt at MDMA virkningen forstærkes og bliver dybere og mere "intelligent" når man blander det med noget psykedelisk. Vi havde til førnævnte "kiks" spist omkring 20 stk spids nøgenhat hver, hvilket skabte et indsigtsrigt og empatisk trip.
Dextrose skrev:
Jeg tror faktisk at det er fordi det er presset i tabletter, at MDMA'en slår hårdere og hurtigere ind, på trods af en lavere dosis.
Hvilken forskel skulle det gøre?
Hilsen Fanny