Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 16:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Københavns omegn :)
Jeg er en 6'er, må jeg indrømme.

Har røget flere gange dagligt de sidste 8 måneder eller sådan.

Min hukommelse er blevet meget dårlig, og er begyndt at blive mere ligeglad med ting end jeg var før.

Jeg ryger ikke fordi jeg har det skidt eller sådan, for synes egentlig at jeg har det fint.

Jeg keder mig vildt, og savner noget at lave (arbejdsløs og uden studieplads indtil november.) og det er så grunden til at jeg ryger.

Dog ryger jeg ikke noget som helst inden jeg har lavet alt det jeg skal i løbet af en dag, så vil ikke "stemple" mig selv som misbruger.

Men sandt skal være sandt, jeg kan sgu godt lide min ryger, og fortsætter i det omfang jeg synes det er rimeligt, :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg ligger personligt og svinger mellem kategori 3 og 4 - men mærker stadig til problemerne i en rimelig grad. Jeg bliver mere lad og irritabel, jeg kommer til at snerre mere af kæresten over ligegyldige ting, sexlysten daler og jeg går bare mere i stener-ryge-mode hvor jeg hellere bare vil sidde og spille wow og ryde mig skæv hver aften. Min hukommelse bliver væsentligt ringere, motivationen til at stå op om morgenen og tage i skole væsentligt reduceret. Og i situationer hvor jeg skal interagere med folk jeg ikke kender så godt, kan jeg tydeligere mærke de paranoide tanker ligge og ulme under overfladen (hvor siger han/hun det, hvorfor laver han det ansigtsudtryk, er der en skjult motiv bag det han/hun siger..). Jeg bliver virkelig over analytisk, nogle gange grænser det over til social angst og så føler jeg mig overhovedet ikke tryg ved at tale med nogen, andre end mine allernærmeste.

Det er nok først virkelig gået op for mig at selvom jeg måske har en klump at hygge mig med 3-4 gange om måneden, og jeg normalt ikke ville synes det var meget - så er det alligevel meget, fordi den forbandede lange halveringstid af det jo gør at man til sidst render rundt og er skæv til hverdag, uden man er klar over det, og dermed synes jeg problemerne følger med - men alligevel stiger rygetrangen bare, så man kan glemme at de er der, og fordi man bare tænker på hvor dejligt det er at gøre det... Men jeg gider fandme ikke at det skal dræbe min sexlyst, så jeg prøver at skære ned for tiden.

Medlem

Jeg ligger på en 2ér

bruger kun hash til at forstærke andre stoffer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]