Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 01:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste
Forfatter besked
Medlem

Tak for svaret! Har du nogenlunde styr på i hvilke doser du har brugt det?

Medlem

Grunden til at jeg spørger er, at jeg har oplevet sådan ca. det samme som dig.. Det ødelægger næsen, mærkelig kropsfornemmelse dagen efter, og ÅNDSVAGT høj puls til tider... Det er virkelig en mærkelig stimulering man får af det synes jeg.

Dog er det noget tid siden jeg har rørt det sidst, og har ikke planer om at røre det igen i fremtiden. Så hellere være fri! Jeg har faktisk en ven der har fået sig et fint lille hul i næseskillevæggen efter en periode med for meget ethylphenidate.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Med ethylphenidate kommer det meget an på hvor impulsiv jeg bliver under rusen. Jeg startede tit rusen ud med 75mg fyrede op i næsen da jeg gerne ville mærke et ordentlig sug i kroppen, herefter lavede jeg nok en 3 redoseringer med 50mg hen af aftenen.

Det var fedt i starten, der kom nogen gode byture ud af det. Til sidst blev det et must for en ordentlig tur i byen, hvilke ikke er nice.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg fortryder jeg indtog OxyContin for mange år siden, der er frygteligt at komme ud af, jeg kæmper endnu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Med ethylphenidate kommer det meget an på hvor impulsiv jeg bliver under rusen. Jeg startede tit rusen ud med 75mg fyrede op i næsen da jeg gerne ville mærke et ordentlig sug i kroppen, herefter lavede jeg nok en 3 redoseringer med 50mg hen af aftenen.

Det var fedt i starten, der kom nogen gode byture ud af det. Til sidst blev det et must for en ordentlig tur i byen, hvilke ikke er nice.

Er jeg den eneste der synes at det er nogle voldsomt høje doser for ethylphenidat? Selv med tolerance?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Det er i den høje ende, det må man sige. Men jeg må også sige jeg selv tage den slags doser når jeg har noget ethylphenidat. Dog rører jeg det ikke så meget som jeg gjorde en gang, efter overforbrug gjorde mig psykotisk/paranoid på sidste års Roskilde festival.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Khazim - Det er et stof jeg enkelt ikke kan styre, derfor er det lagt på hylden for altid. Jeg vil aldrig røre det igen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Khazim - Det er et stof jeg enkelt ikke kan styre, derfor er det lagt på hylden for altid. Jeg vil aldrig røre det igen.

Al respekt til det, Puny_pete! Jeg kom bare i tvivl da jeg selv har erfaringer helt ned til 10-20 mgs doser, nasalt :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Fortryder også amfetamin! Føj for helved et lorte stof. Er bare først rigtigt gået op for mig nu. Jeg tror desværre aldrig at en bytur bliver det samme for mig mere UDEN amfetamin. Det hele er federe, mere intenst og vildt på amfetamin, det er slet ikke det samme at tage i byen uden. Men det smadre kredsløbet og psyken (ihvertfald de doser jeg tog). Så det fortryder jeg! Jeg er fastbesluttet på aldrig at røre det crap igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan huske en aften hvor det gik fuldstændig amok og jeg endte med at sniffe 700mg på en 5-6 timer, fy for den lede rødbede!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Af ethylphenidate???? har du ikke lagt mærke til skader i næsen efter det?

Medlem

700mg er satme godt nok meget ehylphenidate! Fik du det ikke voldsomt skidt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde det mildest talt rædselsfuldt, lå og kastede op en hel nat og bad til gud om det skulle stoppe, imens min puls sad helt oppe i tindingen og følte mit hoved skulle eksplodere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Jeg havde det mildest talt rædselsfuldt, lå og kastede op en hel nat og bad til gud om det skulle stoppe, imens min puls sad helt oppe i tindingen og følte mit hoved skulle eksplodere.

Det lyder saaatme godt nok usundt. Godt du er stoppet med det :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
nok ikke den bedste tur ;)

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Tramadol - ingen tvivl om det. Var/er velbehandlet med Efexor Depot grundet angst og depression igennem de sidste 13 år... havde aldrig troet at tramadol kunne skubbe så meget til hjernen men når jeg efterfølgende sætter mig ind i Venlafaxin (Efexor) samt tramadol så giver det jo rigtig god mening... Med 1½ års rekreativt brug i weekenderne fast så har jeg jo hævet niveauet af serotonin og noradrenalin (for at nævne blot 2 ud af de 9) og når jeg så vælger at stoppe med tramadol og niveauet falder så vil det tage tid før "normal" indfinder sig igen... ak ja - af skade bliver man klog men sjælden rig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Ikke rigtig nogen.

Jeg har dog taget amfetamin for mange gange, og så ønsker jeg ikke at opleve butylone igen!

Åh ja, butylonen. Den havde jeg helt glemt. Både lækker og ulækker rus på en gang. Det føles lidt som at have solgt sin sjæl til satan. Og når hovedvirkningen så aftager, står man bare tilbage med satan.

Fortryder også doser og hyppighed men ikke substanser, som en anden også skrev.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Fortryder til dels heroin og andre opiater. Trods mine kun to gange med heroin og generelt ansvarlige omgang med opiater, har det sat sig fast i min bevidsthed som det ultimative middel til eskapisme og ofte tænker jeg i pressede situationer hvor let det kunne "løse" mit mismod. Er glad for at ikke befinde mig i et miljø hvor det er udbredt.

Fortryder også de store mængder pot jeg røg indtil for nylig. Det gør mig doven, paranoid, glemsom og overfortolkende. Er glad for at have fået bugt med afhængigheden og vendt tilbage til et fornuftigt forbrug, det var faktisk ikke så svært som jeg troede.

Ligeledes stimulanser af alle slags undtagen MDMA. Mit forbrug er for tiden alt for højt, og ved det kommer til at give problemer med helbred og psyke hvis jeg ikke snart dropper at proppe i mig stort set hver weekend.

Og ikke mindst nikotin... mage til spild af helbred og penge skal man lede længe efter.

Junior medlem

Det gør ondt når jeg siger, det men jeg fortryder stort set alle de substanser osv. jeg har taget igennem tiden, jeg har skab mig en vane for livet, jeg kommer aldrig nogensinde til at slippe stofferne fuldstændigt, jeg kan skære ned på forbruget men aldrig stoppe helt så ja jeg fortyder det hele lige fra starten. Det har bestemt vist sig her i 2013 hvor jeg virkelig er gået til den med at prøve nye ting blande tingene og tage større doser osv. Det har sat sine spor på mig.

Junior medlem

Geografisk sted: den mørke del af det jyske
Fortryder lightergas var godt nok "kun" en gang men det var så også en hel refeel på en aften der blev min personlighed og hukommelse lige total skadet for livet det var i 16-17års alderen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]