Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 09:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Hmm
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
den bestøvlede kat skrev:
J må ærlig indrømme at j syntes d her r ved at blive lige lovligt tudefjæs agtigt... Ja i har ret i d hele r noget lort når man mister en, men de kommer desværre ikk igen, og d kan der ikk laves om på..

Sørg, og tøj ellers øjnene og tag en kiks :P

Syntes du ikke bare du skulle lukke ædespalten og vise respekt for de personer som har lidt tab?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Treasure skrev:
Men følte ihvertfald det var lidt nemmere at falde i søvn om aftenen, i den tid jeg brugte den sidste år.

Jeg mener nu heller ikke, at vinterdepression vanligvis giver problemer med at sove snarere tværtimod! Almindelige depressioner derimod, gør det ofte vanskeligt at sove, hvis ikke det bliver direkte umuligt.
Sjovt nok er en af behandlingsmetoderne, at patienterne skal holde sig vågne i ca. tre døgn. Hvorfor dette er godt, ved jeg dog ikke.

Mvh. Psyko

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Øh, holde sig vogen i tre døgn?! Med eller uden stimulanser?
Jeg tror personligt at jeg ville kunne falde i søvn stående, hvis jeg ikke måtte sove i tre dage!

Hvor har du det fra?

Hilsen Fanny

Medlem

J må ærlig indrømme at j syntes d her r ved at blive lige lovligt tudefjæs agtigt... Ja i har ret i d hele r noget lort når man mister en, men de kommer desværre ikk igen, og d kan der ikk laves om på..

At gøre grin med en person der har mistet sin bedste ven bør uden tvivl medføre permanent ban her fra boardet! Det er det mest usmagelige og utilgivelige jeg længe har set!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fanny skrev:
Øh, holde sig vogen i tre døgn?! Med eller uden stimulanser?
Jeg tror personligt at jeg ville kunne falde i søvn stående, hvis jeg ikke måtte sove i tre dage!

Hvor har du det fra?

Det er naturligvis uden stimulanser, ellers ville det jo ikke have nogen gavnlig indvirkning på en depression. Jeg er ikke ret god til at søge på google, men jeg mener bestemt at have læst det sted. Det er selvfølgelig tyndt, og det hjælper nok ikke meget at min anden kilde er en person, der netop har arbejdet på en psykiatrisk afdeling, hvor de altså behandlede på folk på denne måde.

Måske Googlemesteren kan finde nogle seriøse links, der beskriver den omtalte metode.

Mvh. Psyko

Medlem

Geografisk sted: Verden

Luk røven.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]