Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Inden du begynder at forberede svampetrips til efteråret, bør du måske prøve at sætte dig ind i den følelese du havde, da du startede denne tråd. For mig virker det da som om, at du på daværende tidspunkt var ret sikker på, at det er pt. ikke var sundt for dig at trippe - du udskød dit næste svampetrip med i hvert fald 2 år. - Hvor er de følelser henne nu? Har du fulgt de mål du stillede dig (slankekur, velsoigneret, rygenedskæring, øget meditation), og derved fået bearbejdet/afhjulpet følelserne - eller har du fortrængt?

Som jeg ser det, har du baseret dine valg på ret impulsive indskyldelser. For en måned siden stillede du en række store ting op, og fandt frem til, at du "slet ikke var klar til det". Og nu, blot en måned senere, planlægger du pludselig LSA og svampe-trip.
Hvorfor ikke forsøge at bearbejde det med meditationen? Du har jo fået nogle resultater.

Mit indlæg ikke ment som et surt og bebrejdende opstød, og er selvfølgelig også blot mit syn, men tag nu og lyt til dig selv; for det meste vil du dig selv det bedste. :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jammen lemmy jeg har arbejdet på det som jeg nu kan. Jeg er på slanke kur og har været siden da, motion får jeg osse, og osse ryge nedskæring.

Jeg har gennemgået de følelser jeg havde på det tidspunkt...
Den oplevelse jeg havde sendt mig ned i dybet på en mindre depression. Men siden da er der sket så meget godt i mit liv! Det eneste jeg ka brokke mig over er at jeg aldrig har non penge!

Noget af det der satte det hele igang for en måned siden havde noget at gøre med en pige (det var dog kun en lille del af det). Hun er nu en af mine bedste veninder.
Jeg føler mig meget psykisk oven på nu og vil derfor prøve med en threshold dose LSA. Selvfølgelig hvis jeg brænder fingrene på det så går jeg logisk nok ikke ud og fråder en masse svampe!

Jeg prøver at gøre det her så voksent og ansvarligt som muligt. Det er nok ikke den opfattelse alle har men sådan er det...

Lige nu er det LSA osse bare på tanke basis! Jeg har jo flere uger til at tænke over det men det har jeg osse gjort den sidste uges og tror ikke noget ændrer på det.

Der for en måned siden gik det nok osse xtra galt idet jeg i forvejen havde en mindre depression (Som havde varet fra november december) men det er noget der er så godt som ovre nu... havde en underlig tanke gang over hele den periode og livs lysten var egentlig så godt som væk.
Sådan er det ikke mere.... jeg er klar på alt og føler mig meget ovenpå...

ps. måske et forvirrende indlæg meeen fuck det :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Du skal selvfølgelig ikke forsvare noget som helst, det er jo i sidste ende op til dig og ingen andre. Men jeg synes stadig, at du skal bruge lidt mere tid på at overveje. Læs hvad du skrev for en måned siden - hvorfor mente du, at du slet ikke var klar? Det må jo nødvendigvis også skyldes andet end de umiddelbare påvirkninger udefra.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Jeg synes ikke man skal prøve og ændre noget, ændringerne skal komme naturligt, jeg prøvede at ændre lidt for meget dengang jeg tog dexofan trips tit, og det gik ikke godt, det behøver ikke være psykedelika der ændrer en.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]