Jammen lemmy jeg har arbejdet på det som jeg nu kan. Jeg er på slanke kur og har været siden da, motion får jeg osse, og osse ryge nedskæring.
Jeg har gennemgået de følelser jeg havde på det tidspunkt...
Den oplevelse jeg havde sendt mig ned i dybet på en mindre depression. Men siden da er der sket så meget godt i mit liv! Det eneste jeg ka brokke mig over er at jeg aldrig har non penge!
Noget af det der satte det hele igang for en måned siden havde noget at gøre med en pige (det var dog kun en lille del af det). Hun er nu en af mine bedste veninder.
Jeg føler mig meget psykisk oven på nu og vil derfor prøve med en threshold dose LSA. Selvfølgelig hvis jeg brænder fingrene på det så går jeg logisk nok ikke ud og fråder en masse svampe!
Jeg prøver at gøre det her så voksent og ansvarligt som muligt. Det er nok ikke den opfattelse alle har men sådan er det...
Lige nu er det LSA osse bare på tanke basis! Jeg har jo flere uger til at tænke over det men det har jeg osse gjort den sidste uges og tror ikke noget ændrer på det.
Der for en måned siden gik det nok osse xtra galt idet jeg i forvejen havde en mindre depression (Som havde varet fra november december) men det er noget der er så godt som ovre nu... havde en underlig tanke gang over hele den periode og livs lysten var egentlig så godt som væk.
Sådan er det ikke mere.... jeg er klar på alt og føler mig meget ovenpå...
ps. måske et forvirrende indlæg meeen fuck det