Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 18:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Obama skrev:
Har du ikke overvejet at det måske vil være bedre at fylde dit tomrum indeni med fx en sød kæreste? Tænker det egentlig i bund og grund er det du søger eftersom du bruger alkohol til at glemme problemerne og de psykedeliske stoffer til at fundere over dem?

Hvis jeg har brug for en kæreste, betinger det, at det er et godt match, og det er den største udfordring. De sidste gange jeg var været i forhold, af hver et års varighed, har forelskelsesperioden været fantastisk, men da denne har lagt sig, er det gået op for mig, at de var rene katastrofer, hvor een af dem nærmest anså kommunale kurser og offentlig forsørgelse som en karrierevej, og en anden håbede på at jeg ville lægge en halv mil. for at købe ex'en ud af deres fælles hus (i et usælgeligt område, og der var ikke afdraget på det).
Det lyder måske snobbet, men jeg vil gerne have en kæreste som har en handlefrihed, og som ikke sælger sig for dyrt til at starte med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jamen det er jeg 100 % med på. Man skal matche. Men, og det er altså kun ren gæt og hvordan jeg selv vil føle i din situation - tror du ikke at det vil være smartere at fylde noget i det tomrum du har indeni permanent fremfor at det bliver en midlertidig løsning? Tænker da helt klart at det vil være det fedeste. Det at have nogen at udforske livets finesser og finurligheder med på daglig basis. Ikke at der på nogen måde er noget i vejen med at snuppe et trip eller ti. Men den følelse du får omkring indsigt i dit eget væsen ved brug af stoffer, er altså også noget man kan opleve blot ved at finde den rigtige. At det så kan være svært at skelne lort fra lagkage under forelskelsesfasen tror jeg alle døjer med fra tid til anden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]