@hjaelp
Min egen historie med cannabis, lyder som din. Min personlige erfaring er, at man sagtens kan nyde cannabis, og endda bruge det som et værktøj til at afsløre sig selv. Problemet er bare, Det er en "smerte" man skal være parat til at forløse. Der er virkeligt ikke noget i vores virkelighed der er entydigt, og vi som mennesker definere entydigt alt for meget. Så hvis du virkeligt er parat til at forandre dit liv, afsløre dig selv og finde ind til din ægte kærlighed, det liv du drømmer om indvendigt, og forløse din situation. Så er du nok nød til at erkende, at det bliver en anelse pinligt..
Kort sagt, handler det mere om følelser og erkendelser, end tanker og definitioner. Pinligt men korrekt ifølge mit synspunkt. Vi skal selv leve med vores definitioner.
Jeg vil gerne assistere, om muligt, der er en uendelig række af muligheder, til at nå de drømme du render rundt og har.
Men egentligt er det dig der skal indføle hvad der er bedst i dit liv, hvert øjeblik. Følg begejstringerne, kærligheden og lyset i dit liv.
Den eneste måde langsomt at komme videre på, er at du virkeligt føler det, og følger dig selv.
Peace~
_________________ Gør alt det der gør dig glad, som det primære, der er ikke noget der er forkert, spørgsmålet er om du foretrækker den oplevelse du skaber dig?
"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"
|