Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det er virkelig bare at retfærdiggøre overfor dig selv at fortsætte dit misbrug, ved at "trappe ud" ved at spise hash istedet for. Det svarer lidt til en misbruger der skyder dope siger "nu ryger jeg kun dope"... Han er stadig en misbruger.

Medlem

Det arbejde du har kan da umuligt være særligt krævende når du kan passe mens du ryger bong hverdag.
Tag dig sammen, der er ikke nogen der er død af et par søvnløse nætter.
Det er er kun hash, og ja jeg har selv lige prøvet det efter to års daglig rygning kun af meget stærk hash,og skunk.
Den depressive tiltstand der kommer i ugerne efter er imo ikke noget at skrive hjem om.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det arbejde du har kan da umuligt være særligt krævende når du kan passe mens du ryger bong hverdag.
Tag dig sammen, der er ikke nogen der er død af et par søvnløse nætter.
Det er er kun hash, og ja jeg har selv lige prøvet det efter to års daglig rygning kun af meget stærk hash,og skunk.
Den depressive tiltstand der kommer i ugerne efter er imo ikke noget at skrive hjem om.

du kan slet ikke høre hvor dumt det lyder det du siger ?

(er imo ikke noget at skrive hjem om) og derfor tror du at alle andre har det sådan ? det er individuelt hvordan man takler et hashstop, for det meste er det hvad man gør det til men i nogle tilfælde kan det være særligt hårdt, der kan være en/flere psykiske tilstande/sygdomme personen er ramt af der gør det særligt hårdt, især da cannabis netop gør dig psykisk afhængig vil det varriere meget fra person til person, det kunne jo også være at man misbrugte fordi man fandt ud af at det "hjalp" på nogle problemer man havde der ikke var blevet behandlet/taget sig af og man derfor brugte det som en selvmedicinering som jo ofte med cannabis kun hjælper for en kort periode,(især uden professionelles hjælp) samtidig med at man får skrabet flere problemer til bunke.

self skal man huske på at uanset hvad man går igennem under sine abstinenser er græsset grønnere på den anden side, og det er relativt hurtigt overstået.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Imo er det værst de første 3-4 dage og derefter begynder det at gå op af bakke igen, og bliver nemmere dag for dag, i løbet af en uges tid til 14 dage er der ikke nogen rigtige abstinenser mere ud over at man self kan have lyst til at ryge, men der kan det være en god ide at huske sig selv på hvorfor man gerne ville stoppe og hvad man lige har været igennem. men det er vel individuelt hvordan man takler et stop. jeg syntes mange af mine venner der er afhængige og altid har været det siger ofte ting som (jeg får sindsyge tanker hvis jeg stopper, jeg bliver sindsyg og psykotisk) os.v, f.eks den ene af dem der har røget hver dag (undtagen i 14 dage da han havde lunge betændelse) fra han var 11-12 år til nu 28 år, han kan slet ikke forstille sig et liv uden cannabis, han er dybt vrangsforstillende/(måske psykotisk?) og tror at det at undvære cannabis vil gøre ham sindsyg, imens det nok er den + hans livstil der gør ham syg.

jeg ryger on/off, man kan sige det sådan at jeg falder i korte/små misbrug af og til, kan ryge en gang om ugen f.eks i et par måneder, får jeg problemer skal jeg lære ikke at ryge da det oftes er der jeg begynder at få svært ved at styre det, det er det jeg netop pt er igang med at lære mig selv :) men der går ikke længe før jeg stopper igen når jeg misbruger, da jeg ved hvad det kan føre med sig og i frygt//respekt ikke kan tillade mig selv at forsætte.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har ikke læst hele tråden, men vil bare pointere, at hash oralt ikke behøver at være problematisk hvad angår dosering og enkelhed. En hash-æggeomellet gør tricket (kontrolleret dosering) med få ingredienser:

viewtopic.php?p=553942#p553942

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke læst hele tråden, men vil bare pointere, at hash oralt ikke behøver at være problematisk hvad angår dosering og enkelhed. En hash-æggeomellet gør tricket (kontrolleret dosering) med få ingredienser:

viewtopic.php?p=553942#p553942

Guldkorn!!! Lyder mega lækkert. Helt klart noget jeg skal prøve. Hvor længe går der før virkningen aftager ved 0.5g?

http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_effects.shtml

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Husk at bruge frilandsæg ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]