Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 02:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prøver du at hjælpe folk? ved at smide om dig med diagnoser og fremmedord? Den oprindelige tråd virker som et forsøg på at lære nogen noget, så du kan komme til at føle dig bedre tilpas. Emnet i sig selv havde været spændende og interessant, havde det kommet fra en erfaren person, men du er 18 år, har røget hash 2 gange og så tror du lige pludselig at du kan komme her og dele ud af visdommen. Jeg må le. Knægt, du har oplevet mindre på hele dit liv end 90% af brugerne herinde oplever om ugen. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er du prøver at opnå med det her, siden jeg ikke kan gennemskue hvor det lige præcis er du 'hjælper' folk.

*brb* Psychedelizing...

Tænkte lidt det samme..

Sikke en dygtig psykolog du er. Går og sætter diagnose labels på folk uden den mindste tøven. Og så med alt den erfaring indenfor livet, psyken og rusmidler. Det vælter jo bare ud af dig med guldkorn. :wink:

Junior medlem

Han vil vel bare gerne sprede subjektiv information, som i visse tilfælde nok skal hjælpe nogen. Uden at have læst alle svarene til denne tråd, har jeg kun ét råd at give ud til folk som kæmper med depersonalization/realization

- Tiden healer dette, og lidt afstand og variation fra "hverdagen" hjælper også en med at komme på rette spor igen. F.eks. i form af fitness som er et godt eksempel.

Som lige nævnt, så skal dette nok gå over med tiden - og jo før man lærer at det nok skal gå over, jo hurtigere vil det ske.
Det er en mærkelig tilstand, og jeg har selv oplevet det i høj grad. Man skal passe på ikke at vildlede sig selv i selv-diagnoser, og se for sig at det er midlertidligt.

Keep calm :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Prøver du at hjælpe folk? ved at smide om dig med diagnoser og fremmedord? Den oprindelige tråd virker som et forsøg på at lære nogen noget, så du kan komme til at føle dig bedre tilpas. Emnet i sig selv havde været spændende og interessant, havde det kommet fra en erfaren person, men du er 18 år, har røget hash 2 gange og så tror du lige pludselig at du kan komme her og dele ud af visdommen. Jeg må le. Knægt, du har oplevet mindre på hele dit liv end 90% af brugerne herinde oplever om ugen. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er du prøver at opnå med det her, siden jeg ikke kan gennemskue hvor det lige præcis er du 'hjælper' folk.

*brb* Psychedelizing...

nu handler det jo ikke hans livserfaring, men om hans problemer.

Jeg tror ikke hash har haft en effekt på dig, men det har din opvækst og andet nok haft. De spørgsmål du går og stiller dig selv kan jeg helt genkende fra mig selv, men du skal huske på du kun er 18 år gammel og har hele livet foran dig.

der er fuld smæk på i din alder og du skal nok, hvis du virkelig vil, finde dig til rette i den ”alien” du nu engang beskriver dig selv og familie som.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet

*brb* Psychedelizing...

Det er fair du kommer med din ærlige mening, men prøv så i det mindste selv at komme med noget brugbart, i stedet for en lang og et sted ligegyldig post.

OP: Jeg har læst dine indlæg med stor interesse, da jeg er lidt i tvivl om jeg bøvler med det samme, men der er bare en del punkter der passer godt på mig. Har manglet lidt at høre fra en anden person, men har ikke fået lavet et emne endnu, så perfekt du har startet så fint ud.

Er ret ligeglad med om du har været misbruger i 10 år eller aldrig røget - det er stadig alle følelserne det hele handler om, så fuck det andet - seriøst det er kun flueknepperi og hjælper ikke nogen!

Jeg har dog ikke rigtig vidst hvem jeg skulle få noget hjælp fra til at tackle det. For vil ikke medicinere det væk, men lære mere om det, forstå, acceptere og måske afhjælpe/ændre det :)

Følger meget spændt med og vil prøve at bidrage med hvad jeg kan.

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]