Prøver du at hjælpe folk? ved at smide om dig med diagnoser og fremmedord? Den oprindelige tråd virker som et forsøg på at lære nogen noget, så du kan komme til at føle dig bedre tilpas. Emnet i sig selv havde været spændende og interessant, havde det kommet fra en erfaren person, men du er 18 år, har røget hash 2 gange og så tror du lige pludselig at du kan komme her og dele ud af visdommen. Jeg må le. Knægt, du har oplevet mindre på hele dit liv end 90% af brugerne herinde oplever om ugen. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er du prøver at opnå med det her, siden jeg ikke kan gennemskue hvor det lige præcis er du 'hjælper' folk.
*brb* Psychedelizing...
Det er fair du kommer med din ærlige mening, men prøv så i det mindste selv at komme med noget brugbart, i stedet for en lang og et sted ligegyldig post.
OP: Jeg har læst dine indlæg med stor interesse, da jeg er lidt i tvivl om jeg bøvler med det samme, men der er bare en del punkter der passer godt på mig. Har manglet lidt at høre fra en anden person, men har ikke fået lavet et emne endnu, så perfekt du har startet så fint ud.
Er ret ligeglad med om du har været misbruger i 10 år eller aldrig røget - det er stadig alle følelserne det hele handler om, så fuck det andet - seriøst det er kun flueknepperi og hjælper ikke nogen!
Jeg har dog ikke rigtig vidst hvem jeg skulle få noget hjælp fra til at tackle det. For vil ikke medicinere det væk, men lære mere om det, forstå, acceptere og måske afhjælpe/ændre det

Følger meget spændt med og vil prøve at bidrage med hvad jeg kan.
Mvh