Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 00:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Cool skrev:
Så dvs. at du har haft samme tilstand som mig og det er ikke gået væk endnu? Er det sådan jeg skal forstå det? Og jeg bare skal acceptere det?

???

Junior medlem

Så dvs. at du har haft samme tilstand som mig og det er ikke gået væk endnu? Er det sådan jeg skal forstå det? Og jeg bare skal acceptere det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det skal forstås sådan at din tilstand ikke er ubehagelig i sig selv, det der er ubehageligt er at du forsøger at flygte fra den/ikke accepterer den. Hvis du istedet dropper flugten, og tager udgangspunkt i nuet, så er det intet problem at komme videre.

Junior medlem

Ja det har jeg accepteret.. Men har stadigvæk følelsen af at være bagskæv.. Den går væk? Iksandt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nåeh, ja det er sandsynligt, men det kan sagtens tage et par dage hvis du har røget en massiv dosis.

Junior medlem

Det os det.. Men nu hvor du siger sandsynligt, mener du så at måske vil komme ud kroppen eller kommer det ud 100% og det bare er spørgsmål om hvor mange dage det vil tag udefra hvor meget jeg har røget?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kommer ud af kroppen, det er der ingen tvivl om. Og det vil sandsynligvis resultere i at din fornemmelse af bagskævhed forsvinder. Men vent og se.

Junior medlem

Vent og se ? :) Jamen hvis det går ud af kroppen så burde den her bagskævhed også forsvinde jo? Oh jeg hader mig selv for det her .. :/

Junior medlem

Er det ikke rigtigt? Ligemeget hvad vil det komme ud af kroppen og det her bagskævhed vil gå væk?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er sandsynligt, men det er ikke muligt at vide på forhånd. At stoffet forsvinder fra kroppen er en ting, men der er ingen måde at vide hvordan det vil påvirke din oplevelse af dig selv. Der er masser af eksempler på at stofoplevelser har haft en varig indflydelse på folks selvopfattelse.

Uanset hvad der sker, så vil du under alle omstændigheder være nødsaget til at tage det som det kommer. Måske forsvinder det af sig selv, og så er det hele jo enkelt. Men hvis ikke det forsvinder som forventet, så er der kun den mulighed at du må finde ud af at håndtere det, eller gøre et større arbejde for at vende tilbage til "normaltilstanden", hvad det så end er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo. Skriv tilbage om 3 dage hvis det ikke er blevet bedre (lol, netdoktor)

Junior medlem

Jeg er mig selv, det er bare følelsen af bagskævheden der virkelig går på mig... Kan mærke det på min krop os.. Jeg blev indlagt og lægen sagde at det var normalt den måde jeg har det på.. og at det vil gå væk når det kommer ud af min krop... Psykisk er jeg godt klaret lige nu... Det var følelsen af bagskævhed der går på mig og det dunker i baghovedet? tegn på jeg stadig har thc i blodet?

Luftkaptajnen : Hehe :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cool skrev:
Jeg er mig selv, det er bare følelsen af bagskævheden der virkelig går på mig... Kan mærke det på min krop os.. Jeg blev indlagt og lægen sagde at det var normalt den måde jeg har det på.. og at det vil gå væk når det kommer ud af min krop... Psykisk er jeg godt klaret lige nu... Det var følelsen af bagskævhed der går på mig og det dunker i baghovedet? tegn på jeg stadig har thc i blodet?

Luftkaptajnen : Hehe :P

Jeg tror bare det er ren paranoia! Du tænker for meget over det, så derfor kan du blive ved med at føle alle mulige symptomer! Tag den med ro ;) Det skal nok gå væk igen. Det burde det i hvert fald! Prøv ikke at tænke så meget over det, og fortsæt din normale hverdag! Hvis du ikke tænker på det, så ligger du ikke mærke til det, og så burde du finde ud af, at du intet fejler :)

Junior medlem

Jeg VED jeg er mig selv og jeg ikke fejler noget, men jeg kender også min krop rigtig godt og ved bare at jeg er fuldstændig bagskæv lige nu, og det er dagen efter jeg var rent ud sagt fucking væk... Troede ÆRLIGTALT jeg sku dø.. jeg begyndte at be til gud midt i trippen.. Det burde sige lidt... Men da jeg blev indlagt begyndte jeg at svede fuldstændig og ryste..

Nu sidder jeg på sofaen og skriver med jer, velviden om at jeg er mig selv, men stadigvæk kan jeg mærke at min krop stadig er "dopet", og min eneste bekymring er faktisk også en latterlig bekymring, og det er at det nu er sikkert at det ryger ud af min krop (THC)... Ville være lækkert at vide hvis andre har haft det på samme måde (det at være fucking ristet dagen efter) og som også har haft de samme bekymring som mig selv, men fandt så ud af at det kom ud af kroppen (THC) og sløvelses tilstanden blev forvrænget, eller væk?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Synes lidt det går i ring.

Du bliver snart normal igen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det ryger helt sikkert ud af din krop, og ja, du bliver helt sikkert ikke ved med at være bagskæv! Det er helt normalt. Tag du den bare med ro. Jo mere du køre dig selv op, jo længere går der.

Der burde ikke gå mere end 1-2 dage. Så er du helt normal igen. God bedring.

Junior medlem

Tusinde tak drenge ... I gør en forskel her inde.. :) Har lyst til at tag ud og løbe marathon så hele lortet ryger ud af min krop :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Cool skrev:
Tusinde tak drenge ... I gør en forskel her inde.. :) Har lyst til at tag ud og løbe marathon så hele lortet ryger ud af min krop :)

Det ikk en dum ide at løbe en tur, for at få tankerne hen på noget andet.

Junior medlem

Takker drenge, vil gøre mit bedste :) Kan mærke mit badhovede dunker meget... det vel også et bevis på at jeg stadig er på thc?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Hej Cool.
Jeg har selv døjet meget med dårlige ture på hash de sidste 2 år, og har mange gange været meget paranoid. Men det korte er at jeg gennem alle de ture har fundet 3 hovedregler, som jeg gerne vil dele med dig og resten af psy:

1. Du skal ikke føle dig presset til at ryge.
2. Byg din rus stille og roligt op.
3. Stop op, evaluer og tænk over hvad årsagen til at du har fået det dårligt kan være.

Måske kan de hjælpe dig fremover, måske kan de ikke. Men i så fald kan du bruge 3. til at lave dine egne regler.

Hvis jeg skulle komme med et bud på hvad jeg selv ville gøre i din situation, ville det være at snakke med en kammerat/veninde om det (en af dem der var til stede) og forklare hvordan jeg havde det.
Efter det kan du evt sidde og høre lidt musik og udforske din bagskævhed, du kan ligesågodt nyde den lidt.

Men ellers håber jeg da at det går over, og at du kommer oven på igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]