Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 15:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Den ene gang jeg har blandet DZP med alkohol... 100% god måde at blive upopulær på!!!

Medlem
Brugeravatar

Alkohol de 2 gange hvor jeg har lavet nogle rigtig dumme ting.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Fortryder et ALT for stort forbrug af amfetamin og benzodiazepiner, og fortryder sgu egentligt også alt mit bongrygning til en vis grad :wink:

Og btw fortryder MEST AF ALT at jeg sugede opløsningsgasser i folkeskolen :oops: :oops:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
OrangeLenny skrev:
Og btw fortryder MEST AF ALT at jeg sugede opløsningsgasser i folkeskolen :oops: :oops:

Jeg synes efterhånden, der tegner sig et mønster.

Most of the physical world is unseen.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg fortryder at jeg nogensinde har rørt tobak.

Og så fortyder jeg et ayahuasca trip jeg tog der kørte fuldstændig af sporet. Alt, alt for voldsomt og fulstændig ude af kontrol.

Jeg er lidt enig med Maddoc her. Selvom jeg nu godt tror at det kan bruges på en givende måde. Men for langt de fleste er der bedre og mindre hidsige psykedeliske stoffer på hylderne.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Lavede også nogle dumme ting, der omhandlede alkohol og opløsningsmidler, da jeg var en ung purk, der ikke kunne finde narko, men synes det at beruse sig var spændende uudforsket land.
Er heldigvis blevet klogere, bla takket være Psychedelia.

Men om jeg fortryder, ved jeg ikke. Det har været dyrtkøbt for min stakkels hjerne, men som noname så præcist skriver i et andet topic, er det oftest erfarings-pædagogik der virker ;)

Edit: Tobakvognen kunne jeg måske godt fristes til at fortryde, selvom det nu er meget hyggeligt

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Opløsningsmidler og tobak.. Da jeg var yngre var det sjovt og sejt. Men kan godt se nu hvor stor en idiot jeg har været.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg fortryder en periode i mit liv hvor jeg tog ecstacypiller næsten hver weekend, og i en kortere periode endnu oftere. Jeg blev simpelthen så deprimeret og ude af balance, jeg kan huske at jeg engang skrev herinde at jeg følte ecstacy havde gjort mig til et mere empatisk menneske, det var noget værre vrøvl, det kan godt være at nogle enkelte ture gav mig nogle bekræftigende oplevelser, men det kunne ligeså godt have været et andet stof. Jeg blev følelsesmæssigt en sinke uden lige og fuckede min uddannelse og mit 2 år lange forhold til en fin pige op fordi stofferne betød mere for mig grundet min manglende evne til at tænke længere, end til at tilfredsstille mit nervesystem. Og når man nu blev så nedtryk og alligevel gerne ville kunne feste, så måtte man nødvendigvis også tage amfetamin eller kokain. Det var en rigtig skodperiode som jeg godt kunne have været foruden, men jeg ville aldrig gå så langt som at blaime stofferne, det var mig der var en idiot.

Min nikotinafhængighed derimod vil jeg SLET ikke tage ansvar for - Det er udelukket smøgernes skyld!!! :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
well here it goes:
Jeg fortryder en periode på et halv år, hvor jeg havde store mængder mephedrone til at ligge, hvor det blev indtaget hver weekend og nogen gange i uhørt store mængder.

Så fortryder jeg at jeg har indtaget bromo dragonfly, uden rigtigt at undersøge det, men kun læst triprapporter. Dog havde jeg et ganske fint trip, bare ALT for langt…

Og sidst men ikke mindst, et meget voldsomt 2-cb trip (af mangel på respekt 40-50 mg) blev så voldblæst at jeg fik mit første bad trip, kunne ikke engang kende mine venner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Clonazepam
Alkohol
Nikotin
Amfetamin (hvad fanden er det for noget lort..)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Faktisk ingen substanser jeg fortryder.
Alle har været lærerige på hver sin måde.
Okaay, måske dem gange man har været fucked og købt "coke" på istedgaden, syntes det giver grusomme tømmermænd:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Amfetamin og alkohol har uden tvivl været store syndere gang på gang, og jeg har fortrudt dem mange gange. Dog drikker jeg stadig alkohol, men har en et mere moderat og modent forbrug.

Desuden kan jeg tilslutte mig Cubensis' (dyrt) lærte erfaring med ecstacy piller. Når jeg tænker over det, så er de egentlig nok det jeg fortryder allermest.

Medlem
Brugeravatar

fortryder at jeg har røget hash. ikke selve det at jeg røg hash. jeg elsker hash. men på de tidspunkter jeg har gjort det.. det kan skabe de pinligste situationer når folk spørger om man er skæv til fine familie begivenheder og shit. og ellers må det være alkohol når jeg engang imellem får for meget af det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg kan da høre, at en del har lært af de ting de har oplevet. Hvorfor fortryde? For mig at se, er der forskel på at erkende fejldispositioner og på den anden side fortryde. Ofte har der (forhåbentlig) været en indre logik, der bevægede en til at handle som man gjorde. Hvis man prøver at forstå den logik, der bevægede en, så kan det vel næppe undre, at man handlede som man gjorde og var præcis så dum som man var.

Man kan jo ærlig talt ikke bruge fortrydelser til jack shit, udover at bruge sin viden videre i livet. Det handler vel om man er glad for det sted man er i sit liv i dag. Er man dét, så giver det ikke meget mening at fortryde den vej, der førte en derhen.

På trods af mit tidligere heftige misbrug og de konsekvenser det har haft for mig, så fortryder jeg faktisk ingenting (men har gjort det). Til gengæld har jeg lært meget om, hvilke substanser jeg er helt færdig med og hvilke jeg har accepteret som en del af mit liv.

Medlem

arpheus skrev:
Jeg kan da høre, at en del har lært af de ting de har oplevet. Hvorfor fortryde? For mig at se, er der forskel på at erkende fejldispositioner og på den anden side fortryde. Ofte har der (forhåbentlig) været en indre logik, der bevægede en til at handle som man gjorde. Hvis man prøver at forstå den logik, der bevægede en, så kan det vel næppe undre, at man handlede som man gjorde og var præcis så dum som man var.

Man kan jo ærlig talt ikke bruge fortrydelser til jack shit, udover at bruge sin viden videre i livet. Det handler vel om man er glad for det sted man er i sit liv i dag. Er man dét, så giver det ikke meget mening at fortryde den vej, der førte en derhen.

På trods af mit tidligere heftige misbrug og de konsekvenser det har haft for mig, så fortryder jeg faktisk ingenting (men har gjort det). Til gengæld har jeg lært meget om, hvilke substanser jeg er helt færdig med og hvilke jeg har accepteret som en del af mit liv.

Word. Må man, af ren nysgerrighed, spørge hvilke substanser du er helt færdige med, og eventuelt hvorfor :)?

Medlem
Brugeravatar

Heroin (/Ketogan), den ene gang jeg prøvede det
Benzoer
Downerblandinger (selvom de var forsigtige)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
arpheus skrev:
the-red-pill skrev:
arpheus skrev:
Jeg fortryder ikke nogle substanser jeg har indtaget, men jeg fortryder mængder og hyppighed.

På et tidspunkt havde jeg den meget destruktive tanke: "Gad vide hvor godt, jeg kunne have haft det nu, hvis ikke jeg havde taget så mange stoffer. Gad vide om jeg ville kunne huske bedre osv. og i det hele taget være lidt gladere."

De tanker har jeg haft mange gange og spørgsmålene kan selvfølgelig aldrig besvares entydigt. Man kan også falde i den grøft, hvor man alene giver stofferne skylden, for de fejl og mangler, der også hænger sammen med ens personlighed.

Ja, og tanken selv kan også være skyld i, at man går og har det dårligt. Jeg er også kommet helt fra den igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Ja, og tanken selv kan også være skyld i, at man går og har det dårligt. Jeg er også kommet helt fra den igen.

Det fornemmede jeg egentlig også.

Må i øvrigt trække det tilbage jeg skrev tidligere. Jeg er ikke nødvendigvis færdig med nogen substanser, bortset fra visse typer alkohol jeg har haft dårlige oplevelser med (den der med, at lugten alene fremkalder ubehag, fordi man har været forgiftet). Det er ikke det samme som, at jeg nødvendigvis vil tage alle substanser :) I virkeligheden handler det som sagt mere om hyppighed og mængde og jeg har ingen problemer mere hvad det angår. Så handler det selvfølgelig også om selve "håndteringen" af "substanserne", set og setting, herunder renheden af stoffet og kilden det kommer fra. Her har jeg sat kravene nærmest urealistisk højt.

Jeg kørte mig selv ret hårdt med et dagligt forbrug af stimulanser og downers (benzoer/opiater) i flere år. Det har mærkelig nok på ingen måder påvirket mig fysisk (jeg er blevet tjekket ret grundigt med mange blodprøver, ekg også under belastning osv). Alt er tilsyneladende som det skal være, bortset fra refluks (tilbageløb af mavesyre i spiserøret) Det kunne være gået meget værre. Til gengæld er mit system blevet ustabilt (humørsvingninger og problemer med at sove). Sådan er det stadig væk mange år efter jeg stoppede med at leve på den måde.

Det vil jeg gerne advare imod, men det giver som sagt ingen mening at fortryde nu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Kombinationen af alkohol i en rigtig stor mængder og white widow skunk...puha.. Amfetamin (kæft noget lort) og nikotin... Nok den væreste!

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Alkohol og alt for meget amfetamin!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]