Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hvis du har haft hjertestop så er dit hjerte sgu ikke helt fint. Find en anden læge og bed ham tjekke det.

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Få en tid hos en læge - det her er helt bestemt noget du skal have tjekket efter.

Junior medlem

Geografisk sted: Falster, Nykøbing F.
Har prøvet nøjagtigt det samme, fik bare et black out oveni...-Men FØRST efter 5 dages vild forbrug af amf, ryger, drug og ingen søvn...Tag lige et smut forbi lægen ikk... :)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
InTranceWeTrust skrev:
tror i jeg sagde jeg røget hash.

så bliver jeg smidt ud fra der hvor jeg bor !. og mine skole. og det er min sidste skole hvis jeg fucker det op kan jeg godt sige goodbye til uddannelse og hej til en lukket afd.

jeg sagde det var fordi at jeg løb også min puls gik amok

de tjekkede min puls og det og undersøgte mig og sagde at mit hjerte var helt fint og at jeg var i stand til at forsætte på ritalin!

Du skal finde en ny læge. Dit hjerte har det jo tydeligvis ikke godt hvis det pludselig stopper med at virke! Hjertekrampe, pludselig død, ALT for stort hjerte er sjældne ritalin bivirkninger. Find en ny læge og stop medicinen, uanset hvad du tror tager den hårdt på hjertet og kroppen. Det er en stimulans og ikke for sjov, selvom man let kan komme til at tro det, siden 25% af alle amerikanske skoleelever indtager det dagligt på lægens kommando. Det bliver udskrevet i flæng, lægerne ved ikke en skid om det, ej helder Novartis, de siger selv de ikke kender dets virkninger til fulde endnu. Jeg kender en knægt der ikke tager stoffer overhovedet men ryger cigaretter og tager ritalin. Han klager tit over krampe i hjertet, så er det jeg spørger ham om det kan være hans medicin, hvorefter han kigger uforstående på mig. Det har hans læge jo aldrig fortalt ham om. Jeg synes det er noget svineri, at putte børn på stimulanser for at de kan leve op til normen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]