Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Ketamin
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Prometheus skrev:
DyrMedBønner skrev:
Hun døde ved at tage ketamin oppe i et træ og gå i k-hole og falde ned og fryse i hjel, man fandt knoglerne af hende et halvt år efter. John C Lilly var ved at dø på cykel engang han skulle ned og aflevere nogle nøgler til sin kone lige efter han havde taget ketamin.

Jaeh, og Lilly druknede ved at tage ketamin i et badekar. Man skal i hvert fald sørge for at holde sin setting safe med det stof.

Det var faktisk D. M. Turner der døde på denne måde. John C. Lilly døde af et hjerteslag.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Drupe skrev:
Prometheus skrev:
DyrMedBønner skrev:
Hun døde ved at tage ketamin oppe i et træ og gå i k-hole og falde ned og fryse i hjel, man fandt knoglerne af hende et halvt år efter. John C Lilly var ved at dø på cykel engang han skulle ned og aflevere nogle nøgler til sin kone lige efter han havde taget ketamin.

Jaeh, og Lilly druknede ved at tage ketamin i et badekar. Man skal i hvert fald sørge for at holde sin setting safe med det stof.

Det var faktisk D. M. Turner der døde på denne måde. John C. Lilly døde af et hjerteslag.

:) Tak for rettelsen - der var jeg lige lidt for hurtig på tasterne. Jeg må tage at få læst op på ketaminguruerne.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
DyrMedBønner skrev:
I skal læse lidt om John C. Lilly: [url]http://www.johnclilly.com/
[/url]
Hvis i nogensinde har set en film, hvor der er 2 skøre forskere der ligger sig ned i en deceptionstank/isolationstank - sådan en tank med vand man bruger til psykedeliske eksperimenter, og så bliver den ene pludselig til et monster... Det er John C Lilly der har inspieret dem til filmen

Citat:
In our experiments, the subject is suspended with the body and all but the top of the head immersed in a tank containing slowly flowing water at 34.5 degrees C. (94.5 degrees F.), wears a blacked-out mask (enclosing the whole head) for breathing and wears nothing else. The water temperature is such that the subject feels neither hot nor cold. The experience is such that one tactuaHy feels the suprorts and the mask, but not much else; a large fraction of the usual pressures on the body caused by gravity are lacking. The sound level is low, one hears only one's own breathing and some faint water sounds from the piping; the water-air interface does not transmit airborne sounds very efficiently. It is one of the most even and monotonous environments I have experienced. After the initial training period, no observer is present. Immediately after exposure, the subject writes personal notes on his experience.

Citat:
Various LSD pushers at N.I.M.H. were insisting that I take it but I didn't until ten years Ister. I finally took it in the isolation tank in St. Thomas in the Virgin Islands with three dolphins there. I took LSD for the first time, in the tank, with three dolphins under it in a sea pool. I was scared shitless. It was 300 micrograms injected intramuscularly. As I climbed over the wall mto the saltwater, a memorandum, from N.l.M.H. appeared before me:

NIMH er en organisation af Aliens han mener at være i kontakt til i hans ketamin trips. Lige inden han lagde ketamin på hylden, havde de spurgt ham om han ville med over på den anden side... så han kunne se hele sandheden, men han ville hellere pleje sine jordlige forhold, såsom hans kone. rettelse: det var vidst ECCO der var den organisation, ved ik hvem NIMH er så.

Meget spændende læsning, der var en lang skrivelse om hele hans liv inde på hjemmesiden. Kan ikke lige finde den men hvis i har tid, vil jeg helt klart anbefale i kigger lidt nærmere på ham. Utrolig spændende selvom han var halvtosset.
Han har iøvrigt også skrevet en masse om kommunikation med delfiner
"One can imagine dolphins asking, 'Is man a god, a devil, or a lower animal, a creature from outer space, or just a dolphin that failed to get back into the seas?'"
Han havde sat en person sammen med en delfin hvor de skulle leve sammen i en uge i 16 tommer vand:
tryk på INTERSPECIES COMMUNICATION og scroll ned til WOMAN AND DOLPHIN og tryk på den første.

Også Marcia Moore har skrevet spændende litteratur om emnet, bl.a. vedr. egodød.
En gratis bog hun har skrevet:
http://www.futurehi.net/docs/journeys/JourneysBrightWorld.html

Så ja jeg kan da sagtens følge Child of Aum når han siger det er heaven & hell, disse to personer har tænkt nogle meget abstrakte tanker, hvilket har medført en masse spændende litteratur og alternative indgangsvinkler til en masse ting. Det er mere sådan jeg ser på det, fremfor at det er at snyde kosmos og få nogle indsigter. Men det er vel også bare en måde at forklare det følelsesmæssige aspekt af situationen. Den følelse af at "der er noget mere.... som vi ikke ved... uha", er gengående i de fleste personer der har været ude i en hæftig omgang ketamin(og/eller syre?? pas), og det er det samme John C Lilly oplever med organisationen der kun finder stede i hans trips, ECCO or "Earth Coincidence Control Office", der har sandheden klar til ham hvis han vil opgive sit jordiske liv.

Den udvikling som ThirdEyeFlood beskriver er jeg også ret enig i, jeg tør bare ikke helt tro på den fordi at i og med jeg kun har hørt den fra folk der har taget ketamin, er den lidt farvet/subjektiv.
Man bliver ihvertfald konfronteret med en masse gode spørgsmål inde i sit indre, som man selv kan bruge til noget.
Tit føler man ketamin er for godt til at være sandt, men der er mange bivirkninger når man først får øje på dem. Især aspektre der vedkommer ens personlighed. Hørte et radiointerview fra BBC med en daglig ketajunkie igennem 3 år sige; "People tend to get really arrogant when used keta for longer periods, but not arrogant in that coke way, talking all the time - But in a more quiet and supercilious way" det var ca det han sagde, ihvertfald var hans pointe at man blev arrogant på en bedrevidende måde.
Og den bedrevidenhed kan jeg også godt se i nogle personer der har haft et misbrug af ketamin.
Depression er også muligt, og diverse identitetsproblemer.
Og syntese har jo lige delt historien om hans blære med os... av.
Man kan også få tør hud, og blive snottet. Og man taber sig rigtig meget på det, ved ikke hvorfor. Måske fordi man ikke spiser noget.
Ved ikke lige om der er flere bivirkninger. Hvad har i at nævne?

tilføjelse: Pony/Child of Aum, må vi ikke høre hvad for nogle illusioner i oplevede?

sjovt han nævner Aliens. Har oplevet på mange af mine katatrip at jeg kom i et klinisk hvidt rum i en Alien verden. kan huske jeg tænkte at stoffet på en alle anden måde var forbundet med Aliens af en eller anden slags.

Jo child of Aum jeg kender godt kærligheden til ketamin men det er bare ikke den ægte kærlighed så hvorfor spilde mere tid på den.

Junior medlem

to a mine venner er død a det.

og har nogle andre der tager det.

den ene er så fuckt up på det så det helt vild

hans moto er Ketamine - The horses want it back fuckt up

og det her siger lidt om drengen

som sagde til en a mine venner som er død

R.I.P Min dreng. vi ses når min fest slutter.

sys det er direkte det selvmord og tage det lort har prøvet det 1 gang jeg begyndte at græde

så grønne mænd osv det hele var fucket up

Junior medlem

og man taber ikke over det hele men 1 bestemt sted f.eks benene

kender en pige hvor det gået ud over patterne

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Døde af det? Det har jeg aldrig hørt om... Hvordan skete det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
InTranceWeTrust skrev:

sys det er direkte det selvmord og tage det lort har prøvet det 1 gang jeg begyndte at græde

det lyder virkelig voldsomt!

men direkte dødsfald?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
InTranceWeTrust skrev:

Flere af dine venner er døde af det, og du så grønne mænd? Prøv lige at fyr en lidt større kliché af, som folk bruger, når de ikke har en idé om, hvad de taler om. Jeg håber ikke, at du vælger at hænge ud i et miljø, hvor folk tager stoffer, hvis du har sådan en indstilling? Det må folk da ret hurtigt blive trætte af at lægge ører til.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
InTranceWeTrust skrev:
og man taber ikke over det hele men 1 bestemt sted f.eks benene

kender en pige hvor det gået ud over patterne

Øh, den må du lige uddybe.. hvad er der sket med hendes patter?

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

De faldte vel af? :o Er det meget urent?

Min sunde fornuft/research siger mig at kun K-holes er psycheleiske. Grønne mænd lyder lidt vildt? Sikker på at de ikke har cuttet det med noget fucked, hvis det altså er rigtigt det du siger.

Junior medlem

crystal ketamin

det fineste ketamin du ka få

hun begyndte at tabe sig altså hvis du har en stor mave får du en lille mave

eller hvis dine ben er normale og du tager ketamin kommer du til at ligne et føl hvis det er benene det går ud over.

og til minimal#

ja jeg så grønne mænd eller sådan noget lign jeg ku ikke mærke mine ben. og det mest fuckede ved det var at jeg gik totalt mærkeligt fordi jeg troede jeg trådte på noget . og jeg blev total bleg i ansigtet...

sådan lød det i avisen da min ven døde .

En ung 19årig mand - bosat i Valby-området - mistede livet i nat - muligvis på grund af en overdosis eller for stærk narkotika.
Ifølge den lokale avis blev den unge pludselig livløs efter indtagelse af stoffer.
Ambulance og lægebil blev tilkaldt, men lægen som prøvede at redde den unge mand måtte til sidst give op.
Politiet undersøger nu de nærmere omstændigheder ved dødsfaldet

Junior medlem

og mente at jeg har et par venner som tager det tit.

sys det fuckt up

men de høre ikke på mig.

den ene hans ben er så tynde at du kan tage din hånd rundt om dem uden problemer og det hele vejen op til låret han er det.

endag var vi i svømmehallen hans ben blev hel blå og lilla så tynde er de

Junior medlem

sorry folkens. jeg ikke så go til at ligge kommaer. så undskyld hvis jeg ikke udyber mig nok

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det lyder sku flippet i mine ører.
jeg kan ikke finde crystal ketamin nogen steder, hvis du lige havde et link på det?
- hvilken avis var det?
- og tror du ikke at det bare var en der prakkede jer noget lort på?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

InTranceWeTrust skrev:

sys det fuckt up

men de høre ikke på mig.

den ene hans ben er så tynde at du kan tage din hånd rundt om dem uden problemer og det hele vejen op til låret han er det.

Det kan jeg virkelig godt forstå. Du kommer og slynger ud med mystiske ting til højre og venstre som ingen andre her umildbart har hørt!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har aldrig hørt om dødsfald i DK i forbindelse med ren ketamin. Stoffet har bestemt været medvirkende til dødsfald, men enten fordi det er blevet kombineret med andre stoffer, eller pga. ulykker (som f.eks. D. M. Turner som druknede i et badekar).
Der er ikke noget specielt over at I har fået ketamin i krystalform. Man kan selvfølgelig få det i opløsning til injektion, men derudover fås det altid i form af krystaller.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Der er ikke noget specielt over at I har fået ketamin i krystalform. Man kan selvfølgelig få det i opløsning til injektion, men derudover fås det altid i form af krystaller.
Ja, som kan knuses til pulver, altså hvis det skal sniffes.

Junior medlem

skriv crystal ketamine på google også tjek billeder.

Junior medlem

Portuz skrev:
InTranceWeTrust skrev:

sys det fuckt up

men de høre ikke på mig.

Det kan jeg virkelig godt forstå. Du kommer og slynger ud med mystiske ting til højre og venstre som ingen andre her umildbart har hørt!

jeg kan jo ligesom se hvordan de har det . og de siger selv at de har det dårligt !. de tager det hver dag

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
InTranceWeTrust skrev:
jeg kan jo ligesom se hvordan de har det . og de siger selv at de har det dårligt !. de tager det hver dag

Og hvad så? Mange mennesker har det dårligt, og mange vælger at tage en masse stoffer for at få det bedre, eller hvad der ligger bag, ligesom dine venner måske gør. Med et roligt forbrug er ketamin er det noget af mest uskadelige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]