Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 04:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Tidligere holdmedlem

nej, han siger at hvis andre føler de ikke respekterer dig respekterer du ikke dem fordi de ikke respekterer dine følelser, hvilket automatisk gør dig selv til en der ikke respekterer andres følelser.....................

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
aaah ordkløveri..... get the point. Hvad er det man siger.... alle mennesker er en ø? eller noget i den stil....

Men ja, du har fuldstændig ret, jeg er som alle andre mennesker, ikke perfekt...

Men hvorfor skulle andre ikke respektere mig? jeg giver aldrig nogen grunden til andet.... hvilket nok også skal blive godt mod argumenteret, men så er det at gå lige lovlig offtopic....

Tilbage til topic.

Endte jo til summerpsy som planlagt i fredags, mega nice location - mega nice mennesker - mega fed musik.
Mig og gutterne S - F og D. Kommer væltende, S allerede godt på mdma inden vi ankommer, mig på x-m, D på mdma og F på meth pga han kørte bilen... Men senere ender vi alle sammen ud i diverse flips af forskellig karakter og indhold. Mig og F ender så ud i samme flip, bortset fra jeg ikke tager meth. Men F, som er meget følsom overfor LSD, crasher ud i bilen efter en 6 timer (klokken 12 ca, om lørdagen) hvor S og D også er gået i crash mode. Jeg er midlertid ikke landet, fordi jeg har indtaget en god mængde syre og den kildrer min krop efter at danse og hænge ud med de der herlige mennesker. Bestemmer mig så for at købe et frimærke af en gal tøs:) tak for det din gale tøs... men det ender ud i at hun enten bevidst knækker en del mærker af og ligger dem i en lille stakke, det lignede et, eller også lagde der bare en del ark og hun var meget blæst... aner det ikke.. mindede om at æde en syre håndgranat så mange stykker delte det sig i inde i munden og jeg står bare der og tygger væske ind i mærkene så de kan blive optaget gennem munden... imens jeg tænker... det var da underligt, der er sgu da mange frimærker i munden på mig, kigger på hende tøsen der og smiler, hun smiler lidt lumsk og blinker... fedt nok tænker jeg, trip on..... og damn, jeg skal da ikke tage syre før fullmoon, kæft det grumt at blive dopet med så meget syre... endte ud i jeg undersøgte alt fordi jeg anede ikke hvad noget var... stod med en pind på et tidspunkt og tænkte og tænkte, vendte og drejede den, tyggede lidt i den, for til sidst at finde ud af den måtte være knækket af de der træer, som jeg lidt tidligere havde fundet ud af var træer, så det måtte være en gren jeg stod med.... så smed jeg den, hvad skulle jeg bruge en gren til... jeg var til technofest, kravlede også op på nogle træstammer, dem kan man faktisk danse på og den øverste den kan rokke... det var sjovt var det.... Ultra fed skovtur.... Intet badtrip den her gang..... Men kan godt mærke min hjerne er lidt strukken efter den her tur.... skidt pyt, bare den er klar til fullmoon....

Medlem

:?: Jeg syns du lyder rigtigt fuckt up.... kan du ikke leve et liv uden stoffer ? for mig lyder du allerde som en junkie!!

skal du ikke videre med dit liv ? du er som sagt 28år Måske skulle du prøvet noget andet end at arbejde i aldi på deltid....

du skriver : Men hvorfor skulle andre ikke respektere mig? jeg giver aldrig nogen grunden til andet....

Hvis jeg havde dig som ven vil jeg ikke respekter dig når du rendte rundt 10-4 og hverken kunne tørre dig selv i røven eller finde udaf at åbene en cola.....

Du brænder din krop, hjerne og sind af.. Lige meget hvad du siger eller hvad andre vil sige til mig...
Narko er noget man skal gøre med måde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
kbhfyren skrev:
:?: Jeg syns du lyder rigtigt fuckt up.... kan du ikke leve et liv uden stoffer ? for mig lyder du allerde som en junkie!!

skal du ikke videre med dit liv ? du er som sagt 28år Måske skulle du prøvet noget andet end at arbejde i aldi på deltid....

du skriver : Men hvorfor skulle andre ikke respektere mig? jeg giver aldrig nogen grunden til andet....

Hvis jeg havde dig som ven vil jeg ikke respekter dig når du rendte rundt 10-4 og hverken kunne tørre dig selv i røven eller finde udaf at åbene en cola.....

Du brænder din krop, hjerne og sind af.. Lige meget hvad du siger eller hvad andre vil sige til mig...
Narko er noget man skal gøre med måde.

Syntes du ikke at du skal slappe lidt af med at dømme andre mennesker? Du nedgør jo simpelthen folk når du skriver til dem om noget du ikke selv syntes er attraktivt at gøre.

Medlem
Brugeravatar

Det er nærmere dig der lyder fucked up når du ikke kan sige din mening uden at nedgøre folk. Så burde det være dig der skulle til at tage dig lidt sammen og get a grib.

Medlem

Det er nemmere dig der lyder fucked up når du ikke kan sige din mening uden at nedgøre folk. Så burde det være dig der skulle til at tage dig lidt sammen og get a grib.

det kan godt være du har det sådan.

jeg ser bare på det sådan her. at dagens danmark er blevet virkelig så fuckt up netop pga unge mennesker fylder sig med stoffer i weekenden....

Der er mindst 4 gange så mange unge mennesker der går på bistand når de er 18 -24-år end der var for 10år siden..

Der er kommet 15 gange så meget vold i dk pga Stoffer/sprut. end der var for 10 år siden

der er 1 knivstikkeri om ugen nu ... mindst... Alt bliver fuckedt up pga stoffer og folk ikk kan styre sig. det hele ener med at vi har det som dem over i usa..
Ja jeg ser mig sur på folk som ikke kan styre deres narko forbrug. ligemeget om det er hash eller lsd.

Seriøst er det kun mig der syns det er forkert at tage stoffer hver weekend ??

få dog et fornuftigt indblik i jeres liv i stedet for at ødelægge det....???

Men igen det er jo bare min mening... Sådan ser jeg bare på tingene... åbenbart som den eneste på dette forum....
Men det er fair nok for har snakket med mange som arbejder med junkiere/misbruger og de vil ihverfald 100procent give mig delvist :)ret i det jeg siger...

And out

Medlem
Brugeravatar

Hvis folk er på stoffer når de stikker andre mennesker ned, er det vel for det meste fordi de er påvirket af et stimulans, child of aum lyder som en der har en forkærlighed for psykedelika og ikke stimulanser.
For det andet virker han som om han har orden i økonomien.
Så alt det han laver i hans fritid påvirker vel ikke dig og din "rede"? Det lyder jo ikke som om han "hænger" på det offentlige system.

Så hvad er dit problem? Hvis du har det sådan med stoffer hvorfor har du så overhovedet en bruger herinde? Meningen med den her hjemmeside er da også at man har lov til at være forskellige og ikke dømme hinanden, du ved jo intet om personen bag brugeren child of aum udover at han har haft nogle heftige trip her på det sidste?

Medlem

Hmm han skriver han fylder sig med spanvis af syre og hash...hver weekend... er det ikke nok ?

Medlem
Brugeravatar

Jamen siden hvornår er du blevet valgt til konge i børnehaven og har så retten til at diktere og nedgøre andre mennesker?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ej slap nu lige af:)

Good karma - ikke alle de dårlige vibrationer der.

Ja jeg tager stoffer hver weekend, hvis der er helligdag eller anden fridag på en fredag, tager jeg narko torsdag aften og sidder og priser mig lykkelig over jeg har en ekstra dag at nyde musik og kemikalier i:)
Jeg er fritidsnarkoman, syreflipper - kald det hvad du vil, men jeg laver mine egne penge, arbejder på at bygge noget op, jeg engang var igang med at brænde ned.

De stoffer jeg tager er ikke mange forskellige.

Hash - LSD - Svampe - Meth - MDMA.
Er helt vild med at kombinere dem, især de tre psykedeliske sammen med kærlighedsstimulansen... Methen er bare substitut i de weekender hvor den bare står på hash og bajere og for at skåne hjernen for alt for meget MDMA punishment. Skal jo kunne have en hverdag.

Hvad laver jeg udover at tage stoffer? Hmm, laver knæk for at få penge til dem, det jo klart det svar du leder efter, stikker gamle damer ned og voldtager kaniner i børnehavernes mini-zoo's imens jeg bliver filmet af 15 årige østeuropæiske drenge... det fedeste er jeg får penge for det og har en kæmpe lyserød strap-on på hovedet, det ret kinky.....
Nej
Jeg laver musik. Fumler rundt med Progressive, Psygressive, Minimalistisk og noget smadre Dark-psy/Jungle/mystisk. Tegner psykedeliske tegninger - skriver digte - læser bøger - ser film - leger med nunchaku - danser rundt (active meditation) - hænger ud med mine (junkie)venner og (junkie)veninder - tror jeg er meget normal når alt kommer til alt.
Har arbejdet meget i køkken i mit liv, har arbejdet som nedbryder, rengøringsmand og nu er jeg endelig igang med en udannelse, eller to - er ved at læse til energimontør og smed. Det går ganske fint, mindste karakter er 7 på den nye skala, vist nok 9 på den gamle.. godt klaret af en junkie..... Ja har også været på bistand, blev kørt ned og fik smadret ryggen, tog en del år at træne op... Men fik da taget en HF i mellemtiden, ikke at det gør mig klog eller speciel, jo hvis jeg var en junkie.....

Jeg ved ikke hvor du vil hen med dine kommentarer, men måske ikke det er fordi du ser en del af en virkelighed du ikke kender, kan godt forstå du er chokeret, du er fra københavn... Hvem gider tage til technofest i KBH? Da min ven var til techno der sidst, slog pigerne hinanden med flasker og hele den PLUR stemning som der hersker i jylland, den var der slet ikke.

Jeg stikker ikke nogen ned, jeg har ikke været oppe at slås siden jeg var 17 - undgår helst vold - men har stoppet en del slåskampe fordi jeg ikke gider se på det og jeg er også frisk nok hvis grunden er god, men hvis man opfører sig ordentligt og har respekt overfor alle, selv dem man ikke kender og altid er flink ved alle folk, så slipper man for problemer..... Jeg tripper bare, hvorfor er du så forarget over at møde en psychonaut på en HR.hjemmeside? Hvis der kommer noget nyt jeg ikke ved om HR mht til de stoffer jeg tager, så vil jeg da vide det og en masse andre grunde....

Til fullmoon er planen indtil videre at jeg skal være på syre hele tiden... måske ændrer planen sig... måske bliver jeg blæst bare af at være der, men det tror jeg nu ikke, det ser fantastisk ud på billeder.... med syrebriller og hallucam må det bare være bedre..

Hvem er du, KBHfyr, dig som bliver så stødt over man tager sig lidt krudt til frontallapperne i tide og utide?
Hvorfor forbinder du LSD med gadevold?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og orden i økonomien :LOL: man kan da altid bruge flere penge, men ja, det kører - ikke nogen problemer der, ellers kunne jeg da ikke trippe med god samvittighed overfor mig selv... trippene ville blive noget lort.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Slettede post´s.
Ok, vi prøver lige igen.. med lidt mindre ego og lidt mere næsteforståelse :wink:
Hippie moderatoren Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

he he - ja var nok lidt bllæst tidligere.... sorry der:) er det stadigvæk, bare sådan lidt mellow.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
Hej Eleven Raver, du ikke skal ikke tage dette her som et angreb. Men bliver bare en lille smule provokeret af nogle af de ting du skriver, men kommer nok bare af jeg ønsker kun at folk skal have godt og passe på sig selv.
Og lad mig lige sige først at:
Jeg synes det er helt fino at tage knark, så længe man ved hvad man laver og ikke fucker sig selv op i det lange løb. Én ting jeg synes er vigtigt er at stofferne ikke skal være det vigtigste element i ens liv, kender rigtig mange mennesker der stoffer.
Nogle tager det en sjælden gang imellem, nogle tager det rigtig ofte og er tit oppe i store doser.
Hos nogle af dem virker det som om stofferne er det vigtigste i deres liv, og andre har et liv ved siden af stofferne. Og dette er gældende for både dem som har et hidsigt forbrug, og andre som tager det i mindre mængder.
Har nogle venner som virkelig næsten ikke kan snakke om andet end narko, og narko ture de har taget for nyligt når jeg møder. Hvilket jeg synes er ret belastende og sørgeligt, for ja klart stoffer er spændende og er noget man tit lige kan komme til at snakke om. Men det er sku ikke det vigtigste her i verden, og grunden til jeg finder det sørgeligt er at jeg holder af de mennesker. Og jeg er tror ikke på at man bliver glad i det lange(måske rigtig lange) løb, hvis stoffer er det vigtigste indgredients i ens liv.
Sådan som jeg ser det er stoffer et krydderi til livet, et krydderi som man skal respektere og behandle med omhu. For hvis man overforbruger et stof alt for meget så går magien af det. Ligeså vel som hvis man voldtager et bestemt musik nummer som man virkelig elsker, ender man med ikke at gide at høre det igen. Eller hvis man har prøvet at leve af toast i en måned, er det også lidt som om man aldrig vil have en toast igen efter det.
Anyways nu kommer dette som du muligvis kan føle som et angreb, men efter at have læst alt dette du har skrevet føler jeg mig lidt tvunget til at skrive min mening om det.
For det første lyder som en rigtig ubehagelig omgang det bad trip der, synes personligt også at kombinationen af at være alene og komme ned på syre+speed er rigtig ubehagelig. Har gjort det én gang, og det var eneste gang jeg har haft følesen af at være midertidigt skizofren. Og når det så endda i dit tilfælde var meth+syre+svampe+søvn mangel, kan jeg sagtens forstille mig hvor ubehageligt det må have været.
Men jeg synes du lyder meget ung i din måde at fremstille tingene på, blev lidt overrasked da jeg længere nede læste du var 28 år gammel havde skudt dig til at være noget yngre. Man kan antyde du prøver at være beskeden om at tage store doser narko, og det at gøre det ofte. Men alligevel skinner det ret tydeligt igennem, at du synes at det er lidt badass at kunne høvle store mængder af narko. For eksembel når du snakker om at din uge består af 3 dages fest og ballade, efterfulgt at 4 dages afterglow. Eller når du nævner disse newbies der bliver chokeret over de doser du er på, hvilket ikke er så mærkeligt hvis de bliver rykket godt og grundigt rundt af 150 ug også høre at du er på 800 ug(eller hvor meget du nu lige ligger og leger med, hvilket jeg ikke ved).
Også udsagn som: "Lsd er ikke et stof, det er en tilstand" antyder at du måske er lidt for glad for lsd, og at du synes det er lidt sejt at tage meget lsd.
Som sagt synes jeg det er fint at tage stoffer, men det har aldrig været sejt at spille smart med at kunne tage store mængder narko. Ikke at du direkte gør det ud fra indlægget, men jeg synes der står tydeligt mellem linjerne at du synes det er lidt sejt.
Så synes jeg du er meget defensiv lige fra starten, selvom mit indtryk er at folk bare bliver bekymrede for dig når de læser om dit badtrip. Og du bliver ved at forsvare det med at i bare hygger jer, laver musik, tegner og er kreative. Men synes ikke man burde altid være på narko for gøre disse ting. Du har også meget travlt med hvordan venner og veninder slet ikke synes at du er fucked, og de hele tiden fortæller dig hvor sød og rar du er. Og fred være med det, men det virker bare som du finder det meget vigtig at gøre opmærksom på at dine venner ikke bare hænger ud med dig fordi du tager narko. Hvilket jeg finder lidt suspekt at du overhovedet føler trang til at gøre opmærksom som dette, de ville jo nok heller ikke være dine venner hvis de ikke kunne lide dig.
Men hvorom alting er, så håber jeg at du ikke tager alt dette som en angreb mod dig. Og jeg håber du måske kan bruge noget af det jeg skriver til et eller andet. Jeg er også bare en af dem som synes det lød som en rigtig skræmmende oplevelse det trip der, og som personligt ville have taget sådan en oplevelse som et varsel om at man burde passe lidt på med det
der narko
Jeg skal heller ikke selv sige mig fri for at have behandlet narko noget uansvarligt fra tid til anden, men det var da jeg var yngre og hvor det gik lidt mere heftigt for sig. Jeg tager stadigvæk narko når der lige er en oplagt lejlighed til det, og har kun haft positive oplevelser med narko de sidste par år. Men det har også været forsvarlige doser og combo'er, og jeg føler efterhånden at jeg kender mine egne grænser både fysisk og psykisk. Og mit indtryk er det bliver meget mere magisk når det ikke sker så ofte, og man får nogle fede oplevelser man kan huske resten af livet. Og ender ikke bare op med meget omtumlet halv psykotisk weekend man alligevel ikke kan huske halv delen af.
Men nu vil jeg stoppe med at skrive, for er virkelig træt og er begyndt at blive i tvivl om hvorvidt der overhovedet er hoved og hale i de ting jeg skriver.

Men kort sagt: pas på dig selv, og håber du at du har styr på det du render rundt og laver. Ikke så for lyde som en gay hippi, men livet er fucking nice og ville være ærgeligt at fucke det op.
Take care, luv kaffegrums

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

(Quote fjernet, da den kan læses i forrige post, -Mod.)

@> kaffegrums:
Kunne aldrig finde på at tage et indlæg som dit, som et angreb. Du er jo velformuleret og du underbygger dine påstande med ret så gode argumenter og din observation er glimragende;)

Vil lige dele dit indlæg op i de spørgsmål jeg kan se i det:

1: Om jeg ser noget sejt i at tage narko?

Nej overhovedet ikke, det er bare noget jeg gør fordi jeg synes det er ret fedt, jeg hygger mig med det og jeg kan godt lide de tanker og ideer det giver. Ligeledes er jeg ret glad for det kreative boost de psykedeliske giver mig når jeg laver musik, tegner eller skriver digte, sætter mig i en bedre kontakt med den kreative del af min bevidsthed. Andre stoffer tager jeg fordi nogle gange kan jeg godt lide at være total hamrende snot dum, helt lam ude af proportioner og dum at høre på. Helt tredje rusmidler bruger jeg til at slappe af og rekreere på.

2: Om jeg synes det er lidt sejt at tage LSD?

Nej, men folk som ikke har prøvet LSD ved ikke hvad jeg snakker om og jeg har nogle gange problemer med at relatere til mennesker som er Virgins. Det er ikke alle virgins det gælder - mange mennesker kan jeg sagtens forstå, men så er det fordi de har den der untamed, vilde flamme til at brænde i sig, den der snigende ukritiske nysgerrighed som nogle mennesker besidder. De mennesker forstår jeg, fordi de er som jeg, om de så har spist syre eller ej.

3: Hvorfor jeg er meget defensiv lige fra starten?

Nogle brugere på det her board har angrebet mig på de underligste måder, derfor jeg er defensiv.

4: Hvorfor du synes det virker som om jeg vil gøre opmærksom på mine venner ikke kun hænger ud med mig pga narko?

Fordi det er lidt vigtigt for mig at sige det ikke bare er narko-venner, men rigtige venner, ikke andet i det.

5: Du tror at jeg/vi kun er kreative når vi er på narko?

Jeg er kreativ hele tiden, er det bare ekstra meget på narko.

Medlem

kbhfyren skrev:
Hmm han skriver han fylder sig med spanvis af syre og hash...hver weekend... er det ikke nok ?

Du er da nok en af de mest snævertsynede og indskrænkede mennesker jeg LÆNGE har "mødt"!
Æv!

I øvrigt, er det da et helt skævt billede du har af stoffernes virkningsmønstre, hvis du tror at det er hash og LSD der leder til gadevold og optøjer! Det har altid været alkohol, og i mindre grad visse stimulanser, der har ledt til risikobetonet og provokerende adfærd.

Psychbrugere: Undskyld at der ikke er meget konstruktivt i dette indlæg, men kbhfyren formåede lige at gøre mig godt og grundigt ærgerlig! Æv!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fortsætter lige mit svar..... Glemte at slette quoten igen efter jeg var færdig.... så tak mod;) var lidt træt igår:)

Now Playing : True Lies - Spector Funk

Kbhfyr: Jeg vil gerne læse hvad du har at sige, dine synspunkter har min største interesse - fordi jeg forstår dem ikke.

Andre:

Ved ikke om det handler om mit badtrip - eller om det er et produkt deraf.
Siden trippet er jeg blevet meget mere rolig indeni, er begyndt at tage lidt mindre stoffer, summerpsy undtaget, blev jo dopet.
Tager dog stadigvæk stoffer næste weekend og vil vædde med at næste weekend også ender i en eller anden form for lammer, selvom jeg egentlig har bestemt mig for en enkelt weekends pause.... Tror det er det som kaldes for psykisk afhængighed.... Eller måske bare eskapisme, tænker meget over det for tiden.
Der er så mange ting at reflektere over, så mange tanker på trip, som ikke længere minder om tanker på trip, men filosofiske retninger i min livsopfattelse, der efterhånden er ved at være ret genopbygget, efter et totalt nedbrud - synes selv det går ret godt.
Kan dog mærke hvordan stofferne trækker i mig, hvordan jeg lokker mig selv og hvordan jeg stopper mig selv.... tanker som:

Skal jeg lige spise 1 mærke, bare for hyggens skyld?
En enkelt streg ketamin skader jo ikke?
Man kan altid suge nos, varer jo ikke så længe......
Hmm, kunne egentligt være rart med lidt md og så bare ligge og lytte til techno.
Fuck jeg er træt - skulle man mon tage en streg speed?

Plus de samme tanker i andre udgaver, det er en sindssyg kamp hver eneste dag - men er stadigvæk ikke påvirket af andet end fed i hverdagene - hvilket jeg har været i mange år - føler ikke det hæmmer mig.
Det er en ret svær ting at definere! Er det eskapisme? Flygter jeg fra et eller andet udefineret inde i mit sind? Har de sidste 5½ år i forhold, med en besynderlig drøm om at blive til familien danmark? Vuffer Villa Vovhund???? Er det min drøm? Eller er min gamle drøm min nye drøm igen? Eller har jeg slet ikke nogen drømme mere? Lever jeg bare? Lever jeg allerede i min drøm? Og det derfor jeg ikke føler nogen trang til at "gro normalt"?
Egentlig er jeg ret ligeglad med alle de drømme der, lever så meget i nuet at jeg sjældent tænker 12 timer frem, hvorfor skulle jeg? Der kan jo ske hvad som helst, så hvorfor ikke bare vente og se....
Så måske er jeg godt fucked up i nogens øjne, men jeg passer ind i det miljø jeg lever i....
Ved slet ikke hvor jeg vil hen med det her, men der er også mandag, sjældent der er hoved og hale i mine tanker om mandagen he he....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Det skal lige siges at jeg ikke har noget imod dig (child of aum), men eftersom dette er et HR board, og ikke et narko-worship-blæsthedstilbeder board (selvom det ofte minder om det) må jeg lige kommentere din post.

For det første:

Du burde tage folks advarelser til dig, istedet for blot at skubbe dem fra dig, og fortælle at du har det fint, dine venner er ligesom dig og du er bare alternativt sund. Faktum er at du har et voldsomt forbrug af narko, uanset hvad din omgangskreds siger/gør.
Bare fordi dine venner og veninder tager flere stoffer, gør det ikke at DIT forbrug ikke er voldsomt!

Som jeg forstår det, så kommer du fra en kreds hvor al socialisering cirkulerer omkring rusmidler, og det at være sammen er ensbetydende med at feste igennem.
Dette i sig selv er en kæmpe forhindring, med hensyn til et fornuftigt forbrug. Hvordan skulle du kunne nyde deres selvskab, hvis du er ædru, og de ligger i ti syrehestes brandert?
Det er dit eget valg at mishandle din krop og psyke, og det har jeg fuldt ud respekt for- det jeg IKKE har respekt for er at du IKKE vil vedkende dig dette faktum. Du begraver alle dine "svagheder" i dårlige undskylninger, som mest af alt er for at bekræfte dig selv i at du synes det er ok (er jeg overbevist om).

Foreks. undviger du kritiken af dit forbrug med gang på gang at fortælle om hvordan det er ih og åh så acceptabelt hvor du kommer.

"Jeg ved ikke hvor du vil hen med dine kommentarer, men måske ikke det er fordi du ser en del af en virkelighed du ikke kender, kan godt forstå du er chokeret, du er fra københavn... Hvem gider tage til technofest i KBH? Da min ven var til techno der sidst, slog pigerne hinanden med flasker og hele den PLUR stemning som der hersker i jylland, den var der slet ikke."

Dette er et eks. på hvordan du forsøger at retfærdiggøre dit overforbrug. Ved at forklare at det altså er SÅ voldsomt i den virkelige verden (DIN verden). Kan du ikke selv se problemet?

Nå, håber da at du vil "tænke" over dit forbrug, og benytte dig af din guds givne viljestyrke..

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Paul:

1: Jeg har ikke fået noget af gud, fordi der findes ingen gud!!!! Så er det sat på plads.
2: Kan sagtens være sammen med mine venner uden at vi er påvirkede, vi er det bare tit.
3: Alle der har været til Tramp i kbh og som er fra jylland, som jeg kender, siger sjælland er et lorte sted når det handler om techno.
4: De stoffer jeg tager er rene, helt rene..... Passer på mig selv, det eneste jeg nogen gang frygter er at jeg ikke er klar mandag morgen... Men det er jeg altid.... Sådan da LOL

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hypnotized skrev:
Syntes du ikke at du skal slappe lidt af med at dømme andre mennesker? Du nedgør jo simpelthen folk når du skriver til dem om noget du ikke selv syntes er attraktivt at gøre.

Den nedladende tone kbhfyren bruger, vil jeg ikke forsvare, men derudover:
Jeg hader nutidens: "alle skal bare passe sig selv og leve deres eget liv!" VI SKAL SGU DA HJÆLPE HINANDEN! Folk hjælper ikke andre på gaden der falder om, fordi de bare passer sig selv og ikke giver en fuck for andet end sig selv. Vi har et ansvar over for hinanden, og jeg vil råde Child of Aum til at passe på med sit stofmisbrug, da det, at bedømme ud fra hans indlæg her på siden, efter min mening er ret voldsomt.

Jeg skal da ikke bestemme, hvordan han skal leve sit liv, men jeg vil fandeme blande mig!!!! Jeg vil fortælle ham, at han skal passe på sig selv og råbe det ind i hovedet på ham, hvis det er det der skal til. Jeg håber virkelig i ville gøre det samme for mig, men jeg forventer det ikke. For folk i dag skider på om andre er ved at slå sig ihjel, for det må de jo selv bestemme!

HVAD FANDEN ER DER BLEVET AF AT HJÆLPE HINANDEN?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]