Hej Eleven Raver, du ikke skal ikke tage dette her som et angreb. Men bliver bare en lille smule provokeret af nogle af de ting du skriver, men kommer nok bare af jeg ønsker kun at folk skal have godt og passe på sig selv. Og lad mig lige sige først at: Jeg synes det er helt fino at tage knark, så længe man ved hvad man laver og ikke fucker sig selv op i det lange løb. Én ting jeg synes er vigtigt er at stofferne ikke skal være det vigtigste element i ens liv, kender rigtig mange mennesker der stoffer. Nogle tager det en sjælden gang imellem, nogle tager det rigtig ofte og er tit oppe i store doser. Hos nogle af dem virker det som om stofferne er det vigtigste i deres liv, og andre har et liv ved siden af stofferne. Og dette er gældende for både dem som har et hidsigt forbrug, og andre som tager det i mindre mængder. Har nogle venner som virkelig næsten ikke kan snakke om andet end narko, og narko ture de har taget for nyligt når jeg møder. Hvilket jeg synes er ret belastende og sørgeligt, for ja klart stoffer er spændende og er noget man tit lige kan komme til at snakke om. Men det er sku ikke det vigtigste her i verden, og grunden til jeg finder det sørgeligt er at jeg holder af de mennesker. Og jeg er tror ikke på at man bliver glad i det lange(måske rigtig lange) løb, hvis stoffer er det vigtigste indgredients i ens liv. Sådan som jeg ser det er stoffer et krydderi til livet, et krydderi som man skal respektere og behandle med omhu. For hvis man overforbruger et stof alt for meget så går magien af det. Ligeså vel som hvis man voldtager et bestemt musik nummer som man virkelig elsker, ender man med ikke at gide at høre det igen. Eller hvis man har prøvet at leve af toast i en måned, er det også lidt som om man aldrig vil have en toast igen efter det. Anyways nu kommer dette som du muligvis kan føle som et angreb, men efter at have læst alt dette du har skrevet føler jeg mig lidt tvunget til at skrive min mening om det. For det første lyder som en rigtig ubehagelig omgang det bad trip der, synes personligt også at kombinationen af at være alene og komme ned på syre+speed er rigtig ubehagelig. Har gjort det én gang, og det var eneste gang jeg har haft følesen af at være midertidigt skizofren. Og når det så endda i dit tilfælde var meth+syre+svampe+søvn mangel, kan jeg sagtens forstille mig hvor ubehageligt det må have været. Men jeg synes du lyder meget ung i din måde at fremstille tingene på, blev lidt overrasked da jeg længere nede læste du var 28 år gammel havde skudt dig til at være noget yngre. Man kan antyde du prøver at være beskeden om at tage store doser narko, og det at gøre det ofte. Men alligevel skinner det ret tydeligt igennem, at du synes at det er lidt badass at kunne høvle store mængder af narko. For eksembel når du snakker om at din uge består af 3 dages fest og ballade, efterfulgt at 4 dages afterglow. Eller når du nævner disse newbies der bliver chokeret over de doser du er på, hvilket ikke er så mærkeligt hvis de bliver rykket godt og grundigt rundt af 150 ug også høre at du er på 800 ug(eller hvor meget du nu lige ligger og leger med, hvilket jeg ikke ved). Også udsagn som: "Lsd er ikke et stof, det er en tilstand" antyder at du måske er lidt for glad for lsd, og at du synes det er lidt sejt at tage meget lsd. Som sagt synes jeg det er fint at tage stoffer, men det har aldrig været sejt at spille smart med at kunne tage store mængder narko. Ikke at du direkte gør det ud fra indlægget, men jeg synes der står tydeligt mellem linjerne at du synes det er lidt sejt. Så synes jeg du er meget defensiv lige fra starten, selvom mit indtryk er at folk bare bliver bekymrede for dig når de læser om dit badtrip. Og du bliver ved at forsvare det med at i bare hygger jer, laver musik, tegner og er kreative. Men synes ikke man burde altid være på narko for gøre disse ting. Du har også meget travlt med hvordan venner og veninder slet ikke synes at du er fucked, og de hele tiden fortæller dig hvor sød og rar du er. Og fred være med det, men det virker bare som du finder det meget vigtig at gøre opmærksom på at dine venner ikke bare hænger ud med dig fordi du tager narko. Hvilket jeg finder lidt suspekt at du overhovedet føler trang til at gøre opmærksom som dette, de ville jo nok heller ikke være dine venner hvis de ikke kunne lide dig. Men hvorom alting er, så håber jeg at du ikke tager alt dette som en angreb mod dig. Og jeg håber du måske kan bruge noget af det jeg skriver til et eller andet. Jeg er også bare en af dem som synes det lød som en rigtig skræmmende oplevelse det trip der, og som personligt ville have taget sådan en oplevelse som et varsel om at man burde passe lidt på med det der narko Jeg skal heller ikke selv sige mig fri for at have behandlet narko noget uansvarligt fra tid til anden, men det var da jeg var yngre og hvor det gik lidt mere heftigt for sig. Jeg tager stadigvæk narko når der lige er en oplagt lejlighed til det, og har kun haft positive oplevelser med narko de sidste par år. Men det har også været forsvarlige doser og combo'er, og jeg føler efterhånden at jeg kender mine egne grænser både fysisk og psykisk. Og mit indtryk er det bliver meget mere magisk når det ikke sker så ofte, og man får nogle fede oplevelser man kan huske resten af livet. Og ender ikke bare op med meget omtumlet halv psykotisk weekend man alligevel ikke kan huske halv delen af. Men nu vil jeg stoppe med at skrive, for er virkelig træt og er begyndt at blive i tvivl om hvorvidt der overhovedet er hoved og hale i de ting jeg skriver.
Men kort sagt: pas på dig selv, og håber du at du har styr på det du render rundt og laver. Ikke så for lyde som en gay hippi, men livet er fucking nice og ville være ærgeligt at fucke det op. Take care, luv kaffegrums
|