Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 06:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det kan godt give lidt savl ja, men hvad er der galt i at synke LSA-holdigt mundvand? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:

Jeg har også selv oplevet svage smerter i inderlårene på LSA. Det skyldes stoffets vasokonstriktive effekt (dine blodårer trækker sig sammen).
Vasokonstriktionen skyldes alkaloidet ergonovine også kaldet ergometrine.

Rart lige at få slået det på plads. Det lyder ikke umiddelbart så fedt.. er det noget man slipper af med ved ekstraheringen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Portuz skrev:
Gartnersvinet skrev:
Har ikke prøvet LSA men på LSD får jeg også en del smerter så jeg næsten ikke kan gå ser det som en del af trippet og er begyndt at ignore det :) .

Det lyder meget mærkeligt du får smerter på LSD, vil du ikke forklare hvor og hvor stærke? hvad indtog du og hvordan?

Det er rimelig stærke smerter altså har svært ved at gå, så når man skal ud og pisse trækker man den virkeligt til det sidste for at undgå smerterne.
Ligemeget om jeg bare har indtaget 1 enkelt dråbe eller 3 smerterne er de samme. Dagen efter er mine ben også helt ømme, tror det er på grund af nogen spændingerne i ben musklerne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Azhole69 skrev:
Rart lige at få slået det på plads. Det lyder ikke umiddelbart så fedt.. er det noget man slipper af med ved ekstraheringen?

Jeg ved ikke specielt meget om det, det var noget jeg hurtigt fandt på nettet (wink wink alle :) ), men det tror jeg bestemt ikke.
Der er forskellige alkloider i frøne, og det er dem du bliver blæst af. Det vill ikke gi' megen mening at udføre en ekstraktion der fjerner de aktive stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Homo Superior skrev:
Jeg har også selv oplevet svage smerter i inderlårene på LSA. Det skyldes stoffets vasokonstriktive effekt (dine blodårer trækker sig sammen).
Udover smerterne, der ofte rammer lårene, sku' man kunne få blålige fingre og læber samt en kildene fornemmelse i ekstremiteterne.
Vasokonstriktionen skyldes alkaloidet ergonovine også kaldet ergometrine.

Meldrøje (Claviceps purpurea), der er kendt som precursor til lsd, og som bekendt altså indeholder nogle af de samme alkaloider, kan resultere i koldbrand - som ultimativt resultat af manglende blodomløb til ekstremiteterne, går jeg ud fra. For HWBR/morning glory er forholdet mellem 'gode' og 'dårlige' alkaloider sandsynligvis noget bedre end ved rug inficeret af meldrøje-mug, men uden at være læge eller autoritet på anden måde, vil jeg personligt i hvert fald ikke spise voldsomt høje doser af disse frø. Der er selvfølgelig så mange, der spiser dem og udveksler erfaringer, at man sikkert kan stole på de gængse dose-anbefalinger. Men det ville være interessant, hvis der var nogle mere medicinkyndige, der kunne sige noget mere om de vasokonstriktive effekter.

EDIT: det er selvfølgelig ikke meldrøje, der er precursor, men nogle af de alkaloider meldrøje indeholder...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]