Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har også prøvet det rigtig mange gange - det er helt overdrevet ubehageligt.. og det føles tit som om det varer i rigtig lang tid, og kan altid se rundt i værelset men der er nogle få ting der ændrer sig, og har også tit set skikkelser for enden af min seng, samt oplevet at jeg drømmer at jeg går ud af mit værelse for at hvad der er "galt" alt sammen under søvnparalysen :?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Ja er osse en af dem der har prøvet det.
Lavede engang en post om det. Tror det er 4 år siden. Stoppede den gang med alt, på nær amf engang imellem.

En kammerart havde fået noget mephadrone til weekenden, og jeg lod mig friste. Og BANG, så er vi her igen. Sidder her nu. Og er panisk over at skulle sove.

Det er sq pisse ubehageligt. Jeg for en summen i hovedet når jeg er på vej over i drømmeland. Det løber sq en koldt ned af ryggen.

Senest rettet af MusicProstitute 05 maj 2008 23:36, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er enormt mange der får præcis disse indsovnings problemer når de har taget for MDMA, mange oplever sleep paralysis og det lyder uhyggelig meget som det du "lider" af der. Er det MDMA du har taget meget af på det seneste? Ihvertfald en god pause, det har din krop virkelig brug for.

Citat:
så kommer det uhyggelige den startede en drøm også.! så jeg så en lille pige foran mig som bar stod med håret ned foran øjnene.
- Næsten alle oplever denne pige med det lange sorte hår som stirre på en, men man er lammet til at kunne gøre noget ved det. Jeg har også set en udseendelse om det i TV om at alle dem der havde oplevet det så var det også en pige med sorthår som kiggede på en.

Og de følte også den tilstand hvor de svævede, amerikanere troede selvfølgelig at de blev bortført af aliens.

Citat:
har også tit set skikkelser for enden af min seng,
- Endnu et symptom der var i udseendelsen.
P.S det var noget jeg så på discovery channel det var virkelig spændene synes jeg.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Puny_pete skrev:
Der er enormt mange der får præcis disse indsovnings problemer når de har taget for MDMA, mange oplever sleep paralysis og det lyder uhyggelig meget som det du "lider" af der. Er det MDMA du har taget meget af på det seneste? Ihvertfald en god pause, det har din krop virkelig brug for.

Citat:
så kommer det uhyggelige den startede en drøm også.! så jeg så en lille pige foran mig som bar stod med håret ned foran øjnene.
- Næsten alle oplever denne pige med det lange sorte hår som stirre på en, men man er lammet til at kunne gøre noget ved det. Jeg har også set en udseendelse om det i TV om at alle dem der havde oplevet det så var det også en pige med sorthår som kiggede på en.

Og de følte også den tilstand hvor de svævede, amerikanere troede selvfølgelig at de blev bortført af aliens.

Citat:
har også tit set skikkelser for enden af min seng,
- Endnu et symptom der var i udseendelsen.
P.S det var noget jeg så på discovery channel det var virkelig spændene synes jeg.

Tror du det er noget du kan finde et link på, det kunne være ret interessant at se!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg må desværre siger at jeg ikke har kunne finde det, da det var en udseendelse jeg så på Discovery channel eller også var det National Geografic channel. Men jeg har søgt - tro mig.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ogger det som du beskriver øverest i dette topic. Jeg har prøvet at forsøge et par gange, hvis jeg har været på stimulanser og er blevet træt og går i seng. Så har det næsten en enkelt gang næsten lykkes for mig det med at kroppen låser, og man synes det er noget på værelset.

Jeg ved ikke om det var halv placebo effekt.

Hvis det er et stort problem kunne du prøve at tape en tennisbold på ryggen.
Mener at man får denne søvnparalyze når man ligger på ryggen.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
FlæmMing skrev:
ogger det som du beskriver øverest i dette topic. Jeg har prøvet at forsøge et par gange, hvis jeg har været på stimulanser og er blevet træt og går i seng. Så har det næsten en enkelt gang næsten lykkes for mig det med at kroppen låser, og man synes det er noget på værelset.

Jeg ved ikke om det var halv placebo effekt.

Hvad har det med placebo at gøre, at kroppen næsten låser ?

Junior medlem

Og jeg som troede det bare var mig der oplevede dette!!
Endnu en gang thumbs up til et svar/link til en af de ting som jeg troede jeg aldrig ville få svar på :lol:

Reas

Medlem
Brugeravatar

Reas skrev:
Endnu en gang thumbs up til et svar/link til en af de ting som jeg troede jeg aldrig ville få svar på :lol:

Reas

:)Det er kroppens/hjernens signal til at man skal holde en lang pause fra ecstasy og stimulanser. Har selv prøvet det rigtig mange gange. Godt man er blevet klogere.

Medlem
Brugeravatar

En tennisbold ville ikke hjælpe. Oplevede det også når jeg lå på siden. der svingede. eler hakkede min kropsopfattelse (hvordan jeg føler hele min krop på en gang, hvis det giver nogen form for mening for andre end mig..) Hakkede i hak og nærmest faldt ned i madrassen.

Medlem
Brugeravatar

Reas skrev:

Reas

Det ville ikke hjælpe på nogen måde,det foregår jo oppe i hjernen, det er receptorene som er brugt op, ved ikke helt hvordan det foregår. Jeg plejede at få en summen for ørene og en brummen i hovedet, når jeg lå og prøvede at falde i søvn, som om at jeg kunne høre min hjerne arbejde og jeg fik meget kraftige brainzaps, altså lyn i tenningen og lige i det der kommer et kraftigt et, låser min krop og jeg kan slet ikke røre mig og fik nogen gange meget kraftige mareridt og tror at der er nogen i rummet. Tror sku næppe en tennisbold er løsnigen i det her tilfælde :wink:

Junior medlem
Brugeravatar

Har faktisk haft den samme oplevelse i påsken, men det var med en ret stor dose hash... Ubehageligt. Min ven sad ved siden af mig da det skete, han sagde at det så aldeles mærkeligt ud, men jeg var total panik slagen over min manglende evne til at kontrollere min krop.

Medlem
Brugeravatar

Frode skrev:
Har faktisk haft den samme oplevelse i påsken, men det var med en ret stor dose hash... Ubehageligt. Min ven sad ved siden af mig da det skete, han sagde at det så aldeles mærkeligt ud, men jeg var total panik slagen over min manglende evne til at kontrollere min krop.

Det er ikke helt det samme :) Her er du helt lam og tror at der vil ske dig noget ondt, nogle oplever det et par gange i deres liv, andre ikke, men det kommer somregel efter et heftigt forbrug af ecstasy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]